eerder DJ Duffneckquote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:26 schreef teknomist het volgende:
Is die linker niet DJ Ruffneck?.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:42 schreef Skeffie het volgende:
Misschien kan de TS ook een foto van zichzelf plaatsen , waar wij dan weer een bijschrift voor mogen verzinnen ipv fotos van anderen te posten.
Linker jongen tegen andere 2 jongens: Owh!! Sukkels, steek dan ook eff zo je hand op, kom op nouu!! nouuuuuuuuuhouuuuquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Tijd voor een nieuw plaatje
[afbeelding]
Jostiband blij met dagje uit
volgens mij ziet hij er uit zoals die linkerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:42 schreef Skeffie het volgende:
Misschien kan de TS ook een foto van zichzelf plaatsen , waar wij dan weer een bijschrift voor mogen verzinnen ipv fotos van anderen te posten.
HEAVY METAL!!! ROAAAGGGHHH (die linker)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Ja ik ben zwanger niet zijn. mompelt nog wat over dat er wat mis ging of zoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:43 schreef _bigmac_ het volgende:
Ijsjes foto lijkt niet aanteslaan deze vast wel
[afbeelding]
Ook Erik Dikkeb steunt Leontien!
hehehequote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:50 schreef foksuk1981 het volgende:
die linker tegen de rechtse: heej schatje, wil je mijn buik als springkussen gebruiken ?
hehequote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:44 schreef foksuk1981 het volgende:
zuigen, likken en slikken geen probleem bij hedendaagse jeugd
O-zone nu ook in nederland, jostiband gaat uit hun dak!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:59 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
De linker Tweaker tegen de rechter haa wij hebben fok radio overgenomen (Zet sukkel lach in )
Rechter : you know what gonna happen dushiquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:51 schreef BlackAllStars het volgende:
[afbeelding]
Jaja jongen wij waren nog échte hippies.
wie is er nou zwangerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:43 schreef _bigmac_ het volgende:
Ijsjes foto lijkt niet aanteslaan deze vast wel
[afbeelding]
Ook Erik Dikkeb steunt Leontien!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:26 schreef teknomist het volgende:
Is die linker niet DJ Ruffneck?.
Rechter persoon:"Nee, twee hippies. En 1 homo."quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:51 schreef BlackAllStars het volgende:
[afbeelding]
Jaja jongen wij waren nog échte hippies.
Babe in de big city 3 : Babe in green pants with friends .quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
"Hoeveel is 1+1?"quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
*stemtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:54 schreef El_Bartos het volgende:
een TTT !!
Stem voor [afbeelding]
Stem tegen
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:11 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
"Hoeveel is 1+1?"
van recht naar links =>
'2!'
'2'
-stoned-
'geen mening'
'3!' en kijkt dan af bij de anderen![]()
wtf ik begin over hippies met een plaatje en het stort inquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:11 schreef muurjunky het volgende:
[..]
*stemt
ontopic: Hippie reunie eindigt in een ruine
O-zone Fans!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:45 schreef muurjunky het volgende:
Nieuw plaatje
[afbeelding]
Breezahs, nu ook omgebouwd verkrijgbaar!
Eerste fotos op feest van Pieter van de hogeband en Leontien van Moorsel na winnen goud.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:45 schreef muurjunky het volgende:
Nieuw plaatje
[afbeelding]
kunnen we geen andere foto nemen? hoeven geen hippies op of zo maar dit zuigtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:45 schreef muurjunky het volgende:
Nieuw plaatje
[afbeelding]
het was het eerste plaatje wat ok was om hier te posten, nadat ik bij google Breezah had ingevuldquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:55 schreef BlackAllStars het volgende:
[..]
kunnen we geen andere foto nemen? hoeven geen hippies op of zo maar dit zuigt
tief op ik was eerst en mocht een plaatje uitzoekenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:58 schreef Rabrynil het volgende:
[afbeelding]
Premiere 'harry potter in de chokoladefabriek' , geen opkomst, behalve van acteursquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:58 schreef Rabrynil het volgende:
[afbeelding]
Na de Tokkies nu ook de Nerdiesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:58 schreef Rabrynil het volgende:
[afbeelding]
Tweakers meeting groot succes!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:58 schreef Rabrynil het volgende:
[afbeelding]
Patrick kluivert nu fysiotherapaut van nederlands elftal,gevolg -> massas blessuresquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:59 schreef BlackAllStars het volgende:
[afbeelding]
Armani. Also for you, little boy
(parfumshit van armani. die modellen lijken altijd op gays, zo...)
fok homo meet geen groot suc6quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:59 schreef BlackAllStars het volgende:
[afbeelding]
Armani. Also for you, little boy
(parfumshit van armani. die modellen lijken altijd op gays, zo...)
haha meesterlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:19 schreef YubYub het volgende:
[afbeelding]
Ook ijsfabrikant Ola weet hoe belangrijk goed kunnen pijpen is voor een man
Denise (rechts): “Mijn toekomstige vriendje is vast heel trots op me!”
[afbeelding]
Poging hippietijdperk nieuw leven in te blazen mislukt
Harry (links): “Voor ons feestje rekenden we minimaal op 2500 bezoekers.”
[afbeelding]
Negerhomo’s zeggen massaal ‘nee’ tegen blanke partner
Frank-J (onder): “Je denkt toch niet dat ik zo’n korte snikkel van een blanke in mijn kont wil?”
[afbeelding]
Club van 'Jongens zonder enige hoop ooit een vriendin te vinden' opgericht
Clubleider Huub Dufjes (in het midden): "Met lotgenoten samen zijn maakt het leed wat dragelijker."
Dank jequote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
haha meesterlijk![]()
Eddie Zoe heeft Febo gegeten, MacDonalds personeel beledigt dat hij niet naar hun gingquote:
moest wat verandert wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:19 schreef YubYub het volgende:
[afbeelding]
Club van 'Jongens zonder enige hoop ooit een vriendin te vinden' opgericht
Denise (rechts): “Je denkt toch niet dat ik zo’n korte snikkel van een blanke in mijn kont wil?”
[afbeelding]
Ook ijsfabrikant Ola weet hoe belangrijk goed kunnen pijpen is voor een man
Harry (links): "Met lotgenoten samen zijn maakt het leed wat dragelijker."
[afbeelding]
Poging hippietijdperk nieuw leven in te blazen mislukt
Frank-J (onder): “Voor ons feestje rekenden we minimaal op 2500 bezoekers.”
[afbeelding]
homo’s zeggen massaal ‘nee’ tegen blanke partner
Clubleider Huub Dufjes (in het midden): “Mijn toekomstige vriendje is vast heel trots op me!”
'Een duif aan de schijterij mist voorbijganger op een haar na'quote:
word gezochtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:18 schreef muurjunky het volgende:
Moet er niet weer is een nieuwe afbeelding komen?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Eerste voorronde popstar de rivals geen suc6
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:56 schreef foksuk1981 het volgende:
nieuwe versie van electrische rolstoel geen succes
öluf G (rechts) ooh mama ik ben zo in de wolken met mijn nieuwe vriendjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:38 schreef _bigmac_ het volgende:
en nog een nieuwe bonus foto
[afbeelding]
Wesleyquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
De linker jongen lijkt in de zevende hemel nu die rechter jongen zijn duimnagel laat groeien en vervolgens in de bruine ster van de linker stopt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
populariteit homo reeks op Fok! onzin stijgtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Groot barbecue feest ter ere van verjaardag administratorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:36 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Cavia feest in de aanbieding bij A&H
(de linker) Hij was de eerste die foutloos mn sterretje wist te vinden vannachtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Piratenzender Al-yazira geslotenquote:
Hot Chicks!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[afbeelding]
Ik zei nog zo dat ik m'n vlees goed doorbakken wou, niet zwartgeblakerd.
Bart de Graaff gedragen door zn grootste fanquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:20 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Frans sporen nu ook in sixflax
studenten snapen het doel van paperspray niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:17 schreef _bigmac_ het volgende:
tweedekamer niet blij met nieuwe postbus51 reclame tegen zweetvoeten
[afbeelding]
Anthrax-aerosol dé grote publiekstrekker op huishoudbeurs.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:17 schreef _bigmac_ het volgende:
tweedekamer niet blij met nieuwe postbus51 reclame tegen zweetvoeten
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:16 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Anthrax-aerosol dé grote publiekstrekker op huishoudbeurs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |