abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 22:38:37 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_21312691
Zitten we twee en een half uur naar het voetbal te kijken terwijl de samenvattingen in drie kwartier klaar kunnen zijn.

Nederland was aan het honkballen Hockeyen en diepzeeduiken op de spelen maar men hecht meer waarde aan het geouwehoer van Hugo Borst en Koeman.

Over twee weken op zondagavond de finale van het Volleyballen.

Hopen dat ze er een leuke samenvatting van maken.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:40:59 #2
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21312748
Ik ben een groot voetbalfan, maar ik heb mij ernstig lopen storen aan dat geneuzel bij Studio Voetbal!

Schuif dat dan naar 0:30 uur ofzo, gvd, de competitie duurt nog tot volgend jaar, de Spelen niet!

Ik ben maar turnen op de BBC gaan kijken
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 22:43:28 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_21312827
Ik ben ook een groot liefhebber. Maar dit slaat echt nergens op. Maak dan een praatprogramma over de spelen met Ton Boot die uitlegt waarom de Amerikanen verliezen van Puorto Rico.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21312838
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:38 schreef tong80 het volgende:

Hopen dat ze er een leuke samenvatting van maken.
Van Brazilie - Cuba hoef ik echt geen uitgebreide samenvatting te zien hoor
pi_21312847
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:40 schreef Againzender het volgende:
Ik ben een groot voetbalfan, maar ik heb mij ernstig lopen storen aan dat geneuzel bij Studio Voetbal!

Schuif dat dan naar 0:30 uur ofzo, gvd, de competitie duurt nog tot volgend jaar, de Spelen niet!

Ik ben maar turnen op de BBC gaan kijken
BBC!
Die heeft zelfs de mogelijkheid via digitale TV, rechts op het beeld kun je de verschillende westrijden zien en daar naar toe schakelen, dus vier beelden tegelijk.
Waar blijft de Nederlandse TV op dit gebied??
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:44:47 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21312871
Nou inderdaad, wat een klojo's bij de nos

Die laatste optie met Boot vind ik goed gevonden trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21312884
Shit, was vandaag het onderdeel diepzeeduiken? Heb ik weer gemist, die kut NOS ook altijd
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21312885
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:44 schreef Yosomite het volgende:

Waar blijft de Nederlandse TV op dit gebied??
Als je ADSL van Planet Internet hebt, dan kun je ook verschillende streams volgen
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 22:45:19 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_21312888
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:43 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Van Brazilie - Cuba hoef ik echt geen uitgebreide samenvatting te zien hoor
Die zal je ook niet zien. Geen kenner waarschijnlijk die Calvobbes.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21312950
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als je ADSL van Planet Internet hebt, dan kun je ook verschillende streams volgen
die hadden ook geen honkbal. Bovendien werd de Holland 8 ook op een raar tijdstip uitgezonden en de prestatie van zwemster Baans wel heel apart belicht.
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 22:50:01 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_21313036
En even tussen neus en lippen door vermelden dat the USA van Puorto Rico heeft verloren bij het basketbal. Is natuurlijk geen zendtijd waard.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:50:27 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21313046
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21313136
jah, je hebt groot gelijk, de nos zendt zoiezo veelsteveel voetbal uit, een normale volleybalwedstrijd zal je niet zien, maar van die stomme knollen die over en door hekjes springen zijn wel interessant

de estafette 4 x 100 meter vrije slag was wel leuk om te zien
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_21313211
quote:
Puerto Rico :

Background:

Populated for centuries by aboriginal peoples, the island was claimed by the Spanish Crown in 1493 following Columbus' second voyage to the Americas. In 1898, after 400 years of colonial rule that saw the indigenous population nearly exterminated and African slave labor introduced, Puerto Rico was ceded to the US as a result of the Spanish-American War. Puerto Ricans were granted US citizenship in 1917. Popularly-elected governors have served since 1948. In 1952, a constitution was enacted providing for internal self government. In plebiscites held in 1967, 1993, and 1998, voters chose to retain commonwealth status.
Bron: http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/rq.html

En nu Puerto Rico goed spellen AUB .
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 22:59:52 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_21313283
Zal er op letten maar kwaad blijf ik.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21313499
Willem-Alexander krijgt ook nog zendtijd
pi_21313725
Sixpack nog wat zendtijd, ze hebben wel veel tijd over vandaag
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 23:23:42 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_21313838
Ja Jammer dat dat jochie zo'n eikel is maar ik moest wel lachen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:28:19 #19
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_21313955
Voetbal is ook belangrijk! En de OS wordt toch al zoveel over uitgezonden, ik heb 5 keer gezien dat de zwemmers zilver haalden.

Mart Smeets had zich voor zijn interview met Tiësto wel even iets verder mogen verdiepen in de muziek die hij draait, nu kwam Mart niet verder dan "dat gebonk" en meer van die nietszeggende termen.
En Jack van Gelder in het Holland House met PWA en Inge was toch geweldig om te zien
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:29:26 #20
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_21313981
Mart Smeets doet nog niet de moeite om zich te verdiepen in het wielrennen , hetgene waar hij de helft van het jaar mee bezig is, laat staan dat hij zich zou gaan verdiepen in wat een gast voor zijn talkshowtje doet ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 23:29:31 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_21313984
Mart haat house. Die wil niet eens verder vragen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21314098
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:28 schreef Visitor.Q het volgende:
... En de OS wordt toch al zoveel over uitgezonden, ik heb 5 keer gezien dat de zwemmers zilver haalden.
Ehm, er waren vandaag 24 sporten, hoeveel heb jij er dan geteld. En hoe was het Olympisch voetbal dan ?
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:36:29 #23
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_21314123
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:35 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ehm, er waren vandaag 24 sporten, hoeveel heb jij er dan geteld. En hoe was het Olympisch voetbal dan ?
Kut NOS

Voetbal?
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:57:51 #24
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21314549
Ik vind de NOS deze 2 dagen ook kut maar dat komt ook omdat ze alleen maar aandacht hebben voor de weinige sporten waaraan Nederlanders meedoen en de rest laten verzuipen. Alle gouden medailles krijg je in een blokje van 30 seconden, terwijl de hele dag gevuld wordt met herhalingen van die paar Nederlandse prestaties.

Nou weet ik ook wel dat de BBC en de Duitsers dat ook doet, maar... die doen wel in de breedte aan veel meer sporten mee dus zie je daar wel hoe het kleiduiven schieten beslist wordt, of een spannend badmintonduel, waar je toevallig invalt. En ik wil ook best basketbal of handbal zien. Maar nee, we blijven maar doorroeien, waar 3 boten in het water liggen en er 2 van doorgaan en de verliezers rustig weer mogen herkansen...
pi_21314626
Waarom gaat de NOS na het journaal nou niet door? Ik wil best nog wel even een ruime samenvatting van het honkbal zien.
pi_21314640
Je zou es naar de OS @ Eurosport moeten kijken... Over waardeloos commentaar gesproken.
pi_21314684
Volgende week begint Studio Voetbal pas om 23.45
sig verwijderd door FA
pi_21314692
Helmaal eens met al deze kritiek; zap de hele dag langs duitsland en bbc om af en toe een flintertje Olympische Spelen op te snuiven. Gewichtheffen en boksen zijn ook leuk om af en toe 2 mensen van bezig te zien, het hoeft helemaal niet lang en het hoeven geen winnaars te zijn, maar schakel gewoon even in een dood ogenblik en zet Humberto in de studio achter een microfoon!
Atje zeggen is adje doen!
  Trouwste user 2022 maandag 16 augustus 2004 @ 00:07:41 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_21314742
Ik kan nu kijken naar een leuke show over de OS op de ARD omdat ze dag en nacht uitzenden.

I.p.v. Het journaal om het half uur te vertonen laten ze heel de nacht hoogtepunten zien.

En niet dat ik me extra interesseer in het schieten met klein kaliber maar de Duise zender laat de ontknoping wel zien.

En op de BBC heb ik naar Amerika - Poero Rico moeten kijken.

Ik weet zeker dat als een Duits Honkbalteam mee zou doen ze het rechtstreeks in beeld zouden brengen i.p.v. de zoveelste herhaling van het turnen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:08:04 #30
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21314750
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:57 schreef Perico het volgende:
Ik vind de NOS deze 2 dagen ook kut maar dat komt ook omdat ze alleen maar aandacht hebben voor de weinige sporten waaraan Nederlanders meedoen en de rest laten verzuipen. Alle gouden medailles krijg je in een blokje van 30 seconden, terwijl de hele dag gevuld wordt met herhalingen van die paar Nederlandse prestaties.
...
Daar word ik idd ook doodziek van, dat ellenlange geherhaal. Ok, tijdens bepaalde blokjes (bv elke 2 uur een 'sportjournaal' oid. Maar wat me gisteren opviel, en vandaag ook weer met volleybal: je hebt al (bijna) heel de wedstrijd gezien, en dan na een half uur doen ze het dunnetjes over met een ruime samenvatting (Terwijl er al iets anders bezig is).
Zo hoor ik net dat dus het tennis al begonnen is. Nog geen punt van gezien. Dat vind ik erg jammer. De OS gaan verder dan alleen die paar honderd hollanders. ...
Maar goed, de NOS zal wel weer doof zijn voor de kijkers.

Doet me een beetje denken aan de reclame slogan van VROM:
"Nederland is klein, denk groot"
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21315728
Ben benieuwd wat ze morgenochtend gaan uitzenden (hoop op Live-hockey of boogschieten, ik sta wel ff om 7:00 uur op ), aangezien het roeien wat ze ingepland hadden is afgelast.

Hopelijk herhalen ze morgens ergens nog de samenvattingen van het hockey en honkbal want het enige programma waarin aandacht werd besteed vanavond heb ik gemist, in Sportzomer hadden ze ook nog wel even een homerun en een doelpunt van Taekema kunnen laten zien
Atje zeggen is adje doen!
  Trouwste user 2022 maandag 16 augustus 2004 @ 01:10:50 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_21315893
Is het roeien afgelast dat is slecht nieuws voor de acht of krijgen ze nog een kans ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21315936
Eventueel dinsdag en anders wordt vermoedelijk de tijd van vandaag aangehouden, misschien dat ze zich daarmee hebben gekwalificeerd maar dat is meer iets voor in het roei-topic
Atje zeggen is adje doen!
pi_21316311
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 01:02 schreef At_Fundum het volgende:
Hopelijk herhalen ze morgens ergens nog de samenvattingen van het hockey en honkbal want het enige programma waarin aandacht werd besteed vanavond heb ik gemist, in Sportzomer hadden ze ook nog wel even een homerun en een doelpunt van Taekema kunnen laten zien
Doekje voor het bloeden...







pi_21316420
Dank u
Atje zeggen is adje doen!
  maandag 16 augustus 2004 @ 01:44:55 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21316455
Ik heb uit arremoede maar even op de Duitser gekeken naar een portret van Von Almstuk, die geile zwemster uit het voormalig oostblok.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 16 augustus 2004 @ 01:46:15 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_21316475
Ik kijk al twee uur op de mof.

Zie je nog eens Pieter en inge door een andere bril.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21316505
Ik zit BOKSEN te kijken op Eurosport, heb vandaag wel zat zwemmen gezien, een beetje variatie kan ook geen kwaad...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21316576
ik heb zo'n 1.5 uur zitten wachten op 2 minuten basketbal... en die koeman en de rest maar doorlullen.... blaaaaaat, wat boeit mij het of Stekelenburg wel klaar voor het NL elftal is? het lijkt wel of het leven van veel mensen alleen maar om voetbal draait, met 3+ keer per week op tv... nu is er even iets anders en dan nog moet het weer belangrijker zijn ofzo...
pi_21316626
Godverdomme, nu zenden ze ook zwemmen uit op Eurosport, er zijn meer dan 40 sporten op de OS, waarom dan altijd dezelfde sporten?!?! Ik wil ook weleens kleischieten, honkbal, tennis, schermen, beachvolley, basketbal of handbal zien ipv steeds zwemmen, hockey, roeien, wielrennen en volleybal
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 16 augustus 2004 @ 02:02:21 #41
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_21316686
WOMEN BEACH VOLLEYBALL!!!
kunnen ze geen zender oprichten die dit 24/7 uitzendt?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_21316757
Kadijk en Leenstra zijn toch al uitgeschakeld...hmm...zijn er verder dan nog lekkere wijven?

Wat ik ook wel grappig vond, was de Beach Volleyball match( Mannen - 2 vs. 2) van zaterdag van Griekenland tegen Zuid-Afrika. Het publiek ging helemaal los, de Griekse volleyballers maakten er ook een show van, spectaculaire rally's en uitbundige vieringen + cheerleaders langs de kant
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21316819
Doe voetbal dan op Ned 1, voor een keertje, of laat het een weekend aan de SBS over.

De planning Studio Voetbal was idd om te huilen, meteen na de samenvattingen en tijdens de prime-time van de Spelen.

Gelukkig zijn de 100 meter finales op zaterdag.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21316842
Weer jammer dat we de speciale kanalen van de BBC niet kunnen ontvangen en Sporza natuurlijk, bij de BBC kun je zelfs schakelen tussen verschillende sporten
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21317171
dan liever de ARD (duitse tv zender) .. voor de echte sportfreaks .. hebben net nog het hele zwemprogramma van vandaag laten zien en zenden nu een hele waterpolowedstrijd uit en gaan gewoon de hele nacht door!!

Trouwens die duitse presentatrice mag er ook zijn .. kijk ik graag naar:)
pi_21317203
Idd, daar dacht ik ook meteen aan...ik heb hem ook aanstaan en straks nog andere sporten...het gaat nog de hele nacht door...ik denk dat ik vandaag een nachtje oversla om deze sporten te volgen en om 7:00 begint weer een nieuwe dag
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21318158
Nou gaan ze vandaag zelfs uit de lucht tussen 11:00 en 15:30; alsof de Olympische Spelen een siësta houden! Bovendien moeten ze tot 9:15 nu het programma vullen, want vanaf dan wordt er pas gezwommen, overigens zonder nederlanders (waarom wordt dat wel uitgezonden )

Vanavond wel van 17:30 tot 18:30 honkbal en daarna hockey met de finale van Pieter ergens tussen (maar zoiets dergelijks beloofden ze gisteren ook en toen werd het alleen maar zwemmen ). Ben erg benieuwd!
Atje zeggen is adje doen!
pi_21318195
De coverage van goeie sporten is idd zwaar bagger. Ze kunnen dus de pot op bij de NOS, ik ga vanaf vandaag naar de BBC. En daar betaal je dan belasting voor....
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_21318643
Ik ben het helemaal eens met de kritieken, wellicht heeft het effect om NOS te mailen. Studio Voetbal uitzenden terwijl er live sport bezig is. Alleen maar de bekende sporten, ik deel de kritieken en ga er een mailtje aan wijden. Als ik reactie krijg, dan post ik het hier.
pi_21318676
Zojuist wel eindelijk de samenvattingen van hockey en honkbal; nos krijgt weer een half uurtje het voordeel van de twijfel, maar verder is mijn duits angstvallig verbeterd want die hebben pas echt een goed Athene-verslag.

Volgens mij ligt het probleem van de nos bij het feit dat ze niet genoeg commentatoren in Athene hebben zitten voor live-commentaar bij verschillende sporten.
Atje zeggen is adje doen!
pi_21318770
Oké, deze mail is richting NOS gegaan:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Als liefhebber van de Olympische Spelen moet me iets van het hart.
Ik heb me gisteren ontzettend zitten storen aan de programmering van de NOS. Ik ben tevens voetballiefhebber, dus ik begrijp dat er tijd wordt ingeruimd voor de voetbalcompetitie. Maar is het nou echt nodig om op een tijdstip dat de meest prachtige live sport te bewonderen valt, Studio Voetbal uit te zenden. Dat "geouwehoer" had toch best wat later op de avond uitgezonden kunnen worden?

Helaas is het net of voor de NOS alleen de Nederlanders belangrijk zijn. Uiteraard mogen zij prioriteit hebben, maar juist Olympische Spelen zijn een gelegenheid om ook eens iets anders te laten zien. Waarom niet een kwartiertje kleiduivenschieten of een ruime samenvatting (niet die 1,5 minuut van Studio Sportzomer) van het basketbal? Als we voor elke herhaling van het zwemmen, buiten het nieuwsblok (want daarin is het zeker te rechtvaardigen), een extra medaille hadden gekregen, hadden we al meer medailles gewonnen dan in 2000.

Ik hoop dat er iemand de moeite wil nemen om mij uit te leggen waarom deze keuzes gemaakt worden. Na een korte rondvraag bij andere sportliefhebbers blijkt dat ik zeker niet de enige ben die me gestoord heeft aan de programmering en uit onvrede het afgelopen weekende regelmatig naar BBC, Eurosport of de duitse publieke zenders overgeschakeld is.
Ik ben benieuwd of men de moeite neemt om te reageren.
pi_21318865
Prima mail en als ze bereid zijn een antwoord te geven wat niet afdoende is wil ik ook wel mee gaan spammen!
Atje zeggen is adje doen!
pi_21321057
Ik heb onderstaande reactie ontvangen op mijn mail. Standaard berichtje, ben benieuwd of er nog meer komt...:
quote:
Dank u voor uw reactie op onze uitzending van de Olympische Spelen 2004
die ik ter informatie en evaluatie heb doorgezonden naar de
hoofdredactie van het NOS Journaal. Wij stellen het op prijs dat u de
moeite hebt genomen op onze uitzending te reageren.
pi_21321218
Ik mis vanalles bij het zwemmen. Waarom geen tussentijden (behalve van de nr1), (vooral bij estafette). En waarom geen winnaars geschreven in de banen zoals bij andere tournooien wel vaak gebeurd. Dan hoef ik nog niet eens zo'n lijntje dat meeloopt met het WR. Eerst dacht ik dat het aan die Grieken lag, maar de BBC heeft het al beter voor elkaar met in ieder geval de 3 medaillewinnaars meteen in beeld (Het kan dus wel, vandaar misschien ook de 0.5 sec vertraging in beeld bij de BBC in vergelijking met de NOS). Combineer dat gemis (in beeldvoering) nog eens met een verslaggever die IMHO de kijkers uitermate matig op de hoogte houdt, en je mag het dus allemaal zelf uitzoeken.
  maandag 16 augustus 2004 @ 12:13:29 #55
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_21321358
Tong, mag ik je complementeren met de pakkende titel van dit topic!!

Ik sluit me er overigens bij aan, nog geen minuut beachvollebal gezien.....en zo zijn er meer onderdelen....
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_21321428
Waarom is er nu geen sport te zien
Er is van alles in Athene en we krijgen drie uur het journaal te zien
  maandag 16 augustus 2004 @ 12:19:06 #57
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21321464
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:16 schreef detulp050 het volgende:
Waarom is er nu geen sport te zien
Er is van alles in Athene en we krijgen drie uur het journaal te zien
inderdaad,

zend dan het honkbal van gister uit, of nog wat samenvattingen..

of de wedstrijd van Puerto Rico gister, snap het ook niet
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21321504
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:16 schreef detulp050 het volgende:
Waarom is er nu geen sport te zien
Er is van alles in Athene en we krijgen drie uur het journaal te zien
Ik ben nu lekker op Eurosport beachvolleybal aan het kijken.
That's all folks!
pi_21321627
Ik wilde graag de niet-afgelaste zeilwedstrijden zien. Niet het NOS-journaal, daar wint namelijk nooit iemand
pi_21321685
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:16 schreef detulp050 het volgende:
Waarom is er nu geen sport te zien
Er is van alles in Athene en we krijgen drie uur het journaal te zien
3 uur herhalingen en tekst-tv Ze hebben toch de rechten om de OS uit te zenden? Ik denk dat dat wat meer kijkers trekken dan wat ze nu uitzenden
pi_21321725
Er zijn geen voor NOS 'belangrijke' sporten bezig, dus sporten waarbij vooral Nederlanders een prominente rol bij spelen, dus dan maar even geen OS denkt de NOS
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21321822
Hehe, ik heb zowaar ook nog eens goed gedacht
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21321848
Tof trouwens van de NOS, zit je met je @home/Chello/Multikabel/Casema broadband..
Wat een kutreactie. Heb je ook gevraagd waarom we nu niks te zien krijgen?
pi_21321875
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:38 schreef Bayer het volgende:
Tof trouwens van de NOS, zit je met je @home/Chello/Multikabel/Casema broadband..
Wat een kutreactie. Heb je ook gevraagd waarom we nu niks te zien krijgen?
Ik dacht dat de OS niet achter een decoder oid mochten? Dit komt er bijna wel op neer
pi_21321896
Ik heb al een mail teruggestuurd.
pi_21321906
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik ben nu lekker op Eurosport beachvolleybal aan het kijken.
Ik ook.
pi_21321934
quote:
VVD: Olympische Spelen ook voor niet-KPN'ers
Dinsdag, 10 augustus 2004 - De VVD vindt dat ook mensen die geen adsl-klant zijn bij KPN, via internet de beelden van de Olympische Spelen moeten kunnen zien.


Door Maarten Reijnders 39 reacties



KPN heeft een deal gesloten met de NOS, waarbij de telecomaanbieder via zijn breedbandportal tweeduizend uur aan beeldmateriaal van de Olympische Spelen live mag uitzenden. Alleen mensen die gebruikmaken van het adsl-netwerk van KPN kunnen deze beelden zien.

De VVD is het daar niet mee eens. "De rechten voor het uitzenden van de Olympische Spelen zijn met gemeenschapsgeld verworven. Dan mag het niet zo zijn dat meer dan de helft van de breedbandgebruikers in Nederland niet bij die beelden kan", stelt Tweede-Kamerlid Fadime Örgü.

Door de afspraken tussen de NOS en KPN kunnen volgens Örgü maar 45 procent van de breedbandgebruikers de Olympische Spelen online volgen. Zij heeft de staatssecretaris van Media, Medy van der Laan, inmiddels om opheldering gevraagd. Örgü wil onder meer weten of de NOS hiermee niet de mediawet overtreedt.
http://www.webwereld.nl/nieuws/19217.phtml
pi_21321952
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:38 schreef Bayer het volgende:
Tof trouwens van de NOS, zit je met je @home/Chello/Multikabel/Casema broadband..
Wat een kutreactie. Heb je ook gevraagd waarom we nu niks te zien krijgen?
Daar zit ik dan met mijn Chello abbo
pi_21321956
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit komt er bijna wel op neer
Dat vind ik dus niet.
ADSL verkrijg je ook via een abonnement en dus exclusieve toegang.
Dat zelfde geldt natuurlijk ook voor mijn kabelabonnement.
Ik heb geen kabelinternet om de Olympische Spelen te bekijken, ik heb kabel omdat ik rap wil internetten. Niks decoder.
pi_21321969
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:43 schreef detulp050 het volgende:

[..]

http://www.webwereld.nl/nieuws/19217.phtml
VVD

De OS moet gewoon openbaar zijn, ook op internet
pi_21321986
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:44 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

VVD

De OS moet gewoon openbaar zijn, ook op internet
Inderdaad goede zaak van de VVD!
pi_21322019
Sinds gisteravond idd lekker overgeschakeld naar de BBC....Lekker uitgebreid omdat ze alles de revue laten passeren! En weet je wat ook zo goed is van die BBC?....Voor iedere sport leggen ze even uit wat waar het nou eigenlijk om gaat welke handelingen verricht moeten wordenen hoe de sportvrouw of sportman punten scoort of strafpunten krijgt op een superduidelijke manier. Daardoor is handboogschieten in 1 x ook best leuk om naar te kijken
Ja het is al jaren zo....De NOS is veel te eenzijdig met haar sportverslaggeving.....en dat noemt zich sportjournalisten? Het zijn een paar zielige zwaar overbetaalde toeristen!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_21322106
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:43 schreef detulp050 het volgende:

[..]

http://www.webwereld.nl/nieuws/19217.phtml
Ik ben het niet vaak met ze eens, maar nu wel.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_21322199
Weer zo'n lullig antwoord.

Wat is er nou op tegen om Pierre Zenden gewoon rechtstreeks uit te zenden? Hij zit er toch!!
Honkbal van gisteren, Hockey van gisteren, Baskettball van gisteren, Badminton van gisteren en ga zo maar door!! Er is zoveel aan de gang. Zend het dan uit zonder commentaar. Te triest om over te lullen.
pi_21322238
Ff tussendoor, maar doen die streams het niet? (Zit wel bij KPN.)

Roeien 7:30 10:20 LOCATIE 1

Zwemmen 9:00 10:38 LOCATIE 4

Summary A 15:30 17:00 LOCATIE 1

Judo 15:30 16:50 LOCATIE 4

Zwemmen 18:30 20:03 LOCATIE 2

Turnen(h) 19:30 22:35 LOCATIE 3

Summary B 21:30 23:00 LOCATIE 1

Das lekker, tussen 10:30 en 15:30 nog niets.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_21322350
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Ze hebben toch de rechten om de OS uit te zenden? Ik denk dat dat wat meer kijkers trekken dan wat ze nu uitzenden
Beperkte rechten

Ik vind dit maar kut...
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21322393
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:38 schreef Bayer het volgende:
Tof trouwens van de NOS, zit je met je @home/Chello/Multikabel/Casema broadband..
Ja, @home hier.

Ik kreeg gisteren de Radio1 stream zelfs niet aan de praat, moet je daar ook f@#$ing KPN voor hebben?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21322445
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:07 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ja, @home hier.

Ik kreeg gisteren de Radio1 stream zelfs niet aan de praat, moet je daar ook f@#$ing KPN voor hebben?
Geen live Radio 1 via internet gedurende OS 2004
Het IOC heeft namelijk bepaald dat uitsluitend gebruikers in Nederland de Radio 1 livestream mogen ontvangen.

Alleen de internet service providers Planet, XS4ALL, Zonnet, Surfnet, Tiscali, Wanadoo, @Home en Speedlink (deelnemers aan Streamgate) kunnen dit garanderen.

Internetters met een andere provider of bezoekers uit het buitenland moeten wij helaas teleurstellen.

Na de Olympische Spelen kunnen we de service weer zonder problemen aanbieden.

Onze excuses voor het ongemak.


http://portal.omroep.nl/radio?nav=ukjeaBsHdDoBlFsHF
pi_21322448
Waarom kan de ARD het nou wel? Ik heb tot diep in de nacht zitten genieten.
pi_21322517
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:09 schreef funmaster het volgende:
Alleen de internet service providers Planet, XS4ALL, Zonnet, Surfnet, Tiscali, Wanadoo, @Home en Speedlink (deelnemers aan Streamgate) kunnen dit garanderen.
Kijk, die quote zocht ik.
Dat is toch niet te rijmen met dit antwoord?
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:50 schreef detulp050 het volgende:
Alleen KPN bleek bereid en in staat om aan deze voorwaarden
te voldoen. De NOS had graag gezien dat meer breedbandproviders in dit
project hadden deelgenomen.
pi_21322532
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:09 schreef funmaster het volgende:

[..]

Geen live Radio 1 via internet gedurende OS 2004
Het IOC heeft namelijk bepaald dat uitsluitend gebruikers in Nederland de Radio 1 livestream mogen ontvangen.

Alleen de internet service providers Planet, XS4ALL, Zonnet, Surfnet, Tiscali, Wanadoo, @Home en Speedlink (deelnemers aan Streamgate) kunnen dit garanderen.
Thanx, dat had ik wel gelezen, maar mijn provider zit er gewoon tussen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 16 augustus 2004 @ 13:21:33 #82
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21322642
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:14 schreef Bayer het volgende:

[..]

Kijk, die quote zocht ik.
Dat is toch niet te rijmen met dit antwoord?
[..]


Het bovenste gaat over de beelden, het onderste over de radio.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21322699
Volgens mij is het juist andersom
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21322744
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:21 schreef 456 het volgende:
Het bovenste gaat over de beelden, het onderste over de radio.
Lood om oud ijzer, dezelfde rechtenkwestie.
En als ze het voor geluid zouden kunnen, kunnen ze het dan niet voor beeld?
pi_21322776
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:27 schreef Bayer het volgende:

[..]

Lood om oud ijzer, dezelfde rechtenkwestie.
Het komt er gewoon op neer dat de NOS voor de beelden (veel) geld wil zien!
pi_21322786
Ik kreeg gister enkel een standaardmailtje terug. Had wat Coelho schreef, alleen half zo lang. Kortom enkel als je aanpapt sturen ze je gemotiveerd in het riet. Blijf het toch een slechte zaak vinden dat winst van Nederlanders voor de NOS belangrijker is dan de Olympische gedachte.
pi_21325630
Wat ik trouwens wel raar vind is dat de Belgische radiozender Sporza ook in Nederland via internet te ontvangen is, terwijl daar toch ook over de OS wordt gepraat?
  Trouwste user 2022 maandag 16 augustus 2004 @ 18:23:31 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_21327368
We hebben één hele inning mogen zien.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:12:56 #89
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_21328608
Waarom word het eik nog uitgezonden? Waarom kan men niet gewoon alles uitzende op vevrschillende zenders? Zo zegt een site mij het volgende.

17 Aug. 2004
Event Time Venue Start List Results Status

Men's 50m Pistol Qualification 09:00 - 11:00 Markopoulo Olympic Shooting Centre Start List -
Men's Double Trap Qualification 09:00 - 13:30 Markopoulo Olympic Shooting Centre Start List - Women's 25m Pistol Pre-event Training 09:00 - 13:00 Markopoulo Olympic Shooting Centre Start Men's 10m Running Target Pre-event Training 10:00 - 14:00 Markopoulo Olympic Shooting Centre Men's 50m Pistol Final 12:15 - 12:55 Markopoulo Olympic Shooting Centre - - Scheduled
Men's 50m Pistol Medal Ceremony 13:10 - 13:25 Markopoulo Olympic Shooting Centre - - Men's Double Trap Final 14:30 - 15:15 Markopoulo Olympic Shooting Centre - - Scheduled
Men's Double Trap Medal Ceremony 15:30 - 15:45 Markopoulo Olympic Shooting Centre - -

en dan volgens de NOS dit:

12:05 - 15:00 Schietsport
Rechtstreeks verslag van de finale pistool 50 m mannen. ARD

14:40 - 15:10 Schieten
Verslag van het kleiduivenschieten, dubbeltrap. BBC1.

en meer is er dan gewoon niet.

Hoe die 2 dingen dan zo NIET overeenkomen.....
pi_21328791
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:23 schreef tong80 het volgende:
We hebben één hele inning mogen zien.


Das meer dan van het hockey. Maar goed we zien nu 'borstslag'
pi_21328949
blablabla... er wordt nog drie kwartier meer uitgetrokken voor Marcel Wouda... terwijl er verdomme 2 NL teams bezig zijn!!
pi_21329163
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:12 schreef speedfreakssj het volgende:
Waarom word het eik nog uitgezonden? Waarom kan men niet gewoon alles uitzende op vevrschillende zenders? Zo zegt een site mij het volgende.

17 Aug. 2004
Event Time Venue Start List Results Status

Men's 50m Pistol Qualification 09:00 - 11:00 Markopoulo Olympic Shooting Centre Start List -
Men's Double Trap Qualification 09:00 - 13:30 Markopoulo Olympic Shooting Centre Start List - Women's 25m Pistol Pre-event Training 09:00 - 13:00 Markopoulo Olympic Shooting Centre Start Men's 10m Running Target Pre-event Training 10:00 - 14:00 Markopoulo Olympic Shooting Centre Men's 50m Pistol Final 12:15 - 12:55 Markopoulo Olympic Shooting Centre - - Scheduled
Men's 50m Pistol Medal Ceremony 13:10 - 13:25 Markopoulo Olympic Shooting Centre - - Men's Double Trap Final 14:30 - 15:15 Markopoulo Olympic Shooting Centre - - Scheduled
Men's Double Trap Medal Ceremony 15:30 - 15:45 Markopoulo Olympic Shooting Centre - -

en dan volgens de NOS dit:

12:05 - 15:00 Schietsport
Rechtstreeks verslag van de finale pistool 50 m mannen. ARD

14:40 - 15:10 Schieten
Verslag van het kleiduivenschieten, dubbeltrap. BBC1.

en meer is er dan gewoon niet.

Hoe die 2 dingen dan zo NIET overeenkomen.....
Ja, waarom zenden ze sommige sporten niet uit op Ned. 1 ofso?
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:39:58 #93
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_21329269
Alles heeft te maken met het aantal uur "live" uitzendrechten dat ze gekocht hebben natuurlijk.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_21329298
Waarom kijken we nu niet naar honkbal, dat moet toch echt superspannend zijn!
...drop it like it's hot...
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:42:38 #95
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_21329339
Ik ga morgen dan wel de hele dag zappen ofzo.
  Trouwste user 2022 maandag 16 augustus 2004 @ 19:49:23 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_21329512
Nederland is aan het honballen wat zien we ? Judo.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21329534
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Alles heeft te maken met het aantal uur "live" uitzendrechten dat ze gekocht hebben natuurlijk.
In reactie schreef de NOS al dat men naar KPN verwees voor meer beelden. Allemaal economische afweging. Ze hebben voor zwemmen en atletiek gekozen. Zijnde echte Olympische vullende programma's met ook nog eens Nederlanders aan bod. In Duitsland hebben ze er geen last van, daar kunnen ze het nog wel opbrengen qua geld en zendtijd.
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:51:45 #98
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_21329582
ach, gelukkig doet de EO het niet. Dan kregen we sporten als jesuswerpen en godvangen.
pi_21329845
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:51 schreef speedfreakssj het volgende:
ach, gelukkig doet de EO het niet. Dan kregen we sporten als jesuswerpen en godvangen.
pi_21329907
De EO doet de Paralympics wel, lekker respectvol ben jij tov gehandicapten, aso !
pi_21329966
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 20:03 schreef okee6 het volgende:
lekker respectvol ben jij
speedfreakssj?!??



Sorry, je hebt de verkeerde voor.
pi_21330026
Ik vond het lange gedoe met dat beachvolleybal op zijn tijd ook een beetje te veel van het goede vandaag op Eurosport.
pi_21330083
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 20:08 schreef mrmiddel het volgende:
Ik vond het lange gedoe met dat beachvolleybal op zijn tijd ook een beetje te veel van het goede vandaag op Eurosport.
Eurosport zend tenminste andere sporten uit dan de bbc, zdf en NOS
pi_21330088
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 20:06 schreef Bayer het volgende:

[..]

Sorry, je hebt de verkeerde voor.
Als ie zich niet Olympisch gedraagt kan ie ophoeren wat mij betreft dan.

Het is gewoon jammer dat de NOS er niet in slaagt de dag mooi in te delen. Je hebt constant herhalingen en je moet maar net weten wanneer welke Nederlander aan bod komt. Zelfs als je de hele dag kijkt, kan je van alles missen.
pi_21334173
Nou vond het vandaag (middag) om te janken... schakelen ze op het moment dat Audina matchpoint heeft bij badminton over naar Gravenstijn (ok die doet het wel goed), maar zendt judopartij dan ff vijf sec'jes later uit... hoef je daarna ook niet meer terug te schakelen naar Audina.
Kan de Nos het niet zo doen als op de medaille momenten op Eurosport, ff een split-screentje maken...
pi_21334606
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:30 schreef Stanhope het volgende:
Nou vond het vandaag (middag) om te janken... schakelen ze op het moment dat Audina matchpoint heeft bij badminton over naar Gravenstijn (ok die doet het wel goed), maar zendt judopartij dan ff vijf sec'jes later uit... hoef je daarna ook niet meer terug te schakelen naar Audina.
Kan de Nos het niet zo doen als op de medaille momenten op Eurosport, ff een split-screentje maken...
Audina's partij was al gespeeld en opgenomen; het leek me logisch dat je overschakelt als Gravenstijn dan LIVE haar (belangrijke!) judo partij moet spelen.
pi_21336697
WAT KRIJGEN WE GODVERDOMME NOU!?!??

Cunera van Selm weer terug?


Oprotten met die trut!


(Haar contract was toch in februari (godzijdank) niet verlengt?!???)
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:12:40 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_21337029
Het wordt steeds erger.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21337149
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:12 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds erger.
Dione de Graaf heeft een dodelijk (sick) ongeluk gehad en Cunera moet haar nu vervangen?

Dione!!!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:19:39 #110
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_21337212
Dione gaat denk ik slapen
Meedoen is belangrijker dan winnen!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 01:47:46 #111
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21338788
savonds in het hotel kamer in budapest heb ik eurosport in het engels bekeken en viel me niet tegen
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_21338861
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 01:47 schreef JPM01 het volgende:
savonds in het hotel kamer in budapest heb ik eurosport in het engels bekeken en viel me niet tegen
Dione valt eigenlijk nooit tegen.

Dione!

(She's so sweet.)
pi_21339027
Dat boksen komt af en toe alleen op de BBC zeker .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_21339440
Dione moet morgen weer om 6 uur op voor de Olympische Uitzendingen, ze is gewoon wat vroeger gaan slapen en aangezien de Sportjournaal om 23:45 kwam, lijkt me dat vrij logisch
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21340852
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 02:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Dione moet morgen weer om 6 uur op voor de Olympische Uitzendingen, ze is gewoon wat vroeger gaan slapen en aangezien de Sportjournaal om 23:45 kwam, lijkt me dat vrij logisch
Humberto Tan moet deze keer de ochtend doen..gelukkig is Dione er 's middags en 's avonds weer (hoop ik )
sig verwijderd door FA
pi_21343234
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 01:47 schreef JPM01 het volgende:
savonds in het hotel kamer in budapest heb ik eurosport in het engels bekeken en viel me niet tegen
Zo heb ik acht jaar geleden ook de olympische spelen gezien, is idd niks mis mee, gelukkig kun je hier in Nederland ook gewoon eurosport aanzetten, hoewel de nos iets aan krediet aan het terugwinnen is met gisteren en vandaag weer gewoon hockey en honkbal uitzendingen, ook het badminton was prettig om te zien gisteren.
Atje zeggen is adje doen!
pi_21343884
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:28 schreef At_Fundum het volgende:
ook het badminton was prettig om te zien gisteren.
Badminton was slecht gister bij de NOS. Ze gingen eerst allerlei herhalingen die ze al 6X hadden laten zien uitzenden (zoals het judo eerder op de dag), terwijl de partij al begonnen was. Ze zonden zelfs nog een halve judopartij uit die op de mat kwam voor de partij van gravestijn. Gewoon omdat ze totaal niet flexibel zijn, in het schema stond dat gravestijn zo laat zou beginnen dus moesten ze zo nodig over naar het judo terwijl het nog een kwartier ging duren ofzo. De partij van Op BBC was Audina tegen die Engelse wel gewoon live te zien, en die partij was dan ook al bijkans afgelopen toen men bij de NOS nog in de 1e game zat.
pi_21344109
Bij de bbc liepen ze ook 10 minuten achter , maar ik doelde er eigenlijk meer op dat de gehele wedstrijd werd uitgezonden van een sport die je niet veel ziet. Het was nog maar een kwartfinale, ik vind het juist belangrijk dat een nederlandse medaille wel live wordt uitgezonden en vind het dan dus ook flexibel dat ze dan even schakelen, maar dat mogen ze dan ook veel vaker doen wat mij betreft.
Atje zeggen is adje doen!
pi_21344556
Complimenten voor de NOS die vanochtend de kansloze sport perfect in beeld brachten
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:45:53 #120
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_21344991
Meer honkbal!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_21345072
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 12:24 schreef okee6 het volgende:
Complimenten voor de NOS die vanochtend de kansloze sport perfect in beeld brachten
Waarom zeik jij zoveel azijn?
Ligt dat aan het topic?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:55:14 #122
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_21345184
Ik heb nog nul Olympisch voetbal gezien, terwijl er toch best interessante wedstrijden worden gespeeld....tja. We Moeten natuurlijk iedere seconde van de series zwemmen zien he
Nou doe je het weer!
pi_21345212
Tof dit. Tekst-TV.

(Gebeurt er verder niks ofzo?)
pi_21345255
Eurosport gaat door met boksen en op bbc momenteel badminton, de duitsers hadden net een leuke repo over de duitse roeibotenbouwer. De ambtenaren van de nos moeten lunchen
Atje zeggen is adje doen!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:02:18 #125
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_21345344
Kut kabel in R'dam...geen Eurosport
Nou doe je het weer!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:02:30 #126
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21345349
leuk NOS journaal... die om 12 uur en elk minut is herhaald
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_21345618
waarom zend de NOS gewoon niet de spelen uit? Willen ze geen hoge kijkcijfers?
pi_21345746
Afgelopen weekend hadden ze een marktaandeel van ruim 45%, ik denk dat ze al tevreden zijn;)
Atje zeggen is adje doen!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:39:06 #129
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_21346163
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:13 schreef TIM-846 het volgende:
waarom zend de NOS gewoon niet de spelen uit? Willen ze geen hoge kijkcijfers?
Wellicht omdat ze niet het budget hebben om dat te betalen hé ... (is zelfs bij Sporza zo het geval)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_21346238
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
zelfs bij Sporza zo het geval
Kom op Joost. Ultra-arrogant dat juist jij de NOS afzeikt.
Vooralsnog doet de NOS het beter dan VRT.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:47:00 #131
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21346321
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:00 schreef Bayer het volgende:
WAT KRIJGEN WE -blasfemie- NOU!?!??

Cunera van Selm weer terug?


Oprotten met die trut!


(Haar contract was toch in februari (godzijdank) niet verlengt?!???)
niet mee eens!

Wat is er mis met Cunera? Ze heeft alles.. en ik vind het een liefie..
pi_21346387
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze heeft alles
Ze heeft inderdaad van alles niks.
Wat een nietszeggende kut-doos.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:51:43 #133
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21346433
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:49 schreef Bayer het volgende:

[..]

Ze heeft inderdaad van alles niks.
Wat een nietszeggende kut-doos.
Je mag echt dimmen hoor. Dit slaat nergens op.

Jij ziet liever Astrid Kersseboom?

Dione heeft zich goed ontwikkeld, die rangschik ik nu boven Cunera, maar Cunera is zeer goed altijd bij de regionale televisie. Ik was zeer blij verrast haar gisteren weer eens te zien.
pi_21346533
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je mag echt dimmen hoor. Dit slaat nergens op.
Make me.
quote:
Jij ziet liever Astrid Kersseboom?
Ook kut.
quote:
maar Cunera is zeer goed altijd bij de regionale televisie. Ik was zeer blij verrast haar gisteren weer eens te zien.
Cunera ziet er ronduit vies uit.
Rare gore truitjes en verder gewoon een onfris voorkomen.
Het feit dat ze een seizoenkaart voor FC Groningen heeft maakt haar nog niet geschikt als sportjournalist.
pi_21346540
En inmiddels staat NOS-Tekst 316 vol met klachten
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 14:18:53 #136
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_21347057
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:42 schreef Bayer het volgende:

[..]

Kom op Joost. Ultra-arrogant dat juist jij de NOS afzeikt.
Vooralsnog doet de NOS het beter dan VRT.
Zeg ik toch ook ? Is zelfs bij de VRT (Sporza) het geval dat ze weinig beelden live uitzonden.
Ik heb overigens deze spelen ook al meer naar de NOS en ZDF gekeken dan naar Sporza hoor,

Maar als je weet dat het budget van de NOS 4x groter is dan van de VRT voor sportverslaggeving , dan is het wel begrijpbaar dat sporza niet bepaald veel live beelden gaat uitzenden
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_21347090
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:55 schreef funmaster het volgende:
En inmiddels staat NOS-Tekst 316 vol met klachten
pi_21347843
De bloemlezing van vandaag:
quote:
***KRO *****************************1/8

***Ergernissen ***Jeroen Boschman uit
Utrecht:"Het afgelopen weekend heb
ik me er al aan geërgerd dat de NOS
eigenlijk alleen aandacht besteed
heeft aan de sporten met Nederlandse
deelnemers.Maar goed,ik snap dat er
teveel sport is om alles uit te zenden.

Maar maandagochtend viel mijn mond echt
open van verbazing.Want wat kregen we
te zien terwijl de Olympische Spelen in
volle gang zijn? NOS Tekst-tv... Echt
ongelooflijk!"

***De heer Cuijk uit Utrecht:"Is er
maandag een spannende honkbalwedstrijd
aan de gang en wat zien we op Nederland
2? Een of andere kale ex-zwemmer die
iets zit te vertellen over vroeger.
Wat hebben we daaraan? We moeten geen
geleuter hebben,maar bewegend beeld."

***Ergernissen ***Alfred de Jong uit
Alkmaar:"Steeds meer erger ik mij aan
de sportverslaggeving op de Nederlandse
tv.Het is zowat een sport geworden om
meer over de sport te praten dan live
sport te laten zien.

De NOS vult haar zendtijd met veel
gepraat,onderbroken door de STER en
door af en toe wat live-beelden van de
sporten te laten zien die wij normaal
buiten de Olympische Spelen ook al te
zien krijgen.

Wat ben ik jaloers op de Britten waar
hun publieke omroep (BBC) inmiddels
al wel de 21e eeuw is ingestapt.Door
middel van interactieve tv kan met één
knop op de afstandsbediening gekozen
worden uit verschillende live-sporten
zonder reclame-onderbrekingen!"

***J.le Feber,Hoek van Holland:"Kan het
eens afgelopen zijn met die ergernissen
over welke sporten er op tv komen? Met
zoveel sporten tijdens de Spelen moeten
er nu eenmaal keuzes worden gemaakt."

***Ergernissen ***Robert Klarenberg
uit Voorburg:"Eindeloos voorbeschouwen
terwijl op dat moment Nederlandse
sporters bezig zijn en ik dat live wil
zien... Eindeloos om het half uur
herhalen van het olympisch nieuws
(met veel oud nieuws van gisteren),wat
weer irritante onderbrekingen zijn op
hetgeen je live zit te bekijken...

Gewoon de olympische uitzending vier
uur onderbreken terwijl een Nederlandse
goed aan het judoën is en dus haar
kwartfinale niet live te volgen is...
Gewoon Mia Audina die een kwartfinale
badminton speelt niet live uitzenden...

Geen enkele aandacht voor de prestatie
van de zeilers en andere kennelijk niet
belangrijke sporten... Kortom,de NOS
levert op dit moment een wanprestatie."

Natascha Schot uit Barendrecht:
"Ik vind de programmering op tv van de
Olympische Spelen maar knudde.Ze zouden
wat meer hippische sport uit moeten
zenden.Ze zijn zondag al begonnen en
ik heb er niks van gezien noch gehoord.

We zien wedstrijden waarvan ik denk:
Daar hoef ik niet heel de tijd naar
te kijken.Waarom zenden ze de hippische
sport anders niet uit op de momenten
waarvan ze vinden dat er niks is om uit
te zenden?" ***************************

***Ergernissen ***Robert Jensen uit
's-Gravenzande:"Waarom zet de NOS,die
zoveel goede commentatoren heeft die
werkelijk verstand hebben van 'hun'
sport,niet alleen maar specialisten in?

Bij het honkbal (Ronald Boot),zwemmen
(Jeroen Grueter) en volleybal (Toine
van Peperstraten) is er duidelijk
gekozen voor de 'stem' in plaats van
een professioneel commentator die echt
iets toevoegt,zoals bijvoorbeeld Pierre
Zenden bij het judo.

Overigens is het dieptepunt nog altijd
de korfbalcommentator van de NOS:Herman
Stal,waar werkelijk de hele korfbal-
wereld over klaagt.Hij weet niks van
de sport.Waarom zet de NOS voor deze
sport en bovengenoemde sporten ook niet
ex-sporters met een goeie stem in?"

******Ergernissen ***Gradus de Bruin uit
Apeldoorn:"Ik begrijp niets van de NOS.
Wat doet honkbalcommentator Ronald Boot
in Athene als je Charles Urbanus hebt?
Is dat vriendjespolitiek? Is Urbanus te
duur?

Urbanus nam het maandag even over
vanuit de studio in Hilversum omdat de
verbinding met Boot (gelukkig) niet tot
stand kwam.

Het was schrijnend om te constateren
wat een verschil in kennis en analyses
er tussen deze twee heren zit in het
voordeel van Urbanus,maar dat weten
alle honkballiefhebbers en -kenners al
jaren.

De NOS doet dat bij meer sporten.Echt
helemaal fout! En waarom?" ************
Atje zeggen is adje doen!
pi_21348042
Inderdaad een schande dat Charley Urbanus in Nederland zit.
Gisteren deed hij het commentaar bij 1 inning vanuit de studio in Hilversum.
Krijgen we daarna Ronald Boot.

(Die Grueter is ook extreem slecht)
pi_21348106
Loopt ook iemand te zeuren dat er geen paardensport te zien is (momenteel is de military o.i.d. bezig) deze persoon vergeet denk ik dat we vermoedelijk dood zullen worden gegooid met Anky en consorten en het springen volgende week
Atje zeggen is adje doen!
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:09:12 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_21349540
Dit topic voorziet in een behoefte.

Vanochtend weer genoten van teletekst.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 17:41:35 #142
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_21351919
De NOS leeft nog in de tijd dat we geen buitenlandse zenders en geen teletekst hadden. Denkt dat het niet uitmaakt als ze de wedstrijden niet live uitzenden, omdat we dat toch niet doorhebben.

Ik vind het echt in en in treurig wat ze ervan bakken. Zoveel sporten waaraan ze helemaal geen aandacht besteden, en dan ZIJN er zoals vanmiddag bij het badminton Nederlanders bezig, krijg je fucking Tekst TV!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:07:23 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_21352452
We zitten al anderhalf uur naar samenvattingen te kijken. En nu zit er weer een hockeyer in de studio die de zendtijd vol mag gaan lullen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:10:49 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_21352507
Ah een samenvatting van het volleybal dat hadden we nog niet gezien.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21352559
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:07 schreef tong80 het volgende:
We zitten al anderhalf uur naar samenvattingen te kijken. En nu zit er weer een hockeyer in de studio die de zendtijd vol mag gaan lullen.


ze moeten eens live sport uit gaan zenden ipv al dat gezwam!! Desnoods kleiduifschieten..
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:14:43 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_21352592
Voor live sport zijn we afhankelijk van de radio.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:17:00 #147
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_21352615
Ik denk dat de NOS gewoon met hetzelfde probleem zit als Sporza, de kosten voor de beelden zijn na de vorige spelen serieus verhoogd waardoor bv Sporza nu openlijk zegt dat er niet meer budget was dan voor 6h beelden per dag. de NOS heeft nu nog wel een hoger budget dan Sporza , maar volgens mij is dat ook de reden waarom ze weinig live uitzenden.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:17:30 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_21352624
Nu een spannend interview met Piet Hein Geeris.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21352692
Als je de beelden niet kan betalen kom dan gewoon met leuke reportages vanuit Athene. Enige reportages die je ziet worden in sportzomer gepropt. Loop 's middags een keer met een camera het olympisch dorp in of ga de schoonmaakploeg van het Holland Heineken Huis interviewen om te vragen of ze nog olijfblaadjes van Inge's kransje hebben gevonden. Kortom máák wat van de Olympische Spelen en doe het niet half.
Atje zeggen is adje doen!
pi_21352776
Het punt waar ik me het meest irriteer is dat er op tijden waarop de Spelen bezig zijn, Tekst TV wordt uitgezonden. Op dat moment kan je dan sporten uitzenden. Die zendtijd is toch van de NOS, dus het is dan niet zo moeilijk.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:30:25 #151
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21352875
van een uur of 12 tot een uur of 15:00 alleen maar herhalingen van het journaal en text TV

op de Hongaarse TV was alles live te volgen dit weekend
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_21353467
Ziek word ik ervan, dat stomme gelul in de studio.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:03:38 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_21353601
Hé hoe is het mogelijk we zien live hockey.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21353783
Tussen 17:00 en 19:00 is het echt tenenkrommend. Onder het mom van 'voor de mensen die gewerkt hebben en het overdag gemist hebben' 12 keer de samenvatting van het judo uitzenden. Nog een leuk Olympisch Journaaltje erdoor heen drukken zodat we vannacht zwetend wakker worden door de judo-beelden die ondertussen op het netvlies gebrand staan.
En luisteren ze naar ons? Nou, nee hoor. Het is al kut vanaf Roland Garros. Toen waren het nog de irritante commentatoren, die je de mond kon snoeren door de afstandsbediening te gebruiken. Nu komen daar nog het oeverloze gelul en steeds maar weer de verkeerde sportkeuze maken bij.
Echt een gemiste kans deze zomer. En om hockey wedstrijden als deze te zien, moeten we helaas toch af en toe op de NOS afstemmen.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:25:08 #155
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_21355635
Vanmorgen was het echt heel erg, wat ook al werd gezegd, tussen 12 en 15u ('s middags dus ) werd alleen journaal en tekst tv gedaan. IK HEB TELETEKST! Dus ik heb GEEN tekst TV nodig. Ik heb geen speciale feature op de tv om de OS te bekijken, dus die kunnen ze beter uitzenden
pi_21355726
Stop je nu als international of ga je door?

Ow liefje, de selectie zit in Griekenland en hij bij jou. Wat denk je zelf?

Ow Dione!
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:29:48 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_21355747
Nu zijn de beachvolleybalsters bezig. En no way dat we dat te zien krijgen hoor.

Er liggen nog samenvattingen klaar.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21355803
Ik hoop dat ze nu de openingsceremonie integraal gaan herhalen...
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:32:36 #160
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21355826
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:29 schreef tong80 het volgende:
Nu zijn de beachvolleybalsters bezig. En no way dat we dat te zien krijgen hoor.

Dat mogen ze overslaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21355843
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:32 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat mogen ze overslaan.
sig verwijderd door FA
pi_21355882
De leader is af!!!

(Nu al!)
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:35:47 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_21355898
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:32 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat mogen ze overslaan.
Waarom. Nederland is nu bezig. Het is ook niet mijn favoriete sport. Maar vandaag was ook het boogschieten niet live te zien terwijl er een bronze medaillewinnaar van 4 jaar gelden meedeet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:36:16 #164
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_21355904
En dan zenden ze nu turnen uit, en ze beginnen met hetgene wat we zo'n halfuurtje geleden op Sporza al te zien kregen blijkbaar ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:36:27 #165
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21355911
Kijk eens volleybal en daarna beachvolley.

Nog nooit zo'n paradox meegemaakt. Traag, saai en niet leuk
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21355933
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En dan zenden ze nu turnen uit, en ze beginnen met hetgene wat we zo'n halfuurtje geleden op Sporza al te zien kregen blijkbaar ...
Ja, wrijf het er effe in!
pi_21355940
De historische winst voor de Verenigde Arabische Emiraten bij het kleiduivenschieten was tenminste wel op Duitsland te zien. De NOS doet daar niet aan, te links daarvoor waarschijnlijk ?
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:37:57 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_21355943
Dat vind jij. Ik vind het schoonspringen ook niet adembenemend maar wil het wel zien. Maar we zien alleen zwemmen en Turnen.

En duizend herhalingen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21355944
Joost, doet Mark Uyterhoeven nog iets leuks op Sporza?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:38:27 #170
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_21355954
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:37 schreef Bayer het volgende:

[..]

Ja, wrijf het er effe in!
Voor de eerste keer deze spelen dat Sporza iets meer live uitzendt dan de NOS mag ik toch ook eens lachen
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:39:11 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_21355973
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:37 schreef okee6 het volgende:
De historische winst voor de Verenigde Arabische Emiraten bij het kleiduivenschieten was tenminste wel op Duitsland te zien. De NOS doet daar niet aan, te links daarvoor waarschijnlijk ?
Ja even serieus. Dat hoort er toch ook bij. Ik wil verdomme alles zien dat is het leuke van de spelen.
Je ziet sporten die je anders niet ziet. Bij de NOS zie je geen sporten die je anders ook niet ziet.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21355989
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:37 schreef tong80 het volgende:
wil het wel zien
Precies!
Ik zou voor de meeste sporten never ever een kaartje kopen maar de OS zijn anders.
Ik wil het gewoon zien.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:39:54 #173
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21355992
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:37 schreef tong80 het volgende:
Dat vind jij. Ik vind het schoonspringen ook niet adembenemend maar wil het wel zien. Maar we zien alleen zwemmen en Turnen.

En duizend herhalingen.


Da's inderdaad mijn mening.

Ben al overgestapt op Euro en BBC soms
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:40:30 #174
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_21356004
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:38 schreef Bayer het volgende:
Joost, doet Mark Uyterhoeven nog iets leuks op Sporza?
Hij is tijdens de tour n paar keer opgedoken , en ze hebben in de weken tussen tour en spelen wat oude sportprogramma's met hem herhaalt , maar voor de rest niet meer.
Maar ik verwacht hem nog wel eens als gast in de dagelijkse avondtalkshow tijdens de spelen ofzo , eigenlijk.

Maar hij begint in september op TV1 met een nieuwe reeks van de dagelijke talkshow "De Laatste Show" , wat wellicht ook de reden is waarom hij weinig op sporza opduikt.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_21356018
Nog zoiets: Knolvaren.
Wat vind ik dat een kutsport. Maar op de OS wil ik het zien. Zelfs de trainingen bij wijze van spreken.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:42:16 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_21356038
Is het boksen trouwens van de Olympische agenda gehaald want ik zie er niks van bij de NOS.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:43:25 #177
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21356063
Ik denk dat de NOS qua percentage van live uitzenden gouden medailles schrikbarend laag scoort. En de meeste gouden medailles bij kleiduivenschieten, judo, schermen etc. komen zelfs niet eens met een foto in beeld, halen ook niet dat 182x herhaalde hoogtepunten vd dag overzicht. Dat is dus echt een varkenskoppige schande...
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:44:10 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21356075
boksen veel op Euro tong.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21356084
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar ik verwacht hem nog wel eens als gast in de dagelijkse avondtalkshow tijdens de spelen ofzo , eigenlijk.
Dat vind ik toch een gemiste kans. Dom van VRT.
Nu maar hopen dat de NOS hem kan strikken voor de tour volgend jaar.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:45:14 #180
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_21356102
En het is nog best leuk om te zien ook. Veel felle partijen. Inderdaad alleen op Eurosport gezien. Een paar keer smiddags rond een uur of 2/3.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:45:45 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_21356113
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:44 schreef popolon het volgende:
boksen veel op Euro tong.
Maar dit gaat over de kutNOS


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:46:27 #182
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21356126
ik zal je nog eens helpen
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:46:52 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_21356132
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:46 schreef popolon het volgende:
ik zal je nog eens helpen
Boksen ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:46:59 #184
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_21356136
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:44 schreef Bayer het volgende:

[..]

Dat vind ik toch een gemiste kans. Dom van VRT.
Nu maar hopen dat de NOS hem kan strikken voor de tour volgend jaar.
de VRT wilde wel ,maar zijn productiehuis (woestijnvis) drong er naar het schijnt erg op aan dat hij vanaf september opnieuw 300 afleveringen van "De laatste show" maakt. (en aangezien hij vlak voor de start van sporza er juist evenveel achter de rug had zien we hem maar sporadisch, wel spijtig )
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_21356141
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:45 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En het is nog best leuk om te zien ook. Veel felle partijen. Inderdaad alleen op Eurosport gezien. Een paar keer smiddags rond een uur of 2/3.
En het begin van de nacht, dan ook af en toe op de BBC.
sig verwijderd door FA
pi_21356346
Zit nu lekker voetbal te kijken op de ARD
pi_21356737
Sorry, hier knap ik niet van op.
Leuk voor de turnliefhebbers moet je maar denken.

(Hoeveel zijn dat er eigenlijk in NL?)
pi_21358315
Nou, rot op met dat Turnen. We doen niet eens mee.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 22:59:27 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_21359741
Zit naar een adembenemende basketbal wedstijd te kijken op de BBC

De NOS is weer aan het ouwehoeren.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:06:30 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_21359939
Net naar de Grieken gekeken die bijna de Amerikanen versloegen bij het basketbal.

Maar de NOS zit te ouwehoeren met een zwemmer die 16de is geworden.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21360031
Ik ben eruit. Ze zijn de hele dag bezig mooie itempjes te maken. Met mooie muziek eronder enzo.
Van een totaal onzinnige sport. Is dat om het spannend te maken?

Het zal me godverdomme niets verbazen als ze voor deze shit een componist ingehuurd hebben.

(Leuk voor de boogschutterliefhebbers natuurlijk )
pi_21360384
Dat kinderachtige gelul van Mart moet stoppen. Alsof we debielen zijn die niet weten wat sport is.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:32:08 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_21360556
Ah nu gaan we geilen op de beachvolleybalsters.

Maar xde familie thuis moet niet denken dast er wedstrijd beelden komen.

Nee de wijfen langs de kant komen in beeld.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:33:06 #194
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_21360580
Ik vind het vanavond weer fantastisch, heerlijk luchtig
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:33:09 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_21360584
Wilfried de Jong :

'Jullie laten niks van de sport zien'

En zo is het maar net.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21360630
Ik heb weer 'genoten' vandaag
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21360728
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ah nu gaan we geilen op de beachvolleybalsters.
Ik heb geen sportief item gezien.
Wilfried zei het treffend. IK wil ook sport zien!
pi_21360783
Ik wil een OVERDOSIS sport. Ik wil zoveel sport dat ik na drie weken fit van de bank kom.
Ja!?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:43:14 #199
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_21360846
Na een hele dag sport wil ik wat luchtigs!!!!!
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_21360873
Laat wilfried en z'n homie studio sportzomer presenteren , mart
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:45:27 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_21360900
Ik wil na een dag sporten om twaalf uur in een item van 2 uur compact de Olympische dag. Maar dat smeren ze uit over heel de dag.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21361300
Cunera.
pi_21361376
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 00:00 schreef Bayer het volgende:
Cunera.
Kap nou.. !! haha.. krijgen we dit iedere avond..

Sikora is een held trouwens..
pi_21361394
Journaal graag op een ander net dan twee.
pi_21361445
Volgens mij wil de NOS helemaal geen programma maken. Ze kregen eerst 6pack, toen Wilfried & de Jong en een aftreksel van de voormalige pin-up club. En wat gastprogramma's betreft daar ook geen hele versie van, enkel een sketch
pi_21361535
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 00:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kap nou.. !! haha.. krijgen we dit iedere avond..
Als ik Cunera op TV zie kan je er donder op zeggen. Ik heb namelijk een uitgesproken schurfthekel aan die pigmee. Dit is trouwens het centrale Kut NOS-topic, dus hier op zijn plaats.
Zoals een liefdesverklaring hier minder kan, maar best te pruimen is:

Dione 'iek ben ook een beetje dom' de Graaf.
pi_21363914
zo die presentatrice op de ARD ziet er erg strak uit (zij is er altijd s'nachts) .. moet toch maar een keer een screentje maken .. maar dit is wel een beetje off-topic

de NOS moet het doen met Dione de Graaff ....
pi_21365672
Beginnen ze weer te laat aan het zwemmen, ik weet de uitslag al voordat de race op Ned. 2 begint..
sig verwijderd door FA
pi_21365686
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 09:15 schreef Ambrosius het volgende:
Beginnen ze weer te laat aan het zwemmen, ik weet de uitslag al voordat de race op Ned. 2 begint..
Eurosport was 2 minuten sneller met de uitslag
pi_21365814
Nu hebben ze eigenlijk een probleem: om 9.30 start hockey (v), honkbal en judo. De optie bij de digitale televisie die in Engeland bestaat om zelf te kiezen wat je kijkt bestaat hier nog niet
sig verwijderd door FA
pi_21366613
Ik heb het opgegevne bij de NOS, ze halen het niveau van jaren terug bij lange na niet - ik snap niks van hun schema's en gedoe - ze slagen er niet eens in de series met De Bruijn live uit te zenden Zelfs Eurosport is stukken beter, Duitsland is ook vrij ruk
pi_21366642
Maar Humberto ging wel spontaan het digitale scherm achter hem becommentarieren. Was wel aardig want ik kon zelf ook al zien welke sporten dààr allemaal wél te zien waren
pi_21367423
Eurosport doet tenminste aan splitscreentjes.. hebben ze in Hilverdorp nog nooit van gehoord... wij moeten het eens in het uur doen met zo'n klote balkje in beeld. Wat een drama...
pi_21367456
Eigenlijk vind ik dat ze vandaag wel hun best doen met vlot doorschakelen, maar ik kijk ook pas een uurtje!
Atje zeggen is adje doen!
pi_21367647
Wat deed die belgische commentator zojuist door het judoverslag heen: "Brussel? Brussel? Verdorie er is iets met die knop" , kan die belg niet met z'n poten van onze knoppen afblijven ofzo?
Atje zeggen is adje doen!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 13:51:14 #216
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21371256
Goedzo NOS... van de vier gouden medailles die er vandaag alweer zijn vergeven hebben jullie er 1 laten zien... de rest niet eens genoemd in jullie hijgerige overzichten. Jullie houden niet eens van Olympische Spelen en sporten... alleen van Hollands sentiment, en wie wie om de hals vliegt... (alles zien, van Leontien)

Ik zag dat er vandaag nog wel een stuk of 10 finales zijn... als ze 20% scoren is dat hoog...
  woensdag 18 augustus 2004 @ 13:58:04 #217
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21371423
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 13:51 schreef Perico het volgende:
Goedzo NOS... van de vier gouden medailles die er vandaag alweer zijn vergeven hebben jullie er 1 laten zien... de rest niet eens genoemd in jullie hijgerige overzichten. Jullie houden niet eens van Olympische Spelen en sporten... alleen van Hollands sentiment, en wie wie om de hals vliegt... (alles zien, van Leontien)

Ik zag dat er vandaag nog wel een stuk of 10 finales zijn... als ze 20% scoren is dat hoog...
Klopt!
COMPLEET MEE EENS!

Zo laten ze ook NIET de finale van het kogelstoten zien, in het oude olympia stadion! DAAR IS HET GVD OOIT ALLEMAAL MEE BEGONNEN!!!!! Er doet nota bene nog een Nederlandse aan mee ook, Lieja Tunks-Koeman!
Nee, we mogen TE lang naar het wielrennen gaan kijken. Ook leuk, maar daar kan toch wel wat kogelstoten tussen door?

Echt, mijn handen JEUKEN om ze WEER te mailen. Maar het heeft geen zin. Ze luisteren simpelweg niet naar je, en schepen je af met een standaard mail (zie de mail wisselingen met Herbert Zeikstraal).
De NOS, het is gedaan. Laat het voetbal maar naar een ander gaan, ik gun het jullie niet meer. Val maar kapot met je Smeets Tan en mooie praatjes.

Sensatie trappers, dat zijn het. Wel staan te juichen om een gouden plak, maar mooie sport verslaan ho maar (ik weet zeker dat zon kogel finale mooier in beeld kan worden gebracht, ook al winnen 'we' maar een 10e plaats, dan die fietsfinale.)
De NOS doet te weinig met de rechten die ze hebben

Kut wat kook ik...
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21372130
Kijk nog eens op de NOS
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:36:33 #219
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_21372298
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Kijk nog eens op de NOS
zullen ze fok bekijken daar?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:41:57 #220
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21372434
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Kijk nog eens op de NOS
Dat meen je niet; zet ik het af was er kogel?
Tzal niet lang geweest zijn, want nu doen ze dunnetjes dat judo over. WAAROM een hele dag herhalen herhalen herhalen...
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21372511
Het was natuurlijk ook de voorronde kogel; maar of we de finale wel live te zien krijgen betwijfel ik ten zeerste. Ook vreemd dat ze de uitgeschakelde Smith niet laten zien
Atje zeggen is adje doen!
pi_21372561
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:41 schreef 456 het volgende:

[..]

Dat meen je niet; zet ik het af was er kogel?
Tzal niet lang geweest zijn, want nu doen ze dunnetjes dat judo over. WAAROM een hele dag herhalen herhalen herhalen...
Nou was toch zeker een kwartiertje kogelstoten ja
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:49:06 #223
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_21372605
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:41 schreef 456 het volgende:

[..]

Dat meen je niet; zet ik het af was er kogel?
Tzal niet lang geweest zijn, want nu doen ze dunnetjes dat judo over. WAAROM een hele dag herhalen herhalen herhalen...
was net idd kogel
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:49:26 #224
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_21372618
ben benieuwd of we vanavond mia audina te zien krijgen
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:50:16 #225
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21372635
Tja. Laat ik er maar over ophouden.
Ik weet zeker dat ook dat kwartier kogel niet opweegt tegen die uren judo vandaag (hoevaak ik die blonde snol in het oranje al niet ben tegengekomen)
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:53:31 #226
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_21372714
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef Coelho het volgende:
ben benieuwd of we vanavond mia audina te zien krijgen
18.30 samen met zwemmen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_21372865
Vandaag Godzijdank geen Tekst-TV
pi_21372954
Ik word wel helemaal gek van die herhalingen.
Zend dan gewoon live sport uit !!!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:18:06 #229
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_21373265
op de bbc nu wel badminton. de DD eng - ???
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:25:29 #230
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21373440
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:59 schreef funmaster het volgende:
Vandaag Godzijdank geen Tekst-TV


ze laten teminste wat zien
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:35:58 #231
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21373711
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:03 schreef RayMania het volgende:
Ik word wel helemaal gek van die herhalingen.
Zend dan gewoon live sport uit !!!
Inderdaad. Mee eens!

Ik snap ook niet waarom ze niet
a> met een split screen werken (waarom niet bv rechtsonder nu een klein schermpje met wielrennen.
b> met een tikkerband werken dat continu rouleert met OS nieuws. Evt. niet continu, maar met bv de medailles die op dat moment gewonnen zijn.

Tot nu toe een diepe onvoldoende voor de organisatie van de NOS.
een grote voldoende voor de verslaggevers. Daar is niets op aan te merken.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21373745
Ze zijn een beetje vroeg overgschakeld naar het Judo, zag een hele tijd een lege mat met commentaar wat er op een andere mat gebeurde
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:39:16 #233
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21373798
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:37 schreef calvobbes het volgende:
Ze zijn een beetje vroeg overgschakeld naar het Judo, zag een hele tijd een lege mat met commentaar wat er op een andere mat gebeurde
De regie van de NOS in een notedop. En dan kan Smeets en consorten de regie in Griekenland wel terecht wijzen (terecht, daar niet van) , maar zelfs zouden ze moeten weten hoe moeilijk het is!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21376620
Ik kom er nu pas achter dat ik gewoon live-streams kan bekijken via NOS!

KPN
Xbox Live: Anormius
pi_21376832
Er word een Nederlander gehuldigd op de achtergrond dacht Huizinga zeggen ze daar ja we gaan er even uit...
pi_21376979
Tom, dat programma voor vanavond hebben we het laatste half uur pas 3 x gezien !!
sig verwijderd door FA
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:28:20 #237
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21377035
Om over Tinus maar te zwijgen.
Wat een onsamenhangend geheel dat NOS programma

Las dan gewoon ELK uur 5 minuten in voor nieuws/herhalkingen.
Is er dan nu werkelijk geen NIEUW NIEUWS te vinden!?


Ik quote perico even:
quote:
Jullie houden niet eens van Olympische Spelen en sporten... alleen van Hollands sentiment, en wie wie om de hals vliegt... (alles zien, van Leontien)
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21377057
En dan godverdomme de hele middag die klotekuttijdrit uitzenden - alsof er niks anders te doen is - en het was al snel duidelijk dat we geen medaillekansen hebben. Wat is er mis met de mannenjudofinale???
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:30:43 #239
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21377099
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:28 schreef SCH het volgende:
En dan godverdomme de hele middag die klotekuttijdrit uitzenden - alsof er niks anders te doen is - en het was al snel duidelijk dat we geen medaillekansen hebben. Wat is er mis met de mannenjudofinale???
Dat 'we' daar niet instonden.
De NOS vindt het eigen chauvinistische sentiment belangrijker dan de nieuwswaarde van een andere niet nederlandse sport.
Totaal respectloos mijn inziens.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21377116
Oh jongens, daar gaan we weer. Tot zeker 18:30 lekker alles 3 keer herhalen. Het wordt ook wel een beetje lachwekkend hoor.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:31:44 #241
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21377124
Prachtige sport op Eurosport, daar waar ik een hele middag al over heb gezeken:
Mannen finale kogel in ... Olympia.
De oorsprong van de OS.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:32:46 #242
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21377143
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:31 schreef Butra het volgende:
Oh jongens, daar gaan we weer. Tot zeker 18:30 lekker alles 3 keer herhalen. Het wordt ook wel een beetje lachwekkend hoor.
Ik kap ermee. De NOS gaat af...

Ik mis sporza weer!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21377169
Er is op dit moment niet heel veel boeiends te zien, maar waarom dan iets voor de zoveelste keer (en 100% zeker niet de laatste) uitzenden, laat het in Sportzomer allemaal één keer voorbijkomen, dan weten de mensen die het overdag niet hebben kunnen zien ook meteen alles. Daarna kun je altijd alles in lange samenvatting uitzenden, maar nu zijn er live-sporten bezig, laat die zien, ook al doet er geen Nederlander mee.
sig verwijderd door FA
pi_21377187
Heeft de NOS bijvoorbeeld iets van het handboogschieten uitgezonden??? Twee pijlen zeker?
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:35:41 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21377221
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:31 schreef Butra het volgende:
Oh jongens, daar gaan we weer.
Maarten Ducrot. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_21377311
Dit menen ze niet..laat alleen die huldiging zien, de rest kan ik zowat dromen..
sig verwijderd door FA
pi_21377326
Ze krijgen bij de NOS maar geen genoeg van 'De Val' van Leontien.
Net ook weer. De hele wereld heeft die klap toch uit 430.000 verschillende angles kunnen zien?
Ik hou mijn hart vast voor het jaaroverzicht aan het eind van dit jaar.
pi_21377380
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:39 schreef Bayer het volgende:
Ze krijgen bij de NOS maar geen genoeg van 'De Val' van Leontien.
Net ook weer. De hele wereld heeft die klap toch uit 430.000 verschillende angles kunnen zien?
Ik hou mijn hart vast voor het jaaroverzicht aan het eind van dit jaar.
Sport is ook drama natuurlijk. Het is ook extra mooi dat ze na die val nu goud wint (en misschien nog wel een keer), dat ze dat ook laten zien vind ik niet zo gek..alleen dat herhalen word ik ontzettend ziek van..
sig verwijderd door FA
pi_21377415
Daarom zijn er ook zenders als Eurosport, ZDF en BBC om andere sporten eventueel nog op te pikken, maar nog steeds zijn er genoeg sporten die te weinig of helemaal geen aandacht krijgen.

Dit zijn de sporten die ik per zender heb gezien en natuurlijk is atletiek op elke zender te zien.

Nederland 2/NOS = Vooral Zwemmen, Wielrennen, Judo, Badminton, Atletiek, Volleybal, Hockey, Roeien, Honkbal, Turnen, Tafeltennis

Eurosport = Wielrennen, Boksen, Kano/Kayak, Beach volleybal, Zwemmen, Turnen, Handboog/Schietsport, Sychroomduiken, Voetbal, Volleybal, Atletiek, Zeilen, Roeien

BBC = Paardensport, Zwemmen, Tennis, Basketbal, Turnen, Sychroomduiken, Badminton, Hockey, Atletiek, Zeilen, Judo, Roeien, Kano/Kayak, Wielrennen

ZDF = Paardensport, Zwemmen, Tennis, Handbal, Turnen, Sychroomduiken, Voetbal, Hockey, Atletiek, Wielrennen, Tafeltennis, Beach Volleybal, Kano/Kayak

Dus in feite laat Eurosport nog de meeste sporten zien

[ Bericht 1% gewijzigd door Asskicker14 op 18-08-2004 17:53:43 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:49:41 #250
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_21377580
alleen nederland 2 laat dus honkbal zien, en áls ze het laten zien zie je maar 5 min
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_21377631
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:49 schreef qu63 het volgende:
alleen nederland 2 laat dus honkbal zien, en áls ze het laten zien zie je maar 5 min
Nou dat valt wel mee. Ja, ze laten geen hele wedstrijd zien, maar dan neem je ook wel de hele ochtend/middag/avond in anders. Naar mijn mening wordt er echt wel genoeg honkbal uitgezonden (t.o.v. andere sporten).
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:55:19 #252
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21377725
Klopt, mijn negativisme hier, richt zich ZEKER NIET op de prestaties van de sporters! Zeker niet. En JA ik had dat ook niet willen missen van Leontien.
Maar als ik naar Eurosport kijk (waar ik het verslag weer stukken minder vind) zie ik dat het met bv split screens, of snel schakelen ook leuk kan worden.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21377756
Honkbal wordt juist veel uitgezonden.
Nederland - Italië vanochtend helemaal, Nederland - Canada ook, en een deel van Japan en Griekenland.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_21377925
Ik denk echt dat RTL 5 het veel leuker zou kunnen doen alleen jammer van al die reclames dan.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:07:48 #255
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21377982
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:05 schreef Remzz het volgende:
Ik denk echt dat RTL 5 het veel leuker zou kunnen doen alleen jammer van al die reclames dan.
Kvind dat de ster ook een aardige reclame duit in het zakje doet hoor!

Heee. Leontien heeft goud gewonnen zie ik nu bij de NOS!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21378003
Er is op Ned 2 ook zat reclame.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:11:33 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21378064
En ik word scheitziek van al die eindeloze herhalingen van ze.
Doe dat 1 of 2x per dag, maar niet elk uur.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21378129
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:11 schreef golfer het volgende:
En ik word scheitziek van al die eindeloze herhalingen van ze.
Doe dat 1 of 2x per dag, maar niet elk uur.
Inderdaad.

Zend verdomme gewoon sport uit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:20:41 #259
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21378250
Ze zenden nu een uitgebreide samenvatting uit van de dames hockeyers.. terwijl ze het SPANNENDE mannen kogelstoten gewoon links hebben laten liggen.. zo'n afweging maak je nou toch niet! Daar is NU de tijd voor (ik heb het al op de ZDF gezien)

Je hebt net laten horen hoeveel het hckey werd notabene.... dan is het toch ook voor de net inschakelende mensen zelfs niet meer interessant?

Dat soort waanzinnige beslissingen.... de incompetente verantwoordelijke mensen bij de NOS denken dat ze alleen voor de vluchtige hossende kijkers uitzenden...
pi_21378348
Je moet tt-pagina 316 dagelijks eens bekijken.

Niks dan kritiek op de NOS.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21378436
Ze trekken gewoon alle 100% medaille-kanshebbers voor.
Oké, ik kijk zwemmen en wielrennen ook erg graag, maar ik wil ook andere sporten zien!

En geen herhaling van een hockeywedstrijd die s'ochtends is gespeeld.
S'avonds kunnen ze toch een overzicht maken van de hele dag....tis zo simpel.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Trouwste user 2022 woensdag 18 augustus 2004 @ 18:28:44 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_21378449
Is de finale van het mannen judo uitgezonden ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21378483
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:28 schreef tong80 het volgende:
Is de finale van het mannen judo uitgezonden ?


Nee want nummer 46 bij het tijdrijden kwam net binnen
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:31:20 #264
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_21378506
djeezus roepen ze de hele dag dat om 18:30 't badminton komt (de halve finale dames lijkt me toch zeker niet onbelangrijk voor nederland met audina) gaan ze dat stomme zwemmen uitzenden, wedstrijden waar niet eens nederlanders aan meedoen
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_21378525
Hebben ze maar voor 1/10e rechten ingekocht ofzo?
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:32:19 #266
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21378530
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee want nummer 46 bij het tijdrijden kwam net binnen

!!!

En idd pagina 316 is lachen op tt!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21378554
Dit is toch veelzeggend en helemaal terecht:

http://teletekst.nos.nl/gif/images/316-02.gif
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_21378593
Idd, waar blijft het badminton???
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:36:39 #269
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_21378622
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:35 schreef tukkeronline het volgende:
Idd, waar blijft het badminton???
en ook nergens op internet te zien kdacht dat mathijs van nieuwkerk t gister toch duidelijk had gezegd badminton is geen camping sport meer
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_21378646
Marleen Veldhuis, ja daar zitten we op te wachten...
Ik heb liever Audina.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_21378655
En ik erger met kapot aan de Toine de Pepernoot, die kerel heeft werkelijk geen verstand van volleybal. Als ie twijfelt bij een beslissing van de scheidsrechter gooit ie het maar op een technische fout (o.a. touchéballen, netfouten, 2x spelen en draagballen). Zo slecht!!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:40:02 #272
68985 Anomaly
Welcome to Zwollywood
pi_21378702
hier een linkje kan je tenminste nog wat van badminton volgen
http://www.nbcolympics.com/results/5033685/detail.html
1. a person who is unusual
2. deviation from the normal or common order or form or rule
My Audio
pi_21378908
^^^
Dank je wel, die ga ik vaak refreshen het komende uur.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:50:45 #274
68985 Anomaly
Welcome to Zwollywood
pi_21378932
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:49 schreef ChristianHS het volgende:
^^^
Dank je wel, die ga ik vaak refreshen het komende uur.
het gaat goed in de 1ste game
1. a person who is unusual
2. deviation from the normal or common order or form or rule
My Audio
pi_21378976
ze heeft hem zelfs gewonnen, stomme NOS waarom zenden ze dit nou niet uit!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:53:17 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21379000
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:52 schreef tukkeronline het volgende:
ze heeft hem zelfs gewonnen, stomme NOS waarom zenden ze dit nou niet uit!
Belachelijk inderdaad, voorlopig alleen maar zwemraces zonder Nederland terwijl er een Nederlandse in de halve finale geschiedenis staat te schrijven bij het badminton.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:53:44 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21379011
Ah, nu dan toch nog even aandacht ervoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21379045
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:53 schreef golfer het volgende:
Ah, nu dan toch nog even aandacht ervoor.
Als jij het zegt dan kunnen ze ook niet anders. Probeer het nog eens voor het honkbal
pi_21379522
Zo moet het - al was het te laat
pi_21379581
quote:
Vanwege een technische storing is het momenteel helaas niet mogelijk om de live beelden vanuit Athene te bekijken.
Onze excuses voor dit ongemak. Probeert u het later nog eens.
Stelletje fuckers bij de NOS
Xbox Live: Anormius
pi_21379589
Nou, dat was nog maar net op tijd. Hadden ze bijna een van de meest sensationele nederlandse sportmomenten van de afgelopen jaren gemist
pi_21379593
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 19:15 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Stelletje fuckers bij de NOS
Dat regelt KPN toch?
sig verwijderd door FA
pi_21379636
Nou, net rond de tijd dat Audina sensationeel de nummer 1 in de badminton wereld verslaat en Pieter van den Hoogenband op het punt staat om de koningsnummer bij het zwemmen, de 100 m. vrije slag in te gaan
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 18 augustus 2004 @ 19:35:44 #284
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21380169
Nou, maak je borst maar nat (hep jem door) ... Ik hou mijn hart vast voor AL die herhalingen vanavond!
(Hoe mooi het ook was zeg, potverdikkie!)

Overigens zat ik net op het kleine kamertje met de televisie gids op schoot, en wat schetste mijn verbazing op ned2 om 22.05:
Samenvatting van de olympische dag
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21380404
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:56 schreef RayMania het volgende:
Honkbal wordt juist veel uitgezonden.
Nederland - Italië vanochtend helemaal, Nederland - Canada ook, en een deel van Japan en Griekenland.
Misschien dat ze het nu veel uitzenden na alle mailtjes, maar er is wel voor gevochten. De eerste wedstrijd tegen Griekenland werd niet uitgezonden. 's Avonds laat na alle eredivisievoetbal en een praatprogramma was er een tien minuten samenvatting met voor de niet knipperende kijker de beste momenten. Het duel met Japan was sensationeel werd ook niet uitgezonden. Na veel kritiek begon de omroep aan een hele inning, maar zapte toen resoluut naar een samenvatting van de dag. Werd later wel op teruggekomen, maar dat was in de fastforwardmode. De geduldige kijker -die de ganse avond voor zijn scherm zit- kreeg alleen nog de laatste innings, dat een uitgeblust Oranje (en Japan) liet zien. De wedstrijdbeslissende inning werd door de NOS nagenoeg geknipt. De wedstrijd tegen Canada werd redelijk in beeld gebracht, ook deels niet live, maar wel aangekondigd. Tegen Italie vandaag was merendeel in flitsmode, was ook redelijk te volgen, maar absoluut niet live in verband met wederom een hockeywedstrijd, zwemmen en judo. Driekwartier van goed twee uur honkbal niet live brengen is inderdaad een hele wedstrijd ...

Dat je het even weet
  woensdag 18 augustus 2004 @ 19:48:45 #286
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21380515
ik kan alleen maar zeggen dat ik het met de meesten in dit topic eens ben

het is een zooitje...
De Narcis van Gabon
  woensdag 18 augustus 2004 @ 20:34:48 #287
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_21381536
De herhalingen worden ook gewoon slecht getimed, kunnen ze veel beter spreiden over een dag. Ik kwam om iets voor zessen thuis, en nu heb ik onderhand een uur Van den Hoogenband gezien; maar nog altijd geen seconde wielrennen (wat mij dan weer wel interesseert - ook de mannentijdrit, ja). Terwijl anderen in dit topic juist weer klagen dat het wielrennen weer veel te vaak is uitgezonden eerder vandaag. Tsja...
  Trouwste user 2022 woensdag 18 augustus 2004 @ 20:49:36 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_21381891
Ipv van dat lul programma sportzomer moeten ze tussen tien en elf of daaromtrent een overzicht geven van de gebeurtenissen van de dag. Dan mogen ook de Nederlanders extra belicht worden. Maar toen Tinus goud won en de Judoka's het goed deden wist ik al dat we er tot vervelens toe mee dood zouden worden gegooid.

Huizinga wint brons, geweldig natuurlijk. Maar laat godverdomme ook de finale zien.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 18 augustus 2004 @ 21:08:30 #289
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_21382365
degenen die zeuren dat het continu herhaarld wordt: er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken en blij zijn om door middel van samenvattingen bijgekeken willen raken!
ik ben er gelukkig mee. BBC zendt ook zoveel mogelijk uit van iedere brit, ook al wordt ie 73e.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_21384761
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 21:08 schreef evert het volgende:
degenen die zeuren dat het continu herhaarld wordt: er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken en blij zijn om door middel van samenvattingen bijgekeken willen raken!
ik ben er gelukkig mee. BBC zendt ook zoveel mogelijk uit van iedere brit, ook al wordt ie 73e.
Het wordt ook 's middags om 16.00 al herhaald als er nog genoeg mensen aan het werk zijn. Wanneer je het gewoon 's avonds één keer herhaalt om een uur of 10 (zoals altijd al gepland staat). De mensen die de prestaties van de Nederlanders willen zien kunnen altijd nog terecht bij het gewone journaal, daarin is ook dagelijks 5 tot 10 minuten OS.
Bovendien zendt de NOS niet iedere Nederlander uit, boogschieten bijv. is denk ik 15 seconden in beeld geweest.
sig verwijderd door FA
pi_21388845
Bayer waar ben je?

Cunera ziet er verleidelijk uit vanavond hoor..
pi_21389040
GEEN BASKETBALL OP ALLE ZENDERS. KUTZOOI!
-
pi_21389642
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cunera ziet er verleidelijk uit vanavond hoor..
Vind je?

pi_21391969
Niet weer die herhalingen van gisteren! Wie het nu nog niet gezien heeft wil het ook niet zien
sig verwijderd door FA
pi_21391986
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 01:24 schreef Melvin1500 het volgende:
GEEN BASKETBALL OP ALLE ZENDERS. KUTZOOI!
En terecht
pi_21392068
Vanmorgen trouwens weer niet live met het zwemmen (50m series).
sig verwijderd door FA
pi_21392086
Die series van de 50m vrij waren uiteraard weer niet live bij de NOS.
En NOS-teletekst wachtte ook netjes tot de herhalingen afgelopen waren voordat de uitslag werd vermeld.
pi_21392693
ze beginnen het nu een beetje te leren - volleybal even onderbreken voor zwemmen
pi_21392953
Dat was ook niet live. Op Eurosport wel.
Dat vind ik extra dom; wel volleybal onderbreken, maar dan niet het zwemmen live uitzenden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')