abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21373910
Wat ik helemaal kwalijk vind is dat ze ook op Nickelodeon adverteren. Die kleine kinderen zijn lekker gevoelig voor die rotzooi.
pi_21374225
Jamba? Lekker toch
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:04:11 #28
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21377905
Bij die jamba reclames staat altijd wel in beeld dat je een x aantal ringtones krijgt in een pakket wat 4,50 kost. Dat je ook nog betaalt per ringtone staat er niet, maar ik neem aan dat de andere kosten het POLY OFF smsen zijn en niet dat je betaalt per ringtone of voor de uitleg, zeker als je een verkeerde tekst stuurt (poly off ipv polyoff bijvoorbeeld) laten ze je daar dik voor betalen.

En trouwens, kan ook goed dat je dr geen 9 krijgt omdat het polyfone is... Als je die real music tonen bijvoorbeeld hebt, krijg je dr maar 3 per pakket van 4,50.

Wat je kunt doen is contact opnemen met je provider. Die weten meestal wel hoe dit soort dingen zitten, of ze weten hoe je contact op kunt nemen met het bedrijf (in dit geval Jamba).
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:25:48 #29
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_21378379
Ach mijn naïeve moedertje had precies hetzelfde van de week. Ze werd gelijk gebombardeerd maar kon het snel afzetten.
Idd aanpakken die schoften! Wel actie ondernemen tegen Frits Bom A.k.A DE LENINGMAN (dat scheelt een bom duiten, haha hilarisch) en deze mafia die het voorzien heeft op de naïve doelgroepen en direct geld aftroggelen laten doorgaan met vervuilen.
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
pi_21379260
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Van de ene kant dom om hierop te reageren. Van de andere kant: Pure oplichting is dit! Gewoonweg belachelijk dat dit soort praktijken nog steeds zijn toegestaan, en dat TMF er hun (veelal minderjarige) publiek mee bestookt.

Pure maffia is het niets meer en niets minder..
Helaas. Geld is al wat hen motiveert.
underground forever baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')