heerlijk he?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
*denkt aan de tijd dat capibar/rockstah/raymannl/frankeinstein enzo nog op vakantie waren*
waar had je hem gehaald?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:59 schreef mordradead het volgende:
ik heb er een gehad maar die is kapot.... zijn wel geinige dingen(zie je ook vaak in ia's)
bij een ia.... op internet is ook zo'n niet superduur zaakje weet alleen niet meer welkequote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:02 schreef Tain het volgende:
[..]
waar had je hem gehaald?
ja, maar die dingen gaan snel kapot. Kon nog niet eens testen of het stuiter bestendig is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:56 schreef Tain het volgende:
heeft er hier iemand trouwens zo'n powerball lijkt me wel grappig
ik heb het getestquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
ja, maar die dingen gaan snel kapot. Kon nog niet eens testen of het stuiter bestendig is.
Ach, vakantiebaantje afgelopen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik ben trouwens mijn baan kwijt, dus nu kan ik jullie nóg vaker irriteren
nee, na anderhalf jaar trouw bezorgen hebben die smiechten gewoon mijn wijk aan een ander gegeven terwijl ik op vakantie wasquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach, vakantiebaantje afgelopen? :')
whehehehequote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:51 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, na anderhalf jaar trouw bezorgen hebben die smiechten gewoon mijn wijk aan een ander gegeven terwijl ik op vakantie was
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:51 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, na anderhalf jaar trouw bezorgen hebben die smiechten gewoon mijn wijk aan een ander gegeven terwijl ik op vakantie was
naja boeiend, ik zoek eind dit jaar wel een ander baantje.
Dude, tmf.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:18 schreef rockstah het volgende:
hallo ik ben boris, dit is de tmf artist top 5, en voor het volgende nummer heb ik een artiest geselecteerd die ik persoonlijk heel nasty vind.
gekke limburger
och, als jij mijn buurjongen was geweest en op vakantie ging had ik er ook gratis andere mensen laten wonen..... logisch tochquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:51 schreef rockstah het volgende:
[..]
naja boeiend, ik zoek eind dit jaar wel een ander baantje.
hij kan niet typenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:02 schreef Tain het volgende:
Rock, hebben ze een reden opgegeven waarom ze je niet meer willen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:18 schreef capibar het volgende:
[..]
hij kan niet typen![]()
maar rock, je ging toch het nrc handelsblad 6x per week lopen ofzo?
nee, twas echt heel vaag. ik ging zo naar mijn depot houder om mijn kranten op te halen, lag mijn stapel er niet bij. dus ik zo aanbellen. toen zij hij zo: "kom eens mee naar achter"quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:02 schreef Tain het volgende:
Rock, hebben ze een reden opgegeven waarom ze je niet meer willen?
je hebt toch een contract?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:42 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, twas echt heel vaag. ik ging zo naar mijn depot houder om mijn kranten op te halen, lag mijn stapel er niet bij. dus ik zo aanbellen. toen zij hij zo: "kom eens mee naar achter"
dus ik zo zijn tuin in, hij zegt zo: "tsja. weet je wat het is. jij bent net terug van vakantie, en in die tijd is jouw wijk dus naar de jongen die in jouw wijk de 'ander blad' loopt, dus jij hebt nu geen wijk meer."
dus ik zo: "maar dan kan ik mijn wijk toch weer terug krijgen?" en toen zij hij:
"ja, weetje. je kan beter stoppen joh, want je hebt nu een druk jaar voor de boeg en je hebt je studietijd hard nodig enzo" en daar brabbelde hij nog even over door. dus ik dacht zo: right, laat maar, geen zin om er iets tegenin te brengen.
tis wel een beetje hufterig natuurlijk maar het interreseerd me niet zo veel. ik had er zelf toch al niet zo'n zin meer in, aangezien ik in oktober toch 15 word en dan kan ik een gewone baan gaan zoeken.
ik heb in het verleden wel een aantal klachten gehad, en ik loop nogal laat. dus ik kan me voorstellen
dat ze met die jonge knulletjes blijer zijn.
bas heeft toch de zelfde depot houder?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:42 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, twas echt heel vaag. ik ging zo naar mijn depot houder om mijn kranten op te halen, lag mijn stapel er niet bij. dus ik zo aanbellen. toen zij hij zo: "kom eens mee naar achter"
dus ik zo zijn tuin in, hij zegt zo: "tsja. weet je wat het is. jij bent net terug van vakantie, en in die tijd is jouw wijk dus naar de jongen die in jouw wijk de 'ander blad' loopt, dus jij hebt nu geen wijk meer."
dus ik zo: "maar dan kan ik mijn wijk toch weer terug krijgen?" en toen zij hij:
"ja, weetje. je kan beter stoppen joh, want je hebt nu een druk jaar voor de boeg en je hebt je studietijd hard nodig enzo" en daar brabbelde hij nog even over door. dus ik dacht zo: right, laat maar, geen zin om er iets tegenin te brengen.
tis wel een beetje hufterig natuurlijk maar het interreseerd me niet zo veel. ik had er zelf toch al niet zo'n zin meer in, aangezien ik in oktober toch 15 word en dan kan ik een gewone baan gaan zoeken.
ik heb in het verleden wel een aantal klachten gehad, en ik loop nogal laat. dus ik kan me voorstellen
dat ze met die jonge knulletjes blijer zijn.
bas is al een jaar geleden ontslagenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:47 schreef capibar het volgende:
[..]
bas heeft toch de zelfde depot houder?
die zal dan binnenkort ook wel gedumpt worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |