als ikquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:05 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wil ff klagen over mezelf![]()
Het is heus niet altijd leuk hoor mensen! Om zo'n aardige en gerespecteerde toffe gozer te zijn als mij!
Mensen staan er nooit bij stil dat t echt niet meevalt om zo aardig en liev te zijn enzo!
mezelfmezelf
![]()
![]()
wie ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:57 schreef Overlast het volgende:
[..]
als ik
zonder touw is het geen bungeejumpenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:47 schreef kibber het volgende:
Ga bungeejumpen zonder touw..
Je bent niet eens grappig...
met touw ook nietquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:03 schreef Maurizio het volgende:
[..]
zonder touw is het geen bungeejumpen![]()
ja... waarom geen ban voor de iritante plaatjes-met-slotjes-poster?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:22 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom een slotje lieverdje?
100% ariėrquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:23 schreef Djeez het volgende:
TS Marokkaan ? Die vinden zichzelf ook altijd zo goed...
klopt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:24 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben eigenlijk ook best aardig
Ja vreselijk irritant... dan denken ze dat zij net zo aardig zijn, maar ik weet wel beter, want ik moet er moeite voor doen om mijn vriendelijkheid op zo'n peil te houden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
klopt!
heb jij er soms ook zo'n moeite mee dat anderen niet snappen hoeveel werk t kan zijn als je zo aardig bent?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja vreselijk irritant... dan denken ze dat zij net zo aardig zijn, maar ik weet wel beter, want ik moet er moeite voor doen om mijn vriendelijkheid op zo'n peil te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |