Vanwege die prijsvraag mijn internet abo opgezegd.
Nu boterde het sowieso al een tijd niet tussen @homo en mij, met mijn vele disconnects waar ze niets aan deden, en de belofte sneller breedband internet aan te sluiten, waar ze niet aan konden voldoen(maar wel elke maand netjes op tijd 49.95 afschrijven)
Ik heb maandag jl. niet die mail gehad. Ze schoven de schuld naar mijn kant toe 'Je zal wel je spam filter te hoog hebben staan (hoe kan dat nu, eerdere mails kwamen wel binnen) je mailbox zal wel hebben volgezeten (hoe kan dat nu, ik heb de gehele dag gewone mailtjes binnen gekregen) Geen juist email adres opgegeven (zie eerste argument).
Mijn reactie daarop was dat ze me er wel erg goedkoop mee af wilde schepen, en dat ik het vreemd vond dat ze een prijsvraag organiseren en vervolgens zo mensen latan afvallen. Daarbij dat ze de fout niet ook bij zichzelf zochten, maar het meteen maar de (domme?) klant de schuld gaf.
Hierop wederom een in mijn ogen standaard bericht, dat ik toch niet meer mee kon doen, omdat vraag 5 'ook' al reeds was verzonden.
Dus binnen 1 dag zijn er dan 2 vragen verstuurd? Of was het juist vraag 5 die ik nooit gekregen had? En waarom dan niet een mail dat ik afgevallen ben (want niet op tijd geantwoord?).
Enfin, mijn laatste mail (met bovenstaande argumenten) heb ik niet tever uitgeweid, immers ze vinden (en zo heb ik dat ook gemeld) zichzelf superieur tov de klant, waar ze toch niet schijnen naar te hoeven luisteren. Dus mijjn abo opgezegd.
Wat schetst mijn verbazing. Wederom een vriendelijk mailtje waar en hoe ik kan opzeggen!
Ze doen niet eens aan klantenbinding man! Och, er gaat er 1tje weg ... boeien!
Nou, iedereen die nu nog breedbandinternet wil, stuur ik meteen door naar adsl!
ugh
Dans Paris à vélo on dépasse les autos