dat mag welquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:52 schreef RichardQuest het volgende:
. Ik prop een kleine ghettoblaster in m'n tas...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:56 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens HeatWave nietHet is een kleine, met CD, radio en 2 boxjes...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:52 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, geen stroom, en je mag alleen een transistorradiootje () meenemen. Ik prop een kleine ghettoblaster in m'n tas...misschien dat ze 'm niet zien, anders pech.
.
Grinnik, ik heb eentje van de Xenos voor ¤ 1,00.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
aanrader :stoel ..wat voor één dan ook (zolang het maar geen xenos dingen zijn van 1,50¤)
die hebben de tijd niet om in de modder te zakkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:03 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Grinnik, ik heb eentje van de Xenos voor ¤ 1,00.....Ik zie wel hoever ie in de modder zakt...
![]()
Sirius in Eindhoven heeft ze nogquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb geen ephedra meer
. Misschien eens langs smartshops om te kijken of die nog voorraden hebben...
De mijne van de Xenos knapte ook binnen 2 dagenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die hebben de tijd niet om in de modder te zakkendie knappen gelijk
Ik ga gewoon wat smartshops rondbellen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:15 schreef koston het volgende:
[..]
Sirius in Eindhoven heeft ze nog
stoel idd.......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:25 schreef G3rtjuh het volgende:
En heeft er toevallig iemand hier de campingregels van Lowlands? Ik kan deze namelijk nergens vinden...
Enne, wat zijn nog handige dingen om mee te nemen op:
Tent, grondzeil, slaapzak, luchtbed, toiletdingen, voetpomp en kleding na???
Op geld en het kaartje na. natuurlijk.
En zeg geen bier en drugsmaar even serieuse dingen a.u.b.
http://www.lowlands.nl/_media/LOWLANDS2004_DE_HUISREGELS.pdfquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:25 schreef G3rtjuh het volgende:
En heeft er toevallig iemand hier de campingregels van Lowlands? Ik kan deze namelijk nergens vinden...
Enne, wat zijn nog handige dingen om mee te nemen op:
Tent, grondzeil, slaapzak, luchtbed, toiletdingen, voetpomp en kleding na???
Op geld en het kaartje na. natuurlijk.
En zeg geen bier en drugsmaar even serieuse dingen a.u.b.
Ik heb een grote plunjezak van het Korps Mariniers, ideaal voor Lowlandsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
ik had vorig jaar mn tas+stoel op een skatebord gebonden .. ideaal
dit jaar heb ik zon bejaarden tas gesloopt en daar doe ik mn tas+stoel op
gewoon zo'n 3 sixpacks de man .. 1 voor in de rij 2 op de camping ...(je kunt op de camping gewoon sixpacks kopen hoor van vrijdag t/m zondag)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:29 schreef greatgonzo het volgende:
BB hoeveel bier nemen jullie mee?
Dank uquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
http://www.lowlands.nl/_media/LOWLANDS2004_DE_HUISREGELS.pdf
goedkoper als bier op het festival terrein dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:32 schreef greatgonzo het volgende:
ja, maar das wel redelijk duur denk ik
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:32 schreef DIA het volgende:
heb je op t campingterrein ook winkels waar je koud bier kunt halen>?
JE MAG MAAR 12 BLIKKEN EN 1 FLES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |