Jij bent een goed voorbeeld van mijn reply hierbovenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je schrijft het trouwens verkeerd:
G~a LekKaH >P DaH GroN@ iN DuH StA$ ZittA&.... <--zo hoort het breezahknulEn nou weer snel terug naar je cu2-vriendjes he!
Je beseft in welk topic je zit...?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van mijn reply hierboven![]()
Net als een aantal die ook weer zo op jou reageert.
vette lichaamsbeharingquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:14 schreef Bananenman het volgende:
http://www.superdudes.nl/!!!No*tje!!!![]()
![]()
Oh my god
![]()
![]()
Ben je dan de beschermheilige van breezahpatsertjes en ander kuddevolk?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:33 schreef Noca het volgende:
Ja hoor, en de meesten hier menen het volgens mij wel serieus.
En ik ga in waar ik op in wil gaan
Nee hoor, er viel me gewoon iets op en dat wou ik even melden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ben je dan de beschermheilige van breezahpatsertjes en ander kuddevolk?
Ik ben uniek! .....net als iedereenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee hoor, er viel me gewoon iets op en dat wou ik even melden.
Jij bent ook gewoon zoooveel beter dan het zgn. "kuddevolk".![]()
![]()
sourcy, der zit wat op je boovenlip!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:14 schreef Bananenman het volgende:
http://www.superdudes.nl/!!!No*tje!!!![]()
![]()
Oh my god
![]()
![]()
Precies, dus ook jij doet aan kuddegedragquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
-het in de zeik nemen van een kuddetroep is heel normaal gedrag hoor-
Ik heb dat dan ook nergens ontkendquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, dus ook jij doet aan kuddegedrag![]()
Serieus, wat in 's hemelsnaam staat hier?quote:HeYzZ PèÉpZ,,,
Stem ff 0p DeZe
m0oìe_lievuh_Gangster
WANT Hìj ìs ut
wAÃ¥rd!
PatrìciÃ
een fiat panda/suzuki alto/fiat cinquecento met op de achteruit een sticker van:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:36 schreef Clyde96 het volgende:
Zijn die getunede auto's bij jullie ook zo in?
kleine wagentjes met grote spoilers, tuning stickers
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:21 schreef NtodaS het volgende:
communisten
Gokje, jij komt uit het Ommeland?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:21 schreef NtodaS het volgende:
communisten (serieus, bij ons op school is er een communisten groepering)
Breezer wordt niet verkocht in krattenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:14 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Daar gaat wel een kratje BrEeZ'r in![]()
Ah, een kennerquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:29 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Breezer wordt niet verkocht in kratten
Dit is dus van een fok!kerquote:zOw vErsiErEn zE bij TOTAAl 12 EEn ChikkA....
Dat zijn dezelfde gozers als die in de fitnesszalen vooral hun bovenlichaam trainen en een breed bovenlichaam op een wortel hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2004 10:19 schreef Ontopic het volgende:
Het valt me op dat ze altijd foto's van hun zogenaamde 'wasbord' posten.
Dit is alleen dan vaak meer dat ze te mager zijn dan dat ze zo gespierd zijn.
Ze hebben dan schouders die even groot zijn als hun heupen en ribben die je kan tellen.
En dan maken ze alleen een foto van hun 'wasbord'
quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde gozers als die in de fitnesszalen vooral hun bovenlichaam trainen en een breed bovenlichaam op een wortel hebben
Respect, homiequote:Op zondag 22 augustus 2004 13:26 schreef martti het volgende:
gisteravond voor het eerst in jaren weer Br3eZ4h gedronken met een vriendin, voel me echt een heel coole mannelijke BrEeZaH variant nu
quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is dat nou Frenkie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |