Heb nog nooit iemand meegemaakt die rustig gaat fokken terwijl d'r flat in de brand staatquote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:23 schreef Nadientje het volgende:
gadver volges mij staat de flat in brand
WHOEHAHAHAHAHAHAAHAquote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Mijn nieuwe wallpaper thuis
[afbeelding]
ja het stinkt al een uur naar brand en heb nog niks gehoord....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand meegemaakt die rustig gaat fokken terwijl d'r flat in de brand staat![]()
Beter zoek je even goed uit of dat echt zo is !
Schatje.......quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAAHA![]()
werk ze lieverdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:28 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Schatje.......![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Mijn nieuwe wallpaper thuis
[afbeelding]
Misschien word je wel gepromoveerd tot pleepoetser.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:36 schreef mr_Brown het volgende:
Ik heb vanmiddag een gesprek met mijn HR manager![]()
![]()
Ach, ik ging fokken toen bij mij de balkons naar beneden kwamen!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Heb nog nooit iemand meegemaakt die rustig gaat fokken terwijl d'r flat in de brand staat![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:00 schreef CaptainMiller het volgende:
Hoi trouwens
Veel plezier vandaag gijsquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:14 schreef CaptainMiller het volgende:
Ik ga er vandoor, iedereen nog een prettige dag![]()
![]()
Gijs,... dat is je misloper van het jaarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:10 schreef CaptainMiller het volgende:
Fable, was dat
Dat is een koper gijs... zo fucking mooi en goed gaat dat wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:10 schreef CaptainMiller het volgende:
Fable, was dat
gezeik over mijn tarieven en shit.... dus waarschijnlijk gaan ze moeilijk en huilie doen en gaan ze mijn uurtarief naar beneden gooienquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
Succes vanmiddag Brown.Waar gaat het gesprek met je HR manager over?
De laatste page beschreef wat over dronken wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:49 schreef SailingAce het volgende:
Ben die Fable nieuws zat... was aan het lezen, 2 blz. Ben gestopt. Ik wil me laten verrassen als ik speel.. dat ik zeg .. JOH! .. en iedereen dan natuurlijk ja duhh
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:37 schreef silver-surfer het volgende:....
ITquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gezeik over mijn tarieven en shit.... dus waarschijnlijk gaan ze moeilijk en huilie doen en gaan ze mijn uurtarief naar beneden gooien
Ik denk dat met name jij spoiler tags moet gaan gebruiken.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De laatste page beschreef wat over dronken wordenHeeel cool... tot je gaat kotsen zeg maar
Wat heb ik een hekel gekregen aan dat bedrijf waar je nu zit..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gezeik over mijn tarieven en shit.... dus waarschijnlijk gaan ze moeilijk en huilie doen en gaan ze mijn uurtarief naar beneden gooien
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik denk dat met name jij spoiler tags moet gaan gebruiken.
Mijn msn staat niet aanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:04 schreef Quinny het volgende:
Sjocoboer does antwoorden op de msn
dan zet je hem aanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn msn staat niet aan
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
IT
ALLES cancellen en Fable bestellen....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:10 schreef Gaaaast het volgende:
Zo, ff tijd maken
Mogguh Quinny![]()
Ik heb fable nog niet besteld
Zal wel een kerstkadospel worden![]()
Maarja heb er al 3 besteld hé, geld is een beetje op![]()
Browniequote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
jij??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel gekregen aan dat bedrijf waar je nu zit..
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:11 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Brownie![]()
wat hebben wij een schijthekel aan ons werk hé
Halo 2 , BA en Burmout 3 annuleren voor Fablequote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ALLES cancellen en Fable bestellen....
Nog dikke maand maarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Het is eng hoe enthousiast ik ben maar je hebt gelijk.... we willen GAMEN !!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nog dikke maand maar![]()
Zit er live aware op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
* is heeeeeeerlijk aan het werk *quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:17 schreef Thor-Nexium het volgende:
*is lekker RIDDICK aan t gamen*
Die is fucking cooolquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:17 schreef Thor-Nexium het volgende:
*is lekker RIDDICK aan t gamen*
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die is fucking coool
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die is fucking coool
Lekker hakkenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
zekerrrrrr Gijs
Ja.. ik... die verhalen van jou... ik haat dat bedrijf gewoon...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij??![]()
moet je nagaan hoe ik me voel
![]()
serieus.... en dan heb ik het serieus nog beter naar mijn zin hier in deze hell hole dan bij Flex
Je wordt zacht Gijsquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zelfs ik gun je zoiets niet... serieus..........
............
............
quote:Vrouwen massaal aan de drank
door Annemiek Paping
AMSTERDAM - Het alcoholmisbruik onder vrouwen neemt alarmerend toe. Inmiddels is ruim een kwart van de probleemdrinkers die teneinde raad aankloppen bij de hulpverlening, van het vrouwelijk geslacht. Begin jaren negentig was nog amper een op de vijf cliënten met een drankprobleem vrouw.
Uit recente cijfers van de Stichting Informatievoorziening Verslavingszorg (IVZ) blijkt dat de afgelopen tien jaar het problematische alcoholgebruik onder vrouwen met bijna de helft is gegroeid en het ziet ernaar uit dat deze trend zal doorzetten. Overigens stijgt ook onder mannen met een alcoholprobleem de hulpvraag sterk. Het feit dat veel vrouwen door de combinatie van gezin en werk onder grote druk staan, wordt door de hulpverleners gezien als belangrijkste oorzaak voor de gigantische toename van het aantal vrouwelijke alcoholisten in ons land.
Uit schattingen van het Trimbosinstituut blijkt dat ongeveer 8 procent van de Nederlandse bevolking in de leeftijd van 18 tot 65 jaar problemen heeft met alcohol. Alcoholmisbruik komt voor bij 400.000 mensen en alcoholverslaving bij 325.000 personen. Slechts een relatief klein deel van deze verslaafden (circa 26.000) doet een beroep op de hulpverlening.
Volgens onderzoeker Ron de Graaf is iemand alcoholverslaafd als veel geld en tijd wordt gestoken in het drinken. Dit houdt in dat werk en sociale contacten ervoor worden opgeofferd, dat stoppen of minderen niet lukt en men ontwenningsverschijnselen krijgt als men geen alcohol gebruikt.
Opvallend is dat ongeveer de helft van de vrouwelijke alcoholisten erin slaagt zijn verslaving te verbergen en er zelfs een baan op na kan houden.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je wordt te dik Gijs
Kan aan mij liggen maar 1 op de 5 is volgens mij 20 % een kwart 25% dat is een stijging van 5%.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:![]()
Rosé-tje iemand????
[..]
zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:28 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar 1 op de 5 is volgens mij 20 % een kwart 25% dat is een stijging van 5%.
Valt mee volgens mij
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. ik... die verhalen van jou... ik haat dat bedrijf gewoon...
Zelfs ik gun je zoiets niet... serieus..........
............
............ WHOEHAHAHAHAHAHAHA
Nee... echt niet
ik zal mijn hoofd eens op jouw hoofd dunkenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja..... dat is je hoofd ja..
eeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jaaaaaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:28 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar 1 op de 5 is volgens mij 20 % een kwart 25% dat is een stijging van 5%.
Valt mee volgens mij
Brown........ mijn liefde voor jouw !quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Thoooooooorrrrrrquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:31 schreef Thor-Nexium het volgende:
![]()
En ik nouquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Brown........ mijn liefde voor jouw !![]()
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Gijsquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Thoooooooorrrrrr![]()
Gijijijijijijs ... hoe vind je riddick???
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zal mijn hoofd eens op jouw hoofd dunken
Gijijijis.... mazzelllquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:46 schreef Thor-Nexium het volgende:
Werken later Gijsjes![]()
Gijs wat denk jequote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:40 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
En ik nou![]()
Triootjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs wat denk je![]()
![]()
![]()
Oooooooohhh.....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Triootje![]()
wil jij dan gaan kwartetten met Brown? Hij steelt toch al je kaarten zodat hij wintquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oooooooohhh.....![]()
ok okquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oooooooohhh.....![]()
huilie, jij hebt geen tentamen vandaagquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD Morning
Jij wel? Succes danquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:18 schreef kepler het volgende:
[..]
huilie, jij hebt geen tentamen vandaag![]()
heb ik wel nodig ookquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij wel? Succes dan
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:24 schreef mr_Brown het volgende:
Cu2 profiel van die hondenlul uit Friesland
http://www.cu2.nl/browse.php?id=1601611
tis wel een breezahsletjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:24 schreef mr_Brown het volgende:
hahahahahaha nutteloos dusquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:26 schreef Nadientje het volgende:
nou dat was weer geweldig... hoe we het vlees moeten meten qua temperatuur volgens de HACCP richtlijnen... interessant johhh![]()
volgende week controle, komt ie vast weer bj mijn dienst
Dit is er een van een meisjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:24 schreef mr_Brown het volgende:
Had ik ook, maar dan onaangekondigdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:26 schreef Nadientje het volgende:
nou dat was weer geweldig... hoe we het vlees moeten meten qua temperatuur volgens de HACCP richtlijnen... interessant johhh![]()
volgende week controle, komt ie vast weer bj mijn dienst
van zijn meisjes... die verbrand is dusquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is er een van een meisje
ja die van het hoofdkantoor kwam het uitleggen voor de 4 restaurants en we moesten het ook nog es voordoen, dacht kies mij niet kies mij niet.... ik bedoel ben al niet zo'n held in de keuken met die patty'squote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had ik ook, maar dan onaangekondigdDat was stress toen
![]()
Verder is HACCP wel belangrijk, maar de richtlijnen die de Mac hanteert zijn een *klein* beetje overdreven hoor
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:24 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:31 schreef kepler het volgende:
[..]
van zijn meisjes... die verbrand is dus
suf McDonaldsquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:33 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja die van het hoofdkantoor kwam het uitleggen voor de 4 restaurants en we moesten het ook nog es voordoen, dacht kies mij niet kies mij niet.... ik bedoel ben al niet zo'n held in de keuken met die patty's![]()
gelukkig niet dus
tis tuurlijk wel belangrijk maar sommige dingen vind ik echt belachelijk... dat je de hielen er al op moet doen en 30 sec moet wachten en dan meten
![]()
en dan de hielen er weer vanaf halen en dan de kaas en weer de hielen erop
![]()
LOL
vind het leuk dat jij ook bij de mac werkt, ervaringen delen
MrBrown heeft het verkeerd begrepen denk, hij is ook zo gestressd door zijn werkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]Wat klopt er hier niet
Onze KSK controleur doet het weer heel andersquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:33 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja die van het hoofdkantoor kwam het uitleggen voor de 4 restaurants en we moesten het ook nog es voordoen, dacht kies mij niet kies mij niet.... ik bedoel ben al niet zo'n held in de keuken met die patty's![]()
gelukkig niet dus
tis tuurlijk wel belangrijk maar sommige dingen vind ik echt belachelijk... dat je de hielen er al op moet doen en 30 sec moet wachten en dan meten
![]()
en dan de hielen er weer vanaf halen en dan de kaas en weer de hielen erop
![]()
LOL
Heb gewerktquote:vind het leuk dat jij ook bij de mac werkt, ervaringen delen
makro is ook cool.... lekker etenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
suf McDonalds
gaaf Makro Restaurant
tuurlijk lekker etenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:36 schreef Nadientje het volgende:
[..]
makro is ook cool.... lekker eten![]()
mocht laatst met de VIP pas... hahahaha op zon aparte parkeerplaats
![]()
die mensen dachten vast hoe komt zij nou aan die pas
![]()
hahahah
geen idee gijs?? ik zat dat profiel ook ff door te nemen en ik snap er ook niet echt veel vanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]Wat klopt er hier niet
maar je mag maar 8 patty's in een run doen bij ons... en het moet nu op een gedressed broodje dus voor 11 uur 16 hb's maken 6 qp's en 4 tastyquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onze KSK controleur doet het weer heel anders9 patty's bakken en dan de 4 buitenste meten. Alles van de meting moet afgeschreven worden bij ons
[..]
Heb gewerkt
Ja, ik sta er nog wel onder contract, maar werken doe ik niet meerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:37 schreef Nadientje het volgende:
[..]
????
12000quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:37 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk lekker eten![]()
en zo'n gold-card krijg je pas als je iets van 12.000 euro per jaar uitgeeft aan de Makro. Vind je het gek dat ze je raar aankijken![]()
waarom niet dan???quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik sta er nog wel onder contract, maar werken doe ik niet meer
HET IS DIE VRIENDIN!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen idee gijs?? ik zat dat profiel ook ff door te nemen en ik snap er ook niet echt veel van
omdat tie een luie poepzak isquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]
waarom niet dan???
8 maar? Wij 9quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:38 schreef Nadientje het volgende:
[..]
maar je mag maar 8 patty's in een run doen bij ons... en het moet nu op een gedressed broodje dus voor 11 uur 16 hb's maken 6 qp's en 4 tasty![]()
hoop verspil dus
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:37 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk lekker eten![]()
en zo'n gold-card krijg je pas als je iets van 12.000 euro per jaar uitgeeft aan de Makro. Vind je het gek dat ze je raar aankijken![]()
Ze willen af van de part-time managers, te duur.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]
waarom niet dan???
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:38 schreef Nadientje het volgende:
[..]
maar je mag maar 8 patty's in een run doen bij ons... en het moet nu op een gedressed broodje dus voor 11 uur 16 hb's maken 6 qp's en 4 tasty![]()
hoop verspil dus
![]()
krijg je dit verhaalquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze willen af van de part-time managers, te duur.
met een mes op je borst doe je denk niet veel meer als tienermeisje zijnde squote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:43 schreef SailingAce het volgende:
Die gast die op die site staat vouw ik gewoon dubbel hoor.. ze had toch wel weerstand kunnen bieden den ik? Wat een plakzak
Dat mochtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
krijg je dit verhaal
geef nou maar gewoon toe dat ze het niet meer leuk vinden dat jij de voorraad opeet![]()
Pfff, waar zijn we nou helemaal met die emancipatie..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
met een mes op je borst doe je denk niet veel meer als tienermeisje zijnde s
bij de makro word ik gelijk ontslagen als ik wat eetquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat mochtAls manager mocht je voor 1 euro per gewerkte dag (loon in natura) onbeperkt eten
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MMMMMMMMMMMMMMM GGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat mochtAls manager mocht je voor 1 euro per gewerkte dag (loon in natura) onbeperkt eten
als hij daar met een mes heeft gestaan....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:50 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Pfff, waar zijn we nou helemaal met die emancipatie..
Ze ziet er goed gebekt uit, een trap tussen de benen is ook zo uitgedeeld.
Zit meer achter het verhaal denk ik.
Nopequote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MMMMMMMMMMMMMMM GGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en die verleiding kon jij zeker wel weerstaan
DANOOOOOOOOONNNNTJEE POOOOOOWWWWWWEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:53 schreef Nadientje het volgende:
ik eet echt nooit iets daar... alleen maar danoontjes en drinken spa blauw en chocomel.. das wel lekker
*Guntquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
Druk
Moet jij niet leren?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Gunt
Werken met je donder!
Oefententamens worden uitgeprint, en dan kan ik beginnenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet leren?
Ik zit tenminste nog betaald achter mijn PC.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:08 schreef Magneet het volgende:
ja gaat jullie eensch werken en leren
Nee, lunchpauze en bij aan het lezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:14 schreef O-Ren het volgende:
Hallo Gijsjes
Allemaal weer lekker over niks aan het ouwehoeren?![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, lunchpauze en bij aan het lezen.![]()
lekker Roy.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey O-RenHoe issie?
Ben rond een uurtje of 17,00 bij je Gijsquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet leren?
hier is het binnen beter uit te houden dan buitenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit tenminste nog betaald achter mijn PC.Tijdens mijn vakantie lag ik heerlijk met mijn billen in de zon.
Ja, het weer ziet er weer lekker uit inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:18 schreef O-Ren het volgende:
[..]
lekker Roy.
Beetje warm om te sporten maar voor de rest geen klagen!![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:18 schreef Gaaaast het volgende:
Ben rond een uurtje of 17,00 bij je Gijs![]()
Ik sms hem wel even.quote:Kun je je adres nog ff mailen![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:17 schreef O-Ren het volgende:
![]()
Meer aerobic instructrice en streetdance (dat vind ik het ;leukst om te doen), maar doe ook fitnessbegeleiding jaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het weer ziet er weer lekker uit inderdaad
Jij was toch fitness instructrische btw?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gister voor het eerst weer wezen fitnessen in 2,5 maandquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:18 schreef O-Ren het volgende:
[..]
lekker Roy.
Beetje warm om te sporten maar voor de rest geen klagen!![]()
Ik ga donderdag of vrijdag weer spinnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:23 schreef Gaaaast het volgende:
Gister voor het eerst weer wezen fitnessen in 2,5 maand![]()
Spierpijn![]()
Kom je een weekend naar ons Nadine, dan komt Noot ook en gaan we naar de bios in Antwerpenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:20 schreef Nadientje het volgende:
wat kut voor je roy... en nu ben je werkelooszeg kon je nou donderdag 2 sept? dan hebben sven en ik allebei vrij
Als Brown het niet snel doet, vraag ik het aan je.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:23 schreef O-Ren het volgende:
wanneer?
![]()
Aha, ok. Ik wil volgend jaar ook weer gaan fitnessen. En dan vooral om af tevallen, later om spieren te kweken. Hoe kan ik dat het beste doen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:22 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Meer aerobic instructrice en streetdance (dat vind ik het ;leukst om te doen), maar doe ook fitnessbegeleiding ja
![]()
Officieel dus nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:20 schreef Nadientje het volgende:
wat kut voor je roy... en nu ben je werkeloos![]()
Ja, ik kan wel danquote:zeg kon je nou donderdag 2 sept? dan hebben sven en ik allebei vrij
Dan komen wij ook wel langs.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:24 schreef Gaaaast het volgende:
Kom je een weekend naar ons Nadine, dan komt Noot ook en gaan we naar de bios in Antwerpen
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:23 schreef O-Ren het volgende:
[..]
wanneer?
![]()
Afgesprokenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als Brown het niet snel doet, vraag ik het aan je.
Eerst spinning en conditietraining en later krachttraining.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aha, ok. Ik wil volgend jaar ook weer gaan fitnessen. En dan vooral om af tevallen, later om spieren te kweken. Hoe kan ik dat het beste doen?
Spinning zuigtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerst spinning en conditietraining en later krachttraining.
sexquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aha, ok. Ik wil volgend jaar ook weer gaan fitnessen. En dan vooral om af tevallen, later om spieren te kweken. Hoe kan ik dat het beste doen?
buk maarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
sex![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
buk maar
ja natuurlijk. je moet alleen zorgen dat je 30 minuten aan cardio doet (minimaal!!)dat is goed voor de vetverbranding en dan natuurlijk ook wat kracht doen om alles strak te krijgenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spinning zuigtGewoon fietsen kan toch ook?
donderdag 2 septemberquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:27 schreef Nadientje het volgende:
ik zei toch welk weekend ik kon... jullie moeten het maar zeggen
en wat moet ik doen om aan te komen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ja natuurlijk. je moet alleen zorgen dat je 30 minuten aan cardio doet (minimaal!!)dat is goed voor de vetverbranding en dan natuurlijk ook wat kracht doen om alles strak te krijgen
![]()
Dat zou ik echt niet weten sorryquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:30 schreef kepler het volgende:
[..]
en wat moet ik doen om aan te komen?
ok gezelligquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:30 schreef kepler het volgende:
[..]
donderdag 2 september![]()
Ok, ik neem aan dat elke fitness begeleider er wel iets vanaf weet? Ook die bij ons op de TUquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ja natuurlijk. je moet alleen zorgen dat je 30 minuten aan cardio doet (minimaal!!)dat is goed voor de vetverbranding en dan natuurlijk ook wat kracht doen om alles strak te krijgen
![]()
geloof me op een gegeven moment gaat het vanzelf en moet je oppassen dat je niet teveel aankomt, ik was altijd zo vreselijk dun... en at zoveeeeeeeeelquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:30 schreef kepler het volgende:
[..]
en wat moet ik doen om aan te komen?
Ik weet al wel een lekker toetjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:32 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ok gezellig![]()
kunnen we wat gaan eten ergens...
moeten jullie maar zeggen waar jullie heen willen die dag
ik hoop het voor je. Soms staan er echt mensen in zo'n zaal die er echt geen verstand van hebben hoor!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok, ik neem aan dat elke fitness begeleider er wel iets vanaf weet? Ook die bij ons op de TU
Dan vraag ik ook gewoon veel aan die dude.
McDonaldsquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:32 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ok gezellig![]()
kunnen we wat gaan eten ergens...
moeten jullie maar zeggen waar jullie heen willen die dag
ok ben benieuwd hoe lang het bij mij nog duurt danquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:33 schreef Nadientje het volgende:
[..]
geloof me op een gegeven moment gaat het vanzelf en moet je oppassen dat je niet teveel aankomt, ik was altijd zo vreselijk dun... en at zoveeeeeeeeelmaar nu moet ik ook opletten
Ik hoop het ook. Anders huur ik jou en Zeus wel inquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:34 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ik hoop het voor je. Soms staan er echt mensen in zo'n zaal die er echt geen verstand van hebben hoor!![]()
lijkt me wel een leuk idee ja. Ik samen met Zeus op een sportschool.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Anders huur ik jou en Zeus wel in
Het filmpje laadt hier nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:36 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.bangedup.com/post.php?media=634
sorry hooor .... maar dan ben je echt stom!!!!!!! dan vraag je er gewoon om
die grote reus is geen partij voor mijquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:41 schreef Nadientje het volgende:
dat brown maar oppast anders gaat rens er nog met zeus vandoor![]()
Hij is wel lekker grootquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:41 schreef Nadientje het volgende:
dat brown maar oppast anders gaat rens er nog met zeus vandoor![]()
ik vind dat je helemaal gelijk hebtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die grote reus is geen partij voor mij![]()
succes schatjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:43 schreef mr_Brown het volgende:
ik ga lekkeer lullen
![]()
ja hou je daarvan?? ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:43 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hij is wel lekker groot![]()
heeeerlijk
Vaarwelquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:43 schreef mr_Brown het volgende:
ik ga lekkeer lullen
![]()
nee joh ik houd daar ook helemaal niet van. Dat is gewoon TE.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja hou je daarvan?? ik nietben meer van het kleine mannetjes
![]()
hoef niet zo'n macho als zeus
![]()
Ik ga weer douchenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:45 schreef Nadientje het volgende:
[..]
wat is nu weer
dat is fucking ernstigquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:36 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.bangedup.com/post.php?media=634
sorry hooor .... maar dan ben je echt stom!!!!!!! dan vraag je er gewoon om
En zwembandjes. Maar daar kun je je goed aan vasthouden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:48 schreef O-Ren het volgende:
nee joh ik houd daar ook helemaal niet van. Dat is gewoon TE.
Ik val ook meer op wat kleinere en smallere mannen. Maar Brown is best breed hoor. Heeft alleen een buikje![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik val ook op smallere mannen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:43 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hij is wel lekker groot geschapen![]()
heeeerlijk
Ja precies.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En zwembandjes. Maar daar kun je je goed aan vasthouden.
Ja dat ga ik jou niet vertellen!!!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:52 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Hoe weeeeeet jij dat?
.
mijn levenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:56 schreef kepler het volgende:
Gijsjes, k ga tentamen maken
en daarna werken
die cd was zeker nog niet klaar he? en heb je die cd van d12 nog op je HD heb overal gezocht maar zie hem nergens?? en jij hebt mijnn cd van evanescense ..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:52 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Hoe weeeeeet jij dat?
.
MANNEN!!!!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:56 schreef Nadientje het volgende:
[..]
die cd was zeker nog niet klaar he? en heb je die cd van d12 nog op je HD heb overal gezocht maar zie hem nergens?? en jij hebt mijnn cd van evanescense ..ik heb geeeeeen muziek in de autooooooo
1. Niet klaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:56 schreef Nadientje het volgende:
[..]
die cd was zeker nog niet klaar he? en heb je die cd van d12 nog op je HD heb overal gezocht maar zie hem nergens?? en jij hebt mijnn cd van evanescense ..ik heb geeeeeen muziek in de autooooooo
ergens anders dan in de map mp3 zal ie wel niet staan he of toch?? opnieuw gaat zoekenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
1. Niet klaar.
2. Vast niet dan.
3. ohoh.
.
Ik heb die CD van Ralf gekregen volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:58 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ergens anders dan in de map mp3 zal ie wel niet staan he of toch?? opnieuw gaat zoeken![]()
ohja ... kan wel ff in zijn auto inbreken die staat toch hierquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb die CD van Ralf gekregen volgens mij.
Doenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:00 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ohja ... kan wel ff in zijn auto inbreken die staat toch hier
Wie????quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:06 schreef D-Devil het volgende:
Die meid van de week wat aan het zwemmen was die was best.
Die Duitse?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:06 schreef D-Devil het volgende:
Die meid van de week wat aan het zwemmen was die was best.
Foto!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:15 schreef chibibo het volgende:
Inge de Bruin?
Geef mij die hockey'ster maar.
Je kan het hebben gijs, je had een heerlijk figuurquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:17 schreef Gaaaast het volgende:
Broodje kroket en broodje frikadel op. Vanaaf bij Strol Pizza net als gister. Weer voor niks gefitnesst
Lekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:20 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je kan het hebben gijs, je had een heerlijk figuur. We lagen gewoon bijna in lepeltjes positie bij Roy
.
Ben haar naam kwijt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:16 schreef D-Devil het volgende:
Foto!.
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:21 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Lekker![]()
We gaan nog naar de bios he![]()
Dat is die zwemster, ik wil die hockeymeid zienquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:27 schreef Nadientje het volgende:
ja inge de bruijn is het [afbeelding]
Sim-pel:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:28 schreef Nadientje het volgende:
sven wat wil je eten ik ga zo boodschappen doen
doe toch normaalquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Sim-pel:
Een garnalencocktail geserveerd in een hoog glas.
Zelfgemaakte rundvleessoep.
Entrecote met een lekkere peper room saus, aardappeltjes en verse boontjes.
En een vruchtensorbet met zelfgesneden vruchten.
Daarna cappucino.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Sim-pel:
Een garnalencocktail geserveerd in een hoog glas.
Zelfgemaakte rundvleessoep.
Entrecote met een lekkere peper room saus, aardappeltjes en verse boontjes.
En een vruchtensorbet met zelfgesneden vruchten.
Daarna cappucino.
dat doe ik dus echt nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:36 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Respect als ze doet doet/kan
Dat gun ik haarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:05 schreef O-Ren het volgende:
Leontien van Moorsel heeft net Goud gehaald met de tijdrit!!!!!
we hebben een gouden medialle!![]()
![]()
Vrouwen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:31 schreef Nadientje het volgende:
doe toch normaalje kijkt trouwens ook alleen maar op je fotoboek als het je uitkomt.... en dan ook nog alle leuke dingetjes over mij weggehaald daar
![]()
relatie: Ja.
pfff![]()
Ja ik ook heeeeerlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat gun ik haar![]()
![]()
ja en mannen zijn 10 keer ergerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Vrouwen.
doei doei werk zequote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:44 schreef O-Ren het volgende:
schatjes ga jullie verlaten!![]()
![]()
Moet weer werken. ben gelukkig wel om 17.30 uur weer vrij
![]()
Daarom val ik ook op vrouwen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:44 schreef Nadientje het volgende:
ja en mannen zijn 10 keer erger
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja en mannen zijn 10 keer erger
Ja maar ik ben ook een vrouw / of gayquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:47 schreef Nadientje het volgende:
ja jij begrijpt me tenminste
Ik krijg dat ook vaak naar m`n hoofd geslingerdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook een vrouw / of gay![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook gay![]()
wat een liefdequote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe soms het haar van mijn vrouw s' ochtends in het weekend![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeejjjjj stukquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:25 schreef O-Ren het volgende:
ik moet al bijna weer werken en ik heb surfer nog helemaal niet gesproken![]()
Ik mis hem!![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:50 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Beetje schuimgel,... masseren en goed doen. Ook trek ik haar kleding soms netjes....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:51 schreef Nadientje het volgende:
[..]
wat een liefde![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:53 schreef Nadientje het volgende:
ik heb sven gewoon weggepest hier
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:44 schreef O-Ren het volgende:
schatjes ga jullie verlaten!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:44 schreef O-Ren het volgende:
nou doei doei![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:53 schreef O-Ren het volgende:
sorry schatjes moet nu echt weg anders kom ik te laat olp mijn werk![]()
![]()
Dit haalt 'm wel weer terug:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:53 schreef Nadientje het volgende:
Sorry kan geen afscheid nemen van julliequote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:57 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Sorry kan geen afscheid nemen van jullie![]()
nu wel
Gadverquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:56 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dit haalt 'm wel weer terug:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik vind dat je helemaal gelijk hebtje bent veel leuker
![]()
Verkleind zag het er wel goed uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:05 schreef Chocobo het volgende:
Gadver
WHOEHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Strol zit op het strand !De hoer !!
[afbeelding]
Nee,....... Surfer's pik zou je niet kunnen zien !quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht eerst dat het slurfer was
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:53 schreef Nadientje het volgende:
daarom..... daardoor zag ik dat het Surfer niet kon zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,....... Surfer's pik zou je niet kunnen zien !![]()
quote:Duiker in Californië door haai onthoofd
UKIAH - De kustwacht van Californië heeft in zee het onthoofde lichaam van een man gevonden. De man, de 50-jarige Randy Fry, was zondag tijdens een duiktocht aangevallen door een witte haai.
In het Mexicaanse Baja California werd afgelopen vrijdag nog een witte haai van 5,1 meter gevangen. Het dier had een tonijnenfarm belaagd.
De aanval vond plaats in ondiep water bij Westport in Mendocino County. Fry was met een andere duiker bezig om abalones (oesterachtige schelpen) te verzamelen. Een vriend van Fry schatte de lengte van de haai op 5 tot 5,4 meter. "Het was in vijf seconden voorbij," vertelde Red Bartley, die de fatale aanval vanuit een boot zag. De vorige dodelijke haaienaanval in Californië dateert van augustus vorig jaar.
Dat is niet gay, dat is triestquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe soms het haar van mijn vrouw s' ochtends in het weekend![]()
![]()
Een vrouw die haar eigen haar niet kan doen, inderdaad.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat is niet gay, dat is triest
ik vind het wel coolquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je vond het heerlijk zei jequote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
"pets" dat kan ik welquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een vrouw die haar eigen haar niet kan doen, inderdaad..
Ja ik vond het heerlijk dat ik zo'n tijd niet meer gelachen had. Nee hoor schat, ik vind het wel grappig als je m'n haar wilt doenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je vond het heerlijk zei je
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja ik vond het heerlijk dat ik zo'n tijd niet meer gelachen had. Nee hoor schat, ik vind het wel grappig als je m'n haar wilt doen
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:16 schreef SailingAce het volgende:
Bijna Tiedbytie entry op directory services gedelete![]()
![]()
*Insider joke*
Kom je net terug uit Amsterdam of zo?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Hoeren
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Hoeren
Je heb ook echt geen leven hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat je een link ofzo had gepost
Ach flikker toch op.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je heb ook echt geen leven he
Nee, dit niet. We hebben een parabool vlucht gemaakt waarbij je eerst omhoog vliegt, en dan ineens naar beneden. Je bent dan 3 tellen ofzo gewichtsloos maar je zit vast in je stoel. Dit is iets compleet anders. Lijkt me wel tof om een keer mee te maken overigensquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:17 schreef mr_Brown het volgende:
en check dit filmpje....... dit heb jij toch ook een x gedaan????
http://www.ae.utexas.edu/~honkertd/vomit_comet-Floating_dorks.wmv
Ban!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach flikker toch op.
Ik verveeel me dood
nopequote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je heb ook echt geen leven he
Jij zou ook geband moeten worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:48 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ban!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij zou ook geband moeten worden.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij zou ook geband moeten worden.
Doe maar niet alsof je niet waaromquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:53 schreef D-Devil het volgende:
[..].
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof je niet waarom
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:00 schreef D-Devil het volgende:.
Och germquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:00 schreef D-Devil het volgende:.
Dr is nog geen reeeeet te zien op die gamesite in je sig.. zou je daar niet eens wat aan gaan doen ipv je tijd te verprutsen op deze waardeloze manier?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Och germNiet huilen svennie
Er is genoeg te zien, maar het is nog een restricted areaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dr is nog geen reeeeet te zien op die gamesite in je sig.. zou je daar niet eens wat aan gaan doen ipv je tijd te verprutsen op deze waardeloze manier?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dr is nog geen reeeeet te zien op die gamesite in je sig.. zou je daar niet eens wat aan gaan doen ipv je tijd te verprutsen op deze waardeloze manier?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is genoeg te zien, maar het is nog een restricted area
Oh ja, nou zie ik het ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is genoeg te zien, maar het is nog een restricted area
Gijs, jij weet niet eens wat er allemaal gedaan moet worden, dus STFUquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:17 schreef Gaaaast het volgende:
[..]pleeeeeeeeease
Boeit me ook niet Gijs, kzie je graag happenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, jij weet niet eens wat er allemaal gedaan moet worden, dus STFU
Krijg de tyfus.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:20 schreef extreem(m24) het volgende:
Hee.. ga es aan het werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |