Komt helaas nooit meer goed met die familie!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:35 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
YO, respect mij !
[afbeelding]
Mij in thie beauti-natuur
[afbeelding]
I can spin in the spin hihihihihihi snappeke gij hem?
[afbeelding]
Me with sum make-up
Nog een schokkend bericht
Haar dochter, vriend van haar dochter, haar man....... de hele familie heeft een profiel op sugababes/dudes
Alsof ze die foto's van Beckam wel zelf heeft gemaaktquote:©..::Don't Copy Mie::..©..::Warning Joe Copy Joe Die*::..
..::Layout Design © 2004*::.||.::*Site Run by [0---BecKhaMm]*::..<
Van die reacties wordt je vrolijkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:13 schreef Internationalist het volgende:
Dit slaat alles: http://www.cu2.nl/browse.php?id=2166663
[..]
Alsof ze die foto's van Beckam wel zelf heeft gemaakt![]()
![]()
typhus wat een rotsmoel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:35 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
YO, respect mij !
[afbeelding]
Mij in thie beauti-natuur
[afbeelding]
I can spin in the spin hihihihihihi snappeke gij hem?
[afbeelding]
Me with sum make-up
Nog een schokkend bericht
Haar dochter, vriend van haar dochter, haar man....... de hele familie heeft een profiel op sugababes/dudes
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:43 schreef TC03 het volgende:
Ik vind alle nep-gansters btw triester. Mensen die het nodig vinden om een één of ander west-side gebaar te maken op elke foto waar ze op staan ofzo.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
typhus wat een rotsmoel.
Dat je je zelf op zo een leeftijd nog op breezersite zet![]()
wat een vetklep die linksequote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:52 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Zijn eigen onderschrift:
[..]
http://www.cu2.nl/browse.php?id=2887012
hahahaha, volgens mij ken ik haar, wat is die site, kan m niet goed lezen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:11 schreef DePresident het volgende:
''Een beetjuh allemaal ons op desuh pagina zettuhn?''
[afbeelding]
[afbeelding]
''Fuk u al!!''!
Laat ik me eigen reet op de foto zetten , misschien krijg ik dan wel aandacht , want met mij kop kom ik niet verquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:43 schreef seto het volgende:
www.sugababes.nl/gekkechan
is ze toch ook..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:14 schreef Toeps het volgende:
OMG, wie heeft die fotoshoot met die Tasha gedaan?! Straks gaat ze nog denken dat ze knap is, met haar liplijntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |