Het is een schande dat kinderen zulke voorbeelden krijgen voorgeschoteld!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:07 schreef LowJoe het volgende:
Sjonge,jonge!Waar hebben jullie het over?Zijn jullie nog niet eens je kindertijd ontgroeid??HET IS EEN KINDERSTRIP!
Het is een weerspiegeling van de echte wereld, hier kunnen kinderen iets van leren. Je hebt toch overal wel een "Katrien Duck".quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:07 schreef LowJoe het volgende:
Sjonge,jonge!Waar hebben jullie het over?Zijn jullie nog niet eens je kindertijd ontgroeid??HET IS EEN KINDERSTRIP!
Al die brieven in de Donald Duck van 'oude' mensen die nog graag even willen laten weten dat zij de Donald Duck ook nog lezen doen toch anders vermoeden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:07 schreef LowJoe het volgende:
De Katrien bestaat nog steeds hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja inderdaad mee eens, ik dacht dat ik de enige was die dat zo stom vond, zal inderdaad ooit wel iets met emancipatie te maken hebben gehad.
Dat zie je ook altijd als die nichtjes van Katrien en de neefjes van Donald er samen in voorkomen, die neefjes worden altijd op hun nummer gezet en vaak door de nichtjes.
Er was een tijdje ook zoiets als een blad Katrien, speciaal voor meisjes, dat slaat toch nergens op Donald Duck is toch ook niet alleen voor jongens
Offtopic: Grrrm vrouwen ook altijd, geemancipeerd als het ze uitkomt.
Nou ik ben ook een vrouw (wow.. onthulling....) en ik vind het ook stom! Katrien is gewoon een ondankbaar wicht en Donald moet dr dumpen! Maar Donald is eigenlijk net zo erg als zij, dus wat dát betreft passen ze wel weer bij elkaar...quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja inderdaad mee eens, ik dacht dat ik de enige was die dat zo stom vond, zal inderdaad ooit wel iets met emancipatie te maken hebben gehad.
Dat zie je ook altijd als die nichtjes van Katrien en de neefjes van Donald er samen in voorkomen, die neefjes worden altijd op hun nummer gezet en vaak door de nichtjes.
Er was een tijdje ook zoiets als een blad Katrien, speciaal voor meisjes, dat slaat toch nergens op Donald Duck is toch ook niet alleen voor jongens
Agree.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoi vrouwquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik ben ook een vrouw
wat dacht je van donald...quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:47 schreef Klonk het volgende:
en het ergste de hoer loopt altijd zonder slipje rond
* Aurelium neemt snel weer een aboquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:45 schreef Roeni3 het volgende:
Conclusie: Donald Duck is een blad voor oversexte pedo's en mensen met een fetish voor animal sex.
En ik maar denken dat jij alleen aan gerondofilie deed. :')quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:54 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Aurelium neemt snel weer een abo
Verklaar je naderquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij alleen aan gerondofilie deed.
* Roeni3 mompelt iets over een voorkeur hebben voor opa's en oma's.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:59 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Verklaar je nader :') ... gerondofilie?
ennuh je smiley doet het niet :')
Ik wijd het aan het editen van je postquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
* Aurelium mompelt iets over een voorkeur hebben voor opa's en oma's.
En idd, mn smiley doet het af en toe niet. Ik wijd het aan FireFox. Niet lievv.
Ze heeft wel een strikquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:26 schreef Djeez het volgende:
Katrien is een domme trien! Ze heeft geeneens tieten, die muts! Maar ook geen onderbroek, wat dan wel weer kinky is. Maar toch ga ik voor Klaartje Kip, dat is pas een moordwijf!
Je moeder ook ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:59 schreef Tiemie het volgende:
Alle vrouwen zijn kuthoeren..
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |