als je die op tweakers zal posten, zal je ook een OW krijgen hoor. het is daar ( en ook hier ) geen vacature bureauquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:53 schreef cygnusx het volgende:
stormloop op dit topic zeg..b.t.w. zou iemand deze tekst kunnen kopieren en ook even plaatsen op Tweakers.net ? (ik heb daarnamelijk een ban
)
kom het dan vragen op irc #dig ofzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:55 schreef cygnusx het volgende:
weet ik, je word er ook niet voor betaald namelijkmaar goed programmeurs mogen toch wel gevonden woren...
nopes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:57 schreef Noca het volgende:
Nieuwe msn? Mag je de naam msn gebruiken?
PHP?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:01 schreef Lucille het volgende:
Als je geen java gaat gebruiken en het wel op windows en linux wilt laten draaien, met welke taal ga jij dan de software schrijven?
Je zegt het nu wel als een grap, maar dat is wel ideaal hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef Renesite het volgende:
Met HTML
Oh tijdje op een linux bak gebruikt, was er ook geen voorstander van. Maar dat ligt dus volgens jou aan de taal Java, niet aan diegene die het geschreven heeft? Ik ben dan wel erg benieuwd wat c++ dan bijvoorbeeld standaard beter doet waarom je/jullie zo'n keuze maakt/maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:20 schreef cygnusx het volgende:
download dmsn maar eens en gebruik die maar eens een tijdje...
naam is niet genoeg ze. hun layout en zo is ook gepattenteerd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:17 schreef cygnusx het volgende:
ja, t maakt niet uit HOE het gemaakt is, zolang het maar werkt en beter is dan de normale msn, naja een andere naam moet dan nog maar verzonnen wordenNMSN ofzo (New MSN)
Omdat java uit de kont van de duivel gelazerd is op een donkere nacht, en je het qua snelheid beter in Logo kan schrijven. Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:59 schreef markvleth het volgende:
Ik vraag me af waarom geen Java?
Wat een geweldig intelligente opmerking, van een amateur, mag ik je er op wijzen dat Java op dit moment de snelste taal is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:23 schreef TimberWolf het volgende:
Omdat java uit de kont van de duivel gelazerd is op een donkere nacht, en je het qua snelheid beter in Logo kan schrijven. Bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |