de selectie is heel grootquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou in de openingspost alle selectieleden wel eens willen zien. (60+?)
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:38 schreef nathaniel het volgende:
Inter, de mooiste club ter wereld.
Choutos is overgekomen van Olympiakos.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:38 schreef nathaniel het volgende:
iets anders: wie is lampros choutos? werkelijk nog nooit van gehoord.
Foei! Was een groot talent dat veel te vroeg voor AS Roma ging spelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 03:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Choutos is overgekomen van Olympiakos.
Zelf kende ik hem ook niet.
Totdat Inter hem aantrok
Hij heeft nog niet echt veel goals en wedstrijden gespeelt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Foei! Was een groot talent dat veel te vroeg voor AS Roma ging spelen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:47 schreef BramK het volgende:
waarom heeft de beste Milanese club geen topic ? en een clubje die voor het laatst een titel pakte in '89 wel ?![]()
![]()
even Milan pesten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:15 schreef manny het volgende:
Even Inter pesten...
[afbeelding]
Sorry gasten, ik zal verder oprotten uit jullie forum.
Pirlo hebben we weer verkochtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:56 schreef nathaniel het volgende:
ja, en dan met pirlo spelen, niet eens goed genoeg voor ons eerste team.
Er zitten soms wel wat rare aankopen erbij.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:09 schreef Van_Nistelred het volgende:
Nou niet goed genboeg. Bij Inter kopen ze alleen maar maar neit ech supergericht. Daarom zla het ook noit wat worden. Wie zal er van deze spelers in het tweede komen of verhuurd cq verkocht worden?
20:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze 21 man zullen het moeten doen tegen Basel.
Van der Meyde wil nu weer bij Inter blijvenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
20:
Andy van der Meyde (7)
Ik denk ook wel dat van der Meyde niet veel minuten zal gaan makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:38 schreef DIGGER het volgende:
Mancini heeft hem gewoon omgeluld en Mandy trapt er gewoon weer in, die zal dit seizoen weer amper spelen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:23 knipte en plakte the_legend_killer het volgende in dit topic dat een betere topicstarter verdient:
Nutteloze feiten die we zelf ook wel op kunnen zoeken.
Check mijn info. Of was die vraag retorisch?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:14 schreef the_legend_killer het volgende:
en jij bent ?
ga ergens anders de Sinterklaas uithangen.
Ik geef de mensen alleen mooie info hoe wij ons voorbereidenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:05 schreef Capetown het volgende:
[..]
Check mijn info. Of was die vraag retorisch?
Anyway, het lijkt me een beetje overdreven om elk klein nieuwtje en elke wedstrijdsamenvatting van de Inter-site hier neer te kwakken. Ik weet dat je 12 bent ofzo, maar probeer in ieder geval een beetje volwassen over deze grootse club te discussiëren. Je bent toch wel met me eens dat Inter dat verdient?
En ik hang de Sinterklaas uit waar ik wil, vooral in een topic over MIJN club.
haha wat ben jij grappig. Nogmaals bedankt Inter voor Andrea Pirlo !! En bedankt om Umit Davala en Guly over te nemen hahaha.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:56 schreef nathaniel het volgende:
ja, en dan met pirlo spelen, niet eens goed genoeg voor ons eerste team.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
En hoe we de Scudetto gaan winnen
Milan heeft een periode gehad dat ze 44 jaar geen scudetto hadden gewonnenquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:59 schreef BramK het volgende:
[..]
haha wat ben jij grappig. Nogmaals bedankt Inter voor Andrea Pirlo !! En bedankt om Umit Davala en Guly over te nemen hahaha.
En Milan zoveel jaar geen scudetto, wel inter heeft id laatste 15 jaar geen titel gepakt ... denk dat dat meer zegt dan dat milan id jaren 70 geen titels pakte hé ...
maar zeg niet over welke tijd jij nu spreekt zeg ... In de jaren 50 was Union St Gilis de beste ploeg in Belgie en nu zitten ze in 3de klasse ... Inter haalde RECENT geen scudetto, laat staan een EC1 zege meer ...quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Milan heeft een periode gehad dat ze 44 jaar geen scudetto hadden gewonnen![]()
En dat zullen wij niet gaan evenaren of verbeteren![]()
Dat maakt dus geen fuck uit hč. Als je Italianen een beetje kent dan weet je dat.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:59 schreef BramK het volgende:
[..]
haha wat ben jij grappig. Nogmaals bedankt Inter voor Andrea Pirlo !! En bedankt om Umit Davala en Guly over te nemen hahaha.
En Milan zoveel jaar geen scudetto, wel inter heeft id laatste 15 jaar geen titel gepakt ... denk dat dat meer zegt dan dat milan id jaren 70 geen titels pakte hé ...
Ik zet er een kratje bier op in dat dat Inter in de verste verte niet zal gaan lukken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geef de mensen alleen mooie info hoe wij ons voorbereiden
En hoe we de Scudetto gaan winnen
Canna heeft niet echt iets laten zien bij Inter.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:08 schreef BramK het volgende:
Cannavrao wordt zo goed als gratis weg gegeven aan een concurrent. Het Inter-beleid wordt er beter op met de dag
quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
tijd dat Adriano van zich laat spreken !
schaf je us een avatar aan !!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:55 schreef BramK het volgende:
wat een kl*** elftal is dit toch !! krijgen ze daar dan nog een 2de penalty terwijl de fout buiten strafschopgebied gebeurde, en dan was de 1ste al een lichte penalty ... Komaan Anderlecht thuis pakken hé die nerazurri !!
Davids was gratisquote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef DIGGER het volgende:
Inter blijft een kut ploeg, waarom Davids niet speelt is me een raadsel (waarom koop je hem dan) maar Adriano is zich wel definitief aan het ontpoppen tot een grote goalgetter in de Serie A.
Voordat Vieri naar Inter kwam ging hij elk jaar naar andere club.quote:Op maandag 27 september 2004 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook wel weer dat Vieri in de winterstop naar een andere club vertrekt. Het blijft een landloper. Altijd weglopen voor de problemen.
quote:Op maandag 27 september 2004 11:59 schreef Edenoniphobic het volgende:
Mandy kan echt wel foeballuh hoor. Blijft een technisch begaafde onberekenbare speler, rechtsbuitens zijn zeldzaam. Als ie zo doorgaat zal ie binnekort wel een belletje van Marco krijgen.
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:25 schreef Biels het volgende:
En loopt dit topic echt zo slecht dat 1 persoon bijna 3-kwart van de posts maakt?
Inter doet het op dit moment beter dan Roma dus laten we hopen dat Adriano zijn voeten laat spreken ( zelfde geld voor Martins )quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:04 schreef methodmich het volgende:
Gelijk de eerste dikke nederlaag of heb je er vertrouwen in?
Davids heeft de eerste competitie wedstrijd in basis gespeelt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:39 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ook hier meld ik het. Ik vind het merkant dant Davids niet in de basis staat.
Al meerdere keren niet. Is Davids uit vorm of is de andere man gewoon beter?
Als Davids vandaag de winnende maakt dan zal het wel goed komenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een man als Davids haal je niet voor in de breedte. Is een van de betere voetballers van de wereld.
Zeker beter dan Emre in mijn practige ogen.
mwha dat mocht jij doenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat je de 3-3 niet hebt gepost.
De geruchten lopen wel al heel lang, en nu staat er een artikeltje in de Gazzettaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Op Belgische teletekst staat dat Inter interesse heeft in Kompany.
Voor 15 miljoen euro willen ze hem naar Milaan halen.
Maar dit zijn maar geruchten.
Joa het staat er al een paar weekjes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
De geruchten lopen wel al heel lang, en nu staat er een artikeltje in de Gazzetta
Kompany was trouwens de enige anderlechtspeler op niveau tegen inter, dat heeft misschien de doorslag gegeven.
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:
Kompany gaat denk ik naar Engeland. Zou ook dom van hem zijn voor Inter te kiezen, dat schaadt je loopbaan alleen maar.
Al heel erg jong in de jeugdopleiding gekomen, dacht ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is hij dan aan komen waaien?
Heb lang moeten zoeken naar de domste post ooit. Maar we hebben een winnaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:27 schreef placebeau het volgende:
Vieri brak toch ook pas echt door toen hij voor inter speelde?
Joa dat welquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Maar pas na anderhalf seizoen bij Parma in betrekkelijke luwte gerijpt te hebben. Is geen Inter-coach aan te pas gekomen.
Kan me voorstellen, die gast was echt aan het baggeren. Gaat het nu beter met hem?quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Vieri was echt blij met zijn doelpunt
Hij was echt superblijquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, die gast was echt aan het baggeren. Gaat het nu beter met hem?
We hadden oude rot "Jimmy" Fontana op goalquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:54 schreef DIGGER het volgende:
Toldo zat gezellig op de bank, en Davids stond all over the place in de Gazzetta, heeft lopen boksen met een fotograaf
Toldo keepte goed toen hij naar ons kwam.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:30 schreef methodmich het volgende:
Weer een voorbeeld van iemand die bij Inter dus een mindere speler is geworden.
normaal gaan ze juist ook beter te keepen,omdat ze meer ervaring krijgen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Dat is voor keepers juist niet erg.
maar ff quoten op mezelf, want ik was toch benieuwdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:07 schreef Smeich het volgende:
Afgekeurd bij Feyenoord?
Waarom is dit niet doorgegaan, financieel niet haalbaar ofzo, weet iemand dit?quote:Braziliaanse media: Feyenoord wil spits Adriano
[Supporters Vereniging Feyenoord]
Feyenoord heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe centrumspits zijn oog laten vallen op de 19-jarige Braziliaanse spits Adriano, zo wordt gemeld in Braziliaanse media. Adriano is 1.90 m., linksbenig en kopsterk. Adriano speelt momenteel voor Flamengo en de Braziliaanse nationale selectie onder-21 selectie. Ook heeft hij al één A-interland gespeeld.
Adriano brak vorig jaar door bij Flamengo. Niettemin geeft coach Zagallo op dit moment de voorkeur aan twee kleine, snelle spitsen (Roma en Edilson). Aangezien Flamengo in een financiële crisis verkeert is men vereist spelers te verkopen. Het prijskaartje dat aan de jonge spits hangt is desondanks fors: 18 miljoen gulden.
De president van Flamengo bevestigde de interesse van 'een Nederlandse club' dinsdagmiddag in een interview. Maar wou niet de exacte naam prijsgeven. Voor de Braziliaanse media is het duidelijk dat het om Feyenoord moet gaan: Ajax en PSV hebben net nieuwe spitsen gekocht en de andere clubs zijn niet vermogend genoeg om zo grondig te investeren. De president van Flamengo hoopt de transfer binnen enkele weken af te ronden.
Woensdag, 13 juni 2001
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:07 schreef Smeich het volgende:
Ja, nu heb ik het filmpje hier: http://www.shohra.com/members/bandr13/cap1130774-130850.rm
maar kan hier op me werk geen rm afspelen ......wachten maar weer!
Volgens mij is ie serieus afgekeurd , samen met nog 1 Braziliaanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:24 schreef Smeich het volgende:
[..]
maar ff quoten op mezelf, want ik was toch benieuwd
[..]
Waarom is dit niet doorgegaan, financieel niet haalbaar ofzo, weet iemand dit?
Arsenal pakken we wel terug in de finalequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
En hoe voelt dat nou?
Met 1-5 uit winnen in de CL?
Die halen we nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Arsenal pakken we wel terug in de finale
dat meen je niet..hoe kan dat nu dan!!??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij is ie serieus afgekeurd , samen met nog 1 Braziliaan
edit: nee niet Bassio, al had voetbalzone dat serieus overgenomen...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die halen we niet
Dat zei je ook toen we tegen Valencia speelden en je weet hoe dat afliepquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:40 schreef methodmich het volgende:
Dat AC maar dik mag winnen dan.
Milan hetzelfdequote:Op zondag 24 oktober 2004 23:00 schreef BramK het volgende:
pffff Inter proficiat met jullie puntje![]()
de Uefa site misschien.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:27 schreef Linz het volgende:
weet iemand waar ik die superieure actie van adriano tijdens de champions league van vorige week kan terugzien?
zeker dat die Materazzi geen beenhouwer is van beroep ?quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Milan hetzelfde![]()
hier is de geniale actie van Adriano:quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:27 schreef Linz het volgende:
weet iemand waar ik die superieure actie van adriano tijdens de champions league van vorige week kan terugzien?
quote:Op zondag 7 november 2004 09:57 schreef ZIOPPA het volgende:
Vanmiddag dus Fiorentina-Inter, met Davids én Van der Meyde..
Heeft al een paar 'miracoli' uitgevoerd, Fiorentina is Inter in een kolkend Artemio Franchi voorlopig vrij gemakkelijk de baas.quote:Op zondag 7 november 2004 14:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Toldo staat trouwens weer op doel.
Jullie zijn nogal stevig aan het drukken, we komen er niet meer uit..quote:Op zondag 7 november 2004 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog 1 helft te gaan.
Dit moet toch niet onze eerste nederlaag worden !
In CL maar 2 keer gelijk.quote:Op maandag 8 november 2004 11:53 schreef DIGGER het volgende:
Kan dit topic omgedoopt worden tot Centraal Calcio Club Gelijkspel?
Kan je nagaan hoe krom de UEFA is.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat zei ik toch ik denk niet dat ze hem zwaar zullen straffen.
Minimaal 3 iig maar goed,gelukje voor Interquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
4 of 5 wedstrijden was eerlijker geweest.
Giggsquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:58 schreef DIGGER het volgende:
En als Inter Samuel in de winterstop van Real haalt om de defensieve problemen op te lossen, kan ook hij definitief verneukt worden.
Inter zit ook nog achter een aanvallend ingestelde linkspoot aan, o.a. de namen van Giggs (alweer), Jankulovski en Tadei vallen.
http://www.inter.it/aas/s(...)55&L=en&STAG=2004/05 voor z'n stats, verder speelt ie vrij wisselvallig, vind ik. Soms goed (Valencia uit, Bremen thuis), soms dramatisch slecht. D'r blijft weinig constantheid in z'n spel zitten.quote:Op woensdag 17 november 2004 04:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hoe staat het met Mandy en zijn speelminuten en prestatie's totnutoe. Ik hoorde nl.
Zal wel Cesar of een andere Laziale worden...quote:Inter zit ook nog achter een aanvallend ingestelde linkspoot aan, o.a. de namen van Giggs (alweer), Jankulovski en Tadei vallen.
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:39 schreef DIGGER het volgende:
Pomtiedom....
Inter back in for Cesar
Lazio winger Aparecido Rodriguez Cesar is the latest player to be linked with a move to Inter.
Despite the club insisting that they don’t intend to operate during the January transfer market, the media are convinced that isn’t true.
Various stories in the peninsula today claim that they will renew their interest in the Brazilian midfielder.
The 30-year-old was targeted by the San Siro giants in the summer but no fee could be agreed between the two clubs.
But Inter boss Roberto Mancini is desperate for the player, whom he worked with in the capital, given the side’s left-sided problem.
Reports suggest that Massimo Moratti’s outfit are prepared to offer the loan of striker Julio Cruz and Ł3m.
Wij speelden tegen Messina.quote:Op maandag 6 december 2004 12:42 schreef DIGGER het volgende:
Hadden dubbele cijfers kunnen zijn. Was overigens de op 1 na hoogste Serie A nederlaag op vreemde bodem ooit voor Siena.
Vorig jaar bij Roma werd met 6-0 verloren.
0-4 voor Romaquote:Op maandag 6 december 2004 13:08 schreef DIGGER het volgende:
O sorry, zat nog met Siena in gedachten maar dat was vorig week dikke klop van Roma ja.
quote:Op maandag 20 december 2004 15:11 schreef PJORourke het volgende:
Inter...pfff...een soort WC-pot om geld in te kieperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |