Ik vind Mtiliga best aardig spelen op links!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Shinji, die wil ie verkopen denk ik. Mtiliga basis, bizar.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:56 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we dat ook niet echt nodig. Sorry Kruiswijk.
Het was een grapjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:09 schreef RedGuy het volgende:
[..].
Kruiswijk, komen graag! Verdedigers hoeven alleen maar te verdedigen, dus Loovens ook graag in de basis samen met Saidi.
Ook al zijn het de twee beste spelers in de selectie, zondag hebben we ze niet echt gemist. Ja tegen de Graafschap, ja. Maar toch, het team stond er wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:10 schreef jpzegthallo het volgende:
Ono en Buffel misschien weg dan. Brrr.
Ono is even weg geweest en dit team won met 6-1. Waarom zou Gullit Ono dan gelijk brengen. Never change a winning team etc. Rustig brengen die gast, aangezien hij zeer weinig vakantie heeft gehad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:10 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk dat Ono speelt ipv Buffel aankomende zondag.
- Punt 1 - Die programma's van dat Gadget gedoe is al ik weet niet hoe lang geleden opgenomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ono is even weg geweest en dit team won met 6-1. Waarom zou Gullit Ono dan gelijk brengen. Never change a winning team etc. Rustig brengen die gast, aangezien hij zeer weinig vakantie heeft gehad.
Niets dan lof hoe Feyenoord zich de laatste tijd presenteert hoor, maar ik vind Gullit een beetje raar overkomen de laatste tijd. Er gaat geen dag voorbij of ik zie z'n hoofd weer voorbij komen op tv, en dan niet in die Fortiscommercial of ivm met een voetbalprogramma, maar in een gadgetprogramma, een golfprogramma, een goededoelenprogramma, zeg maar alles behalve Feyenoord en voetbal-gerelateerd. Het lijk twel of hij het trainerschap van Feyenoord als bijbaantje heeft.
Puntje twee is de zaak Buffel. Heeft hij enig idee gehad hoe belangrijk Buffel de afgelopen twee jaar voor Feyenoord is geweest? Dan haal je zo'n gozer toch niet zomaar na 1 helft naar de kant zonder verklaring, waarna je hem in de persconferentie nog even afzeikt? Bij zulke belangrijke spelers moet je aan de langere-termijn denken. Want Buffel is een speler die zich altijd 100% inzet en je als team door moeilijke periodes kan heenslepen.
Natuurlijk moet de beste speler spelen, maar behandel de spelers die zich bewezen hebben met respect, want je weet nooit wanneer je ze weer nodig hebt.
Ik vond trouwens Buffel vorig seizoen ook niet het hele seizoen zo goed spelen, maar Van Marwijk hield altijd iedereen de hand boven het hoofd behalve Van Persie, maar dat was en is een arrogant tering jong. Zag hem trouwens gisteren weer op tv en hij zou het niet er g vinden als hij op links zou spelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:29 schreef Aeroxie het volgende:
- Punt 2 - Zonder reden Buffel eruit gehaald? Denk het niet hij zat totaal niet in de wedstrijd. Ik heb hem haast niet gezien. En toen Kalou erin kwam voor Buffel ging het meteen beter lopen. Gullit heeft in het begin van het seizoen aangegeven dat de beste speeld. Dat was Buffel niet de eerste helft dus die word gewoon vervangen. De rest moet je ook een kans geven en Kalou deed het gewoon goed. Buffel is van Marwijk gewend daar speelde hij altijd, ook al was hij slecht. Dit jaar is dat anders hij heeft meer concurentie dus hij zal constant moeten presteren anders is hij zijn plek kwijt aan een ander. Dit houd de spelers scherp.
Ik hoop van wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:53 schreef methodmich het volgende:
Zondag hoort Feyenoord of HSV Jean wil houden.
Er wordt toch alleen nog een concurrent voor Paauwe gezocht?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Voor dat we iemand gaan halen op de plek van Loovens eerst maar eens kijken hoe Glenn het doet als hij 10 wedstrijden achter elkaar in de bassis staat.
Ja maar ik hoor hier de naam van Kruiswijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er wordt toch alleen nog een concurrent voor Paauwe gezocht?
Misschien gaat die naar Excelsior net als Kolk?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja maar ik hoor hier de naam van Kruiswijk
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien gaat die naar Excelsior net als Kolk?
Ja maar de overstap van Kralingen naar Zuid is snel gemaakt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Kruiswijk naar Excelsior lijkt me een stapje terug
Kruiswijk is linksbenig en dus een concurrent voor Paauwe. Saidi concurreert met Loovens.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja maar ik hoor hier de naam van Kruiswijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |