Wat gebeurt erquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:00 schreef okee6 het volgende:
Opstootje
Toch maar even de TV aanzettenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:02 schreef Bayer het volgende:
Ze hebben wel ballen die Italianen.
Het opnemen tegen een groep Antillianen.
In Little Italy gebeurt ook wel eens watquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:02 schreef Bayer het volgende:
Ze hebben wel ballen die Italianen.
Het opnemen tegen een groep Antillianen.
Was een actie waarbij de eerste honkman van Nederland de Caster de bal naar het tweede honk gooide voor een tweede uit. De Italiaanse loper werd amper ingehaald door bal, maar deze liet het tweede honk los. Daarop werd hij alsnog uitgetikt. Blijkbaar blesseerde de loper zich bij die actie. In ieder geval werden de Italianen daardoor wild en stormden het veld op, daar die loper volgens hen onreglementair door de tweede honkman geblesseerd en uit was, vermoed ik dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat gebeurt er
Geen idee, maar het is wel weer belachelijk wat er gebeurt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:05 schreef At_Fundum het volgende:
Maar zijn ze nou gewoon in het spaans met die scheidsrechter aan het lullen of is het operette-italiaans tegen dictator-spaans?
Hij is toch weg uiteindelijk. Maar ze spraken elkaars taal niet, vandaar dat het even duurdequote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:07 schreef Bayer het volgende:
[..]
Zit die coach nou in de dugout of op de tribune?
Geen tweede slagbeurt voor NL , wel voor de Italianen, anders moeten er 10 punten verschil zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:09 schreef JPM01 het volgende:
als de stand zo blijft hoeft er toch geen 9e inning gespeeld te worden?
Nou, ik niet hoor. Is die verklaring van kenteris zo belangrijk?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:15 schreef okee6 het volgende:
NOS we begrijpen het
Ze hebben bijna een uur lang honkbal gegeven en dat is wel zo ongeveer beslist, 10-4 nu. Italianen nu voor de laatste maal aan slag. Bosch staat vandaag al in de halve finales bdwquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:18 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor. Is die verklaring van kenteris zo belangrijk?
Hadden ze niet even de slagbeurt af kunnen maken?
Vind ik ook, Nederland stond er mooi voor in deze inning. Dat interview kan de hele dag nog welquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:18 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor. Is die verklaring van kenteris zo belangrijk?
Hadden ze niet even de slagbeurt af kunnen maken?
Hockey is een bewezen sport, die laten ze wel uitlopen doorgaans. Vanmorgen werd dat op tv ook onderbroken voor zwemmen en judo. Ik vind dit schakelen fijner dan helemaal geen beeldenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:19 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Vind ik ook, Nederland stond er mooi voor in deze inning. Dat interview kan de hele dag nog wel
Het werd onderbroken voor een interview en een integraal uitgezonden kwartfinale judo. Maak dan de inning even af...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hockey is een bewezen sport, die laten ze wel uitlopen doorgaans. Vanmorgen werd dat op tv ook onderbroken voor zwemmen en judo. Ik vind dit schakelen fijner dan helemaal geen beelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |