In sommige landen is dit gewoon normaal. Maar o o o als je dan zegt dat het een achterlijke cultuur isquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:12 schreef P0RN0STAR het volgende:
Nu serieus, belachelijk dat dit soort zieke geesten bestaan! Voor dit soort delicten de lijfstraf opnieuw invoeren en de familie van dat meisje (wat is haar nationaliteit eigenlijk???) de vrije hand geven...
Irak ligt nou niet echt bepaalt in turkijequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:15 schreef vdo28 het volgende:
[oppervlakkig]Zal wel weer zo'n breezer sletje zijn die op turkies valt [/ioppervlakkig]
Gewoon normaal is ietwat ongenuanceerd. Maar ik heb een tijd geleden wel een docu gezien over vrouwen in India (Pakistan?) waar dit geregeld voor komt als de man meent dat zijn vrouw iets heeft uitgespookt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:15 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
In sommige landen is dit gewoon normaal.
En daarom was het dus oppervlakkigquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:17 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Irak ligt nou niet echt bepaalt in turkije
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:09 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Uit de plaatselijke krant aldaar in het hoge noorden
Hij zat (neem ik aan) niet voor nix in een pleeggezin en viel (waarschijnlijk) gewoon onder de intensieve begeleiding van Bureau Jeugdzorg in Leeuwarden die hem nauwlettend in de gaten hielden en goed begeleiden met geld wat daarvoor beschikbaar is vanuit Justitie in 's Gravenhage.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:29 schreef Frollo het volgende:
Enfin, z'n familie kan trots zijn op 'm. Toch maar mooi even de eer gered
Nee, dat doet de cultuur wel voor je... Eens kijken wanneer de 'get out of jail free' kaart geloof gespeeld gaat worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:48 schreef MrX1982 het volgende:
Walgelijk zeg. Je bedenkt zoiets toch niet
Je was me net voor met je "cultuur" troefkaart.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:05 schreef freud het volgende:
Nee, dat doet de cultuur wel voor je... Eens kijken wanneer de 'get out of jail free' kaart geloof gespeeld gaat worden.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:23 schreef GnAgn het volgende:
Hopelijk voor haar had die gast geen lange naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |