Die is echt vet!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:06 schreef _Flea_ het volgende:
Kamphuis: He Van Binsbergen. Hoe is ie?
V. Binsbergen: Ja, KUT man!
die ging toch anders?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:06 schreef _Flea_ het volgende:
Storm: Sylvester Stallone. Een van de grootste acteur van de 20e eeuw. Kon zo uit stilstand 10 meter omhoog springen.
met hans teeuwen ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:40 schreef SpleeffY het volgende:
Denk om de randjes Edgar.
"Jezus man! Je staat al te lekken!"quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:44 schreef Sam_Raimi het volgende:
Van Binsbergen gooit zo dat potje poppers achterover, er moet NU geneukt worden!
*zucht*quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:24 schreef houtjes het volgende:
De tuin winterklaar maken...
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:54 schreef BillyOcean het volgende:
Wel erg veel crediteuren en lullo's hier hoor... Waar zijn de echte fans...!
Een hele oude... "Ja humor he.. Dat hebben wij hier op het platteland niet nodig, das zo al hard werken genoeg"
Sylvester Stallone, een van de beste nog levende topacteurs. Kon zo uit stilstand 10 films acteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:06 schreef _Flea_ het volgende:
...
Storm: Sylvester Stallone. Een van de grootste acteur van de 20e eeuw. Kon zo uit stilstand 10 meter omhoog springen.
...
Weet je dat Sylvester Stallone, een van de beste nog levende topacteurs, 40 apentalen spreekt ?!?!?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:02 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Sylvester Stallone, een van de beste nog levende topacteurs. Kon zo uit stilstand 10 films acteren.
![]()
![]()
![]()
het is van Binsbergen met een Nquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik vind het verhaaltje van wat voorgelezen wordt aan Van Bimsbergen helemaal geweldig
Stift is ultiemquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die ging toch anders?
kwam storm zo lekker druk aan gelopen.
"kennen jullie john?"
nee
"john rambo" kon vanuit stilstaande positie zo 20 meter hoog in de boom springen.
super leip.
mja die aflevering met dat kaart spel is ook waanzinnig.
STIFT!
en maar geld in blijven zettenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:26 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Stift is ultiem
en maar geld vangen van je nietsvermoedende collega![]()
Helemaal geen trap....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:43 schreef Amersf00rt het volgende:
"Ja dat mag dus niet he!?" wanneer er een trap wordt gegeven tegen de korfbal bal tijdens een soort van demonstratie
Storm trapte de bal en edgar stond de bal op te wachten bij de trap. Edgar valt en zegt:"Ja..... dat mag dus niet he! "quote:Helemaal geen trap.... Hij "nam te veel ruimte"
Dat was van Binsbergen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:30 schreef heijx het volgende:
[..]
Kerstens: En dan wegmoduleren naar B.![]()
Je mist alleen de discussie tussen door van wie wat afkomstig is. Verder klopt ie volgens mij helemaal.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:32 schreef Yonderboi het volgende:
Kerstens' boek :
Goed, ik weet niet of ik nog een stukje mis daarin en het zal misschien niet helemaal overeenkomen met het orgineel
Ook mooi: net nadat Kamphuis bij het nummer Haar in m'n glas zingt: "das het enige dat me hier nog op de been houd......" hoor je V. Binsbergen veel te vroeg: haar in m'n glas zingen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:30 schreef heijx het volgende:
[..]
Van Binsbergen: En dan wegmoduleren naar B.![]()
Oh ja.. dat weet ik, maar is niet relevant voor het boek zelf...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:35 schreef G3rtjuh het volgende:
[..]
Je mist alleen de discussie tussen door van wie wat afkomstig is. Verder klopt ie volgens mij helemaal.
Denk dat ie dat bedoeld over die Dreesman. Dat is nog voordat V. Binsbergen binnenkomt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:38 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Oh ja.. dat weet ik, maar is niet relevant voor het boek zelf...
Je doelt op de discussie over het windstilte gebied dat eigenlijk van van Binsbergen was of was het nou Kamphuis?
En daarna nog van Binsbergen...
"Dakiri wat?"
"Een dakiri met een twist lul ! is cultuur man of weet je niet wat dat is?"
Hahaha, ja inderdaad dat speelt zich ook nog af.....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:42 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Denk dat ie dat bedoeld over die Dreesman. Dat is nog voordat V. Binsbergen binnenkomt.
Kerstens: Ik heb hier een persoon Dreesman helemaal gebaseerd op Van Binsbergen. Op die LUL.
Vandaar dat Dreesman op alles Jaaaajajajajja zegt.
Jaaaajajajajjaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:42 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Denk dat ie dat bedoeld over die Dreesman. Dat is nog voordat V. Binsbergen binnenkomt.
Kerstens: Ik heb hier een persoon Dreesman helemaal gebaseerd op Van Binsbergen. Op die LUL.
Vandaar dat Dreesman op alles Jaaaajajajajja zegt.
*Proest*quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:27 schreef kurtwagner het volgende:
Mun hele poes begint te gloei'n
De "Jij weet er echt veel van hè?" quote gebruiken wij nu nog om mensen te dissen die een zwetsverhaal op lopen te hangen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*Proest*Die heb ik destijds met een studiegenoot nog wekenlang te pas en te onpas lopen citeren.
Echt lachen dat verhaal.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:43 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Hahaha, ja inderdaad dat speelt zich ook nog af.....
Maarrrr goed, ik wilde alleen effe het volledige boek opnemen in het topic
Ja, wie soll ich das jetzt sagen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:53 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Tampert op het toilet bij het lijk. Steekt 2 vingers in de reet van het lijk, ruikt en zegt: Zwei stunden.
En elke aflevering erna de vingers afvegen en blijven ruiken.
Of we geil zijn!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:36 schreef CaMeRooN het volgende:
Geil! Ik ben gewoon geil! Iedereen hier een beetje geil? Ik ben geil man....
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:53 schreef Yonderboi het volgende:
Debiteuren Crediteuren
[ Jos komt binnen met z'n ochtendverhaal ]
"Stond ik vanochtend op de tramhalte..... staat er zo'n kollosaal wijf naast me met een papagaai op d'r schouder. Zegt ze, als jij raad wat er op mijn schouder zit dan mag je met mij naar bed!"
"Dussuh, ik denk effe na ik zeg... een olifant? ............. zegt ze, Reken ik ook goed!"
Misschien moet je eerst even teruglezen voor je iets post?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:59 schreef Yonderboi het volgende:
Ik weet niet of mensen die heeeeele oude afleveringen kennen...
Gaat Romeyn samen met Koch zo'n boekenzaak in......
"Jaaah, ik zoek een boek voor mn vriendin.......... en dat mot een boek zijn waar iemand naar iets opzoek is en dan is het maar de vraag... of ie het gaat vinden, heel belangrijk is.. het mot een boek zijn met een ope ende!"
* allemaal op z'n haags
Oja schiet me nog iets te binnen
Storm : "Gouwe driehoek!"
dat zijn Johnny en Willie en die scene is in dit topique toch al enkele malen voorbij gekomen...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:59 schreef Yonderboi het volgende:
Ik weet niet of mensen die heeeeele oude afleveringen kennen...
Gaat Romeyn samen met Koch zo'n boekenzaak in......
"Jaaah, ik zoek een boek voor mn vriendin.......... en dat mot een boek zijn waar iemand naar iets opzoek is en dan is het maar de vraag... of ie het gaat vinden, heel belangrijk is.. het mot een boek zijn met een ope ende!"
* allemaal op z'n haags
Oja schiet me nog iets te binnen
Storm : "Gouwe driehoek!"
Idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:03 schreef DoctorB het volgende:
dat zijn Johnny en Willie en die scene is in dit topique toch al enkele malen voorbij gekomen...
Ihre Mann ist, ja wie sage ich da jetzt, ermordert worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:55 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ja, wie soll ich das jetzt sagen?
of
Ja, wie sage ich das jetzt?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter: Kinderpindakaas
of met die mus.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:53 schreef Yonderboi het volgende:
Debiteuren Crediteuren
[ Jos komt binnen met z'n ochtendverhaal ]
"Stond ik vanochtend op de tramhalte..... staat er zo'n kollosaal wijf naast me met een papagaai op d'r schouder. Zegt ze, als jij raad wat er op mijn schouder zit dan mag je met mij naar bed!"
"Dussuh, ik denk effe na ik zeg... een olifant? ............. zegt ze, Reken ik ook goed!"
Welke aflevering is dat? Komt me even niet bekend voor.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:30 schreef kurtwagner het volgende:
Neuk ik zo?
Zo neuk ik niet.
aflevering met de lullo's in de skybox dat ze een zangertje huren (Melvin)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:40 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat? Komt me even niet bekend voor.
Washes to washesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Al die slechte grappen als Bertje, de Witte Reus, overleden is.
En dat het fluitje erbijquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:10 schreef lucienne2 het volgende:
Ja dat mag dus niet he! blijft te gek
Referee checking the doors...going for green now....lovely executed........... and they're offquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:03 schreef CaMeRooN het volgende:
Engelse sporters(met die ringen gooien en een of ander vaag schaakbord) met dat commentaar:
"He's just in time! Just in the nick(??) of time!"
![]()
of:
"Ikzoek een boek met een open einde, voor mijn vriendig en het is echt heel belangrijk!"
hmmm....eigelijk zijn er zoveel, ik weet er bijna niet uit te kiezen..![]()
HAHAHAAA....... die sketch is echt zo goed....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:21 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Referee checking the doors...going for green now....lovely executed........... and they're off
Och nu zie ik het pasquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:40 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
HAHAHAAA....... die sketch is echt zo goed....![]()
ik denk dat ie toch wel in mijn top 3 staat....
ik had eerder jiskefet 1 en 2 op video, uitgeleend => nooit meer terug gezien.....
heb ze later op dvd gekocht => uitgeleend, afijn....rest zal bekend zijn![]()
Maar dat heb je van mij, he, dat windstilte gebiedquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:32 schreef Yonderboi het volgende:
Kerstens' boek :
Het was donker in de bar maar ik schatte haar niet ouder dan 16...... 15 hooguit (let op het aftellen)
Dat ik haar ging neuken stond al sinds het begin van de avond in de sterren geschreven
Hoe heet je? vroeg ik
Marietta, zei ze
Haar stem klonk als een terugrollende golf op een met schelpen bezaaid strand, ergens veel zuidelijker dan waar we nu zaten. Onder haar onderlip bevond zich een soort windstilte gebied wat waarschijnlijk nog nooit door een blanke tong beroerd was.
Verhaal...
"Of was het de kut van je wijf"quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:50 schreef Gerrit_Knol het volgende:
Verschoor:" Is het een struisvogelei?"
"Dat kunnen we helaas niet goed rekenen, meneer Verschoor."
Deze dusquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:40 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
HAHAHAAA....... die sketch is echt zo goed....![]()
ik denk dat ie toch wel in mijn top 3 staat....
ik had eerder jiskefet 1 en 2 op video, uitgeleend => nooit meer terug gezien.....
heb ze later op dvd gekocht => uitgeleend, afijn....rest zal bekend zijn![]()
Nee, dat was van mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:46 schreef Gerrit_Knol het volgende:
[..]
Maar dat heb je van mij, he, dat windstilte gebied
Je bedoelt: Hoe Finidi, George ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:45 schreef The_Hives het volgende:
Wie Finidi?
Wie Finidi George?
(van Binsbergen bji de Ajax-kwis)
niet geweldig, maar een tvp![]()
Hoe/wie wat maakt het uitquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:19 schreef arieopmuzieksafari het volgende:
[..]
Je bedoelt: Hoe Finidi, George ?
van Bimsbergen in de Skybox als hij naar beneden staat te zeiken en daar klachten van onder van hoort...quote:Als je niet oppast moet ik nog schijten ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |