dat bijsnijden deden vaak meisjes rond de leeftijd van 17 jaar. Arts haalde de helft van de oogleden weg waardoor hun ogen wat ronder werden. Niet veel verschil maar werd wel mooier vonden die meisjes dan. Was op Yorin geloof ik half jaar terug of zoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:05 schreef Cerbie het volgende:
In de manga/anime gebruiken ze die ogen om emoties goed weer te kunnen geven.
Had er nog nooit van gehoord dat dat ook echt gebeurde, dat bijsnijden.
Best ongelukkig gekozen eigenlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Volgens mij omdat ze daar ogen zien als 'spiegel van de ziel'.
Maar waarom val je op jongens met grote ogen dan?? Doen die ogen wat met je wat kleinere ogen niet kunnen doen. Of is het wat andersquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:49 schreef Daphne85 het volgende:
Ik heb zelf een Aziatisch uiterlijk en ik val idd op jongens met grote ogen. Ook probeer ik altijd met make-up mijn ogen groter te laten lijken...maar een operatie is niet nodig, omdat ik geen 'echte spleetogen' heb.
Dat kan je toch gewoon aantrekkelijk vinden? Mijn vriend heeft ook grote ogen en ik vind dat ook heel mooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:54 schreef Alessandro het volgende:
Maar waarom val je op jongens met grote ogen dan?? Doen die ogen wat met je wat kleinere ogen niet kunnen doen. Of is het wat anders
Ik vind grote, blauwe ogen erg liefquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:54 schreef Alessandro het volgende:
Maar waarom val je op jongens met grote ogen dan?? Doen die ogen wat met je wat kleinere ogen niet kunnen doen. Of is het wat anders
Man je hebt nog nooit in je leven een echte relatie gehad met een 'spleetoog' dus je kraamt weer onzin uit. Je zegt zelf dat je Aziatisch bent, maar dat is zeker alleen om aan te geven dat je niet trots bent Nederlander te zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:07 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik vind grote, blauwe ogen erg lief![]()
Kleine ogen hebben iets geniepigs/achterbaks![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:43 schreef off_topic het volgende:
Man je hebt nog nooit in je leven een echte relatie gehad met een 'spleetoog' dus je kraamt weer onzin uit.
Ik ben er juist wél trots op dat ik een Nederlander ben...quote:Je zegt zelf dat je Aziatisch bent, maar dat is zeker alleen om aan te geven dat je niet trots bent Nederlander te zijn.
* devilish1980 kijkt in de spiegel....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:37 schreef off_topic het volgende:
Jullie hebben het ALLEMAAL fout:
hoe groter de ogen hoe groter de lul!
en hoe kleiner de ogen, hoe strakker de spleet.
Dat is toch wetenschappeloos bewezen!
VInd ik lang niet altijd... het kan er inderdaad wel geniepig uitzien, maar ik was een half uur geleden nog in de Appie Heijn waar een vietnamees meisje achter de kassa ook van die 'spleetogen' had, maar die maakten haar juist wel schattig, een beetje verlegen achtigquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:07 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Kleine ogen hebben iets geniepigs/achterbaks![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:37 schreef off_topic het volgende:
Jullie hebben het ALLEMAAL fout:
Tsja, het ligt er ook maar aan hoe 'spleterig' de ogen zijn...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:09 schreef ZixS het volgende:
VInd ik lang niet altijd... het kan er inderdaad wel geniepig uitzien, maar ik was een half uur geleden nog in de Appie Heijn waar een vietnamees meisje achter de kassa ook van die 'spleetogen' had, maar die maakten haar juist wel schattig, een beetje verlegen achtig![]()
grote pupillen heb je ook als je zat bentquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:30 schreef FatalException het volgende:
Grote pupillen worden aantrekkelijk gevonden, en als je spleetogen hebt kun je die niet zien.
Ook als je speed pillen op hebt. Maar met al die dingen zie je er niet fris en lekker uit denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:40 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
grote pupillen heb je ook als je zat bent![]()
Winderig wel, maar opwindend weet ik niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:18 schreef kirpeknots het volgende:
Als je moet schijten krijg je ook grote pupillen. Vinden ze dat opwindend?
Oh, Saaauuurooon!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:49 schreef Daphne85 het volgende:
Ik heb zelf een Aziatisch uiterlijk en ik val idd op jongens met grote ogen. Ook probeer ik altijd met make-up mijn ogen groter te laten lijken...maar een operatie is niet nodig, omdat ik geen 'echte spleetogen' heb.
Je bent zeker zelf een Aziaatquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:46 schreef off_topic het volgende:
eigenlijk vind ik aziaten de mooiste mensen op de wereld (en de intelligenste).
Thanx voor de complimenten! Vooral dat intelligente.....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:46 schreef off_topic het volgende:
[..] want eigenlijk vind ik aziaten de mooiste mensen op de wereld (en de intelligenste).
klopt!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:20 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Je bent zeker zelf een Aziaat![]()
of ze denken daar heb je weer zo'n vieze gore patser ...., die denkt dat die ons zo kan krijgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:43 schreef Alessandro het volgende:
Ook meisjes(aziaten,indi,japan) die ik op school tegenkom zie ik soms speciaal naar mij kijken anders dan andere meiden. (Heb zelf Bambi ogen) Is het waar of ben ik gek geworden![]()
Ja maar Freud was homoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:13 schreef Nynex het volgende:
Freud zou zeggen dat Aziatische mannen vallen op vrouwen met grote ogen omdat ze dan onderbewust min of meer zeker weten dat het nooit hun moeder kan zijn. Omdat alle mannen volgens Freud hun moeder willen neuken maar dit verdrukken en het als taboe uitsluiten zou deze regel opgaan.
Hij was homo en danquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar Freud was homo
Zou best kunnenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:00 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
of ze denken daar heb je weer zo'n vieze gore patser ...., die denkt dat die ons zo kan krijgen.
happen is voor domme mensen en zoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:53 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hij was homo en dan![]()
Hij is dom, hij kan het dus niet weten omdat hij homo is. Sommige mensen
![]()
Ojaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
happen is voor domme mensen en zo
Ahh! Goeie ouwe tijd..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:01 schreef sweetgirly het volgende:
Grote ogen staan voor kinderlijkheid, onschuldigheid etc..
Kijk maar naar de tekenfilm Candy Candy. Eén van (of de) eerste manga-achtige tekenfilms, plaatje bij pakt..
[afbeelding]
Echt spleetoogjes heeft ze idd niet nee
Uhm harry, het gaat over (spleetogen) die jongens/meisjes met grote ogen leuk vindenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:46 schreef Kralingen het volgende:
Absolute bullshit.. ik heb grote ogen maar vind "spleetogen" de meest onaantrekkelijke mensen van deze planeet !
Ik ben het wel met je eens. Ik vind ze ook niet aantrekkelijk. Val gewoon op nederlandse vrouwen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:46 schreef Kralingen het volgende:
Absolute bullshit.. ik heb grote ogen maar vind "spleetogen" de meest onaantrekkelijke mensen van deze planeet !
lalalalalala je hebt geen leven lalalalalalala.............................quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:06 schreef frontspeer het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Ik vind ze ook niet aantrekkelijk. Val gewoon op nederlandse vrouwen.
Maar weet je aan wie ik echt een ontzettende graftyfus hekel heb? Aan vrouwen met een persoonlijkheid die lelijker is dan de vlag van duitsland, die ik ook alleen maar zou neuken als ik een vlag van duitsland bij de hand zou hebben. Die vlag van duitsland hoort dan over het hoofd van diegene gedrapeerd te worden, zodat de lelijkheid tenminste niet te zien is voor de buitenwereld terwijl je de liefde bedrijft.
Jij bent zo iemand, uit kralingen waar normaal gesproken aantrekkelijke, intelligente vrouwen vandaan komen, jij bent de uitzondering die de regel bevestigd. Ik kan me zo voorstellen dat iemand die jouw neukt of
a. uit duitsland komt en zelf de duitse vlag in zijn hoofd kan prenten als hij je uitwoont of
b . iemand die altijd de vlag van duitsland bij zich heeft om toch maar te kunnen ketsen met de meest onaantrekkelijke vrouwen die er zijn (waar jij er dus ook een van bent, hoera)
En waarom de duitse vlag? Omdat niemand met jou de liefde wil bedrijven voor het vaderland.
hoezee
ok. maar ik ben dan ook geen cultheld die puberale "lala" woordjes produceert.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
lalalalalala je hebt geen leven lalalalalalala.............................
Ik niet. En die spleetogen zo als jij het noemt zullen in de toekomst alleen maar belangrijk worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:46 schreef Kralingen het volgende:
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:56 schreef HarigeKerel het volgende:
Mensen willen altijd hebben wat ze niet hebben, nu wil iedereen bruin zijn omdat ze binnen werken en vroeger was iedereen bruin van het buiten werken en wilden ze wit zijn etc.
Zelf val ik ook helemaal niet op spleetogen, maar ik ben altijd een apart geval geweest.![]()
oh ja, dit is niet onpersoonlijk bedoeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:06 schreef frontspeer het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Ik vind ze ook niet aantrekkelijk. Val gewoon op nederlandse vrouwen.
Maar weet je aan wie ik echt een ontzettende graftyfus hekel heb? Aan vrouwen met een persoonlijkheid die lelijker is dan de vlag van duitsland, die ik ook alleen maar zou neuken als ik een vlag van duitsland bij de hand zou hebben. Die vlag van duitsland hoort dan over het hoofd van diegene gedrapeerd te worden, zodat de lelijkheid tenminste niet te zien is voor de buitenwereld terwijl je de liefde bedrijft.
Jij bent zo iemand, uit kralingen waar normaal gesproken aantrekkelijke, intelligente vrouwen vandaan komen, jij bent de uitzondering die de regel bevestigd. Ik kan me zo voorstellen dat iemand die jouw neukt of
a. uit duitsland komt en zelf de duitse vlag in zijn hoofd kan prenten als hij je uitwoont of
b . iemand die altijd de vlag van duitsland bij zich heeft om toch maar te kunnen ketsen met de meest onaantrekkelijke vrouwen die er zijn (waar jij er dus ook een van bent, hoera)
En waarom de duitse vlag? Omdat niemand met jou de liefde wil bedrijven voor het vaderland.
hoezee
Meldtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:07 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik vind grote, blauwe ogen erg lief![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:37 schreef off_topic het volgende:
quote:en hoe kleiner de ogen, hoe strakker de spleet.
11:15amquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 05:06 schreef Libris het volgende:
De grootte weet ik niet, maar ik hoor wel vaak dat mijn (blauwe) ogen zo mooi zijn
Gisteren wilde een student er nog een foto van maken...
Ik zit te griepen en soort van te werken...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 05:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
11:15am
Moet jij niet werken?
Aziaten heb je in alle vormen en maten... is hetzelfde zeggen als Europeanen... Daarin is een hollander toch echt anders dan een pool of een engelsman of een spanjaard...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:44 schreef SeLang het volgende:
Ontopic:
Grote ogen is inderdaad een schoonheidsideaal in China en omstreken. Oogcorrecties zijn ook een vrij gebruikelijke schoonheids operatie.
Een ander schoonheidsideaal zijn 'phoenix-eyes'. Dat zijn ogen die in de hoeken omhoog lopen.
Dus zo \ /
inplaats van zo - -
Sommige meisjes hebben dat van nature. Ze proberen dat vaak met een lijntje in de ooghoeken te accentueren.
Zelf ben ik een echte liefhebber van Chinese oogjes
OMGquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:46 schreef Kralingen het volgende:
50% van de (Noordoost-)Aziaten (dus niet alleen de vrouwenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tis volgens mij ook zo dat aziatische vrouwen het "extra" ooglid missen...
Zeg maar het rimpeltje wat je ziet bij de oogleden van Europeanen en Afro's.
Persoonlijk val ik meer op spleetogen eigenlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:49 schreef Daphne85 het volgende:
Dat heb ik dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:24 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
En bij degenen die hem wel hebben, zit ie een stukje lager dan bij bv blanke mensen.
fotosquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:41 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus![]()
Als ik een digitale camera heb, zal ik het wel doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:37 schreef devilish1980 het volgende:
fotos
iedereen fotos posten![]()
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:39 schreef merino het volgende:
Ik als man vind spleetoogjes echt helemaal geweldig
Aziaten zijn zowieso een stuk mooier
mooi, was wel benieuwd eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:28 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Als ik een digitale camera heb, zal ik het wel doen
Ik ook...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:41 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus![]()
Bijna alle Koreanen hebben dat dus niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:24 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
50% van de (Noordoost-)Aziaten (dus niet alleen de vrouwen) missen die vouw in het bovenste ooglid. En bij degenen die hem wel hebben, zit ie een stukje lager dan bij bv blanke mensen.
Ik dacht al, mijn topic mist iets. Dank jequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 06:21 schreef SeLang het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.................................................................................................................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
........
![]()
![]()
.... Meisjes met Chinese oogjes....
![]()
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.................................................................................................................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het leek me wel nuttig om dat even te melden
Ik zie het verschil niet hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:39 schreef ASSpirine het volgende:
Koreanen hebben pas de "echte" spleetogen, van alle aziaten hebben zij de ergste
bij Chinezen is het minder, mijn ogen zijn niet zo dicht als die van een koreaan![]()
tjah, ik zie het verschil gewoonquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:49 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet hoor![]()
Verklaar jezelf nader...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik niet. En die spleetogen zo als jij het noemt zullen in de toekomst alleen maar belangrijk worden.
Om maar even lekker net zo offtopic te gaan als jij..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:06 schreef frontspeer het volgende:
[..]
Maar weet je aan wie ik echt een ontzettende graftyfus hekel heb? Aan vrouwen met een persoonlijkheid die lelijker is dan de vlag van duitsland, blaatblaatblaaaaaaaat.....
hoezee
Bleken ze hun huid daar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:39 schreef ASSpirine het volgende:
Daar zijn ze vooral bezig met een witte huid, en hun haarkleuren
Ik kan het verschil duidelijk zien...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:49 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet hoor![]()
De wanhopige mensen wel ja...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:03 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Bleken ze hun huid daar?![]()
Ze zijn inderdaad wat 'minder', voor mijj. Maar wel lekker als tussendoortje in bed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:46 schreef Kralingen het volgende:
Een Honkee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:39 schreef ASSpirine het volgende:
Owjah, SeLang (Aernout toch? ) hoe moet je eiglijk iemand van Hong Kong noemen
vroeg het me gewoon af...
In Azie word je echt doodgegooid met skin whitening lotions etc...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:03 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik heb een digicam en 2 foto's.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:15 schreef devilish1980 het volgende:
mooi, was wel benieuwd eigenlijk![]()
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:03 schreef ScienceFriction het volgende:
lijken wel 2 compleet verschillende ogen.
Het valt me opeens op dat jouw ogen op die van Pharell (ofzo) van N.E.R.D. lijken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 05:42 schreef U.F.O het volgende:
Ik ook...
[afbeelding]
Amandelvormig en "dubbele oogleden", geen spleetogen.
Sorry, slechte kwaliteit.![]()
Ik word soms voor halfbloed aangezienquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:09 schreef ScienceFriction het volgende:
lol, maar ik bedoelde eigenlijk van 2 personen. van de eerste zou ik zeggen een aziatisch persoon, maar de tweede zou een brunette kunnen zijn...
kun je tegenwoordig zoveel met makeup? :-p
wat ben je dan wel?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:11 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik word soms voor halfbloed aangezien![]()
Is dat enigzins mogelijk?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:03 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jouw "dubbele ooglid" is wat groter dan de mijne. Soms lijkt het zelfs op een enkel ooglid.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:52 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik heb een digicam en 2 foto's.
Deze is zonder make-up:
[afbeelding]
Deze met (voor het geval jullie denken dat ik met bovenstaande ogen rondloop)
[afbeelding]
Hmm, volgens mij niet.quote:Het valt me opeens op dat jouw ogen op die van Pharell (ofzo) van N.E.R.D. lijken.
Haha, nee ik heb een Chinese afkomst.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:17 schreef ScienceFriction het volgende:
voordat ik als halfbloed wordt gezien is er wel heel wat evolutionaire verandering nodig.
wat ben je dan? brunette of halfbloed? (straks ben je zo'n roodhairige keltische ier met zoveel sproeten als er sterren zijn, lol)
Dus je beide ouders zijn Chinees?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:10 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Haha, nee ik heb een Chinese afkomst.
Aah zielig hondje. Ik moet nu best wel kotsen van jou, misschien dat ik het dadelijk even doequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:46 schreef Kralingen het volgende:
Als mijn moeder niet overspelig geweest is wel jaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:55 schreef Space-Chinees het volgende:
Dus je beide ouders zijn Chinees?
Mijn ouders in iedere geval niet en nu even aan jou een cliché vraag: Loop je ook altijd in klompen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zal eens even een cliché vraag stellen. Een vriend van mij is ook chinees en zijn ouders hebben een chinees restaurant, z'n neef heeft een chinees restaurant en z'n oom en tante hebben ook een chinees restaurant, net als z'n andere oom en tante.
Hebben jouw ouders ook een chinees restaurant?
Toevallig ik ook!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:20 schreef ScienceFriction het volgende:
nee, maar ik eet wel veel kaas
Wat een achterlijke reply zegquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:55 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Aah zielig hondje. Ik moet nu best wel kotsen van jou, misschien dat ik het dadelijk even doe. Ik hoop dat je Engels kan of überhaupt lezen kan want ik heb een artikel waarbij er wordt uitgelegd waarom Aziaten of gemixte Aziaten de mooiste vrouwen zijn op deze wereld. Trouwens ik vind "grote neuzen" de meeste onaantekkelijke mensen van deze universum en daarmee bedoel ik dat ik zelfs eerder een grote groene alien zou pakken dan een "grote neus". En ohja ik ben een Chinees misschien begrijpen mensen zo mijn toon van deze reaktie beter.
Edit: Link van artikeltje : http://stuffthatisawesome.tripod.com/awesome/id14.html
Nee, een hollandse snackbar.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zal eens even een cliché vraag stellen. Een vriend van mij is ook chinees en zijn ouders hebben een chinees restaurant, z'n neef heeft een chinees restaurant en z'n oom en tante hebben ook een chinees restaurant, net als z'n andere oom en tante.
Hebben jouw ouders ook een chinees restaurant?
Waaaaaaat??? krijg ik dan ook kroepoek bij de patat?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:43 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Nee, een hollandse snackbar.
Wij nemen nu ook overal snackbars in.
Sambal bij?! lekka lekka!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Waaaaaaat??? krijg ik dan ook kroepoek bij de patat?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:23 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien moeten jullie gewoon maskers opzetten?
Meen je dat echt??? Dat slaat dus echt nergens op he, als je een beetje gaat raden wat het is aan het personeel. Wat denken die mensen dan als er een chinees in een supermarkt werkt? Dat het een doe-het-zelf chinees restaurant is waar je menu zelf mag gaan maken????quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:13 schreef Space-Chinees het volgende:
Jullie maken er nu wel een grapje over, maar serieus.
Er waren sommige mensen die de snackbar inkomen, en vragen: "is dit nou een chinees restaurant of een snackbar?" (terwijl onze vitrine volstaat met frikandellen, kaassoufles, etc.)
Loempia's heb je in elke snackbarquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:51 schreef merdeka het volgende:
Ik kan ook zo al 5 'chinese' snackbars opnoemen. En de vraag 'is dit nou een chinees restaurant of een snackbar' is niet altijd raar. De helft van die snackbars bieden namelijk ook porties loempia, foe yong hai en bakken bami aan - en dan wordt het toch al een beetje een chinees restaurant.
En gyros/shoarma schotels, Wienerschnietzels tot complete 400 gram zakken chips en 1.5 liter colaflessen en Grolsch Beugels...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:51 schreef merdeka het volgende:
Ik kan ook zo al 5 'chinese' snackbars opnoemen. En de vraag 'is dit nou een chinees restaurant of een snackbar' is niet altijd raar. De helft van die snackbars bieden namelijk ook porties loempia, foe yong hai en bakken bami aan - en dan wordt het toch al een beetje een chinees restaurant.
Tsja, nederlandse snacks zijn niet erg nederlands en lijken tegenwoordig vaak net supermarktjes, en dat vind ik helemaal niet erg. Maar als sommige chinezen in een snackbar ook de halve menukaart van het chinees restaurant overneem (en dan heb ik het dus niet alleen over bamihap) , dan is het niet zo gek dat mensen daarvan in de war raken. Ik bedenk me ook net dat 1 van die snackbars die ik ken ook nogal kwistig chinese tekens op de gevel heeft gekalkt, dus dat maakt het onderscheid al helemaal miniem.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En gyros/shoarma schotels, Wienerschnietzels tot complete 400 gram zakken chips en 1.5 liter colaflessen en Grolsch Beugels...
ja, maar nu gaat het over wat met ogen doen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:27 schreef Daphne85 het volgende:
Ik dacht dat dit topic over ogen ging...
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:26 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wat een achterlijke reply zeg![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:26 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wat een achterlijke reply zeg![]()
als ik dus stoned ben word m'n pik dus kleiner ??quote:Jullie hebben het ALLEMAAL fout:
maar dan nog iets: Blanken willen graag een kleurtje, terwijl getinte mensen weer graag een blekere huid willen in die landen. Het is gewoon een soort ziekte.....
Paris Hilton is niet van nature blondquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:07 schreef V1z0R het volgende:
@ DeFlip wat is dat nou voor bull-shit dan ??? iedereen heeft toch z'n eigen smaak.... zelf vind ik (beetje cliché) blonde vrouwen het mooist, het hoeven niet van die Paris Hilton types te zijn maar gewoon leuke blonde vrouwen maakt niet uit wat voor maat groot klein dik dun.
Ik weet niet of het voor alle negers geldt, maar in Suriname heb je een hogere status als je een lichtere huid hebt. Ze gebruiken daar ook vaak bleekmiddelen voor de huid (wat heel ongezond is)quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Iemand opperde op de eerste pagina van dit topic dat negers ook een tikkeltje blanker zouden willen zijn.
Wat een sukkels daar, dat ze er maar kanker van mogen krijgen. Hoe zielig is iemand die een ander ras/huidskleur verheerlijkt en het eigen ras en de eigen huidskleur verafschuwt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:38 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor alle negers geldt, maar in Suriname heb je een hogere status als je een lichtere huid hebt. Ze gebruiken daar ook vaak bleekmiddelen voor de huid (wat heel ongezond is)
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:52 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ben meer voor de Japanners dan Chinezen.![]()
[afbeelding]
Beoordeel ze niet te snel. Ik heb een keer een tv-programma over gezien, in Afrika deden ze ook aan huidbleekcreme's etc. De meeste producten waren zo slecht dat ze er idd kanker en brandwonden/beschadigingen van kregen. Het is ook niet zozeer dat ze tot het blanke ras wilden behoren, maar omdat ze het 'mooier' vonden als iemand minder donker was.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een sukkels daar, dat ze er maar kanker van mogen krijgen. Hoe zielig is iemand die een ander ras/huidskleur verheerlijkt en het eigen ras en de eigen huidskleur verafschuwt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |