quote:Morgen ben ik enigzins van plan naar Limboland te gaan voor een toertje door het zuiden van Limburg en een stuk Duitsland
(dagtrip)
Met die dagtrip ??quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:02 schreef ZX9R het volgende:
je was me voor!
nee, met het openen van topic..quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Met die dagtrip ??![]()
ja jij en Riet, verder toch niet gemeet ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:14 schreef ZX9R het volgende:
vorige week nog gemeet hoor.
Dat jij er toen niet bij was, tsja....
Lekker weertje om te toeren.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:01 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ben niet van suikergoed... bovendien schijnt het morgen best redelijk weer te wordenquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker weertje om te toeren.![]()
![]()
Dacht van niet hoor..zelfs onweer .. en als je niet van suikergoed bent roept dat wel reactie's op wat wel..quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:31 schreef PatrickM het volgende:
Ik ben niet van suikergoed... bovendien schijnt het morgen best redelijk weer te worden
quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
en als je niet van suikergoed bent roept dat wel reactie's op wat wel..
Zin wel. Maar geen tijd helaasquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:27 schreef PatrickM het volgende:
Iemand nog tijd en zin om morgen mee te rijden?
Zo iets vreesde ik al...quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Eehhh.. PatM, in het voorjaar zijn de meeste passen nog gesloten ivm sneeuw en zeker de Stelviopas met zijn 2800 meter.......
Ik denk toch dat we meer moeten gaan denken aan eind juni/juli/augustus
http://www.swisspartner.ch/Bus-info/paesse.htm
Kijk maar
En ik hoop (en verwacht dan al) met m'n (nog aan te schaffen) Garmin navigatie zooi (weet nog niet welke type, ws. de 2610) mee te kunnenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga denk ik maar een beugeltje en 12V aansluiting maken op de Bandit en dan de PDA met TomTom3 mee![]()
2610 heeft nog wel kinderziektes toch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En ik hoop (en verwacht dan al) met m'n (nog aan te schaffen) Garmin navigatie zooi (weet nog niet welke type, ws. de 2610) mee te kunnen
Tuurlijk kan ik dan welquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan je dan niet?We moeten echt wel over de passen, want dat is het gaafste
Ik weet het nog niet. Ik ga ergens in maart ofzo een keertje naar Notter om me voor te laten lichten en te kopen/bestellenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
2610 heeft nog wel kinderziektes toch?
Ik zou voor de SP3 gaan dan...
Heeft je vader ook GPSassist (oid) waarmee je onbeperkt waypoints kan inzetten enzo?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja..... die HP 2210 met TomTom3 werkt toch ook wel heel erg gaaf hoor! Anders kom je eens een keertje kijken hier.. geef ik een demo
Hier wat tips voor gebruik van Tom Tom 3: http://members.home.nl/ducati58/gps.htmquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar zullen we het hierover in het SC topic hebben
Sssssweeeeeeeetquote:Voor de 3e keer, wat vind je van die routes en die aantal km's
Zondagavond, Oss?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
* SCHOP*
Dus heel binnenkort een Bijzondere verichtingen meet.. plaats nog even onbekend,
ik hoop dat ik mee kanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zondagavond, Oss?
Ah joh, anders gewoon met de EN komenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik hoop dat ik mee kan![]()
ja, doe ikquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ah joh, anders gewoon met de EN komen![]()
count me inquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
*present voor Fok! meetingen deze of volgend weekend*
We wonen gewoon in een verkeerd landquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:47 schreef ZX9R het volgende:
er worden weer eens de compleet verkeerde weekenden geselecteerd
Inderdaad Luc! Mijn motor is woensdag ofzo pas klaar!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:47 schreef ZX9R het volgende:
er worden weer eens de compleet verkeerde weekenden geselecteerd
Op naar Italia!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
We wonen gewoon in een verkeerd land
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:49 schreef PatrickM het volgende:
We wonen gewoon in een verkeerd land![]()
Face to face is m.i. makkelijker afspraken makenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is het verschil?En waarom een AC-restaurant? Planned dat beter?
![]()
Serieus: ik zie het verschil niet met gewoon via Fok! plannen of IRLAls wij gewoon een datum roepen en iedereen kan..... dan is het toch goed. Alleen het punt is, het is nog behoorlijk ver weg... en dus weet denk ik niemand hoe zn leven er dan uitziet
Ik denk dat we gewoon zomaar een datum moeten prikken en dan moet iedereen maar vrij nemen dan ofzo
Dat is een ding wat zeker is. Sowiezo gezelligquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar misschien is wel een leuk idee inderdaad, nu ik er zo over nadenk.... alvast beetje in sfeer komen enzo
Is goedquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM en ik regelen het (toch Pat?)
Jups... zal terzijner tijd ook ff kijken voor een PMR setje zodat wij iig contact met elkaar kunnen houdenquote:daarom zal Pat achteraan rijden om ook de boel een beetje in de gaten te houden.... maar nogmaals, dat is niet zo belangrijk met zo'n (relatief) kleine groep.
Dus ik moet helemaal achterinquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:11 schreef PatrickM het volgende:
En groepsvolgorde opzich is niet zo heel belangrijk maar ik denk dat het het handigst is als de wat gematigde rijders een beetje achterin blijven en de wat sportievere rijders voorin
Volgens mij is dat een zaterdag, 18 September.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Zondag 18 september 2004 - AC Restaurant Utrecht
Wij kunnen volgens mij bijna altijd, maar zaterdag 18 september hebben wij 's avonds een 25-jarige bruiloft. We willen er wel graag bij zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een zaterdag, 18 September.![]()
![]()
We kunnen het ook combineren met een Fok! BBQ natuurlijk.
Mijn plan is dan ook 18 September, en als dat een goed idee is:
Dan is bij deze is iedereen uitgenodigt die op een MC meet geweest is, kosten deelname ¤ 0,00.
Er zijn slaapplaatsen voor mensen die van ver moeten komen een dag voor- of na de BBQ.
Enige vereiste is een redelijke opkomst, vanaf 6 mensen gaat het door.![]()
Laat het maar weten wat we doen.
Daar ben je 25 jaar geleden al geweest toch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij kunnen volgens mij bijna altijd, maar zaterdag 18 september hebben wij 's avonds een 25-jarige bruiloft. We willen er wel graag bij zijn.
Even afstemmen wat de beste data is voor iedereen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Vergeten toe te voegen: zou het eventueel een andere dag kunnen?
please please please![]()
Duurt nog 2 uur voordat ie wakker is, die slaapkopquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar ben je 25 jaar geleden al geweest toch.![]()
Of ben je het gevolg van die bruiloft of heb je er Mercy aan te danken..![]()
[..]
Even afstemmen wat de beste data is voor iedereen.
En we hebben nog niet besloten met zijn allen dat de BBQ doorgaat.
Misschien kan onze administrateur .. OPM weer een lijstje maken?![]()
ghe ghe, valt mee hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Duurt nog 2 uur voordat ie wakker is, die slaapkop![]()
![]()
nummer 13 heb ik voor jou gedaan...nummer 10 gaat sowieso niet mee (nini)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:44 schreef ZX9R het volgende:
Waarom zijn nummertje 10 en 13 uit het lijstje gevallen?
Ah! ikke begrijpen nu!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nummer 13 heb ik voor jou gedaan...nummer 10 gaat sowieso niet mee (nini)
ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ah! ikke begrijpen nu!
zie editquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is niet echt duidelijk zo hoor..... er staat:
Fok Motorvakantie 2005
Met als suggestie-datum 18 sept
Had je ze maar alvast he..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edit: voor riet aangepaste lijst (kost je 14 cent)
het wordt heel krap zonderquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Had je ze maar alvast he..
Ja eh .. afgepast portie's he 1 hamburger, kipkluifje en half biefstukje p.p. .. ik ben niet rijk ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:07 schreef Rausdouwer het volgende:
... Had tenminste al toegezegd dat we alles zouden komen opeten op dat feest, beetje lullig om nu af te zeggen.![]()
ik denk dat ze feest op 18 september bedoel en niet de BBQquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja eh .. afgepast portie's he 1 hamburger, kipkluifje en half biefstukje p.p. .. ik ben niet rijk ofzo.![]()
Voor de rest mag je zoveel patat eten als je wilt, en sla heb ik dan ook nog voor de verstandigen onder ons.
Eerst thuis eten dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja eh .. afgepast portie's he 1 hamburger, kipkluifje en half biefstukje p.p. .. ik ben niet rijk ofzo.![]()
Ow ja .. ik dacht al wat een opvreter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat ze feest op 18 september bedoel en niet de BBQ![]()
![]()
Lijkt mij wel genoeg gemiddeld gezien. En de 1 neemt iets minder dan de andere ..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Eerst thuis eten dus
Kee .. dat scheelt weer wat bereidingstijd. Eten op risico dat wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Rood vlees...... rawwww![]()
Hoe lang moet je zijn om in aanmerking te komen voor een extra burger ??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kee .. dat scheelt weer wat bereidingstijd. Eten op risico dat wel.
En grote eters mogen wel een extra hamburger. Wel even inschrijven a.u.b.![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe lang moet je zijn om in aanmerking te komen voor een extra burger ??
ik ben 2 meter![]()
ik ben wel 2 meterquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Heeft lengte iets met eetlust te maken dan..
En jij bent geen 2 meter inderdaad.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben wel 2 meter![]()
En voor mijn lengte heb ik een bescheiden schoenmaatje 43quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht echt iets van 1.80 ..
![]()
Het valt niet zoveel op als bij Fazer en Riet ..![]()
![]()
Vandaar die uitstekende laarzen op je stepjes..![]()
Ach... weten jullie iig waar ik me mee loop te bezigen danquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hoeft niet uit te leggen hoor
Mwoah... ben ook niet zo goed hoor... en ik ben vooral niet echt fanatiek...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Gitaar spelen !!
Die muziekmotormeet moet er toch eens komen hoor.
Mwoah... dat moet idd wel lukkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:01 schreef ondeugend het volgende:
Ach een blues moeten we er uit kunnen persen
Pep kan op keybords en Raus op drums
Ik ga ook niet om 2:00 s' middags flink vlees lopen eten/BBQ' en ..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:32 schreef PatrickM het volgende:
De 25ste kan ik wel 's avonds
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:01 schreef ondeugend het volgende:
Pep kan op keybords
Doen en kunnen ..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik dacht dat jij en kon gitaren maar ook toetsenisten ?
Kom ik naast jou zitten,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:10 schreef ZX9R het volgende:
Ga ik wel met m'n a-muzikaal talent in een hoekje zitten luisteren.
Toeschouwers moeten er ook zijn namelijk!
is er nog plek in het toeschouwershoekje?quote:Op woensdag 1 september 2004 08:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kom ik naast jou zitten,![]()
* knie opschuift........quote:Op woensdag 1 september 2004 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is er nog plek in het toeschouwershoekje?
Ik denk dat jij dat wordt!quote:Op woensdag 1 september 2004 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Is er niet nog iemand voor de triangel dan ?
quote:Op donderdag 2 september 2004 18:30 schreef Patrick281 het volgende:
in het middelpunt van de belangstelling wil staan
Dat doe ik wel.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Is er niet nog iemand voor de triangel dan ?
Sinds wanneer hoort de triangel bij de ritmesectie.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:09 schreef hollander172 het volgende:
Moet het ook nog in de maat?![]()
Ik heb het idee dat we die skippen jongens?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:59 schreef RB het volgende:
Is er al een datum geprikt bij het AC restaurant of staat dit nog op 18 september?![]()
Daar heb ik geen verstand van, ken alleen instrumenten met een midi interface en XLR pluggen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort de triangel bij de ritmesectie.![]()
Gewoon op je beurt wachten aan het begin of het einde van het nummer..
.. en dat heeft zo zijn voordelen..[afbeelding]
Ik bedenk mij net dat de drummer soms een triangel kan gebruiken, dus ik heb ongelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:47 schreef hollander172 het volgende:
Daar heb ik geen verstand van, ken alleen instrumenten met een midi interface en XLR pluggen.
Akoestisch een ramp maar daar kan ik tenminste wat mee.
Ritmesecties zitten trouwens in banken, welk bankje heeft de voorkeur?
Tjee en imiteren die geen echte instrumenten dan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:47 schreef hollander172 het volgende:
Daar heb ik geen verstand van, ken alleen instrumenten met een midi interface en XLR pluggen.
Akoestisch een ramp maar daar kan ik tenminste wat mee.
De datum staat nu op 25 September vooralsnog. Input is welkom of even bevestigen dat jullie kunnen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja idd liever niet op 18 september. Verder kan ik tot nu toe bijna alle zaterdagen/zondagen. Iemand nog data waarop ie niet kan? Of waarnaar een voorkeur uitgaat?
Dat gaat niet goed komen hoor ! Heel het bandje in errorquote:Op donderdag 2 september 2004 18:30 schreef Patrick281 het volgende:
Ik schat in dat zij als dirigent optreedin het middelpunt van de belangstelling wil staanen vocals doet.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:54 schreef RB het volgende:
Ik ben ook van de partij 25 Sep![]()
Erg he .. en weer commentaar krijgen op de motor.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou.... ik heb geen keus denk ik
Heb het er met Luc over gehad vanmiddag, we rijden samen jou kant opquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ja weet je het dan ook nog..quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:24 schreef RB het volgende:
Heb het er met Luc over gehad vanmiddag rijden samen jou kant opIk weet waar je woont
![]()
Hoelaat begint het?
Vertel mij wat, en bij jullie is ook nog eerder donkerquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het word ook steeds vroeger donkerder trouwens.![]()
Hier is het nog maar net donker hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:30 schreef RB het volgende:
Vertel mij wat, en bij jullie is ook nog eerder donker![]()
Komt omdat jullie verder in het zuiden wonen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier is het nog maar net donker hoor.![]()
Is het hier niet 10 minuten vroeger.![]()
Laters..
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier is het nog maar net donker hoor.![]()
Is het hier niet 10 minuten vroeger.![]()
Laters..
Ik kom iets later maar ben wel van de partijquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja weet je het dan ook nog..![]()
Ik dacht iets aan rond 3 uur aankomt/ontvangst .. hapje drankje ..
.. tegen 16:30 langzaam aan de BBQ aansteken.
Maar dat staat nog helemaal open, geef maar wat input.
Het word ook steeds vroeger donkerder trouwens.![]()
Originele schermpje meenemenquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:38 schreef PatrickM het volgende:
En ach... voor het donkere?
Jullie nemen allemaal mobiele verlichting mee die ook in de tuin moet staan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:38 schreef PatrickM het volgende:
En ach... voor het donkere? Gewoon fakkels in de tuin![]()
![]()
Is het schermpje van mijn mobiel voldoende?quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jullie nemen allemaal mobiele verlichting mee die ook in de tuin moet staan.![]()
![]()
Hahaha, hoef je gelijk niet voor extra stoelen te zorgenquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jullie nemen allemaal mobiele verlichting mee die ook in de tuin moet staan.![]()
![]()
Jaaaa hangen we aan een draadje op dan .. en jij staat steeds op om de backlight gaande te houden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:44 schreef ZX9R het volgende:
Is het schermpje van mijn mobiel voldoende?![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:49 schreef PatrickM het volgende:
Hahaha, hoef je gelijk niet voor extra stoelen te zorgen![]()
Dat zetten we wel het geluid uitquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:00 schreef ondeugend het volgende:
Zal ik dan gewoon de hele tijd gaan bellen om het licht vanaf afstand te verzorgen ?![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zetten we wel het geluid uit.. en ik hoop dat zijn trilalarm ook uit kan.
![]()
Heb je benzine gehamsterd voor je BBQ Pepquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar ik heb connectie's bij de NAM.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:07 schreef RB het volgende:
Heb je benzine gehamsterd voor je BBQ Pep![]()
![]()
En jij wil een bbq organiserenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb connectie's bij de NAM.![]()
Ik heb zelfs nog geen BBQ .. gelukkig zijn er altijd nog ouders met spullen.![]()
Heb nog wel een BBQ , Maar om die nou op de brommer mee te nemenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb connectie's bij de NAM.![]()
Ik heb zelfs nog geen BBQ .. gelukkig zijn er altijd nog ouders met spullen.![]()
En als je dan ff de fazer op z'n staart trapt krijgt ie lekker veel zuurstof voor een goeie verbranding van de kolenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:11 schreef RB het volgende:
[..]
Heb nog wel een BBQ , Maar om die nou op de brommer mee te nemen![]()
![]()
Kunnen hem dan wel alvast aanzetten![]()
![]()
Dan kan die beter op de ZX9quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En als je dan ff de fazer op z'n staart trapt krijgt ie lekker veel zuurstof voor een goeie verbranding van de kolen![]()
![]()
Vlees in de magnetron?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik zie het er nog van komen dat jullie straks gewoon in de oven of magnetron BBQ-en :')
Ik organiseer ook een BBQ met allemaal BBQ freaks / kenners.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:10 schreef ZX9R het volgende:
En jij wil een bbq organiseren![]()
Zelfs de handschoen van ondeugend blaas ik daarmee weg!quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:20 schreef RB het volgende:
De kolen voor de BBQ kunnen we wel alvast voorverwarmen![]()
De open uitlaat van Luc is er uitermate geschikt voor lijkt mij , gat is groot genoeg![]()
![]()
![]()
Die stinkt nu !quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zelfs de handschoen van ondeugend blaas ik daarmee weg!![]()
Die stinkt nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die stinkt nu !
Bedankt![]()
Dan liever briquettes!quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:31 schreef RB het volgende:
BBQ kolen een nieuwe vorm van DB Killer Luc![]()
![]()
![]()
Kijk je uit .. er is wel een kind van 6 bij ..quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:32 schreef ZX9R het volgende:
Dan liever briquettes!
Die schieten er tenminste nog uit![]()
Wat jij wilt de keus is aan jouquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan liever briquettes!
Die schieten er tenminste nog uit![]()
Kijk maar uit, ik denk dat'ie jou wel aankan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:34 schreef ZX9R het volgende:
Hou dat kind dan maar uit de buurt!
Het is jouw kind![]()
En hij kan op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:41 schreef ZX9R het volgende:
Ach, de kleine erbij is toch gezellie?
Zijn sjopperts geen motorfietsen dan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:42 schreef ZX9R het volgende:
Ook een motorfreak?
Of vind ie sjopperts mooi?
Hij heeft er kennis vanquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn sjopperts geen motorfietsen dan?
Een tijdje geleden waren we bij Motoport, toen kwamen Rietvaerder en Makster toevallig aan.
Makster's motor was volgens hem de mooiste motor die buiten stond, en die van Riet de lompste.
Dus tja .. oordeel zelf.![]()
Een voorkeur voor Kawasaki's geloof ik.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:
Hij heeft er kennis van![]()
Ook jij kan tever gaan he Lucquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij heeft er kennis van
Mogen er introducees mee?quote:Op woensdag 8 september 2004 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
Wie komen er allemaal het oude vlees opeten over 2 weken?![]()
Verlos mij .. alles moet op ..![]()
Fijn want ik moet echt van het vlees af ..quote:Op woensdag 8 september 2004 18:20 schreef ondeugend het volgende:
Ralf en Luc komen bij je slapen volgens mij![]()
Ik reken erop.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:22 schreef hollander172 het volgende:
Mogen er introducees mee?![]()
Een miniparenclub!quote:Op woensdag 8 september 2004 18:28 schreef Patrick281 het volgende:
Er zijn 2 slaapplaatsen bezet en nog 2 over eventueel.
Of iedereen moet naast elkaar op een luchtbedje dan kunnen er nog meer blijven.
quote:Op woensdag 8 september 2004 20:51 schreef hollander172 het volgende:
Een miniparenclub!
Sorry kon het niet laten.![]()
wist niet dat Raus een man wasquote:Op woensdag 8 september 2004 21:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voorlopig alleen maar mannen..
Een motormaatje is toch onzijdig.quote:Op woensdag 8 september 2004 22:56 schreef RB het volgende:
wist niet dat Raus een man was![]()
![]()
![]()
Zaterdag kan helaas niet maar zondag eventueel wel hoor,quote:Op woensdag 15 september 2004 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
Goed weer voorspelt voor aankomend weekend .. nog plannen om te rijden?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt goed .. wie volgt ..quote:Op woensdag 15 september 2004 08:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zaterdag kan helaas niet maar zondag eventueel wel hoor,![]()
![]()
Zin heeft!quote:Op woensdag 15 september 2004 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
Goed weer voorspelt voor aankomend weekend .. nog plannen om te rijden?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja cool hequote:Op woensdag 15 september 2004 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt goed .. wie volgt ..![]()
En ga je dan met een VFR of CBR?![]()
Kockengen ligt boven Woerden.quote:Wegens succes ook in september een Dynorun voor slechts 20 Euro
Door het daverende succes van onze Dynojet actie in augustus hebben we besloten deze actie nog een maand te verlengen, dus ook in september kun je voor slechts 20 Euro een Dynojetrun laten doen.
Je krijgt voor dat geld niet alleen een uitdraai met daarop de koppel en vermogenskromme maar tevens indien nodig een afsteladvies.
Ahum..quote:Op woensdag 15 september 2004 12:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Zaterdag 25 september - Dynorun-middagje bij MotorXtra te Kockengen
Interesse voor?
-13:00 verzamelen
-20 euro per Dynorun
-Degene met de meeste pk's trakeert op een Big Tasty
http://www.motorxtra.nl/
[..]
Kockengen ligt boven Woerden.
quote:Op woensdag 15 september 2004 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh
Maar dat had nog niet echt vorm gekregen.
Het word al snel donker dus veel later dan 15:00 moeten jullie niet komen lijkt mij.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, een BBQ is s avonds lijkt me....
Kunnen we s middags Dynoruns doen en s avonds BBQ....
Kijken jullie maar, ik kan deze zaterdag wel. En voor een hele groep zijn ze anders toch wel zondag open.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan de week erop..... ? OF toch a.s. zaterdag maar dan ga ik er niet op
We hebben nog een paar dagen .. momenteel is niet iedereen er.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Alelen word er niet gestemd.....
Oktober is het weer de normale prijs 47,-quote:Op woensdag 15 september 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
2 oktober kan ook nog....
Dan ben ik al volgeboekt.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
2 oktober kan ook nog....
Vos Ossquote:Op woensdag 15 september 2004 15:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oktober is het weer de normale prijs 47,-
In het andere topic zei je trouwens dat 20,- een normale prijs was maar dan mag je mij eens vertellen waar ze dat nog meer voor zo weinig doen.
Dus je krijgt meer voor minder?quote:Op woensdag 15 september 2004 15:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vos Oss
Alleen die bank suckt
Ook zin heeft! Misschien iets in Zuid-Holland doen (langs de kust van Zandvoort naar Hoek van Holland?) en dan ook nog even langs het vliegerfestival in Kijkduin? (ennuh, dan mogen jullie ook nog wel ff een bakkie doen bij mij thuis hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 09:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zin heeft!
Het wordt voor mij waarschijnlijk pas na vijven voordat ik bij jou thuis ben...quote:Op woensdag 15 september 2004 14:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het word al snel donker dus veel later dan 15:00 moeten jullie niet komen lijkt mij.
En ik kan er niet bij zijn want ik moet die dag alles regelen.![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:05 schreef Patrick281 het volgende:
Aanstaande zaterdag dus de meeste stemmen of wat?
* PatrickM wijzelijk niet op Dyno bank gaatquote:Op woensdag 15 september 2004 20:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Straks moet ik op Big Tasy's gaan trakteren
Huh? Qua vermogen eindig je echt niet als laatste......quote:Op woensdag 15 september 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* hollander172 wijzelijk niet op Dyno bank gaat![]()
waarom niet? Eindig je ook eens in de top 3 of top 2.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
PatrickM wijzelijk niet op Dyno bank gaat![]()
Daarom juist... dan moet ik dalijk allemaal Big Tasty's gaan trakteren...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Huh? Qua vermogen eindig je echt niet als laatste......
Je bent zeker bang dat je al die (overtollige) kilo's van de beemer er niet op krijgt?
Niet als ik op de FJR komquote:Op woensdag 15 september 2004 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Daarom juist... dan moet ik dalijk allemaal Big Tasty's gaan trakteren...
En zoals in verzekeringswereld is: dat is dan waarschijnlijk bij ontbreken van Luc geen onzeker voorval meeralleen Pepijn zal waarschijnlijk net erboven zitten vanwege de chiptuning
Misschien dat ik kom, ligt aan het weer en of er nog gereden wordt erna of voorquote:Op woensdag 15 september 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar de heren willen het a.s. doen
quote:Op donderdag 16 september 2004 07:53 schreef ZX9R het volgende:
Jesse, neem jij de videocamera mee?
Kunnen we met z'n allen een run in de sig zetten!
Doen we!quote:Op donderdag 16 september 2004 10:25 schreef RB het volgende:
Luc als we naar pepijn gaan ff via goudauitverkoop bij kruizingaper opbod
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:25 schreef RB het volgende:
het de 25ste is kan wel meedoen eindig in de middenmooddus ik hoef niet te trakteren
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:33 schreef RB het volgende:
Misschien dat ik kom, ligt aan het weer en of er nog gereden wordt erna of voor
quote:Op donderdag 16 september 2004 07:53 schreef ZX9R het volgende:
Ik zal proberen mijn afspraak voor de zaterdag te verzetten!
quote:Op donderdag 16 september 2004 08:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Videocamera.![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:20 schreef RB het volgende:
Morgen
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:25 schreef RB het volgende:
Luc als we naar pepijn gaan ff via goudauitverkoop bij kruizinga per opbod
Als jij al 98 pk hebtquote:Op donderdag 16 september 2004 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Middenmoot .. aardig aan de top denk ik ..
![]()
[..]
Standaard .. standaard.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:20 schreef RB het volgende:
Als jij al 98 pk hebt![]()
Kee .. ik had idd nog niet gekeken ..quote:Op donderdag 16 september 2004 12:20 schreef RB het volgende:
openbare verkoop is de 25ste kijkdagen zijn vrijdag en de dag zelf
Vanmiddag ff kijken?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:20 schreef RB het volgende:
[..]
Als jij al 98 pk hebtDaar moet je z.s.m. bijzijn dan lijkt mij. Volgens week = erg laat.
openbare verkoop is de 25ste kijkdagen zijn vrijdag en de dag zelf
Hey je vergeet nog iemand, schijnt ook ongeveer 100Pk te hebbenquote:Op donderdag 16 september 2004 12:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Standaard .. standaard.
Jij, Mercy, PatM en ik zitten dus erg dicht bij elkaar.. kan dus spannend worden.
[..]
Kee .. ik had idd nog niet gekeken ..
.. zat wel in achterhoofd dat ze misschien een bepaalde datum hadden.
Zal wel dringen worden daar denk ik.![]()
Die kan niet zelf rijden a.s. zaterdag. Nog ff tot volgend jaar wachten.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey je vergeet nog iemand, schijnt ook ongeveer 100Pk te hebben![]()
Ik schat iets meer en iets minder in het echt.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:31 schreef ZX9R het volgende:
oh, btw. Mijn brommer levert 102 kW aan de krukas op kenteken.
De Z levert 76 pk volgens de specs!
Nog meer dan 102 kW....quote:Op donderdag 16 september 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik schat iets meer en iets minder in het echt.![]()
Erg leuk idee!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zullen we gewoon een voorspellings top weet ik veel maken ?
en dan achteraf kijken of we het goed hadden,
Zou ik niet meer overhouden van mijn 95 paardenquote:Op donderdag 16 september 2004 12:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Erg leuk idee!
Ik begin
Luc - 127pk achterwiel
Ralf - 88pk achterwiel
OPM - 54pk achterwiel
Pepijn - 105pk achterwiel
PatrickM - 90pk achterwiel
-/- 5% is 90,3 pk ..quote:Op donderdag 16 september 2004 12:56 schreef RB het volgende:
[..]
Zou ik niet meer overhouden van mijn 95 paarden![]()
Haal je van zn lang zal ze leven niet..... ik denk dat ie heel tevreden met 85pk mag zijn.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
-/- 5% is 90,3 pk ..
En zonder DB killer?![]()
WTF gaan we scheldenquote:Op donderdag 16 september 2004 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja shit, 95pk he. Ik dacht 98....
88pk is dan wel erg optimistisch. Als je 95pk op de krukas heb houd je met geluk 85pk op het achterwiel over, maar ik denk eerder 80pk. Maar je hebt ook nog een andere demper he
En een cardan heeft een nog groter vermogensverlies dan ketting
En een cardan heeft een nog groter vermogensverlies dan een goed afgestelde kettingquote:Op donderdag 16 september 2004 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
En een cardan heeft een nog groter vermogensverlies dan ketting
kijkdag is de 24ste en de dag zelf Luc en btw ikke niet kunnen vanmiddagquote:Op donderdag 16 september 2004 12:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vanmiddag ff kijken?
Kom ik je wel oppikken!
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En een cardan heeft een nog groter vermogensverlies dan een goed afgestelde ketting
Weet ik toch ! Geef alleen een uitlegquote:Op donderdag 16 september 2004 13:01 schreef RB het volgende:
[..]
WTF gaan we scheldenheb geen cardan
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet ik toch ! Geef alleen een uitleg
Fijn voor je hoor ..quote:Op donderdag 16 september 2004 13:01 schreef RB het volgende:
WTF gaan we scheldenheb geen cardan
![]()
![]()
Hoeft niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet ik het koppel er ook bij gaan zetten, wil ik wel doen hoor.
Alweerquote:Op donderdag 16 september 2004 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zullen we ook wat accerelatie testjes doen zaterdag?![]()
Jesse!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Neemt er nog iemand een camera mee om filmpjes te makenPatM?
het ligt altijd aan de motor he ?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Met een versleten kettingset zeker
Ik vind daar nu eigenlijk niks aan, verlies toch altijd
Mijne rijd nu echt kut. Maar heb geen geld voor een nieuwe kettingset nogStraks breekt ie ofzo
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:09 schreef RB het volgende:
Alweer![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Neemt er nog iemand een camera mee om filmpjes te makenPatM?
Niet altijd, in dit geval wel jaquote:Op donderdag 16 september 2004 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het ligt altijd aan de motor he ?![]()
![]()
Jaja....... jij kan lekker lullenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet altijd, in dit geval wel ja
Gas open op rechte stukken kan iedereen
Zal wel flink verschillen per jaartal en vooral hoe ze bereden zijn en worden natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
oeps,
enne volgens dynorun tests van vfr club bij Ariemolenaar heeft mijn VFR ongveer 95 Pk aan achterwiel.
ik zei ook ongeveer, waren wel dezelfde als die ik heb de RC36I dus niet de latere RC36II of 800 uitvoeringen,quote:Op donderdag 16 september 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal wel flink verschillen per jaartal en vooral hoe ze bereden zijn en worden natuurlijk.![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind 88PK ook prima hoor, scheelt mij big tasty's![]()
Tja nog steeds toch liever een cardan..quote:Op donderdag 16 september 2004 14:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat valt het altijd12-14% is niet niks ....
quote:Maar hij rijdt er niet minder om..
Ik schat dat 99.9% van de motorrijders niet zou twijfelen .. ook ik tot voor kort niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik mocht kiezen tussen jouw R1100S of een Blade zou ik geen moment twijfelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |