R&B zangeres en actrice Aaliyah is omgekomen in een vliegtuig ongeluk afgelopen nacht.
quote:Het ongeluk is gebeurd om 6:50 EST (dat is 00:50 in Nederlandse tijd.)
R&B singer and actress Aaliyah died Saturday when a small plane that was to carry her and eight others back to the United States crashed after takeoff in the Bahamas, authorities said.Eight were killed, and one critically injured man was flown to Florida for treatment, officials said.
Aaliyah heeft gespeeld onder andere in films als "Romeo must die". Haar grootste hit als zangeres was een paar maanden geleden met de hit "Try It Again".
Arme meid, lijkt me vreselijk als je weet dat je gaat "crashen".
wat erg...
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 26-08-2001 09:18]
quote:Ja gezien. Niet zo'n geweldige film uiteraard.
Op zondag 26 augustus 2001 09:24 schreef dusty- het volgende:
Zij was de persoon die de dochter speelde in de film "Romeo Must Die" (als je de film hebt gezien MOET je haar gewoon kunnen herinneren.)
quote:Wat maakt eentje meer of minder nou uit?? Er is vast wel een dubbelganger van haar hoor!!
Op zondag 26 augustus 2001 10:37 schreef wimpie-bosboom het volgende:
kijk, als ze nu lelijk was geweest had het me geen zak uitgemaakt, maar ze was zo lekker!!
Weer een lekkere chick minder op deze aardkloot
Birth name
Aaliyah Dana Haughton
Date of birth (location)
16 January 1979,
Brooklyn, New York, USA
Trivia
Enjoys reading novels by Stephen King ... (show more)
Sometimes Credited As:
Aaliyah Houghton
Ik vraag me af wanneer het ophoudt... er zijn er dit jaar alweer genoeg gestorven..
Jammer van zo'n verdomd goede zangeres en actrice
quote:Het is niet te hopen dat er van jou een geestlijke dubbelganger op deze aardkloot rond loopt, want deze walgelijke opmerkingen wil ik eigenlijk geen tweede keer horen..
Op zondag 26 augustus 2001 10:45 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Wat maakt eentje meer of minder nou uit?? Er is vast wel een dubbelganger van haar hoor!!
[Dit bericht is gewijzigd door glasbak op 26-08-2001 11:22]
Zo jong en zo'n mooie zwarte parel... zonde...
Waarom gaat iedereen toch dood deze maand? Gisteren onze lieve Ken Tyrrell... nu mijn zwarte parel...
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 11:17 schreef glasbak het volgende:
Vdomme.. eerst brood, toen millecam, en nu zij weer..Ik vraag me af wanneer het ophoudt...
quote:Jammer dat je het verstand van Wim Bosboom niet hebt, dan had je dit soort walgelijke reacties wel achterwege gelaten......
Op zondag 26 augustus 2001 10:37 schreef wimpie-bosboom het volgende:kijk, als ze nu lelijk was geweest had het me geen zak uitgemaakt, maar ze was zo lekker!!
Weer een lekkere chick minder op deze aardkloot
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 26-08-2001 12:07]
Triest dat je de dood vindt op 22-jarige leeftijd omdat er een paar koffers per sé mee moesten.
Eeuwig zonde. En dat geldt net zo goed voor de andere 6 passagiers natuurlijk.
quote:Op het moment dat God het juiste entertainment heeft gevonden.
Op zondag 26 augustus 2001 11:17 schreef glasbak het volgende:
Vdomme.. eerst brood, toen millecam, en nu zij weer..Ik vraag me af wanneer het ophoudt...
In die zin moeten we hopen dat Freek binnenkort heengaat. Dan zal het voorlopig wel even afgelopen zijn.
quote:Waar slaat dit nou weer op, ik heb het niet over haar als persoon. Het is jammer voor haar, maar waar ik me aan erger is die uitspraak van wimpie-bosboom, dat vind ik pas walgelijk. Misschien snap je mij niet, dat kan, maar als je het niet snapt moet je ook niet doen alsof.
Op zondag 26 augustus 2001 11:22 schreef glasbak het volgende:[..]
Het is niet te hopen dat er van jou een geestlijke dubbelganger op deze aardkloot rond loopt, want deze walgelijke opmerkingen wil ik eigenlijk geen tweede keer horen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |