Waar haal je die informatie vandaan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:26 schreef Aeroxie het volgende:
Kruijswijk zal wel worden gekocht en dan meteen weer voor 1 of 2 jaar verhuurd worden aan Groningen
uit zijn eigen koppie.., maar hoe zit het nou met Van den Berg? Gaat ie naar Vitesse of NAC of blijft ie?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie vandaan?![]()
interview met Gyan vond ik wel mooi... voor al dat kolommetje rechtsonder op de linker pagina..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:52 schreef Erasmusch het volgende:
Het dringt nu ook tot de media door wie de revelatie van het seizoen gaat worden. Interviews met Gyan in de VI en de Sportweek. En 5 Feyenoorders in het elftal vd week.
Kun je nie ff scannen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:56 schreef stame het volgende:
[..]
interview met Gyan vond ik wel mooi... voor al dat kolommetje rechtsonder op de linker pagina..
pray, Chris, please pray
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:34 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik zal even kijken of ik het kan scannen. Ik neem aan dat het mag volgens de policy?
en anders krijgem jullie wel een mailtje..
Ik weet niet of dit ooit eerder is voorgekomen, maar ik vind het zeker geen dom idee. Zo profiteert RBC er ook nog vanquote:Maikel Aerts heeft woensdagochtend voor het eerst meegetraind met de selectie van Feyenoord, zo meldt Feyenoord.nl. Hij zal één keer per week gaat meetrainen om alvast te wennen aan het niveau van Feyenoord. Volgend seizoen maakt de aan RBC verhuurde doelman de overstap naar Rotterdam.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:34 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik zal even kijken of ik het kan scannen. Ik neem aan dat het mag volgens de policy?
en anders krijgem jullie wel een mailtje..
Ach, bedankt iigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:01 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
.
M'n buurjongen heeft m al meegenomen, hij krijgt m altijd als ik hem al uit heb.
Sorry![]()
Ik dacht te lezen dat Bovo al met Parma akkoord is?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:01 schreef Cart_man het volgende:
Onderhandelingen omtrent Kruiswijk lopen waarschijnlijk op niks uit omdat de vraagprijs te hoog is.
Feijenoord is ook nog steeds bezig met Cesare Bovo. Italie doet het echter goed op de OS en aangezien de bondscoach van de Italianen geen zaakwaarnemers in de beurt wil hebben, lopen de ´onderhandelingen´ uit.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:38 schreef Marihuanas het volgende:
We worden KAMPIOEN!!!
Leuke binnenkomer, newbie.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:38 schreef Marihuanas het volgende:
We worden KAMPIOEN!!!
Tja, het is een feit!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke binnenkomer, newbie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |