abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 22:12:17 #26
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21358408
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:50 schreef Goldfish het volgende:

[..]

Hee, daar woon ik ook In welke straat woon jij?
* WaSTeiL kijkt verschrikt snel in het fotoboek van Goldfish.. shit geen foto.. doet een search op alle topics van Goldfish, maar kan helaas niet zo snel een foto vinden..

Maar ik woon in de straat bij afrit Fokkesteeg-Noord (bij de Apotheek en de tramhalte), hoekje om naar links ter hoogte van de parkeerplaats van de Snee1000) 3e app. complex aan je linkerhand.
Als je nog geintresseerd bent: ons app. staat te koop (3 kamer), maar dan worden we wel buren, want wij verhuizen naar het app. van de buren..

Edit: ff gekeken op je website en op je reis naar de Westkust zie ik gewoon bekenden op de foto!! Jij overigens niet, maar Wouter wel.

[ Bericht 5% gewijzigd door WaSTeiL op 17-08-2004 22:17:20 ]
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_21359219
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:38 schreef starsailor het volgende:
Parkeren in Utrecht is inderdaad gratis op zondag. Als je nou je wagen achter het Wilhelminapark zet, dan kan je daar ook door de week gratis parkeren, en zit je dicht bij je hostel (ongeveer 5 minuten lopen van de Maliebaan). Routeplanner instellen op 'Prins Hendriklaan' e.o.
Ik dacht dat daar sinds een tijd het betaald parkeren is ingevoerd...
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 07:33:24 #28
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_21365070
quote:
[b][..]

Ik adviseer je om de auto buiten net buiten het centrum te parkeren. Ik woon aan de rand en daar is het niet betaald parkeren. Je loopt dan in 20 minuten naar het Janskerkhof! (of bus 5 minuten!). Dus stel je routeplanner maar in op 'Willem Schuylenburglaan' en ga nog eens lekker wat eten in de stad in plaats van de gemeentepot spekken.
Succes.

[..]
Goed zo jongen, geef ze maar het advies op dat studentenhuis-complex te parkeren! Ik kan nu al amper mijn auto kwijt wanneer ik 's-avonds (ik werk, maar woon nog in zo'n kamer) thuis kom
Zijde des Weppes | Iedereen heeft recht op mijn eigen mening
pi_21365150
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 07:33 schreef ddZ het volgende:

[..]

Goed zo jongen, geef ze maar het advies op dat studentenhuis-complex te parkeren! Ik kan nu al amper mijn auto kwijt wanneer ik 's-avonds (ik werk, maar woon nog in zo'n kamer) thuis kom
ja, sorry hoor, maar jij gaat toch ook echt geen 25 euro lappen voor een daje parkeren?? Dan moeten overal parkeerplaatsen komen voor vergunninghouders, ben je voor een groot deel van het gelazer af.
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 08:37:45 #30
9956 Goldfish
mooi paars is niet lelijk
pi_21365370
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 22:12 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]
Maar ik woon in de straat bij afrit Fokkesteeg-Noord (bij de Apotheek en de tramhalte), hoekje om naar links ter hoogte van de parkeerplaats van de Snee1000) 3e app. complex aan je linkerhand.
Als je nog geintresseerd bent: ons app. staat te koop (3 kamer), maar dan worden we wel buren, want wij verhuizen naar het app. van de buren..
Dat is inderdaad dichtbij... Ik woon boven de bakker.
pi_21371316
het makkelijkste gaat het als je em gewoon in 1 van de parkeergarages zet onder Hoog Catharijne..

en als je weggaat, op zondag dus, koop je een "Verloren kaart" , kost je 17 euro
dan heb je toch relatief goedkoop geparkeerd...

ik weet er alles van, heb die antieke troep moeten repareren namelijk...

wat ook werkt...

voordat je weggaat, ff je kruissleutel bij het inrijpaaltje leggen, dan gaat het lampje branden en kan je een nieuwe parkeerkaart trekken.

nu even je kruissleutel door de 2e lus heenschuiven(net alsof je naar binnen zou rijden dus)
en je hebt een nieuwe parkeerkaart, die de eerste 10 minuten gratis is...

bij de weg, je hebt maar 25 kilo krcht nodig om de slagboom open te duwen...

sukses..
Idiot Outside, but why?
pi_21410028
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 13:53 schreef fordrwd4ever het volgende:
het makkelijkste gaat het als je em gewoon in 1 van de parkeergarages zet onder Hoog Catharijne..

en als je weggaat, op zondag dus, koop je een "Verloren kaart" , kost je 17 euro
dan heb je toch relatief goedkoop geparkeerd...

ik weet er alles van, heb die antieke troep moeten repareren namelijk...

wat ook werkt...

voordat je weggaat, ff je kruissleutel bij het inrijpaaltje leggen, dan gaat het lampje branden en kan je een nieuwe parkeerkaart trekken.

nu even je kruissleutel door de 2e lus heenschuiven(net alsof je naar binnen zou rijden dus)
en je hebt een nieuwe parkeerkaart, die de eerste 10 minuten gratis is...

bij de weg, je hebt maar 25 kilo krcht nodig om de slagboom open te duwen...

sukses..
Wel hopen dat er niemand in het kantoortje zit Valt dit niet onder fraude/diefstal ofzo? Ik vind wel dat je genaaid bent als je 1 uur en 5 minuten op HC bent geweest je voor 2 uur moet betalen. Is zeker omdat die antieke troep alleen hele uren kent
pi_21456824
fraude?

als die lui 20000 euro per dag incasseren,en er niet eens 100 euro aan onderdelen in de maand vanaf kan...

en nee, is niet strafbaar, is namelijk priveterrein

oh, ja kan ook gewoon achter elkaar aanrijden
zo dat er niet veel meer als een meter tussen de auto`s zit en het werkt ook prima
er zitten namelijk lichtsensoren in de slagboom/deuren

zodra er iets tussen komt,en ze nog niet helemaal dicht zijn, gaan ze weer open namelijk
en al schrijven ze je kenteken op...
ze kunnen er helemaal niks mee, de politie weigert aangifte op te nemen.
Idiot Outside, but why?
pi_21461674
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:57 schreef fordrwd4ever het volgende:
fraude?

als die lui 20000 euro per dag incasseren,en er niet eens 100 euro aan onderdelen in de maand vanaf kan...

en nee, is niet strafbaar, is namelijk priveterrein

oh, ja kan ook gewoon achter elkaar aanrijden
zo dat er niet veel meer als een meter tussen de auto`s zit en het werkt ook prima
er zitten namelijk lichtsensoren in de slagboom/deuren

zodra er iets tussen komt,en ze nog niet helemaal dicht zijn, gaan ze weer open namelijk
en al schrijven ze je kenteken op...
ze kunnen er helemaal niks mee, de politie weigert aangifte op te nemen.
Dat is dus gewoon terugnaaien
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')