abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:08:04 #276
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22035268
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 13:04 schreef mordradead het volgende:
met een psp denken ze dat je iets moet compenseren
Waarschijnlijk die ontzettend innovatieve touchscreen en microfooningang!
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:15:00 #277
63302 rockstah
New World Disorder
pi_22035375
dat ding kan écht geen ps2 graph's aan hoor
waarom blijft iedereen dat toch zeggen?
pi_22035602
lol, de PSP is helemaal niet zo groot, ik weet niet of je hem uberhaupt wel eens vast hebt gehad?
Dit is wel een mooie vergelijking aangezien de mockup PSP net zo groot is als het uiteindelijke model. Of vond Notorious_Roy dat Nintendo een fout maakte bij de GBA door dat ding ook zo groot te maken?

Erwtensoep komt met een beargumentering die echt nergens over gaat. Hij drijft het het andere uiterste op, terwijl ik wil zeggen dat een PSP (of een gewone GBA voor mijn part) al wat normaler overkomt dan een DS waar je bijv. hardop tegen praat in de trein (het ding is toch bedoelt voor buiten?).

Ik zie mijn PSP als mijn nieuwe iPod. Lekker PlayStation 2 kwaliteit spellen spelen, beetje muziek luisteren en net als mijn iPod 's nachts even op de lader en de volgende dag weer mee. En "Ga je ook ooit met nieuwe argumenten komen" ? Zijn die nodig dan? Ik geef gewoon de zwaktes aan die de DS voor mij persoonlijk heeft, en de punten waarop ik de PSP steengoed vind. Ik heb geen reden om met nieuwe argumenten te komen aangezien dit de mening is zoals hij er ligt. Als jij perse je DS wilt promoten bij mij kun jij beter met nieuwe argumenten komen, tot nu toe kan het mij niet bekoren en zie ik hem net als de game.com in mijn kast eindigen.
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:39:23 #279
63302 rockstah
New World Disorder
pi_22035816
ja heel leuk, dat je niet eens je eigen muiek kan luisteren.
dan leuk een paar uurtjes "ps2 kwaliteit" spellen spelen en dan is hij leeg.

ik gebruik hem dan liever thuis.
pi_22036109
quote:
[b]
Erwtensoep komt met een beargumentering die echt nergens over gaat. Hij drijft het het andere uiterste op, terwijl ik wil zeggen dat een PSP (of een gewone GBA voor mijn part) al wat normaler overkomt dan een DS waar je bijv. hardop tegen praat in de trein (het ding is toch bedoelt voor buiten?).
Dat is juist het leuke van de DS, het is zo een aparte ervaring dat je het ook makkelijk thuis kan spelen, terwijl je als je thuis moet kiezen tussen je PS2 en je PSP je waarschijnlijk gewoon op de PS2 gaat spelen.

En lang niet alle spellen hebben voice regontiction, dus dat valt ook wel mee.
Houd van een lijntje.
pi_22036262
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:40 schreef G-Mart het volgende:
PSP,zeker weten. Als ik moet kiezen tussen een draagbare PlayStation 2 of een draagbare N64 met een scherm waar ik met een pennetje op moet drukken (chicks diggen dat niet) of waar ik hardop tegen moet gaan praten (nee, ook dát diggen chicks niet) dan is de keuze snel gemaakt.
Dus ik moet hier aannemen dat vrouwen verliefd worden op de console die je hebt en niet op het persoon zelf?

En dat je de DS vergelijkt met de N64 laat meteen zien dat je niks van de DS afweet. Het enige zelfde aan de DS is de graphics. Voor de rest is alles anders.
quote:
Overigens geloof ik totaal niet in de innovatie van Nintendo. Ten eerste is het ontzettend kinderachtig, die zogenaamde 'nieuwe' mogelijkheden (terwijl touchscreen en voice-commands al eerder zijn gedaan op handhelds)
De innovatie van Nintendo is kinderachtig? Het is anders, iets wat je niet vaak ziet tegenwoordig. Dus om nou meteen te zeggen dat het kinderachtig is..

En wat nou als er spellen met een 6-99 rating op uit komen, moet je dan altijd agresieve moord spellen spelen? Mijn smaak verschilt gigantisch qua games, de 1e keer heb ik zin in een shooter, de andere keer in een party game om samen met me vrienden te doen en ook soms in platform spellen, daarom vind ik de DS leuk, het bied alles wat ik leuk vind aan games, wat ik soms nog wel is mis op de cube.
quote:
maar ten tweede faalt Nintendo voor mij gewoon te vaak qua echt leuke games.
WAT, GA JIJ IS EVEN SNEL JE MOND SPOELEN

Als er op dit moment nou 1 bedrijf is die hele goeie spellen uitbrengt is het Nintendo wel!! Als je er niks van weet dan moet je er ook niet over lullen jongen. Op dit moment staat Nintendo op 2 met meest verkochte spellen dus het lijkt me niet dat het slechte spellen zijn die ze uitbrengen, de top 100 van spellen in verschillende bladen staat vol met Nintendo games, ook van deze generatie.
quote:
Mario Party 4,5,6? Al die NES en SNES ports op de GBA?
Ik moet ook toegeven dat er veel ports op uitkomen, maar dan ook in een nieuw jasje, en trouwens, het over grote deel GBA (SP) bezitters zijn kinderen die nog nooit in aanraking zijn gekomen met de NES en SNES, dus hun maakt het niet zoveel uit. Ik vind ook dat er genoeg nieuwe games uitkomen voor de GBA.
quote:
De zogenaamde innovatiefe connectivity?
connectivity moet je van houden. Nintendo heeft er teveel van verwacht en dat is dus niet gebeurd, je kan bijna zeggen dat het een flop is geworden, originele GBA-GC kabels zijn bij mij hier in de buurt heel moeilijk te krijgen. Ik vind zelf het idee van connectivity wel leuk, ik maak er dan ook vol gebruik van. Maar als je geen GBA hebt ben je zwaar de pineut omdat je toppers moet missen zoals Zelda: Four Swords en Final Fantasy: Crystal Chronicals.
quote:
Waar is de tijd gebleven dat Nintendo gewoon 1 spel uitbracht met allemaal Mario spellen er op (Mario All Stars)?
quote:
Al die NES en SNES ports op de GBA?
mja
quote:
En wat ik gezien heb van de 3rd party publishers op de DS zijn het alleen maar de GBA spellen in een hogere resolutie, dus daar moet je het ook niet van hebben.
Om dat te zeggen zijn er echt veel te weinig screens van spellen op de DS, ik ben zelf nieuws schrijver op een game site en ik ben nog nooit screens tegen gekomen van de DS die een uitvergote resolutie hebben. Wat ik wel heb gezien zijn 3d screenshots, ik weet niet waar jij die onzin vandaan haalt maar laat mij die screens maar is zien.
quote:
De verdeling qua spellen vind ik veel leuker op de PSP, ik hoor wel mensen klagen over het rechtstreekse overzetten van PS2 spellen naar de PSP maar ik heb hier helemaal geen probleem mee.
quote:
Al die NES en SNES ports op de GBA?
Dus op de GBA maakt het uit en op de PSP niet, hmm. wat ben je toch een slimme jongen
quote:
Eindelijk eens echt mooie spellen on the road spelen .
Bedoel je nou dat graphics de spellen leuk maakt? ik heb geen zin om die discussie aan te gaan maar ik vind N64 graphics op de DS goed genoeg om "on the road" te spelen. GBA vind ik ook zelfs al goed, ik kan me er prima mee vermaken dus ik zie het probleem niet.
quote:

De DS is voor de kids onder ons misschien makkelijker te betalen maar als je gewoon fulltime werkt dan is die 300 EUR ook wel te betalen voor de PSP.
Het is maar net wat je wilt betalen voor een handheld die naar 3/4 jaar weer wordt vervangen door een andere. Ik vind zelf 300 euro belachelijk veel en veel mensen denken er zo over als mij. Daarom denk ik ook dat de PSP geen succes gaat worden, veel mensen en daarbij bedoel ik vooral de grootste game doel groep mee, de gamende tieners zullen niet 300 euro van hun gespaarde zak centjes uitgeven aan een handheld. Die kopen liever een home console omdat die goedkoper zijn.

Ik voorzie niet echt een flop voor de PSP maar ook geen succes. Ik denk daar in tegen dat de DS wel succes zal hebben maar ook weer niet echt mega, want de grootste concurrent voor beide systemen, de GBA (SP) is gigantisch groot en er zal heel wat aan gedaan moeten worden om maar een paar procenten van de totale handheld markt weg te halen. Dit geld overigens alleen voor de PSP want als je een DS of GBA (SP) haalt dan blijft natuurlijk het marktaandeel bij Nintendo.
pi_22036323
Ik weet trouwens niet wat jij hebt met hardop lullen tegen je DS maar de PSP heeft ook een mic plugin, dus je argument voor de DS telt dus ook voor de PSP. Niet zeiken dus
pi_22036402
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 14:02 schreef gamecube_master het volgende:

[..]
Zo! Jij bent bezig geweest en je hebt gelijk, games draaien niet om de graphics, nintendo heeft geen hoge graphics nodig om goeie games te maken. PSP heeft graphics, en de DS gameplay, en daar draait het om
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 18 september 2004 @ 14:24:42 #284
63302 rockstah
New World Disorder
pi_22036667
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 14:09 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Zo! Jij bent bezig geweest en je hebt gelijk, games draaien niet om de graphics, nintendo heeft geen hoge graphics nodig om goeie games te maken. PSP heeft graphics, en de DS gameplay, en daar draait het om
ja hoor
pi_22039284
Als eerste even, respect voor je antwoorden. Hier kan ik tenminste wat mee .
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 14:02 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Dus ik moet hier aannemen dat vrouwen verliefd worden op de console die je hebt en niet op het persoon zelf?

En dat je de DS vergelijkt met de N64 laat meteen zien dat je niks van de DS afweet. Het enige zelfde aan de DS is de graphics. Voor de rest is alles anders.
Ik heb op de E3 op beide handhelds gespeeld, Ik ken mensen die DS spellen ontwikkelen en ik zit zelf in de gameindustrie. Ik wil alleen aangeven dat de 'andere dingen aan de DS' mij gewoon niet interesseren, Ik vind ze leuk bedacht hoor (ondanks dat de game.com ook al touchscreen had), maar persoonlijk zijn het zaken die ik niet ga gebruiken of die ik zelfs storend vind (ik vind het niet prettig om steeds naar het andere schermpje te moeten kijken, het haalt me uit mijn gameplay flow zeg maar).
quote:
[..]

De innovatie van Nintendo is kinderachtig? Het is anders, iets wat je niet vaak ziet tegenwoordig. Dus om nou meteen te zeggen dat het kinderachtig is..

En wat nou als er spellen met een 6-99 rating op uit komen, moet je dan altijd agresieve moord spellen spelen? Mijn smaak verschilt gigantisch qua games, de 1e keer heb ik zin in een shooter, de andere keer in een party game om samen met me vrienden te doen en ook soms in platform spellen, daarom vind ik de DS leuk, het bied alles wat ik leuk vind aan games, wat ik soms nog wel is mis op de cube.
Dat is mijn probleem dus. Ik houd ook van die diversiteit qua spellen, maar die zie ik ook niet terug op de Cube. En ook niet op de GBA. Juist door zo'n drastisch andere richting op te gaan denk ik dat we het puur van de spellen van Nintendo zelf moeten hebben, dat hoeft niet slecht te zijn (een nieuwe Super Mario platformgame vind ik altijd erg tof), maar het gaat hier ook om het bedrijf dat schaamteloos NES spellen 1 voor 1 in de winkels legt (zonder ze te bundelen op 1 cassette wat met gemak kan), klakkeloos SNES spellen overzet, achter elkaar met nieuwe Mario varianten komt (de mario party delen, mario golf, mario tennis etc.) en zelf met nagenoeg niks nieuws komt. Ja, tenzij het om de lancering van iets nieuws gaat, dan ziet het er altijd leuk uit. Maar ik ben wat teleurgesteld in mijn Cube (ik speel er niet eens meer op) en in mijn GBA. Er is niks wat mij garandeerd dat de DS het wel lang bij mij uit gaat houden.
quote:
[..]

WAT, GA JIJ IS EVEN SNEL JE MOND SPOELEN

Als er op dit moment nou 1 bedrijf is die hele goeie spellen uitbrengt is het Nintendo wel!! Als je er niks van weet dan moet je er ook niet over lullen jongen. Op dit moment staat Nintendo op 2 met meest verkochte spellen dus het lijkt me niet dat het slechte spellen zijn die ze uitbrengen, de top 100 van spellen in verschillende bladen staat vol met Nintendo games, ook van deze generatie.
Ik ben blij dat jij de spellen leuk vind, maar ik vind er niks aan. Zelda was erg leuk totdat ik oneindig schatten moest gaan opgraven in de zee, Mario Party vond ik bij het eerste deel al niet leuk, laat staan bij het euh .. zesde deel? Mario Golf, Mario Tennis, Mario Kart exact hetzelfde. Metroid Prime vond ik wel erg tof alleen dat duurde me te lang dus ben ik halverwege gestopt.

Beetje mierenneukerig, maar de best verkochte spellen zijn vaak ook niet de beste overigens .
quote:
[..]

Ik moet ook toegeven dat er veel ports op uitkomen, maar dan ook in een nieuw jasje, en trouwens, het over grote deel GBA (SP) bezitters zijn kinderen die nog nooit in aanraking zijn gekomen met de NES en SNES, dus hun maakt het niet zoveel uit. Ik vind ook dat er genoeg nieuwe games uitkomen voor de GBA.
Ja, daarom denk ik ook dat de DS leuk is voor de kids, net als de GBA. Maar ik als 24-jarige zit te wachten op wat nieuws. En het nieuwe is voor mij persoonlijk niet de DS, maar de PSP.
quote:
[..]

connectivity moet je van houden. Nintendo heeft er teveel van verwacht en dat is dus niet gebeurd, je kan bijna zeggen dat het een flop is geworden, originele GBA-GC kabels zijn bij mij hier in de buurt heel moeilijk te krijgen. Ik vind zelf het idee van connectivity wel leuk, ik maak er dan ook vol gebruik van. Maar als je geen GBA hebt ben je zwaar de pineut omdat je toppers moet missen zoals Zelda: Four Swords en Final Fantasy: Crystal Chronicals.
Okay, zijn we het daar over eens. Groots geintroduceerd door Nintendo, maar uiteindelijk is het gewoon een suf idee. En ik denk dat dit net zo suf is als het praten tegen je handheld of dat touchscreen of de matige graphics. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar dit is alleen hoe ik er tegen aan kijk.
quote:
[..]

[..]

mja
[..]

Om dat te zeggen zijn er echt veel te weinig screens van spellen op de DS, ik ben zelf nieuws schrijver op een game site en ik ben nog nooit screens tegen gekomen van de DS die een uitvergote resolutie hebben. Wat ik wel heb gezien zijn 3d screenshots, ik weet niet waar jij die onzin vandaan haalt maar laat mij die screens maar is zien.
Als ik alleen al de Urbz: Sims in the City noem op DS zeg ik al genoeg denk ik .
quote:
Dus op de GBA maakt het uit en op de PSP niet, hmm. wat ben je toch een slimme jongen
Een groot verschil is hierbij dat de GBA allemaal ports van spellen krijgt die ik minstens vier jaar geleden al heb uitgespeeld. De spellen op de PSP zijn gewoon ports van de PS2 versies die ik dan voor het eerst speel. Ik heb wat meer respect voor ports van spellen a la FIFA Football die gewoon tegelijk worden uitgebracht op elke spelcomputer, dan een port van een spelletje uit 1986.

[..]
quote:
Bedoel je nou dat graphics de spellen leuk maakt? ik heb geen zin om die discussie aan te gaan maar ik vind N64 graphics op de DS goed genoeg om "on the road" te spelen. GBA vind ik ook zelfs al goed, ik kan me er prima mee vermaken dus ik zie het probleem niet.
Graphics voegen zeker een hoop toe aan een spel. Rez was een stuk minder indrukwekkend geweest zonder het lijnenwerk wat er nu in zit. Donkey Kong Country had ook nooit zo goed gescoord als het er uit zag als een NES game. Ik vind N64 graphics ook wel goed genoeg on the road, maar PS2 graphics nog beter. Dat weegt wel mee in mijn keuze.
quote:
[..]

Het is maar net wat je wilt betalen voor een handheld die naar 3/4 jaar weer wordt vervangen door een andere. Ik vind zelf 300 euro belachelijk veel en veel mensen denken er zo over als mij. Daarom denk ik ook dat de PSP geen succes gaat worden, veel mensen en daarbij bedoel ik vooral de grootste game doel groep mee, de gamende tieners zullen niet 300 euro van hun gespaarde zak centjes uitgeven aan een handheld. Die kopen liever een home console omdat die goedkoper zijn.
na 3/4 jaar wordt vervangen? Waar heb je het over? Het is niet Nintendo die eerst een GBA uitbrengt en kort daarna een GBA SP om de fouten te compenseren. Mocht je het idee hebben dat het schermpje snel stuk zal gaan, dat valt wel mee ga ik van uit, Op mijn GBA had ik er amper problemen mee, net als mijn Neo Geo Pocket Color, alle voorgaande Game Boy's, de game.com et cetera. Sony mikt met de PSP op de meest koopkrachtige doelgroep, 18-34 en dat maakt de PSP simpelweg geen handheld voor 'tieners'. Voor tieners is de DS interessanter, kan het me best voorstellen dat die de DS tof vinden hoor .
quote:
Ik voorzie niet echt een flop voor de PSP maar ook geen succes. Ik denk daar in tegen dat de DS wel succes zal hebben maar ook weer niet echt mega, want de grootste concurrent voor beide systemen, de GBA (SP) is gigantisch groot en er zal heel wat aan gedaan moeten worden om maar een paar procenten van de totale handheld markt weg te halen. Dit geld overigens alleen voor de PSP want als je een DS of GBA (SP) haalt dan blijft natuurlijk het marktaandeel bij Nintendo.
We zullen zien .
pi_22039902
Jezus, het is weer moddergooien hoor.

Wat maakt het uit jongens,wie nou de beste gameplay of beste graphics heeft. het gaat erom wat je zelf vindt en niet wat een ander vindt. Als de DS meer bij jou past ga je die halen of andersom. of je haalt ze allebei als je teveel geld hebt. Einde discussie denk ik. Waar je wel een leuke discussie over kunt voeren is wie het gaat winnen op financieel en concurerend vlak. Wie de doelgroepen voor beide handhelds zullen zijn.

Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
pi_22053825
Als ik naar die MGS Acid screens kijk denk ik niet dat de DS nou zo veel onder doet voor de PSP?

Daarbij denk ik dat de DS innovatief is, en dus leukere games heeft, en dan kan meneer wel zeiken over de mic ingang, maar hoeveel games zullen die nou gebruiken, denk je? En als je daar niet van houd, koop je die games toch niet? What's the problem?

En waarom zouden chicks niet vallen om een man die met z'n pen speelt
  dinsdag 21 september 2004 @ 09:21:08 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22099268
Nintendo DS kost 150 dollar Als je dan bedenkt dat het scherm van de E3 versie van de PSP alleen al 350 dollar kostte kan je wel de winnaar kiezen denk ik he? Ongeacht waartoe ze in staat zijn
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_22101324
Oei Sony, 150 dollar, veel snellere release, Pictochat ingebouwd....
Houd van een lijntje.
pi_22101461
Daar ga je sony
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_22103302
Hmmz, dat zeggen de mannetjes hier, ik wacht wel tot de mensen die de markt bepalen ook mee gaan doen, ik denk eerlijk gezegd dat sony op het moment een grotere achterban heeft dan nintendo.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_22105089
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 13:18 schreef peristilius het volgende:
Hmmz, dat zeggen de mannetjes hier, ik wacht wel tot de mensen die de markt bepalen ook mee gaan doen, ik denk eerlijk gezegd dat sony op het moment een grotere achterban heeft dan nintendo.
Niet op het gebied van handhelds.

Mocht Sony de PSP voor dezelfde prijs op de markt brengen als die van de DS, dan denk ik dat Nintendo het erg moeilijk gaat krijgen, maar tot nu toe ziet het er niet naar uit dat ze dat gaan doen. Zoals het er nu uitziet, verwacht ik dat beide handhelds een ongeveer gelijk marktaandeel zullen hebben, met een kleine voorsprong voor de een of de ander. Nintendo heeft natuurlijk het voordeel van de lagere prijs en de eerdere introductie, maar ik heb het idee dat veel casual (handheld) gamers niet weten wat ze van de DS moeten denken, vanwege het dubbele display en het touchscreen.

Maar goed, het blijft natuurlijk allemaal giswerk.
pi_22105129
PSP gaat 245 euro kosten in Japan, ga maar iets van 260 hier uit. Is vandaag bevestigd
pi_22105173
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 14:44 schreef gamecube_master het volgende:
PSP gaat 245 euro kosten in Japan, ga maar iets van 260 hier uit. Is vandaag bevestigd
Als hij in Japan 245 euro gaat kosten, verwacht ik dat hij hier wel wat duurder wordt dan 260.
280 - 300 euro zou me niks verbazen.
pi_22105184
Zelfs op CNN hebben ze het over de DS en de PSP.
pi_22105502
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 13:28 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik zie mijn PSP als mijn nieuwe iPod. Lekker PlayStation 2 kwaliteit spellen spelen, beetje muziek luisteren en net als mijn iPod 's nachts even op de lader en de volgende dag weer mee. En "Ga je ook ooit met nieuwe argumenten komen" ? Zijn die nodig dan? Ik geef gewoon de zwaktes aan die de DS voor mij persoonlijk heeft, en de punten waarop ik de PSP steengoed vind. Ik heb geen reden om met nieuwe argumenten te komen aangezien dit de mening is zoals hij er ligt. Als jij perse je DS wilt promoten bij mij kun jij beter met nieuwe argumenten komen, tot nu toe kan het mij niet bekoren en zie ik hem net als de game.com in mijn kast eindigen.
Jammergenoeg kan je PSP niet als Ipod functioneren. De discs die ze in de PSP gaan gebruiken kan je niet zelf beschrijven dus zal je de liedjes die je op je PSP wil luisteren op de een of andere manier moeten kopen of op een hele omslachtige manier af moeten gaan spelen op je PSP. Of het apparaat sowieso MP3 zal gaan ondersteunen is maar de vraag omdat dit Sony's belangen in de muziek industrie tegenwerkt (Sony heeft ook een flink platenlabel). Zie
http://games.fok.nl/news.php?newsid=210

De PSP lijkt mij absoluut geen slecht apparaat maar ze hebben het erg groots aangekondigd en er vervolgens weer een heleboel functies uit moeten halen waardoor het apparaat het naar mijn mening niet haalt bij de DS. De DS is een puur game apparaat en op dat gebied een beetje innovatief. De PSP profileerde zich echter als alles kunner maar uiteindelijk blijkt het apparaat ook voornamelijk enkel games af te kunnen spelen en dan wel de zelfde soort games als de PS2. Nou zit ik zelf niet te wachten op een portable PS2 en heb ik liever een apparaat dat iets anders kan dan het apparaat dat ik al thuis heb staan dus ga ik voor de DS. Als je daarintegen veel van het soort spellen dat op de PS2 verschijnt houdt dan kan je waarschijnlijk beter voor een PSP gaan.

Overigens is een microfoon in de DS een functionaliteit waar je geen gebruik van hoeft te maken als je het niet wil. Als je het wel wil dan kan je er met sommige spelln wel gebruik van maken dus praten tegen je DS in de trein is wel een onzin argument want dat hoeft niet persé. Een groot gemis bij de DS blijft echter wel de analoge stick. Op dat gebied zouden ze wel wat vernieuwender mogen zijn zoals de PSP.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_22105718
245 euro valt me nog mee, maar is eigenlijk toch wel teveel voor een handheld
Houd van een lijntje.
  dinsdag 21 september 2004 @ 16:40:20 #298
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_22107635
Kleine note: Sony heeft niets te verliezen op handheld markt. Nintendo wel. De enige die met deze strijd een tik krijgt is Nintendo.

Nintendo DS kan hopelijk mijn verwachtingen waar maken. De prijs is iig geweldig.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 21 september 2004 @ 18:15:58 #299
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_22109790
Denk je dat Sony geen verlies maakt als de PSP gigantisch flopt?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:33:57 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22113287
Geen woord gerept over de PSP vandaag door Sony
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')