Dat laat ik dus aan de koper over.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:48 schreef saban het volgende:
Als je je server werkend krijgt koop ik hem van je ..
Ik had er meer voor over als het had gewerkt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:50 schreef pierce het volgende:
[..]
Dat laat ik dus aan de koper over.
Maar toch een leuke hobby bak voor 5 euri![]()
Ja hij kan tot 1024*768 en hij is pciquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:13 schreef postman het volgende:
voor 5 euro wil ik 'm wel hebben, voor servergebruik voldoet ie wel. kan ie tot 1024 x 768 ?
en heb je een foto ?
Hoorde ik daar iemand ¤ 15,- zeggen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:32 schreef Rieuwert het volgende:
argh 12.50
verkocht!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:32 schreef Rieuwert het volgende:
argh 12.50
ik was eigenlijk niet van plan dat ding te verzenden, daar is die veel te groot en te zwaar voor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef Medalist het volgende:
ik bied 10 euro voor de server...
excl. verzenden dan....
Ik kan het je vertellen, compaq servers zijn zeer zwaar (!)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:01 schreef Medalist het volgende:
kijk eens hoeveel kg hij is, ik ben bereid de verzendkosten op me te nemen,
waar woon je btw?
van de compaq pagina, eh... hp:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:01 schreef Medalist het volgende:
kijk eens hoeveel kg hij is, ik ben bereid de verzendkosten op me te nemen,
waar woon je btw?
In het prachtige Vught. En jij? (Zit namelijk ook geregeld in groningen)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:59 schreef Medalist het volgende:
waar woon je dan? ik wil hem wel helemaal hebben , onderdelen heb ik niks aan
nope, maar das toch maar een klein stukje voor je met de fiets.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:16 schreef Medalist het volgende:
Ik woon in het altijd zonnige Kerkrade, helaas niet in het bezit van OV, jij wel?
oh sorry, ja heb dat bakbeest liever in 1 keer kwijt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:48 schreef saban het volgende:
Wat vindt je nou van mijn bod ?
Deal.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:55 schreef pierce het volgende:
[..]
oh sorry, ja heb dat bakbeest liever in 1 keer kwijt.
als er niemand hem wil mag jij de onderdelen hebben, deal?
Heb je nog intresse? Rieuwert heeft namelijk niets meer van zich laten horen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:41 schreef postman het volgende:
nope, je mag 'm hebben rieuwert !
http://www.qtec.info/service/support/product.htm?artnr=12995quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
die Qtec 330 ide kaart? heb je daar meer info over?
nee, tenzij je hem flashed met de bios van zijn broertje, maar ik weet niet of dat werkt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
die kaart kan dus RAID aan?
hm das jammer maar ok,quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:20 schreef pierce het volgende:
[..]
nee, tenzij je hem flashed met de bios van zijn broertje, maar ik weet niet of dat werkt.
De kaartjes zijn volgens mij identiek.
verkocht!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm das jammer maar ok,
7,50 inc verzenden ngo steeds geboden
kaartjes zijn idd identiek![]()
based op t zelfde chipje
Geloof dat het niet origineel compaq is, maar zal zsm even kijken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:35 schreef saban het volgende:
Kan je misschien de part-nummer opzoeken van je HD ?
Als het een goede is (dus in mijn server past) neem ik gewoon je HD over + kleine dingen die dan ook in dat envelopje passen.
Dus je geheugen bijvoorbeeld.
(Als medalist niks van zich laat horen).
Daar ben ik weer, ik heb meteen dezelfde avond nog gamaild hoor, naar het adres in je profiel! Ik dacht al, wat duurt het lang.. maar ik zie dat het nu al te laat is, jammer..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:11 schreef pierce het volgende:
[..]
Heb je nog intresse? Rieuwert heeft namelijk niets meer van zich laten horen.
inclusief server? Zo ja, dan hebben we een deal!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:12 schreef StonedKinG het volgende:
voor 25 euro haal ik alles aanstaande week op, heb een OV...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |