quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef Coelho het volgende:
ben benieuwd of we vanavond mia audina te zien krijgen
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:59 schreef funmaster het volgende:
Vandaag Godzijdank geen Tekst-TV
Inderdaad. Mee eens!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:03 schreef RayMania het volgende:
Ik word wel helemaal gek van die herhalingen.
Zend dan gewoon live sport uit !!!
De regie van de NOS in een notedop. En dan kan Smeets en consorten de regie in Griekenland wel terecht wijzen (terecht, daar niet van) , maar zelfs zouden ze moeten weten hoe moeilijk het is!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:37 schreef calvobbes het volgende:Ze zijn een beetje vroeg overgschakeld naar het Judo, zag een hele tijd een lege mat met commentaar wat er op een andere mat gebeurde
quote:Jullie houden niet eens van Olympische Spelen en sporten... alleen van Hollands sentiment, en wie wie om de hals vliegt... (alles zien, van Leontien)
Dat 'we' daar niet instonden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:28 schreef SCH het volgende:
En dan godverdomme de hele middag die klotekuttijdrit uitzenden - alsof er niks anders te doen is - en het was al snel duidelijk dat we geen medaillekansen hebben. Wat is er mis met de mannenjudofinale???
Ik kap ermee. De NOS gaat af...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:31 schreef Butra het volgende:
Oh jongens, daar gaan we weer. Tot zeker 18:30 lekker alles 3 keer herhalen. Het wordt ook wel een beetje lachwekkend hoor.
Maarten Ducrot.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:31 schreef Butra het volgende:
Oh jongens, daar gaan we weer.
Sport is ook drama natuurlijk. Het is ook extra mooi dat ze na die val nu goud wint (en misschien nog wel een keer), dat ze dat ook laten zien vind ik niet zo gek..alleen dat herhalen word ik ontzettend ziek van..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:39 schreef Bayer het volgende:
Ze krijgen bij de NOS maar geen genoeg van 'De Val' van Leontien.
Net ook weer. De hele wereld heeft die klap toch uit 430.000 verschillende angles kunnen zien?
Ik hou mijn hart vast voor het jaaroverzicht aan het eind van dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |