Omdat we gingen samenwonen...Het opknappen van het winkelcentrum heb ik nog een beetje meegekregen, ik heb een tijd daar bij de Appie gewerkt toen. Toch heb ik me er ook nooit echt thuisgevoeld...quote:In het vorige bankje schreef poemojn:
De vrije sector, vanaf 500-nogwat euro, valt niet onder het woonservicecentrum, en Nijestee vroeg vorig jaar iig geen inkomensbewijs. Als je betaalde vonden zij het wel goed. In dat huizenkrantje staan vaak ook wel wat vrije-sector-woningen, daarvoor moet je rechtstreeks reageren bij de makelaar/verhuurder en dus niet bij het woonservicecentrum, en vaak geen of amper wachtlijsten.
Vertrokken omdat je ging samenwonen of omdat je Vinkhuizen niets vond? Het winkelcentrum is in elk geval opgeknapt en verder zijn ze ook veel aan het bouwen & renoveren
Nee, ze kennen elkaar niet. Jamie is nu al bijna 6 jaar hier (is precies een maand geleden 6 geworden), en Beautifold is volgens mij ongeveer 1,5. Voor zover ik weet zijn ze ook geen familie, maar dat zie ik volgende maand wel aan de stamboom.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:09 schreef Jonnetje het volgende:
Hoi hoi
Rewimo! (nog) Gefeliciteerd met Beautifold! (ze is mooooi)
Maar wat ik me afvroeg, kennen Jamie en Beautifold elkaar al?
We zijn gisteravond een klein beetje geschrokken hier...
De achterdeur stond open (waren wij al weer lichtelijk vergeten) en ineens ging er een alarm af.. Een Mauw-alarm... Had onze poes één van haar kittens meegenomen naar buiten..
Wat kunnen die kleintjes een herrie maken zeg!
Dat gaat de goede kant op, Jelief!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:16 schreef Jelief het volgende:![]()
het gaat echt beter, heb al citroenkwark gegeten en niet gespuugd!
Jullie zijn lief trouwens!
Ehmmm, ik heb een poging tot gedaan...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ze kennen elkaar niet. Jamie is nu al bijna 6 jaar hier (is precies een maand geleden 6 geworden), en Beautifold is volgens mij ongeveer 1,5. Voor zover ik weet zijn ze ook geen familie, maar dat zie ik volgende maand wel aan de stamboom.
Gaat het goed met de katjes? Fotooooooooooooooooooooooooooooooooo's??????????![]()
Jij ookquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:52 schreef Troel het volgende:
Clauwhee of Noca, jullie hebben mail
Hihi, dat doet Christan tegenwoordig ook, stampvoetenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooow, wat leuk!!! * Miss_D stampvoet: ik wil oo-hook!!!!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:50 schreef Jonnetje het volgende:
Maar als we 'm houden gaat ie Boizz heten (met dank aan Eva!)
Een 'Timmie' toevallig?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:38 schreef babyfeet het volgende:
Kreeg net iemand in mijn msn lijst
hij zei dat die mij van fok kende
en vroeg me het hemd van mijn lijf
van die rare dingen allemaal
heb hem ook maar verrast gelijk een block gegeven
ja een Timmie (hoezo eigenlijk)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:41 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Een 'Timmie' toevallig?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:00 schreef Sugar het volgende:
Clauwheee, ik vind het zo verschrikkelijk wat er gebeurd is en nog steeds gebeurt! Meis, ik moet veel aan je denken en het lijkt me een afschuwelijke situatie voor jullie allemaal. Ik duim, bid, hoop ontzettend dat het goedkomt met het meisje. Laat dat alsjeblieft zo zijn!
Sterkte, weer...![]()
Heel ergquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo, rena. Pak van je hart hè?
Ja dat zeggen wij dus net ook tegen elkaar..dan ben je echt ziek..echt ziek...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:15 schreef Xanthe het volgende:
Clauwheee wat een naar bericht dat er nu ook nog meer mensen bij betrokken blijken te zijn.
Onmenselijk gewoon dat iemand aan zoiets mee werkt.
Nogmaals sterkte.
Wouwie wat leuk!!! Waar staat het huisje?? Wat leuk voor julliequote:Tja een update over het 2e huisje.
Een schitterende woning ook van binnen , moet hier en daar wel wat aangebeuren , maar we kunnen er inprincipe zo intrekken.
Verder weten we de uiterste prijs van de eigenaar (we gaan wel proberen om er onder te gaan zitten).
We zijn nog bezig om te kijken of er een hypotheek komen kan , zoals alles er nu naar uit ziet moet dat ook geen probleem worden.
BKR gegevens waren positief , dus geen A-tjes van achterstand.
Morgen en dinsdag hebben we een gesprek over de hypotheek bij 2 verschillende aanbieders en die gaan we dus eens vergelijken met elkaar.
Verder wachten nog een telefoontje van de makelaar af.
Als alles mee zit zijn we dus over 1,5 tot 2 maand de trotste eigenaren van een eigen woning!
Echt heel erg ziek!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat zeggen wij dus net ook tegen elkaar..dan ben je echt ziek..echt ziek...
[..]
Dit mail ik je wel even , vind het te prive om het hier te vermelden.quote:Wouwie wat leuk!!! Waar staat het huisje?? Wat leuk voor jullie
okidokiquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:20 schreef Xanthe het volgende:
Dit mail ik je wel even , vind het te prive om het hier te vermelden.
Ik hoop dat ze in ieder geval niet heeft meegekregen (als in gezien heeft) wat er met haar moeder gebeurd is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:43 schreef bixister het volgende:
hmm, dit is in ieder geval íets, clauwhee. maar ik krijg er ook telkens kippevel van. op zich zal haar vader vast het beste met haar voor hebben (hoop ik, al is het natuurlijk idioot dat haar moeder vermoorden in zijn ogen het beste voor haar was). maar als ik eraan denk wat die kleine meid allemaal mee moet maken nu, word ik helemaal beroerd. ik hoop dus heel hard met jullie mee dat ze Isra vinden. en snel ook.
Dat is @(#*$^quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:19 schreef moussy het volgende:
gloeiende gloeiende heb bijna de halve dag zonder internet gezeten![]()
Hij is leuk! Ik hou alleen voor mijzelf niet zo van bikini's. Nouja, badpakken vind ik ook niet alles.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:10 schreef Sylvana het volgende:
Jonneetje, wat een lieve katjes zeg
rena, wat fijn dat het zo goed ging
Clauwhee, wat naar dat er nog meer mensen bij betrokken zijn waarschijnlijk, snap niet hoe je aan zoiets kunt meewerken, hopelijk schiet het nou een beetje op en vinden ze Isra snel weer terug![]()
![]()
Ik ben net wezen shoppen![]()
![]()
Heb een bikini van O'Neill gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was voor de helft van het geld
En nog een muziekdvd en cd
Das nog lief bij mijn gedachtenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is @(#*$^
Ow, voor mijn doen ook, je wilt niet weten hoe erg ik tekeer ben gegaan tegen Versatel toen ze me vertelden dat het nog weer 2 weken gaat duren.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Das nog lief bij mijn gedachten
Een aandachts trekker is ditquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb net dat nummer gelusiterd wat die 16 jarige jongen die zijn vriendin in de brand had gestoken geschreven heeft, echt een zielig nummerHij de hele tijd zeggen dat hij spijt heeft enzo, maarja, dat meisje is nu wel 2e en 3e graads gewond
Over 7 jaar schrijven ze ook liedjesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:39 schreef Randa_v het volgende:
Bah, net bij ons in het paadje, nog net bedreigd door twee jongetjes van een jaar of 9.
Ze liepen bij ons in de buurt achter door de paadjes, met iets wat op een inklapmes leek. Bah.![]()
Ze vroegen aan mij of ik twee jongens gezien had. Ik zei nee, "Dan heb je geluk gehad."
Het is toch niet normaal van die jochies. Mijn hart gaat nog te keer... Ze zijn dan nog zo klein, ik voel me toch bedreigd en ik ben volwassen.![]()
ja, en hij zegt dat het voor hem meer pijn doet dan voor haar, hij is toch niet verbrandquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Een aandachts trekker is ditIk kan hier Rázend om worden met zn slappe zielige gedoe in dat liedje
Die meid is voor dr leven getekend, en dan zo'n liedje maken, gestoord is die gozer. Ze zouden bij hem hetzelfde moeten doen. Daarna wil ik dan wel even een liedje schrijven
nee, onder de 12 dan brengen ze ze gewoon naar hun ouders toe, en dan moeten die het maar uitzoeken, maar die doen er toch niks tegenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:41 schreef Randa_v het volgende:
Ik had het liefst meteen de politie gebeld, maar in zo een gat als hier, komt er toch geen kip. En dan nog, daar wordt niets aangedaan lijkt me, met die leeftijd.
Kan ie een beetje zingen? Ik hoop van niet, straks krijgt ie nog een platencontract van een of andere idiote club.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, en hij zegt dat het voor hem meer pijn doet dan voor haar, hij is toch niet verbrandhij is de dader en hij doet nou net alsof hij het slachtoffer is
van mij mogen ze hem echt wel als volwassene berechten
naja, het is meer rappen, dus dat klinkt toch al nooit mooi, maar echt goed issie nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Kan ie een beetje zingen? Ik hoop van niet, straks krijgt ie nog een platencontract van een of andere idiote club.![]()
Moussyquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:52 schreef moussy het volgende:
Als die gozer mijn dochter zo te grazen had genomen had ik hem aan zn ballen in de hoogste boom gehangen
Zo, en nu ga ik weer naar mn mosselen
Ja naar allemaal hè..als ze zich toch al dingen kan herinneren dan weet ik zeker dat ze weet hoeveel dr mama van dr hield...die twee waren aan elkaar verknocht...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:29 schreef danosa het volgende:
Clauwheee, ik hoop dat ze het meiske gauw vinden en terug brengen naar Nederland. Ze hoort te weten wie haar moeder is geweest en hoeveel zij van haar gehouden heeft. Ik heb hier over gedroomd trouwens, wat een naar verhaal!
Heb je vandaag nog tijd gehad om te informeren naar huisjes?
Oh, zo gaaf dat intervieuw met van den Hoogeband aan het eind van de wedstrijd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:39 schreef clauwheee het volgende:
Moussyvoor jou!!!
Ow enne....ik ben spontaan fan van Pietertje van den Hoogenband!!!
Pieter deed het goed. EN ik vond dat ie erg leuk deed, maar zijn vader vind ik veel leukerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:39 schreef clauwheee het volgende:
Moussyvoor jou!!!
Ow enne....ik ben spontaan fan van Pietertje van den Hoogenband!!!
Whahaa ja ik vond ze allebei leuk, ik heb echt voor het eerst sinds een week (samen met vriendje!!) verschrikkelijk in een deuk gelegen. Wat een coole gozer!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Pieter deed het goed. EN ik vond dat ie erg leuk deed, maar zijn vader vind ik veel leuker
Ik heb ze even opgepord voor je, hij staat er nu op.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Pff ik heb precies twee uur geleden dit nieuws al via de nieuwssubmit doorgegeven, maar het staat er nog steeds niet op (in de wachtrij)...wat interesseert het mij nou dat de nederlandse kinderen weinig zakgeld krijgen....
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ze even opgepord voor je, hij staat er nu op.
Ik had hem ook op msn. Weer zo'n vies ventje...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:43 schreef babyfeet het volgende:
[..]
ja een Timmie (hoezo eigenlijk)
dacht eerst dat het mijn neefje was maar dus niet
Ik vond hem echt vervelend maar goe ben er vanafquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik had hem ook op msn. Weer zo'n vies ventje...![]()
Die stond op block na 3 zinnen hier....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:11 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Ik vond hem echt vervelend maar goe ben er vanaf
Sylvana, uit eigen ervaring durf ik toch wel te beweren dat dat niet helemaal waar isquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:19 schreef Sylvana het volgende:
Clauwhee, ik heb het aan mijn moeder gevraagd, maar kinderen van 2 die kunnen zich zulke dingen niet herrinneren.
nee, nog steeds niet, maar me tante ( niet de vrouw van hem, die is een paar jaar geleden overleden) was gister de hele dag weg, dus die heeft niks gehoord en ze hebben het telefoonnummer van me pa niet, dus hem kunnen ze niet bereiken, dus moeten maar ff wachten totdat ze die tante bereikt hebben...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:36 schreef clauwheee het volgende:
Sylvana hebben jullie al iets gehoord van je oom???
Pff ja..en en passant ook nog ff hun ex en de moeder van hun dochtertje uitschakelen...misselijk wordt je ervan!!! Naast verdrietig wordt ik ook steeds bozer...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:59 schreef daniman het volgende:
Clauwheee, ik hoop echt dat het goed af gaat lopen met Isra, dat ze snel weer veilig thuis kan komen. Dat gedoe ook altijd met vaders die hun kind ontvoeren naar hun geboorteland...![]()
gelijk heb je! Geef die boosheid en verdriet maar gewoon een plaats, die emoties horen er gewoon bij!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pff ja..en en passant ook nog ff hun ex en de moeder van hun dochtertje uitschakelen...misselijk wordt je ervan!!! Naast verdrietig wordt ik ook steeds bozer...
Hier ging het ook lekker tekeer in Haaksbergenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen uit Limburg?? Syrena?? Jij kwam toch die kant uit?? Hoor steeds dat het daar noodweer moet zijn??
Volgens dit plaatje moet Limburg niet zeuren, wij hebben het veel zwaarderquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:23 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Ja, 't regent wel daar. Hier niet
Positief nieuws Sylvana! Mooi zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:33 schreef Sylvana het volgende:
Mijn vader belde net, de operatie is goed verlopen
Ze zijn 3 uur en een kwartier met hem bezig geweest, ze hebben 1/3 van zijn longen weggehaald en zijn lympfeklieren zijn verwijderd en nou hopen ze dat alles weg is en nou maar hopen dus dat het ook wegblijft
Toen hij bijkwam heeft hij gelijk koffie gedronken en brood gegeten, dus het klinkt allemaal heel positief
Nee. Ik ga naar de Duitse site, die doen niet aan lid wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Ben je lid van weeronline Rewimo?
Je bedoelt flikflakkert er van afquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Dat turnen is spannend zeg! De een na de ander flikkert van de toestellen![]()
Je hebt geen reden nodig om hier mee te posten hoor. Kom er lekker bij zitten, plek genoegquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:49 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl wil hier graag gaan meeposten maar zoals het er nu uitziet duurt het nog wel ff voordat ik echt een reden heb....
Wat een onzin?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:49 schreef Jojogirl het volgende:
* Troel wil hier graag gaan meeposten maar zoals het er nu uitziet duurt het nog wel ff voordat ik echt een reden heb....
aahhhhhh * geeft knuffel*quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:56 schreef daniman het volgende:
.... en toch wil ik ergens weer naar huiuiuiuiuiiiiiisssss![]()
vlak voor het einde begin ik de boel in Nederland toch best te missen...
Jij hebt iig nog een broertje als oefenmateriaalquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:55 schreef Sylvana het volgende:
Jojogirl, ik ben 17 en heb ook nog geen kinderen, maar post hier ook gewoon gezellig mee, dus kom gewoon uit de lurkstand
Welkom
ik begrijp het... ik heb zelf suikerziekte, dus als ik een vriendin krijg en we zouden ooit eens aan kinderen gaan denken, is dat ook een zorgenpunt. Al is volgens de diabetesverpleegkundige de kans erg klein... ik geloof 10 procent als man en vrouw het heeft en als een van tweeen het heeft de helft ofzo... maar ja... het blijft natuurlijk een kans...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:01 schreef Jojogirl het volgende:
Daar zijn we nog niet helemaal uit. Gelukkig is de kans dat m'n vriend drager is maar 25% (op basis van familie-info/stamboom) en om dan een kindje met de ziekte te krijgen zou ik ook nog draagster moeten zijn (en die kjans is omdat het in mijn familie niet voorkomt maar 3%). In totaal dus maar een hele kleine kans dat we een kindje met de ziekte zouden kunnen krijgen. Maar toch is dat genoeg om ons zorgen over te maken.
Oké net geen Limburg maar de riolering kwam door de wc omhoog, en we hebben schade op de badkamer door dat het raam schijnbaar niet op dat kiertje kan blijven staan met noodweer.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens dit plaatje moet Limburg niet zeuren, wij hebben het veel zwaarder
haha, hebben jullie al namen, of moeten jullie die nog bedenken?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:10 schreef melonovy het volgende:
Ik ga ze even bekijken Syl, en dan naar bed. Ben moe van al mijn gedachten
Grin, die gaat ze toch nog niet vertellen gok ikquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha, hebben jullie al namen, of moeten jullie die nog bedenken?
nee, dat vraag ik ook niet, ben gewoon benieuwd of zij het al wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Grin, die gaat ze toch nog niet vertellen gok ik
ja inderdaad... en dat moet je koesteren, dat een kind gezond ter wereld komt. Er kan ALTIJD wel iets een keer misgaan, maar ja als je daar van uit moet gaan heb je ook geen leven meer...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:08 schreef Jojogirl het volgende:
Ja inderdaad daniman. Een kans is toch een kans, hoe klein ook, en wel iets om rekening mee te houden.
Maar gelukkig is de kans dat babies gezond ter wereld komen groter dan de kans dat er iets misgaat al lijkt het door alle boeken, sites en andere info soms alsof er alleen maar dingen mis kunnen gaan.
Precies. Het is alleen wel jammer dat we daardoor zo lang moeten wachten. We hadden nl. afgesproken dat ik aan het eind van het jaar zou stoppen met de pil en dat vond ik al zo lang duren (het leek met de week langer, ik heb niet zoveel geduld;) ), maar nu wordt het dus waarschijnlijk nog wat later.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:17 schreef daniman het volgende:
[..]
ja inderdaad... en dat moet je koesteren, dat een kind gezond ter wereld komt. Er kan ALTIJD wel iets een keer misgaan, maar ja als je daar van uit moet gaan heb je ook geen leven meer...
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:58 schreef clauwheee het volgende:
Lief Caronline!!! Als het goed is fixt vriendje het komende week..maar als me dat te lang duurt
Het regende rond 19.00- 19.30 wel keihard, met een beetje onweer.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen uit Limburg?? Syrena?? Jij kwam toch die kant uit?? Hoor steeds dat het daar noodweer moet zijn??
Jaa dat kan ik me voorstellen!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook veel te zonde om weg te doen soms...maar goed zo blijft het wel betaalbaar..en tis wel een kick..
Een logo heb ik trouwens nog niet
HEET, iedereen stond te zweten, het was heel erg benauwd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:16 schreef clauwheee het volgende:
En hoe was het bij de Hema??
Jij ookquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:25 schreef clauwheee het volgende:
En Caronline, je hebt nu mail
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:36 schreef CarOnline het volgende:
Jij ook![]()
en jij je maar afvragen waarom je zo slecht poeptquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
En ik ben verslaafd aan geroosterd brood merk ik....maar morgenvroeg kan ik weer !
hee moussy vertelt je kapper jou dat soort details?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:54 schreef coolbabe het volgende:
hee Moussy, is de kapper nog geweest?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:53 schreef moussy het volgende:
[..]
en jij je maar afvragen waarom je zo slecht poept
en nog wel meer, mijn kapper is mijn schoonzusquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:57 schreef bixister het volgende:
[..]
hee moussy vertelt je kapper jou dat soort details?![]()
![]()
Ik vind de woonkamer ook echt prachtig, maar de rest van het huis is wel een tikkeltje TE ouderwetsquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:45 schreef Rewimo het volgende:
Troel
rena, wat een schitterend huis zeg! Ik ben gek op oude huizen. Gelukkig heb ik er zelf ook een
Mwah, je hebt centrale verwarming zag ikquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:01 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind de woonkamer ook echt prachtig, maar de rest van het huis is wel een tikkeltje TE ouderwets![]()
ja, het is echt waaibomendagquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:55 schreef moussy het volgende:
Is het bij jullie ook van dat weer om in je bed te liggen?
Ik ben al de hele week in herfststemming, heb zin in stamppot en warme chocomelquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:55 schreef moussy het volgende:
Is het bij jullie ook van dat weer om in je bed te liggen?
boerenkool met worstquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week in herfststemming, heb zin in stamppot en warme chocomel
Dat had je nou niet moeten zeggen.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week in herfststemming, heb zin in stamppot en warme chocomel
Ik heb nog een blik snert in de kast staan, daar heb ik ook wel zin inquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:52 schreef rena het volgende:
[..]
boerenkool met worst![]()
Als er iets is wat ik niet lust is het snert welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb nog een blik snert in de kast staan, daar heb ik ook wel zin in![]()
neuh ik hou alles in ieder geval al twee dagen binnen... en maagzweer is het niet volgens mij, ik denk meer dat mijn maag gewoon van slag is van het een of ander. Als ik nu nog aan het spugen was geweest was ik al naar de dokter geweest hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:17 schreef moussy het volgende:
Snert uit blik
Ik heb geen snert (en sudderlapjes) meer gegeten sinds mn oma overleden is. Dat kookte zij altijd voor ons
Jelief, moet jij niet eens naar een huisarts?
Vorige week zat ik met maagkrampen, ik dacht dat ik gek werd, zo'n pijn had ik. Naar de huisarts, bleek ik een beginnende maagzweer te hebben
Je denkt toch niet dat ik dat zelf kan maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:17 schreef moussy het volgende:
Snert uit blik
euhhhquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat zelf kan maken?![]()
quote:En succes met je maagzweer![]()
En er zit ook een potje fruit en een potje groente in en een pakje opvolgmelkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:49 schreef beefcake het volgende:
LadyS wat leuk
Waarom doet de supermarkt hier dat niet?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:54 schreef moussy het volgende:
Dit vindt ze, omdat haar favo onderbroek al ruim een week aan de waslijn hangt. Ik krijg maar niet aan haar verstand gepeuterd dat er een spinnetje in woont en dat die van mij daar mag blijven wonen.
weet je 't zeker?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:29 schreef coolbabe het volgende:
nee ik ben niet zwanger
pas maar op straks ben je twee dagen aan het spugen...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:29 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan en ben lekker uitgewaaid maar voel me nog steeds misselijk. Ik heb geen hoofdpijn dus waar die misselijkheid vandaan komt mag Joost wetennee ik ben niet zwanger
100% zekerheid heb je natuurlijk nooitquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:30 schreef bixister het volgende:
[..]
weet je 't zeker?
He bah zeg eens niet van die enge dingenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:31 schreef Jelief het volgende:
[..]
pas maar op straks ben je twee dagen aan het spugen...![]()
jahquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:04 schreef rena het volgende:
Bang voor spinnen dan Moussy?
Het is dat het erg vervelend is, maar ik moet wel lachen om alle smileys van jequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef moussy het volgende:mannen
Ga ik net boodschappen doen, wagen ingeladen, sta ik bij de kassa, pinpas pleitte, is Peet zo leuk geweest om hem mee te nemen![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Coolbabe, luister niet naar haar, zij maakt je alleen maar gekquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:30 schreef bixister het volgende:
[..]
weet je 't zeker?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is dat het erg vervelend is, maar ik moet wel lachen om alle smileys van je
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef moussy het volgende:
Ik ken hetquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef moussy het volgende:mannen
Ga ik net boodschappen doen, wagen ingeladen, sta ik bij de kassa, pinpas pleitte, is Peet zo leuk geweest om hem mee te nemen![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Als zij het niet deed, maakte ik mezelf wel gekquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Coolbabe, luister niet naar haar, zij maakt je alleen maar gek![]()
![]()
Mag ik vragen in welke krant je dit gelezen hebt...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:58 schreef Sylvana het volgende:
Clauwhee, ik kreeg echt tranen in me ogen toen ik vanochtend in de krant las dat Isra in de trein naar Belgie de hele tijd heelft gehuild en dat toen haar vader haar beetpakte ze hem een mep in het gezicht gaf, wat zal die machinist nu spijt hebebn dat hij de trein toch heeft laten vertrekken
Wat moet dat meisje wel niet allemaal meemaken
Ik hoop echt dat ze snel en ongedeerd wordt gevonden en terug naar Nederland kan komen
quote:ISRA NOG IN LEVEN
De gekidnapte peuter Isra, die morgen haar derde verjaardag viert, blijkt nog in leven. Onderzoek heeft uitgewezen dat haar vader, de 35- jarige Hoezeem A., haar naar zijn vaderland Libië heeft ontvoerd. Inmiddels zijn in deze spraakmakende affaire twee aanhoudingen verricht.
Naar nu blijkt is Isra nog op de dag dat haar moeder, de Goorse kapster Marisse van der Burg (25), werd vermoord naar Libië gesmokkeld. Daarbij heeft een 30-jarige vrouw uit Den Haag zich vermoedelijk uitgegeven voor Marisse. Op het moment dat het stoffelijk overschot van de kapster werd ontdekt, zat Isra reeds in Libië, zo heeft onderzoek nu aangetoond.
Volgens een woordvoerster van het OM in Almelo geldt Houzeem A. als hoofdverdachte in deze zaak. Justitie gaat ervan uit dat het meisje nog altijd in leven is. "We hebben aanwijzingen dat Isra en haar vader nog steeds in Libië verblijven", aldus de zegsvrouwe.
Uit onderzoek is gebleken dat de vrouwelijke handlanger gebruik heeft gemaakt van een vervalst paspoort. Nadat ze met Houzeem en Isra naar Libië is gevlogen, keerde ze de volgende dag terug naar Nederland. Daarnaast is een 28- jarige Libische man aangehouden, die wordt verdacht van betrokkenheid in de zaak. Justitie onderzoekt of hij een rol heeft gespeeld bij zowel de ontvoering als de gewelddadige dood van Marisse, die door verstikking om het leven kwam.
Peuter ontvoerd naar Libië
Uit bronnen rond het rechercheonderzoek blijkt dat Houzeem, zijn vrouwelijke handlanger en Isra in België op het vliegtuig zijn gestapt. Dit sluit naadloos aan op de verklaringen van NS-machinist Loek Olieslagers, die het meisje de bewuste maandag op het station in Eindhoven heeft gezien: "Toen ik haar foto in De Telegraaf zag staan, wist ik meteen dat zij het was. Ze was in het bijzijn van een Arabisch ogende man. Het meisje krijste onophoudelijk en toen hij haar oppakte, mepte ze hem in het gezicht."
Op dat moment reed Olieslagers echter met zijn trein het station uit. "Ik heb nog overwogen de trein te stoppen, maar heb in plaats daarvan de centrale meldkamer van de spoorwegen ingeseind. Die hebben nog wel alarm geslagen, maar een zoektocht leverde niets op. Achteraf gezien had ik de trein gewoon halt moeten laten houden. Dan was Isra hier nu nog geweest."
Opmerkelijk is dat Olieslagers nooit door de politie Twente uitgebreid is gehoord. "Via de NS kan ik vrij reizen en ik zei meteen dat ik naar Goor wilde komen. Dat praat toch wat makkelijker dan via de telefoon. Maar ik heb taal noch teken van de politie Twente vernomen. Zelfs geen simpel telefoontje hoe de zaak is afgelopen."
Een politiewoordvoerster laat weten dat de tip van Olieslagers is nagetrokken, maar dat die niets met de zaak te maken heeft. "Ik weet zeker dat ik die dag Isra heb gezien", houdt de machinist voet bij stuk.
Houzeem A. heeft Isra anderhalf jaar geleden ook al eens ontvoerd, maar de baby werd nog dezelfde dag ongedeerd teruggevonden bij een NS-station. Bij ruzies met moeder Marisse bedreigde Houzeem haar regelmatig met de woorden: "Ik geen kind, dan jij ook geen kind". Met name de familie van Marisse was bang dat de vader Isra iets aan zou doen.
Ik gok op de Telegraaf, klinkt wel als hun stijl...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welke krant je dit gelezen hebt...
maar zo'n machinist zal zoiets toch niet verzinnen lijkt mequote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:31 schreef clauwheee het volgende:
Hmm Telegraaf dus..die geloof ik niet meer...die heeft al meerdere dingen geschreven die niet waar zijn...maar toch bedankt
Nah, je wil niet weten wat veel mensen verzinnen dat ze gezien hebben, of ze dat nu bewust of onbewust doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar zo'n machinist zal zoiets toch niet verzinnen lijkt me
ja, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nah, je wil niet weten wat veel mensen verzinnen dat ze gezien hebben, of ze dat nu bewust of onbewust doen.
Telegraaf is nu eenmaal niet zo'n erg betrouwbare bron.
vanavond van 8 tot 9, ik moet er niet aan denken om dat 's ochtends vroeg te doenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:38 schreef Syrena het volgende:
Hoe laat ga je aan de bodypump dalijk? Ik moet morgenvroeg weer... 9.15 uur...
Een leraar van mij zei ooit eens dat er niets zo gekleurd is als een herinnering. Een herinnering kan heel gemakkelijk aangepast worden. En dat gebeurt idd ook onbewust. Helaas.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:34 schreef Syrena het volgende:
Nah, je wil niet weten wat veel mensen verzinnen dat ze gezien hebben, of ze dat nu bewust of onbewust doen.
Alsof ik één van mijn leraren hoor pratenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:02 schreef beefcake het volgende:
[..]
Een leraar van mij zei ooit eens dat er niets zo gekleurd is als een herinnering. Een herinnering kan heel gemakkelijk aangepast worden. En dat gebeurt idd ook onbewust. Helaas.
Ik helemaal.... vond vandaag op zolder een hele zooi nieuwe tapijttegels en had me bedacht dat we daar mooi de slaapkamer mee konden beleggen daar ligt vloerbedekking die dit jaar zijn dertigjarig jubileum viertquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Ja Zabb val ook bijna in slaap hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |