Van Raaij is natuurlijk op zeker aan het spelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:41 schreef twi het volgende:
Nee, Ajax heeft dat geld ook niet, tenzij Ibrahimovic wordt verkocht. En als PSV over zulke bedragen (15 miljoen euro) zou beschikken, zou Tevez al lang gepresenteerd zijn. Die transfers van Robben is een mooi lapmiddel geweest voor het gat in de begroting, en de overige transfers zijn samen met het bereiken van de Champions League goed voor 10 a 12 miljoen euro.
Denk je trouwens dat al die aangekochte spelers gratis en voor niks naar Eindhoven zijn gekomen? Waarvan zijn die betaald, denk je?
Tevez is dan ook geen doelpuntenkoning zoals Kezman, maar meer een doelpuntenkoning zoals Maradonaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:52 schreef twi het volgende:
15 miljoen is voor Zuid Europese clubs een vermogen. Tevez zit nu op z'n piek qua populariteit betreft, als 'ie morgen (vanavond) Argentinie Olympisch Kampioen maakt. Bekender zal 'ie de komende twee jaar (tot het WK 2006) niet worden hier in Europa. Boca houdt 'm graag, maar aan de andere kant, zijn statistieken bij Boca zijn nou ook niet overdonderend fantastisch. Jij zegt een aardige kijk te hebben op de Zuid Amerikaanse competities, en z'n scores (qua doelpunten) zijn aardig te noemen, maar lang niet zo bijzonder als wat hij nu in Athene neer zet.
Ik zou zeggen, voor Boca is 't of nu cashen, of een groot risico lopen dat 'ie volgend jaar voor een schijntje kan vertrekken. Je ziet hoe 't met onze voorgeschreven nieuwe Cruijff van der Vaart gaat. Wie weet draait Tevez komend jaar eenzelfde rampseizoen.
Fernando wie? hehe...meneers zaakwaarnemer zal wel een grote rol spelen in dit alles, want ik heb navraag gedaan en niemand kent die hele Tissone. En Independiente zal waarschijnlijk echt geen toptalent wegdoen in de situatie waarin ze nu verkeren.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
[..]
Mocht het NEC lukken zou het een fantastische stunt zijn, na Niedzielan en Barretto
Vooralsnog is Ajax helemaal niet geintresseerd in Tevez.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:45 schreef komrad het volgende:
maar is tevez haalbaar voor psv of ajax?
Waarom denk je dat het Tevez gaat worden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:52 schreef komrad het volgende:
ajax -> zlatan exit -> nieuwe spits?
Waar bazeer jij dat op? Zeker op die samenvatting die de NOS uit zond van de Jong Argentinie op de OSquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:09 schreef twi het volgende:
We zeggen niet dat Tevez het gaat worden, we zeggen dat Tevez een goede/de beste optie is. Met 2 argumenten:
Hij doet het de afgelopen tijd fantastisch en kan op zowel de 10 als de 9 uit de voeten, wat dus een oplossing zou zijn voor een van der Vaart uit vorm (of vertrokken van der Vaart volgend seizoen) of het ontbreken van een spits.
Roma heeft 15 miljoen geboden volgens goal.com.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
op belgische teletekst stond 2 weken geleden al dat Zlatan Ajax mocht verlaten voor 15 miljoen euro.
En dat Roma interesse had.
Ow ja, helemaal vergeten dat de nieuwe spelers voor niets zijn gekomen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:36 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
PSV niet genoeg geld na de verkoop van Robben , Kezman en Hofland![]()
Blijft jammer voor Ajax, dat Tevez een persoonlijke voorkeur heeft voor de oude ploeg van Ronaldo. PSV is ook veel bekender in Zuid-Amerika dan Ajax. Dus als hij al naar Nederland komt dan lijkt het me niet logisch dat hij naar de club gaat die River uitnodigt voor het Amsterdam Tournament :p.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:09 schreef twi het volgende:
We zeggen niet dat Tevez het gaat worden, we zeggen dat Tevez een goede/de beste optie is. Met 2 argumenten:
1. Hij is te betalen, wanneer Ibrahimovic vertrekt (wat 'ie niet zal doen)
2. Hij doet het de afgelopen tijd fantastisch en kan op zowel de 10 als de 9 uit de voeten, wat dus een oplossing zou zijn voor een van der Vaart uit vorm (of vertrokken van der Vaart volgend seizoen) of het ontbreken van een spits.
3. De concurrentie heeft 'm op 't lijstje, dus alle kwaliteit die je in huis haalt ten opzichte van wat de concurrentie moet missen, is een dubbel gat wat je slaat. Ik zou niet blij zijn als PSV Tevez krijgt als 'ie zo gaat ballen.
Daar heb ik nog wel een aardige anekdote overquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:01 schreef twi het volgende:
PSV veel bekender in Zuid Amerika dan Ajax? Misschien dat PSV toevallig even bekend is als Ajax in Zuid Amerika, omdat er toevallig eens twee Brazilianen hebben gespeeld, maar voor de rest is dat absolute bullshit.
Hij kan beter in het middenveld en de verdediging inversteren. Die aanval bij ManU is goed genoeg. Wanneer mag Ferdinand weer spelen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ferguson zegt dat met de eventuele komst van Rooney hij de beste selectie zal hebben die hij ooit heeft gehad..
Ik vraag me af wat z'n plannen zijn voor RvN, helemaal nu ook Saha en Smith erbij zijn gekomen..
Laten we het zo zeggen,als een Zuid-Amerikaan kan kiezen tussen PSV en ajax zie ik hem eerder naar Eindhoven verhuizenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:01 schreef twi het volgende:
PSV veel bekender in Zuid Amerika dan Ajax? Misschien dat PSV toevallig even bekend is als Ajax in Zuid Amerika, omdat er toevallig eens twee Brazilianen hebben gespeeld, maar voor de rest is dat absolute bullshit.
En laten we daar aan toevoegen dat als die Zuid-Amerikaan onverhoopt voor Ajax kiest, hij waarschijnlijk niks voorsteltquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:14 schreef DutchGooner het volgende:
Laten we het zo zeggen,als een Zuid-Amerikaan kan kiezen tussen PSV en ajax zie ik hem eerder naar Eindhoven verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |