Vorig jaar wonnen we ook 0-3, en Willem II is alleen maar zwakker geworden, dus ik kom 1 maand niet meer op Fok als Feyenoord verliest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:41 schreef jpzegthallo het volgende:
Hopelijk niet weer een gelijkspel tegen Willem II.
Gelul!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:33 schreef Cart_man het volgende:
Mocht Feijenoord Kruiswijk of Bovo niet halen dan zal er gepoogd worden om een speler van Arsenal te huren. Een van de volgende drie: Phillipe Senderos, Ryan Garry, Frankie Simek.
100% zeker is dat niet.
geen woorden maar dadenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:38 schreef Marihuanas het volgende:
We worden KAMPIOEN!!!
Zondag gaan we gewoon winnen in Stilburg, word een makkie!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:49 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Vorig jaar wonnen we ook 0-3, en Willem II is alleen maar zwakker geworden, dus ik kom 1 maand niet meer op Fok als Feyenoord verliest.
Daden, Mattie!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:06 schreef mat_herben het volgende:
[..]
geen woorden maar daden![]()
![]()
![]()
Ik voorspel jou geen lange posttoekomst bij Fok! als je op dit troll-niveau bezig blijft.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:03 schreef Marihuanas het volgende:
We worden kampioen!!!
Ajax jullie zijn de zwakste schakel, tot ziens en veel plezier in de GG/toto divisie!
![]()
Hoezo ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:05 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Gelul!
Hij is ook niet direct gehaald voor het eerstequote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Senderos is een erg jonge Zwitser, die nog geen PL-duel voor Arsenal speelde sinds hij vorige zomer overkwam.
Weet ik wel. Zeker talentvol. Maar ik had gedacht dat ie wellicht enkele minuutjes had gekregen om te wennen, zoals Clichy er uiteindelijk veel kreeg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij is ook niet direct gehaald voor het eerste
Tot over een maand!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:49 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Vorig jaar wonnen we ook 0-3, en Willem II is alleen maar zwakker geworden, dus ik kom 1 maand niet meer op Fok als Feyenoord verliest.
en zeer goed speelde als ie mee mocht doen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
, zoals Clichy er uiteindelijk veel kreeg.
Omdat ze niet in Engeland aan het zoeken zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:05 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Gelul!
Zeker, was weer een slimme van Arsène.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zeer goed speelde als ie mee mocht doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |