eens...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:22 schreef BazzoS het volgende:
hij zal best snel zijn, maar ik vind hem niet echt mooi
beetje vage hoek om te ps-en of niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:22 schreef Fugie het volgende:
ga je bojo auto in ps wedstrijd gooien ?
vinde de uberpsnerds juist leuk, moeilijk doen. Logica enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
beetje vage hoek om te ps-en of niet?
niet grote velgen he of wel ? 15" ? En idd, je ruitenwisser ?!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:25 schreef BoJo het volgende:
Had ik al gezegd dat ik hem niet lelijk vind ?
[afbeelding]
Rechtsliggen ipv dwarsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:25 schreef Ballebek het volgende:
He lul; het moet zijn 234
En BoJo, wat doet die ruitenwisser op je voorraam?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:25 schreef Ballebek het volgende:
He lul; het moet zijn 234
En BoJo, wat doet die ruitenwisser op je voorraam?
16inch, m'n ruitenwisser is cool jah!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet grote velgen he of wel ? 15" ? En idd, je ruitenwisser ?!
Aangezien ik aarstlui ben, misschien morgen. Ik heb maar weinig foto's gemaakt. max 5 aardige plaatjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:27 schreef PeuRac het volgende:
Bojo, wanneer heb je ze via een index op je site staan? Dan wil ik ze nl allemaal bekijken :d
ik vind het nl erg mooi platen
ja maar als passagier is het net of je zon star trek figuur zonnebril ophebquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
16inch, m'n ruitenwisser is cool jah!![]()
Ik zit toch nooit op de passagiers stoelquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja maar als passagier is het net of je zon star trek figuur zonnebril opheb![]()
Nee het is altijd, Bojo en staktrekmannetje met ruitenwisser wat op bril lijkt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zit toch nooit op de passagiers stoel![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:35 schreef PeuRac het volgende:
Vrouwen, ik word KNETTERGEK van ze![]()
![]()
je vraag om een doodsimpel antwoord, gewoon ja of nee, krijg je zo'n vaag iets als: ik kan wel tot morgen wachten (het gaat over scannen van foto's btw)
vandaar al die gillende trekkies langs de weg altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nee het is altijd, Bojo en staktrekmannetje met ruitenwisser wat op bril lijkt.
wel doodrijden he ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
vandaar al die gillende trekkies langs de weg altijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |