dat bijsnijden deden vaak meisjes rond de leeftijd van 17 jaar. Arts haalde de helft van de oogleden weg waardoor hun ogen wat ronder werden. Niet veel verschil maar werd wel mooier vonden die meisjes dan. Was op Yorin geloof ik half jaar terug of zoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:05 schreef Cerbie het volgende:
In de manga/anime gebruiken ze die ogen om emoties goed weer te kunnen geven.
Had er nog nooit van gehoord dat dat ook echt gebeurde, dat bijsnijden.
Best ongelukkig gekozen eigenlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Volgens mij omdat ze daar ogen zien als 'spiegel van de ziel'.
Maar waarom val je op jongens met grote ogen dan?? Doen die ogen wat met je wat kleinere ogen niet kunnen doen. Of is het wat andersquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:49 schreef Daphne85 het volgende:
Ik heb zelf een Aziatisch uiterlijk en ik val idd op jongens met grote ogen. Ook probeer ik altijd met make-up mijn ogen groter te laten lijken...maar een operatie is niet nodig, omdat ik geen 'echte spleetogen' heb.
Dat kan je toch gewoon aantrekkelijk vinden? Mijn vriend heeft ook grote ogen en ik vind dat ook heel mooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:54 schreef Alessandro het volgende:
Maar waarom val je op jongens met grote ogen dan?? Doen die ogen wat met je wat kleinere ogen niet kunnen doen. Of is het wat anders
Ik vind grote, blauwe ogen erg liefquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:54 schreef Alessandro het volgende:
Maar waarom val je op jongens met grote ogen dan?? Doen die ogen wat met je wat kleinere ogen niet kunnen doen. Of is het wat anders
Man je hebt nog nooit in je leven een echte relatie gehad met een 'spleetoog' dus je kraamt weer onzin uit. Je zegt zelf dat je Aziatisch bent, maar dat is zeker alleen om aan te geven dat je niet trots bent Nederlander te zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:07 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik vind grote, blauwe ogen erg lief![]()
Kleine ogen hebben iets geniepigs/achterbaks![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:43 schreef off_topic het volgende:
Man je hebt nog nooit in je leven een echte relatie gehad met een 'spleetoog' dus je kraamt weer onzin uit.
Ik ben er juist wél trots op dat ik een Nederlander ben...quote:Je zegt zelf dat je Aziatisch bent, maar dat is zeker alleen om aan te geven dat je niet trots bent Nederlander te zijn.
* devilish1980 kijkt in de spiegel....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:37 schreef off_topic het volgende:
Jullie hebben het ALLEMAAL fout:
hoe groter de ogen hoe groter de lul!
en hoe kleiner de ogen, hoe strakker de spleet.
Dat is toch wetenschappeloos bewezen!
VInd ik lang niet altijd... het kan er inderdaad wel geniepig uitzien, maar ik was een half uur geleden nog in de Appie Heijn waar een vietnamees meisje achter de kassa ook van die 'spleetogen' had, maar die maakten haar juist wel schattig, een beetje verlegen achtigquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:07 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Kleine ogen hebben iets geniepigs/achterbaks![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:37 schreef off_topic het volgende:
Jullie hebben het ALLEMAAL fout:
hoe groter de ogen hoe groter de lul!
en hoe kleiner de ogen, hoe strakker de spleet.
Dat is toch wetenschappeloos bewezen!
Tsja, het ligt er ook maar aan hoe 'spleterig' de ogen zijn...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:09 schreef ZixS het volgende:
VInd ik lang niet altijd... het kan er inderdaad wel geniepig uitzien, maar ik was een half uur geleden nog in de Appie Heijn waar een vietnamees meisje achter de kassa ook van die 'spleetogen' had, maar die maakten haar juist wel schattig, een beetje verlegen achtig![]()
grote pupillen heb je ook als je zat bentquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:30 schreef FatalException het volgende:
Grote pupillen worden aantrekkelijk gevonden, en als je spleetogen hebt kun je die niet zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |