abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:59:50 #151
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21354978
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Shinji, die wil ie verkopen denk ik. Mtiliga basis, bizar.
Ik vind Mtiliga best aardig spelen op links!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_21355072
Hij doet hartstochtelijk zijn best ja. Net als Rzasa.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:09:53 #153
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21355229
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:56 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Oh, dan hebben we dat ook niet echt nodig. Sorry Kruiswijk.
.

Kruiswijk, komen graag! Verdedigers hoeven alleen maar te verdedigen, dus Loovens ook graag in de basis samen met Saidi.
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:10:33 #154
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21355250
Ik denk dat Ono speelt ipv Buffel aankomende zondag.
pi_21355254
Ono en Buffel misschien weg dan. Brrr.
pi_21355282
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:09 schreef RedGuy het volgende:

[..]

.

Kruiswijk, komen graag! Verdedigers hoeven alleen maar te verdedigen, dus Loovens ook graag in de basis samen met Saidi.
Het was een grapje
pi_21355567
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:10 schreef jpzegthallo het volgende:
Ono en Buffel misschien weg dan. Brrr.
Ook al zijn het de twee beste spelers in de selectie, zondag hebben we ze niet echt gemist. Ja tegen de Graafschap, ja. Maar toch, het team stond er wel.

Mtiliga vliegt er soms wat onbesuisd in, maar kan mee opkomen en kan me geen enkele keer herinneren dat ie onder deed voor zn directe tegenstander.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:35:01 #158
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21357375
Kijk dat is nu het mooie aan Gullit. Niemand is zeker van zijn basisplaats. Gullit heeft voor ogen hoe hij Feijenoord wil zien spelen en daarbij let hij niet op de reputaties van spelers.

Ik denk dat Ono op de plaats van Buffel komt te spelen a.s. zondag tegen WillemII. Buffel zal voor het eerst sinds lange tijd moeten toezien vanaf de bank.
A.M.A.B
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 22:13:03 #159
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21358432
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:10 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk dat Ono speelt ipv Buffel aankomende zondag.
Ono is even weg geweest en dit team won met 6-1. Waarom zou Gullit Ono dan gelijk brengen. Never change a winning team etc. Rustig brengen die gast, aangezien hij zeer weinig vakantie heeft gehad.

Niets dan lof hoe Feyenoord zich de laatste tijd presenteert hoor, maar ik vind Gullit een beetje raar overkomen de laatste tijd. Er gaat geen dag voorbij of ik zie z'n hoofd weer voorbij komen op tv, en dan niet in die Fortiscommercial of ivm met een voetbalprogramma, maar in een gadgetprogramma, een golfprogramma, een goededoelenprogramma, zeg maar alles behalve Feyenoord en voetbal-gerelateerd. Het lijk twel of hij het trainerschap van Feyenoord als bijbaantje heeft.

Puntje twee is de zaak Buffel. Heeft hij enig idee gehad hoe belangrijk Buffel de afgelopen twee jaar voor Feyenoord is geweest? Dan haal je zo'n gozer toch niet zomaar na 1 helft naar de kant zonder verklaring, waarna je hem in de persconferentie nog even afzeikt? Bij zulke belangrijke spelers moet je aan de langere-termijn denken. Want Buffel is een speler die zich altijd 100% inzet en je als team door moeilijke periodes kan heenslepen.

Natuurlijk moet de beste speler spelen, maar behandel de spelers die zich bewezen hebben met respect, want je weet nooit wanneer je ze weer nodig hebt.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_21358896
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 22:13 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ono is even weg geweest en dit team won met 6-1. Waarom zou Gullit Ono dan gelijk brengen. Never change a winning team etc. Rustig brengen die gast, aangezien hij zeer weinig vakantie heeft gehad.

Niets dan lof hoe Feyenoord zich de laatste tijd presenteert hoor, maar ik vind Gullit een beetje raar overkomen de laatste tijd. Er gaat geen dag voorbij of ik zie z'n hoofd weer voorbij komen op tv, en dan niet in die Fortiscommercial of ivm met een voetbalprogramma, maar in een gadgetprogramma, een golfprogramma, een goededoelenprogramma, zeg maar alles behalve Feyenoord en voetbal-gerelateerd. Het lijk twel of hij het trainerschap van Feyenoord als bijbaantje heeft.

Puntje twee is de zaak Buffel. Heeft hij enig idee gehad hoe belangrijk Buffel de afgelopen twee jaar voor Feyenoord is geweest? Dan haal je zo'n gozer toch niet zomaar na 1 helft naar de kant zonder verklaring, waarna je hem in de persconferentie nog even afzeikt? Bij zulke belangrijke spelers moet je aan de langere-termijn denken. Want Buffel is een speler die zich altijd 100% inzet en je als team door moeilijke periodes kan heenslepen.

Natuurlijk moet de beste speler spelen, maar behandel de spelers die zich bewezen hebben met respect, want je weet nooit wanneer je ze weer nodig hebt.
- Punt 1 - Die programma's van dat Gadget gedoe is al ik weet niet hoe lang geleden opgenomen.

- Punt 2 - Zonder reden Buffel eruit gehaald? Denk het niet hij zat totaal niet in de wedstrijd. Ik heb hem haast niet gezien. En toen Kalou erin kwam voor Buffel ging het meteen beter lopen. Gullit heeft in het begin van het seizoen aangegeven dat de beste speeld. Dat was Buffel niet de eerste helft dus die word gewoon vervangen. De rest moet je ook een kans geven en Kalou deed het gewoon goed. Buffel is van Marwijk gewend daar speelde hij altijd, ook al was hij slecht. Dit jaar is dat anders hij heeft meer concurentie dus hij zal constant moeten presteren anders is hij zijn plek kwijt aan een ander. Dit houd de spelers scherp.
pi_21359099
Ik vind het ook juist een kwaliteit van Gullit, dat hij de concurrentie hoog houdt. Spelers die altijd maar zeker zijn van hun plekkie worden minder scherp. Hoe lullig het ook voor Buffel is (zie hem zelf altijd graag spelen), maar nu hij niet kan brengen, wat je normaal van hem verwacht, zal hij toch tijdelijk in wachtkamer moeten plaats nemen.

Maar over Buffel maak ik me ook geen zorgen. Die gozer is uit het juiste hout gesneden, nu heeft hij het even lastig, maar over een paar wedstrijden staat hij er wel weer.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 18 augustus 2004 @ 03:06:17 #162
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21364132
Ik denk ook dat het beter is als Ono eerst een paar wedstrijden op de bank begint, zodat hij topfit kan spelen wanneer het nodig is.

En de regel 'De beste speelt' is beter dan bij Ajaks, waar je tegenwoordig al zeker van je basisplaats bent wanneer je een jaar uit vorm bent.
pi_21365010
Kruiswijk lijkt mij voor Feyenoord ook een zeer goede aankoop. Ik zou alleen ook wel willen zien hoe Loovens het doet achterin. Ik was vorig seizoen in ieder geval erg van hem onder de indruk en verwacht veel van hem bij Feyenoord dit jaar.
Ook Mtiliga zou ik niet uit de basis halen als hij blijft spelen zoals hij tot nu toe doet. Ik vind het om naar te kijken in ieder geval een flinke verademing in vergelijking met zijn voorgangers.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_21365825
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 22:29 schreef Aeroxie het volgende:
- Punt 2 - Zonder reden Buffel eruit gehaald? Denk het niet hij zat totaal niet in de wedstrijd. Ik heb hem haast niet gezien. En toen Kalou erin kwam voor Buffel ging het meteen beter lopen. Gullit heeft in het begin van het seizoen aangegeven dat de beste speeld. Dat was Buffel niet de eerste helft dus die word gewoon vervangen. De rest moet je ook een kans geven en Kalou deed het gewoon goed. Buffel is van Marwijk gewend daar speelde hij altijd, ook al was hij slecht. Dit jaar is dat anders hij heeft meer concurentie dus hij zal constant moeten presteren anders is hij zijn plek kwijt aan een ander. Dit houd de spelers scherp.
Ik vond trouwens Buffel vorig seizoen ook niet het hele seizoen zo goed spelen, maar Van Marwijk hield altijd iedereen de hand boven het hoofd behalve Van Persie, maar dat was en is een arrogant tering jong. Zag hem trouwens gisteren weer op tv en hij zou het niet er g vinden als hij op links zou spelen
pi_21366177
Het boeid van Persie niks zolang hij er maar veel geld voor krijgt.
pi_21373301
Van Persie heeft gewoon weinig kans om centraal te komen spelen, en ziet dat zelf ook in.
pi_21374246
Zondag hoort Feyenoord of HSV Jean wil houden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:54:21 #168
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21374271
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:53 schreef methodmich het volgende:
Zondag hoort Feyenoord of HSV Jean wil houden.
Ik hoop van wel.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_21374431
Voor dat we iemand gaan halen op de plek van Loovens eerst maar eens kijken hoe Glenn het doet als hij 10 wedstrijden achter elkaar in de bassis staat.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 16:03:30 #170
92644 mr_anonimous
pi_21374524
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 16:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Voor dat we iemand gaan halen op de plek van Loovens eerst maar eens kijken hoe Glenn het doet als hij 10 wedstrijden achter elkaar in de bassis staat.
Er wordt toch alleen nog een concurrent voor Paauwe gezocht?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_21374592
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 16:03 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Er wordt toch alleen nog een concurrent voor Paauwe gezocht?
Ja maar ik hoor hier de naam van Kruiswijk
  woensdag 18 augustus 2004 @ 16:09:00 #172
92644 mr_anonimous
pi_21374694
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 16:05 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Misschien gaat die naar Excelsior net als Kolk?
pi_21374744
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Misschien gaat die naar Excelsior net als Kolk?
Kruiswijk naar Excelsior lijkt me een stapje terug
  woensdag 18 augustus 2004 @ 16:13:44 #174
92644 mr_anonimous
pi_21374846
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 16:10 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Kruiswijk naar Excelsior lijkt me een stapje terug
Ja maar de overstap van Kralingen naar Zuid is snel gemaakt.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 16:17:00 #175
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21374959
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 16:05 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Kruiswijk is linksbenig en dus een concurrent voor Paauwe. Saidi concurreert met Loovens.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')