Maar wij staan bovenaan.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:44 schreef pascalheister het volgende:
mooie OP hebben jullie jongens
Moeilijk he tegen de Graafschapquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:46 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maar wij staan bovenaan.
Hij kent zn kwaliteiten, dus hij levert de bal meteen in bij de opbouwers. Lijkt me alleen maar positief.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:47 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe was Saidi opbouwend?
wij staan van brabant bovenaanquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:46 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maar wij staan bovenaan.
En wij van Noord-Hollandquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wij staan van brabant bovenaan![]()
Precies, gooide er meteen een paar flinke slidings uit. Valt me tot nu toe zeker mee.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:10 schreef Butra het volgende:
[..]
Hij kent zn kwaliteiten, dus hij levert de bal meteen in bij de opbouwers. Lijkt me alleen maar positief.
En Lazovic de gracht in gesprongen bij Z?![]()
Dat slaat werkelijk als een kut op een drumstel. Bij elke voetbalclub zie ik bij warm weer wat dikkere mensen met een ontbloot bovenlijf..quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:15 schreef Djekko het volgende:
Is dat nou typisch Feyenoords ofzo? Het was een beetje warm, en meteen zie ik ontzettend veel vadsige mensen met ontbloot bovenlijf..
Ontopic: Feyenoord speelde ontzettend goed vammiddag, maar ja wat wil je ook tegen De Graafschap.
Maar bij Feyenoord valt het mij altijd zo ontzettend op.. bij andere clubs heb ik het eigenlijk niet gezien.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat slaat werkelijk als een kut op een drumstel. Bij elke voetbalclub zie ik bij warm weer wat dikkere mensen met een ontbloot bovenlijf..
En ja, Feyenoord speelde zeer sterk.
Laten we voorlopig elke wedstrijd nog als een EC-finale zien.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:27 schreef TC03 het volgende:
Volgende week Willem II uit. Moet ook te doen zijn, me dunkt.
Komt omdat je in De Kuip nog redelijk dicht bij het veld zit, en je parterrevakken hebt waardoor het meer opvalt. Denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord valt het mij altijd zo ontzettend op.. bij andere clubs heb ik het eigenlijk niet gezien.
Zijn we wel een Europese topploegquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:29 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Laten we voorlopig elke wedstrijd nog als een EC-finale zien..
Je zit in de Kuip dichter op het veld.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord valt het mij altijd zo ontzettend op.. bij andere clubs heb ik het eigenlijk niet gezien.
Gaan we na eerst over ons taalgebruik te hebben lopen zeuren, nu weer over onze lichaamsbouw beginnen...quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ach Staamplaats, ze kunnen zeggen wat ze willen, maar wij staan bovenaan.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Gaan we na eerst over ons taalgebruik te hebben lopen zeuren, nu weer over onze lichaamsbouw beginnen...
Wordt hier een beetje simpel van.
Zijn Feyenoorders dan niet dikke papzakkenquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Gaan we na eerst over ons taalgebruik te hebben lopen zeuren, nu weer over onze lichaamsbouw beginnen...
Wordt hier een beetje simpel van.
Koeman is nooit een Feyenoorder geweestquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zijn Feyenoorders dan niet dikke papzakken.
Yep, zag het eerst ook niet, maar iedereen keek de gracht in. Liep daar Lazovic zonder shirtquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Precies, gooide er meteen een paar flinke slidings uit. Valt me tot nu toe zeker mee.
Dat heb ik ff gemist. Na de wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |