Idd, we hebben er onderhand wel genoeg dacht ik zo.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoera! [afbeelding]
Weer een aanvaller erbij!
Goede aankoopquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:00 schreef Cart_man het volgende:
Goede aankoop!
Dit keer riep ie dat Van Marwijk heel goed gepresteerd heeft in 4 jaar met het winnen van de Uefa-cup. Nu zeg ik niet dat ik het hiermee oneens ben maar volgens mij riep Johan vorig seizoen toch echt wat anders.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:21 schreef RedGuy het volgende:
Ik maak me nergens meer druk om, bij Castelen kwamen er ook tonnen vraagtekens en dat is nu ook al een publiekslieveling.
Had Derksen nog iets negatiefs over Feijenoord te melden?
Die Derksen roept elk seizoen wat anders. Die snorremans is gewoon een vieze kameleon. Elke keer draagt ie andere clubkleuren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit keer riep ie dat Van Marwijk heel goed gepresteerd heeft in 4 jaar met het winnen van de Uefa-cup. Nu zeg ik niet dat ik het hiermee oneens ben maar volgens mij riep Johan vorig seizoen toch echt wat anders.
quote:Buffel wacht met openbreken contract
[Bron: FR-Fans.nl]
Thomas Buffel heeft in het Rotterdams Dagblad laten weten voorlopig niet in te willen gaan op het nieuwe aanbod dat Feyenoord hem onlangs gedaan heeft.
'Ik ga me op mijn sportieve prestaties concentreren. En verder wacht ik een eventueel nieuw voorstel af. Ik speel al sinds mijn zestiende bij Feyenoord, maar het is te vroeg om te roepen dat ik wil vertrekken. Ik wil graag nog iets bereiken met deze club, maar het is niet iedereen gegeven om in schoonheid afscheid te nemen.'
Op de vraag of hij zondag geschrokken is van het feit dat hij in de rust gewisseld werd antwoordde hij: 'Toch wel een beetje, ja. Het is de eerste keer dat ik tijdens de rust al gewisseld werd. Ik speelde tegen De Graafschap niet eens zo slecht. Dus het was wel even raar. Gullit heeft me achteraf geen uitleg gegeven.'
Die uitleg wil Buffel graag alsnog. 'Ik ga binnenkort wel eens met hem praten. Ik wil weten wat hij exact bedoelt. Ik kan kritiek verdragen, maar ik moet er wel iets mee kunnen doen. Hij mag me niet aanvallen en dan zomaar laten vallen. Ik wil niet op mijn lauweren rusten, ik besef dat ik nog veel kan verbeteren.'
Hij moet zijn blad ook kunnen slijten maar die kerel roept vaak onzin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit keer riep ie dat Van Marwijk heel goed gepresteerd heeft in 4 jaar met het winnen van de Uefa-cup. Nu zeg ik niet dat ik het hiermee oneens ben maar volgens mij riep Johan vorig seizoen toch echt wat anders.
Ik hoop dat dit geen problemen gaat geven. Laat hem nou maar mooi zijn contract verlengen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik noem even een kleintjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:14 schreef Cart_man het volgende:
Dat een speler ergens mislukt hoeft niet te betekenen dat het een slechte speler is.
Kan genoeg spelers opnoemen die bij een club zijn geflopt en uiteindelijk terecht komen bij een club waar ze wel slagen.
Kijk dat is nou iemand, die ik wel graag bij Feijenoord wil zien.quote:'Arnold Kruiswijk de volgende aankoop van Feyenoord'
Auteur: Shairaz Kasiemkhan
Gepubliceerd: dinsdag 17 augustus 2004, 13:28 uur
Arnold Kruiswijk staat in nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord. Afgelopen zondag in de wedstrijd FC Groningen - RKC was technisch directeur Wotte aanwezig om Kruiswijk te bekijken. Inmiddels schijnt Feyenoord bij monde van Wotte in gesprek te zijn met Groningen over een overgang van Kruiswijk naar Feyenoord.
Kruiswijk heeft nog een doorlopend contract tot 2007. Onlangs probeerde Groningen zijn contract open te breken en te verlengen tot 2008. Door de recente belangstelling van Feyenoord lijkt Kruiswijk niet bij te gaan tekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |