yeah baby...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:13 schreef Oom_Agent het volgende:
In Parijs nu ook veel schade door omgewaaide bomen, blikseminslagen, hagel en de wegen liggen bezaaid met bladeren.
Hhaha dat zullen ze leuk vinden!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, we hebben onze FWC (Fok! Weer Centrum) hier, wat betrouwbaarder is dan het KNMI. Misschien moeten we ze een waarschuwing sturen?![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, we hebben onze FWC (Fok! Weer Centrum) hier, wat betrouwbaarder is dan het KNMI. Misschien moeten we ze een waarschuwing sturen?![]()
dat soort dingen zie ik hier ook met een vaartje voorbij komen, ware het niet dat er hier vrijwel geen zon meer over is nu.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Opbollende wolken in Nijmegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe ik wel evenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
thx..alvast!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:13 schreef Party_P het volgende:
[..]
http://www.home.zonnet.nl/yorickdw/yorick.htm
Hier al wat uitleg, ik zoek even verder
cumulus zijn snelstijgende wolkendie als bloemkolen eruitzien.
cumulus nimbus = regenwolk (die snel de lucht in schiet)
hier nog wat uitleg:
http://home.hetnet.nl/~djansma/weten/wolken.htm
jah..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:17 schreef Oom_Agent het volgende:
En hij wordt geler.............. (lijkt wel een puist, die boven ons land gaat knappen![]()
)
[afbeelding]
*pakt paraplu* *pakt de betadine en sterilon er ook maar bij*quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:17 schreef Oom_Agent het volgende:
En hij wordt geler.............. (lijkt wel een puist, die boven ons land gaat knappen![]()
)
[afbeelding]
Komt goedquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
*pakt paraplu* *pakt de betadine en sterilon er ook maar bij*
O en je plaatje doet het niet
En Speedy; post je wel hun reactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |