abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21591749
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:41 schreef twi het volgende:
Nee, Ajax heeft dat geld ook niet, tenzij Ibrahimovic wordt verkocht. En als PSV over zulke bedragen (15 miljoen euro) zou beschikken, zou Tevez al lang gepresenteerd zijn. Die transfers van Robben is een mooi lapmiddel geweest voor het gat in de begroting, en de overige transfers zijn samen met het bereiken van de Champions League goed voor 10 a 12 miljoen euro.

Denk je trouwens dat al die aangekochte spelers gratis en voor niks naar Eindhoven zijn gekomen? Waarvan zijn die betaald, denk je?
Van Raaij is natuurlijk op zeker aan het spelen hij wil als scheidend voorzitter PSV 100% gezond achterlaten en dit is hem sowieso gelukt En je denkt toch niet dat Tevez echt voor 15 miljoen euro nog weg komt he? Dat gaat minstens 17 miljoen kosten schat ik na de finale tegen Paraguay
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:52:44 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21591899
15 miljoen is voor Zuid Europese clubs een vermogen. Tevez zit nu op z'n piek qua populariteit betreft, als 'ie morgen (vanavond) Argentinie Olympisch Kampioen maakt. Bekender zal 'ie de komende twee jaar (tot het WK 2006) niet worden hier in Europa. Boca houdt 'm graag, maar aan de andere kant, zijn statistieken bij Boca zijn nou ook niet overdonderend fantastisch. Jij zegt een aardige kijk te hebben op de Zuid Amerikaanse competities, en z'n scores (qua doelpunten) zijn aardig te noemen, maar lang niet zo bijzonder als wat hij nu in Athene neer zet.

Ik zou zeggen, voor Boca is 't of nu cashen, of een groot risico lopen dat 'ie volgend jaar voor een schijntje kan vertrekken. Je ziet hoe 't met onze voorgeschreven nieuwe Cruijff van der Vaart gaat. Wie weet draait Tevez komend jaar eenzelfde rampseizoen.
pi_21592023
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:52 schreef twi het volgende:
15 miljoen is voor Zuid Europese clubs een vermogen. Tevez zit nu op z'n piek qua populariteit betreft, als 'ie morgen (vanavond) Argentinie Olympisch Kampioen maakt. Bekender zal 'ie de komende twee jaar (tot het WK 2006) niet worden hier in Europa. Boca houdt 'm graag, maar aan de andere kant, zijn statistieken bij Boca zijn nou ook niet overdonderend fantastisch. Jij zegt een aardige kijk te hebben op de Zuid Amerikaanse competities, en z'n scores (qua doelpunten) zijn aardig te noemen, maar lang niet zo bijzonder als wat hij nu in Athene neer zet.

Ik zou zeggen, voor Boca is 't of nu cashen, of een groot risico lopen dat 'ie volgend jaar voor een schijntje kan vertrekken. Je ziet hoe 't met onze voorgeschreven nieuwe Cruijff van der Vaart gaat. Wie weet draait Tevez komend jaar eenzelfde rampseizoen.
Tevez is dan ook geen doelpuntenkoning zoals Kezman, maar meer een doelpuntenkoning zoals Maradona Hij maakt de goals op het moment dat ze belangrijk zijn (CL, top drie) en pakt z'n doelpuntjes mee tegen mindere goden als AZ, De Graafschap en FC Utrecht Als je een spits zoekt die technischer maar minstens zo doeltreffend speelt als Kezman dan zou ik eerder voor Cavenaghi gaan. Maar het grootste voordeel wat ik zie bij de komst van Tevez is dat ie succes uitstraalt. Verdedigers hebben ontzag voor hem en grotere clubs dragen de verdediging op om hem extra te bewaken waardoor andere spelers sneller kunnen scoren
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21593874
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

[..]

Mocht het NEC lukken zou het een fantastische stunt zijn, na Niedzielan en Barretto
Fernando wie? hehe...meneers zaakwaarnemer zal wel een grote rol spelen in dit alles, want ik heb navraag gedaan en niemand kent die hele Tissone. En Independiente zal waarschijnlijk echt geen toptalent wegdoen in de situatie waarin ze nu verkeren.
pi_21593880
Over Carlos 'El Apache' Tevez. Hij is echt geweldig natuurlijk, maar was Riquelme dat ook niet in zijn Boca tijd? JA! Dus ik hoop gewoon niet dat die vergelijking met Maradona niet zo afloopt voor hem als voor Riquelme.

Maar het is een mooie type speler. Vechtend voor elke bal. Tot nu toe elke hoofdprijs met Boca gewonnen in de Argentijnse competitie, Zuid-Amerika en de Toyota cup. En ook nogeens kampioen geworden met het Argentijnse U-21 en U-23 elftal. Nu dus waarschijnlijk olympisch kampioen.
pi_21594427
maar is tevez haalbaar voor psv of ajax?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:51:38 #207
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21594463
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 09:45 schreef komrad het volgende:
maar is tevez haalbaar voor psv of ajax?
Vooralsnog is Ajax helemaal niet geintresseerd in Tevez.
The Most Incredible, Baby
pi_21594473
ajax -> zlatan exit -> nieuwe spits?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:01:19 #209
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21595051
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 09:52 schreef komrad het volgende:
ajax -> zlatan exit -> nieuwe spits?
Waarom denk je dat het Tevez gaat worden?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:09:23 #210
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21595149
We zeggen niet dat Tevez het gaat worden, we zeggen dat Tevez een goede/de beste optie is. Met 2 argumenten:

1. Hij is te betalen, wanneer Ibrahimovic vertrekt (wat 'ie niet zal doen)
2. Hij doet het de afgelopen tijd fantastisch en kan op zowel de 10 als de 9 uit de voeten, wat dus een oplossing zou zijn voor een van der Vaart uit vorm (of vertrokken van der Vaart volgend seizoen) of het ontbreken van een spits.
3. De concurrentie heeft 'm op 't lijstje, dus alle kwaliteit die je in huis haalt ten opzichte van wat de concurrentie moet missen, is een dubbel gat wat je slaat. Ik zou niet blij zijn als PSV Tevez krijgt als 'ie zo gaat ballen.
pi_21595512
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:09 schreef twi het volgende:
We zeggen niet dat Tevez het gaat worden, we zeggen dat Tevez een goede/de beste optie is. Met 2 argumenten:

Hij doet het de afgelopen tijd fantastisch en kan op zowel de 10 als de 9 uit de voeten, wat dus een oplossing zou zijn voor een van der Vaart uit vorm (of vertrokken van der Vaart volgend seizoen) of het ontbreken van een spits.
Waar bazeer jij dat op? Zeker op die samenvatting die de NOS uit zond van de Jong Argentinie op de OS
pi_21595612
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
op belgische teletekst stond 2 weken geleden al dat Zlatan Ajax mocht verlaten voor 15 miljoen euro.

En dat Roma interesse had.
Roma heeft 15 miljoen geboden volgens goal.com.
Ik denk niet dat ze um voor dit bedrag laten gaan.. Sowieso heeft Roma geen 15 miljoen, denk ik.
-
pi_21595675
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:36 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

PSV niet genoeg geld na de verkoop van Robben , Kezman en Hofland
Ow ja, helemaal vergeten dat de nieuwe spelers voor niets zijn gekomen. .
.
-
pi_21595691
Rudi Voller is trouwens genoemd als de opvolger van Cesare Prandelli bij AS Roma. , , .
-
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:55:47 #215
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_21595791
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:09 schreef twi het volgende:

1. Hij is te betalen, wanneer Ibrahimovic vertrekt (wat 'ie niet zal doen)
2. Hij doet het de afgelopen tijd fantastisch en kan op zowel de 10 als de 9 uit de voeten, wat dus een oplossing zou zijn voor een van der Vaart uit vorm (of vertrokken van der Vaart volgend seizoen) of het ontbreken van een spits.
3. De concurrentie heeft 'm op 't lijstje, dus alle kwaliteit die je in huis haalt ten opzichte van wat de concurrentie moet missen, is een dubbel gat wat je slaat. Ik zou niet blij zijn als PSV Tevez krijgt als 'ie zo gaat ballen.
Blijft jammer voor Ajax, dat Tevez een persoonlijke voorkeur heeft voor de oude ploeg van Ronaldo. PSV is ook veel bekender in Zuid-Amerika dan Ajax. Dus als hij al naar Nederland komt dan lijkt het me niet logisch dat hij naar de club gaat die River uitnodigt voor het Amsterdam Tournament :p.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:01:13 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21595867
PSV veel bekender in Zuid Amerika dan Ajax? Misschien dat PSV toevallig even bekend is als Ajax in Zuid Amerika, omdat er toevallig eens twee Brazilianen hebben gespeeld, maar voor de rest is dat absolute bullshit.
pi_21595938
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:01 schreef twi het volgende:
PSV veel bekender in Zuid Amerika dan Ajax? Misschien dat PSV toevallig even bekend is als Ajax in Zuid Amerika, omdat er toevallig eens twee Brazilianen hebben gespeeld, maar voor de rest is dat absolute bullshit.
Daar heb ik nog wel een aardige anekdote over

Ik was in '96 in L.A. en had een shirt van PSV aan en de Mexicaanse bellboy herkende het shirt en we raakten aan de praat over voetbal. Hij kende de naam van 3 Nederlandse clubs; PSV, Feyenoord en Ajax en de wedstrijden van die clubs komen voorbij in het buitenlandse voetbaloverzicht in Zuid-Amerika. Je kan moeilijk zeggen wie er bekender is, alle 3 de clubs zijn er bekend bij de liefhebber

ontopic:

Dyer mogelijk naarVilla
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21596012
Ferguson zegt dat met de eventuele komst van Rooney hij de beste selectie zal hebben die hij ooit heeft gehad..
Ik vraag me af wat z'n plannen zijn voor RvN, helemaal nu ook Saha en Smith erbij zijn gekomen..
-
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:13:50 #219
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21596024
Ferguson is een van de grootste fans van RVN, dus weg doen zal hij nooit doen denk ik.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:53:04 #220
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_21596697
Gewoon met 4 spitsen spelen natuurlijk.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_21596946
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ferguson zegt dat met de eventuele komst van Rooney hij de beste selectie zal hebben die hij ooit heeft gehad..
Ik vraag me af wat z'n plannen zijn voor RvN, helemaal nu ook Saha en Smith erbij zijn gekomen..
Hij kan beter in het middenveld en de verdediging inversteren. Die aanval bij ManU is goed genoeg. Wanneer mag Ferdinand weer spelen?
pi_21597002
Tarik Oulida naar Excelsior Moeskroen
Davy de Beule naar Roda JC
Michael Klukowski naar RC Genk of Club Brugge
Roberto Bisconti naar Nice/Philippe Leonard naar Standard
Ivica Dragutunovic naar Lazio Roma/ In ruil 2 spelers van Lazio naar Standard
Almani Moreira naar Hamburg
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:11:42 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21597006
Ach, misschien willen ze Real overtreffen. Die heeft 36 wereldspitsen geloof ik.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:14:31 #224
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21597035
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:01 schreef twi het volgende:
Laten we het zo zeggen,als een Zuid-Amerikaan kan kiezen tussen PSV en ajax zie ik hem eerder naar Eindhoven verhuizen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21597445
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:14 schreef DutchGooner het volgende:
Laten we het zo zeggen,als een Zuid-Amerikaan kan kiezen tussen PSV en ajax zie ik hem eerder naar Eindhoven verhuizen
En laten we daar aan toevoegen dat als die Zuid-Amerikaan onverhoopt voor Ajax kiest, hij waarschijnlijk niks voorstelt .

Gabrich, Juan, Ledezma .

Maxwell is de uitzondering .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')