Heb nog nooit iemand meegemaakt die rustig gaat fokken terwijl d'r flat in de brand staatquote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:23 schreef Nadientje het volgende:
gadver volges mij staat de flat in brand
WHOEHAHAHAHAHAHAAHAquote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Mijn nieuwe wallpaper thuis
[afbeelding]
ja het stinkt al een uur naar brand en heb nog niks gehoord....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand meegemaakt die rustig gaat fokken terwijl d'r flat in de brand staat![]()
Beter zoek je even goed uit of dat echt zo is !
Schatje.......quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAAHA![]()
werk ze lieverdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:28 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Schatje.......![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Mijn nieuwe wallpaper thuis
[afbeelding]
Misschien word je wel gepromoveerd tot pleepoetser.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:36 schreef mr_Brown het volgende:
Ik heb vanmiddag een gesprek met mijn HR manager![]()
![]()
Ach, ik ging fokken toen bij mij de balkons naar beneden kwamen!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Heb nog nooit iemand meegemaakt die rustig gaat fokken terwijl d'r flat in de brand staat![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:00 schreef CaptainMiller het volgende:
Hoi trouwens
Veel plezier vandaag gijsquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:14 schreef CaptainMiller het volgende:
Ik ga er vandoor, iedereen nog een prettige dag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |