Opvoeden, een naam geven, bevelen leren en uiteindelijk stelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:09 schreef Harry_Sack het volgende:
Als daar een vliegende rat uitkomt, wat moet je er dan mee?
Da's wel nobel van je , maar zo'n beest eet verteerde wormstukje e.d dat zijn moeder 'm in zijn keel propt...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:14 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
[..]
Opvoeden, een naam geven, bevelen leren en uiteindelijk stelen.
Nee tuurlijk niet, wegbringen naar zo'n vogelopvang.
Ja, dat is eigenlijk wel een goed idee, ik zal straks even bellen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:17 schreef Atreidez het volgende:
Kan je niet beter t ei meteen naar die vogelopvang brengen als je dat toch van plan bent?
Daar weten ze vast wel vervangende voeding te geven. Heb er al eens eerder een jong vogeltje gebracht, en die gaven ze hondenbrokken die verweekt waren door water.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Da's wel nobel van je , maar zo'n beest eet verteerde wormstukje e.d dat zijn moeder 'm in zijn keel propt...
nu heb je hem gehandicapt gemaakt, je gaat een baby toch ook niet door elkaar schudden?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:35 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Volgens mij is het ei wel bevrucht, want ik heb even geprobeerd het ei rond te draaien en het heeft gelijk een grote draaisnelheid. Bij een ongekookt onbevrucht kipppenei duurt het even totdat het ei een grote draaisnelheid krijgt. Dit komt door de traagheid van de stof, wat bij vloeibare stoffen groter is. En als je een kippenei kookt, dan zal het gelijk een grote draaisnelheid hebben. Daarom lijkt het me logisch dat in dit ei ook een vaste stof aanwezig is.
Dit is misschien nieuw voor je, maar een ei wordt bevrucht voor t gelegd wordtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:23 schreef kruidnoot het volgende:
Misschien kun je het ei zelf proberen te bevruchten
heb je in ieder geval weer wat te doen![]()
't gaat hier toch helemaal nergens over...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dit is misschien nieuw voor je, maar een ei wordt bevrucht voor t gelegd wordt
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:59 schreef Lexie het volgende:
Volgens mij mag je een ei helemaal niet ondersteboven houden, dan verzuiptie. Of was dat alleen bij krokodillen?
Ahha, er is dus nog wel hoop als het ei dus nog niet bebroed is. Maar hij moet vanaf nu dan wel 40 graden zijn? Ik heb het ei nu in een doek liggen in de kamer, dat zal wel niet warm genoeg zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:45 schreef nappel het volgende:
Als het ei bevrucht is..
..én het is nog niet bebroed, dan is het nog heel goed mogelijk om het ei uit te broeden...
Mijn vader heeft vogels, en soms zijn er dure koppels die maar 1 ei leggen of maar 1 ei per dag.., die haalt hij eronder uit en legt ze op kamertemp. apart, wanneer er meerdere eieren zijn verzameld legt hij ze terug óf onder de kanaries omdat die nu eenmaal beter voeren, hiermee voorkom je tevens dat een jong eerder wordt geboren en de rest vd eieren/jongen uit 't nest gooit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |