Dat is het dus wel!quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:18 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
ik ben ook heel benieuwd,
dacht zelf misschien omdat een autoruit naar mijn mening veel schuiner is, maar ik weet niet of dit een natuurkundig juist antwoord is![]()
Ben ik het voor een gedeelte mee eens,quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat is het dus wel!
Lijkt me erg leuk, ja zin heb ik altijd, en tijd maak ik er gewoon voor,quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy,
ik ga ervan uit dat ik deze week mijn zxr terug heb dus durf ik wel een halve afspraak te makendus, hebben jullie deze tijd en zin om naar Oss te gaan
??
oja, over die lijken: het oppervlakte maakt natuurlijk groot verschil idd maar ook de omgeving waar je rijdt, denk ik. meestal met de motor langs weilanden en over dijken enzo waar veel rondvliegt.
ga ik wel vanuitquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh mag ik mee mag ik mee??![]()
Bij een autoruit wordt de lucht omhoog geduwd en bij een helm word de wind langs de helm gevoerd. Het verschil is dat die vliegjes enzo bij een auto door de aerodynamica gered wordt en dat bij een helm juist door de aerodynamica tegen je helm gesmakt wordtquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ben ik het voor een gedeelte mee eens,
maar helm is ook niet recht of zo, hellingshoek is niet zoveel verschillend als met auto ruit,
Wat gaat er gebeuren in Oss?quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy,
ik ga ervan uit dat ik deze week mijn zxr terug heb dus durf ik wel een halve afspraak te makendus, hebben jullie deze tijd en zin om naar Oss te gaan
??
oja, over die lijken: het oppervlakte maakt natuurlijk groot verschil idd maar ook de omgeving waar je rijdt, denk ik. meestal met de motor langs weilanden en over dijken enzo waar veel rondvliegt.
Kijk dat is nou eens een goede reden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:15 schreef Rausdouwer het volgende:
ik vind het er gewoon ook echt niet uitzien zo'n iel mannetje in shirt en korte broek. Een motorrijder in pak is veeeeeeel stoerder. Dus met pak![]()
De arme insectjes hebben te maken met een frontaaltje.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
waarom op een relatief kleine helm wel na 10 Km al lijken op of tegen je helm ?
'iets fout gegaan' ?? wtf?? fout vd rijschool of van cbr? als het vd rijschool is dan lekkere rijschoolquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:25 schreef Rausdouwer het volgende:
rij-instructeur was bezig met de aanvraag, maar er is iets fout gegaan, dus nu geen aanvraag voor mij
nouja, nog even volhouden dusquote:maar ik heb nog wel een paar lessen nodig, omdat ik een paar dingen nog niet helemaal onder de knie heb... jammer he
quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:28 schreef Rausdouwer het volgende:
maar je verwacht toch niet dat ik zo ga?
Prob's met BV dingen? Gewoon met M_S naar een parkeerterrein gaan en oefenen met de GS500quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:25 schreef Rausdouwer het volgende:
rij-instructeur was bezig met de aanvraag, maar er is iets fout gegaan, dus nu geen aanvraag voor mij![]()
nu ook geen lessen want de instructeur is op vakantie![]()
![]()
maar ik heb nog wel een paar lessen nodig, omdat ik een paar dingen nog niet helemaal onder de knie heb... jammer he
Komt niet alleen bij VFR voor hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk dat is nou eens een goede reden.
[..]
De arme insectjes hebben te maken met een frontaaltje.
En je hebt niet genoeg air met een VFR .. airflow..![]()
Gisteren samen wezen rijden trouwens?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |