Jij kent hun namen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef Manweth het volgende:
Van Carola, tot Belinka, Ronnie en Calinka.
We zijn undercover gegaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jij kent hun namen?![]()
Och god die Carola had je moeten zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:28 schreef Yeahinho het volgende:
*tvp*
* Manweth wacht op de foto's.
Nee, in de kantine.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:30 schreef giscard het volgende:
[..]
Op de camping? Stond er een biljart in die partytent?
Ach een survival kan ook leuk zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:32 schreef Repeat het volgende:wheheheh
![]()
Leuke tijd gehad?
Jah,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:35 schreef tuut84 het volgende:
gewoon vies huttenvolk
Jah wij waren dan wel de bezopen pubers.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:37 schreef JAMB het volgende:
Tja dat heb je nou eenmaal met campings hè. Aso's, krijsende kinderen, bezopen pubers en mensen die elkaar de hele dag zitten te bekijken. Bah.
zo leer je verder kijken als je achtertuin, die mensen bestaan echt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:38 schreef Manweth het volgende:
[..]
Jah wij waren dan wel de bezopen pubers.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:35 schreef Manweth het volgende:
Had er een met een fles citronella in een kaars staan spuiten,
Schoot de vlam in de fles, door de druk knalde de knetterharde plastikke dop eraf, tegen Hanque le Tanque's schouder aan.
Van ver hoorde je :
Kankahleyahhh, Kankah kut kadaver
Ik steek met gevaar voor eigen leven mijn hoofd uit onze plek, zie ik Ronnie nog knetterhard over een bordje flikkeren met zn bek in het gras.
ahh, soort zoekt soort?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:42 schreef Manweth het volgende:
Eibergen, ergens in de middle of nowhere.
De enige plek in de buurt waar wij toegelaten werden.
Gek is het niet.
Wij moesten gewoon borg betalen, terwijl de Tokkies dat niet moesten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:46 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ahh, soort zoekt soort?![]()
Jah ik heb mn anusgas nog nooit zo goed de loop kunnen latenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:47 schreef Killer_Mom het volgende:
lijkt me een wereld vakantie, lekker aso, wie doet je wat?
O foh sho!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Toch zeker niet het Eibernest he?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:31 schreef Manweth het volgende:
[..]
Nee, in de kantine.
Was al mega linke shit, maar met een special forces team en stealth acties zijn we wezen peuken halen.
Hempje aan natuurlijk.
Xbox/Real livequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
live splintercel
kijken of ze niet op jou lijken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:57 schreef A.Powers het volgende:
komen die foto's nou nog ?, wil wel ff kijken of ze echt op de tokkies lijken
![]()
Okeequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:10 schreef Copycat het volgende:
ik kom morgen even terug voor de foto's.
Moet jij ook maar eens:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je bent zelf ook een tokkie man
Jah dat krot hebben wij ook nog!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
Eibernest!! :')
Ben er ooit toen ik een jaar of 6 was op vakantie geweest met m'n ouders. Altijd onthouden dat het in Eibergen was en de camping het Eibernest heette met dank aan de linnen tas die hier nu nog steeds regelmatig wordt gebruikt!
Geen idee, ik was 6quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:30 schreef Manweth het volgende:
[..]
Jah dat krot hebben wij ook nog!
Geen rare dingen meegemaakt?
De tokkies ook, dus hooguit met een knuppel gemeptquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee, ik was 6.
Nee, dat is een foto van een teek in een beenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:54 schreef giscard het volgende:
die foto boven die fietsen, is dat een foto van een ontstoken navel op een vies-dikke bierbuik?
Waar lees jij dat hij levensmoe is? Reken maar dat je een klote vakantie krijgt als je jezelf distantieert van dat zooitje. Een stoot op je bek heb je zo te pakken als je ze daar terplekke op hun fouten wijst, en als je dat niet gelooft moet je de herhalingen van de Tokkies maar eens zien.(quote moeder tegen dochter: moet ik je soms een paar beuken voor je bek geven).quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:10 schreef manny het volgende:
He lachen man. Een beetje een week met die gasten optrekken, niets in hun gezicht durven zeggen en dan nu achteraf op internet hun foto's gaan plaatsen en lopen zeuren. Tof man !
Wat heb jij er nou aan gedaan om deze mega-asociale gasten ( die blijkbaar mensen slaan, uitschelden en bedreigen ) te laten merken dat je dat soort gedrag niet normaal vindt ? Ja eh, we hebben gezellig een biertje met ze gedronken... huh uh
Die foto's waren dus van ons zelf. Niet van de Tokkies.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:03 schreef JooB het volgende:
Dit zijn 'De Tokkies'? lijken me een stel koorknapen. Pleur toch op met je blufverhalen, zitten daar een beetje de Donald Duck te lezen.![]()
Ik vond het wel vet met hun. Ze deden ons toch niks, dus waarom zou ik ruzie met ze gaan maken als we het goed met ze kunnen vindenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:10 schreef manny het volgende:
He lachen man. Een beetje een week met die gasten optrekken, niets in hun gezicht durven zeggen en dan nu achteraf op internet hun foto's gaan plaatsen en lopen zeuren. Tof man !
Wat heb jij er nou aan gedaan om deze mega-asociale gasten ( die blijkbaar mensen slaan, uitschelden en bedreigen ) te laten merken dat je dat soort gedrag niet normaal vindt ? Ja eh, we hebben gezellig een biertje met ze gedronken... huh uh
Herpes!?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:16 schreef Skv het volgende:
ff verandering van de OP: de juiste namen waren:
Herpes
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:24 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Herpes!?![]()
precies. Ze deden jou nix, dus was hun asociale gedrag prima, lachen zelfs..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vond het wel vet met hun. Ze deden ons toch niks, dus waarom zou ik ruzie met ze gaan maken als we het goed met ze kunnen vinden
Je eigen kind vernoemen naar een geslachtsziektequote:Herpes
Is dit Topic aan Jezus gericht????quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef Manweth het volgende:
Jezus,
ik met een aantal vrienden naar een camping.
Het begon vrij rustig.
Totdat we erachter kwamen dat er een stel Tokkies op de camping stonden. Eigenlijk was iedereen Tokkie daar.
Van Carola, tot Belinka, Ronnie en Calinka.
Gelukkig konden we het goed vinden met de "real"-tokkies.
Nog nooit zulk tuig gezien.
Lopen we daar rond met de "pot" met geld. Stond een Twente teken op. Komt meteen zo'n Sjonnie naar ons toe. He! Die shit kun je hier beter weg doen. Beetje met zn biljartkeu zwaaien.
We zijn een beetje geinfiltreerd bij de "real"-tokkies.
3 avonden bij gezeten.
Had er een over zijn slipper gekotst, daarna over zn berg kots geflikkert tegen de tafel en de party-tent aan geflikkert.
Volgende dag wist hij het niet meer, ging hij aan z'n slipper likken om te kijken of er kots aan zat.
Verhalen dat ze met 40 op de scooter gingen rijden en een schepnet tegen een gosertje kapot gingen slaan. Die moeder moest lachen daarvan.
18 jarige die net gezakt was voor z'n rij-examen had al 3 auto's gehad.
Messen gooien op elkaar en de christelijke buurman uitschelden.
Goftedomme wat een tuig.
Je kon het best niets zeggen anders had je zo een moker in je hoofd staan.
De buurman vertelde aan de overbuurman hoe lelijk zijn dochters wel niet waren.
We waren ons leven niet zeker daar, maar toch was het wel relaxete week.
Foto's volgen
(staan met de Tokkies op de foto en met carola AKA henk the tank AKA Hanque le Tanque)
die is meesterlijk!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:12 schreef qwertyuiop het volgende:
Jiskefet - De Asoos op de Camping
whahah gaaf!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:04 schreef Asskicker het volgende:
Jullie komen me wel bekend voor ja.. ik werk achter de bar bij het Eibernest
Loop maar ff mee!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:22 schreef Manweth het volgende:
[..]
whahah gaaf!
ik heb nog wel een aantal keer gepint daaro
Ik mag niet hopen dat je me die rauwe patat met laxeermiddel en stukjes alufolie hebt verkocht?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:04 schreef Asskicker het volgende:
Jullie komen me wel bekend voor ja.. ik werk achter de bar bij het Eibernest
Kost wel 1,50 pin-kosten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:23 schreef Asskicker het volgende:
[..]
Loop maar ff mee!![]()
Ik werk achter de bar, niet in de keukenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat je me die rauwe patat met laxeermiddel en stukjes alufolie hebt verkocht?
Dat was me een partij verneukt![]()
Precies, belachelijk hoog maargoed. Ik verzin de prijzen nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:25 schreef Manweth het volgende:
[..]
Kost wel 1,50 pin-kosten.
Toen heb ik ook gewerkt ja, verschrikkelijk Heineken t-shirt aan moeten trekkenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:32 schreef Skv het volgende:
Laatste avond van ons zaten we behoorlijk bezopen bij de Heineken-veiling.
Dat was opzich wel vet totdat die kutkabouter begon te zingen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:35 schreef Manweth het volgende:
Had er een met een fles citronella in een kaars staan spuiten,
Schoot de vlam in de fles, door de druk knalde de knetterharde plastikke dop eraf, tegen Hanque le Tanque's schouder aan.
Van ver hoorde je :
Kankahleyahhh, Kankah kut kadaver
Ik steek met gevaar voor eigen leven mijn hoofd uit onze plek, zie ik Ronnie nog knetterhard over een bordje flikkeren met zn bek in het gras.
Tja, daar heb je het al natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef Manweth het volgende:
ik met een aantal vrienden naar een camping.
'T is vrijdag!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:36 schreef Skv het volgende:
Mooi volkje wat er daar rondhangt
Als ik de foto's vrijdag post, herken je denk ik wel wat lui die je vorige week rond hebt zien lopen
Een typisch zigeunerinnetje?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:29 schreef Manweth het volgende:
[..]
Och god die Carola had je moeten zien
Echt zo'n kamp scooter hoer.
Ontzettend dit, uitgezakt vies hoofd, ontzettend vies haar, twee vlechtjes, en altijd een pleerol mee voor als ze moest kakken.
Owhjah ik vergeet het londsdale shirt en een trainingsbroek
ik zat bij het nederlands hockey elftal... al die mokkels elke dag naakt over de camping rennen. Schitterend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:09 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
jah idd... Ik kan ook wel zeggen dat ik met maxima en en willem op de camping zat..
maar foto's komen over 15 jaar :S
omg!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:07 schreef Manweth het volgende:
Sjeetje wat een goed verhaal..haha.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef Manweth het volgende:
..
Van Carola, tot Belinka, Ronnie en Calinka...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:20 schreef tong_poh het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's.
Waar blijven ze???
Daarom staat er ook onder: de grootste tokkie (ik).quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:32 schreef Annastacia het volgende:
Nou als jij de bovenste bent, dan vind ik je uitstekend passen bij de rest!![]()
Vooral met dat petje, die ketting en die tattoo!(of is het een plakplaatje?)
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Daarom staat er ook onder: de grootste tokkie (ik).
Die ketting heb ik altijd om, petje heb ik nooit op en die tattoo had ik uit de chips getrokken en maar opgeplakt om minder op te vallen op die camping
M.a.W wat vindt ik mezelf toch mooi.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:47 schreef Skv het volgende:
De ergste tokkie (ik)
Nee, mijn vermommingquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:25 schreef db70 het volgende:
[..]
M.a.W wat vindt ik mezelf toch mooi.
Weet je zeker dat het niet één van die Tokkies is?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:07 schreef Skv het volgende:
me vakantievriendin van camping bij monaco. Begin vakantie daar geweest.
liev he![]()
haha, vond ik ook. Maar die stond niet bij de tokkies dr op..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet één van die Tokkies is?
Geintje, ziet er goed uit, hoor.
Haha inderdaad, wat een flauwekul dit topic. "Jongetje gaat voor het eerst alleen op vakantie, lees de verhalen !".quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:48 schreef rashudo het volgende:
Zo hey wat een indrukwekkende asocialen.. ze zijn allemaal onder de 10 jaar, dat moet wel veel indruk op je gemaakt hebben als bezopen puber..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |