Goed nummerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Ugly Kid Joe - Everything About You
na-aperdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:30 schreef Stuart het volgende:
The Verve - Bitter Sweet Symphony
zeker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed nummer![]()
Oh, moooi...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:44 schreef Brammie1 het volgende:
Portishead - Wandering Star
Heb ik nog een (gekregen) DVD van liggen geloof ikquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:39 schreef The_Langolier het volgende:
Dj Bobo - Keep on dancing
whahaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:46 schreef Snakey het volgende:
Heb ik nog een (gekregen) DVD van liggen geloof ikLive in Switzerland!. Mag je wel hebben als je ervan houdt
No Doubt - Just a girl
Ik wil er zo graag vanafquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:00 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
whaha
check vooral de![]()
Ik heb voldoende aan die paar mp3'tjs, een overdosis dj Bobo is erg schadelijk voor de hersenen.
Maar iig bedankt voor het aanbod![]()
OT:
Moby - Heavy flow
Of je kleine neefjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:04 schreef Snakey het volgende:
Ik wil er zo graag vanafprullebak dan maar
Turin Breaks - Average man
Die krijgt maandelijks al een stapel cd's van me die ik ongevraagd krijg. Maar je hebt gelijk, kijken of'tie het leuk vindquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:05 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Of je kleine neefje![]()
Eels - Rock hard times
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:12 schreef Snakey het volgende:
Die krijgt maandelijks al een stapel cd's van me die ik ongevraagd krijg. Maar je hebt gelijk, kijken of'tie het leuk vind![]()
Turin Breaks - Self Help
Hete plaat man!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:30 schreef Sylvana het volgende:
AWA- Hoe kan dit?![]()
![]()
Ik snap die gast echt niet, dan steek je je vriendin in de brand en dan ga je der ook nog ff een liedje over schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |