Nee in het beslag toevoegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:06 schreef IJzercookie het volgende:
Jij bedoelt het bier erbij drinken??
Dat is nu niet helemaal een antwoord op mijn vraag...
Ipv de melk ? Ik zou dezelfde verhoudingen aanhouden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee in het beslag toevoegen
Ik weet dus niet meer of dat ipv de melk moest. Maar ik heb het volgens mij altijd gewoon erbij gedaan, dus normaal beslag en dan bier erin. Ik weet niet of het ook kan zonder melk moet je maar proberen. Klein beslagje maken en daar dan bier in en kijken of de 1e pannenkoeken lukkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Ipv de melk ? Ik zou dezelfde verhoudingen aanhouden.
Wow, dat klinkt tof.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:12 schreef freud het volgende:
Zelfde hoeveelheid nemen. Neem kriekbier voor de verandering. Jummie!
dan kan ik ook half half doen.. half water half bier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:02 schreef JoPiDo het volgende:
je kan gewoon water toevoegen aan elke willekeurige pannenkoek-mix, bier is slechts een toevoeging voor de smaak
je kan gewoon schuimend bier toevoegen; hoe meer schuim hoe luchtiger je beslag hoe lekkerder je pannenkoeken
(melk zorgt normaal voor een betere smaak)
als jij dat wil zal ik de laatste zijn die je tegen houdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:04 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
dan kan ik ook half half doen.. half water half bier.
http://users.skynet.be/la_cuisine_belge/nl/pannekoeken.htmquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:05 schreef Ils het volgende:
als je op vegatopia.com zoekt op veganistische pannenkoeken kun je ook wel een aantal tips vinden
Ik heb nu een beslag gemaakt met koopmans pannenkoekenmix speciaal, 3 eieren en 2 flesjes bier...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:25 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij kun je wel wat bier toevoegen, maar dat is dan om je pannenkoek luchtiger te maken. Alleen bier ipv melk verdampt volgens mij. Met water lukt het ook niet.
luister maar niet naar hem hoor pannenkoeken-meisje; als melk/water/bier niet zou verdampen zouden je pannenkoeken vrij waterig wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:25 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij kun je wel wat bier toevoegen, maar dat is dan om je pannenkoek luchtiger te maken. Alleen bier ipv melk verdampt volgens mij. Met water lukt het ook niet.
We zien het strax wel!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:27 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
luister maar niet naar hem hoor pannenkoeken-meisje; als melk/water/bier niet zou verdampen zouden je pannenkoeken vrij waterig worden
hoezo niet? das juist lekker, wordt het allemaal een beetje machtiger en voller van smaak!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:08 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
...
Ik gooi er zelf trouwens geen boter door natuurlijk
Ik verdraag geen melkproducten, vandaar geen melk en boter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:33 schreef IkKooK het volgende:
[..]
hoezo niet? das juist lekker, wordt het allemaal een beetje machtiger en voller van smaak!
ooh , nu snap ik het!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:36 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ik verdraag geen melkproducten, vandaar geen melk en boter.
Dat klopt idd, ze waren wat bitter, maar zeker niet onsmakelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou geen pilsner nemen, das te bitter, neem liever een wat minder bitter bier
Misschien een domme gedachte, maar zou het nog rijzen door het gist in het bier?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:04 schreef IJzercookie het volgende:
de pannenkoeken zien er heerlijk uit!!! Het is op zich niet veel beslag, maar het rijst nog een beetje na in de pan waardoor de pannenkoeken wat dikker worden.
Nee, in pils zit nauwelijks meer gist, alleen bieren die nog troebel zijn bevatten nog echt gist.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:21 schreef Dinus het volgende:
[..]
Misschien een domme gedachte, maar zou het nog rijzen door het gist in het bier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |