abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21316753
jubileumtopic
  maandag 16 augustus 2004 @ 08:47:27 #77
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21318548
Goor vond ik juist heel goed spelen, houdt rust in het spel een heeft een paar goede ballen gegeven.
The Most Incredible, Baby
  maandag 16 augustus 2004 @ 08:53:01 #78
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21318584
Ik heb alleen de samenvatting gezien dus echt goed oordelen lukt me niet. Ik weet wel dat ie een paar halve assists gaf met die vrije trappen van hem, kan me niet voorstellen dat dat geluk was dat ze telkens zo diep kwamen en ze terug werden gekopt. Gewoon goed getrained dus Verder speelt Goor toch ook een beetje hangend, of niet? Als die dus iid hangend speeld zal dat wel zijn omdat Gullit nog niet helemaal met 4 aanvallers wil spelen, kan ik begrijpen... Beetje bunker hebben om niet teveel goals tegen te krijgen is ook niet verkeerd.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 16 augustus 2004 @ 08:55:18 #79
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21318604
Goor speelde gewoon linkshalf, en Castelen rechtsbuiten. En dat deden ze beiden heel erg goed.
  maandag 16 augustus 2004 @ 09:24:59 #80
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21318825
Wotte heeft met het aantrekken van Castelen aangetoond dat Ajax zat te slapen. Een van de beste rechtsbuitens kwam gratis en voor niets naar Feyenoord en Ajax wil er nog steeds een hebben.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 16 augustus 2004 @ 10:40:52 #81
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21319709
Ghaly de slechtste man van het veld?
Hij was juist, met Kuyt, de beste man van het veld.

Slecht was Paauwe, dat was ook wel te verwachten. Moet snel een vervanger worden gehaald voor hem.

Verder heb ik wel genoten gisteren. Er werd tenminste niet teveel geleund op de verdediging na de 1-0. Feijenoord bleef gaan, wat dan ook resulteerde in nog 5 doelpunte.
A.M.A.B
pi_21319854
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:40 schreef Cart_man het volgende:

Slecht was Paauwe, dat was ook wel te verwachten. Moet snel een vervanger worden gehaald voor hem.
helemaal mee eens
  maandag 16 augustus 2004 @ 10:51:49 #83
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21319863
Ik vind het wel beetje zielig voor Patrick.. Hijs wel de slechtste hoor maar wel zielig dat ie zo het veld moet gaan ruimen.. Misschien had ie beter kunnen stoppen. Nu zal die vast en zeker op de bank belanden.

Ook een beetje "vreemd" is dat ze een concurrent willen halen voor Paauwe... Lijkt me dat ze gewoon een betere moeten halen anders schiet het nog niks op.. dan zou het de zwakste schakel blijven.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_21319932
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:51 schreef jojomen4 het volgende:

Ook een beetje "vreemd" is dat ze een concurrent willen halen voor Paauwe... Lijkt me dat ze gewoon een betere moeten halen anders schiet het nog niks op.. dan zou het de zwakste schakel blijven.
het voordeel van een concurrent dat ze moeten strijden om basispositie waardoor ze alleen maar beter worden. Als je een veel betere speler haalt en Pauwe belandt op de bank is de kans groot dat je een erg grote terugslag als de man geblesseerd raakt en Pauwe er weer in komt.
  maandag 16 augustus 2004 @ 10:57:29 #85
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21319961
Paauwe is 29, waarom zou hij in godsnaam moeten stoppen?
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:01:33 #86
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21320014
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:57 schreef RedGuy het volgende:
Paauwe is 29, waarom zou hij in godsnaam moeten stoppen?
Omdat ie al 4 jaar aftakelt Hij zou een van de belangrijkere spelers moeten zijn met zijn leeftijd terwijl die een van de zwakkere punten in het team is. Iig vertrekken naar een clubje waar die wel belangrijk kan zijn.
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:22:55 #87
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21320348
Wie moet er opgeofferd worden als Ono (Uitgeschakeld op de OS) terug is? Bosschaart en Ghaly op het middenveld lijkt prima te gaan, Goor speelt uitstekend, Mtiliga doet het goed op de linksback en Castelen straalt het zelfvertrouwen uit.

De enige die ik kan bedenken is Buffel, die uit vorm lijkt.
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:25:00 #88
92644 mr_anonimous
pi_21320390
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:22 schreef RedGuy het volgende:
Wie moet er opgeofferd worden als Ono (Uitgeschakeld op de OS) terug is? Bosschaart en Ghaly op het middenveld lijkt prima te gaan, Goor speelt uitstekend, Mtiliga doet het goed op de linksback en Castelen straalt het zelfvertrouwen uit.

De enige die ik kan bedenken is Buffel, die uit vorm lijkt.
En dan mist Salomon weer zijn basisplaats. Keuzes, Keuzes, Keuzes.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:49:39 #89
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21320883
Simpel.

Mtiliga eruit. Bosschaart komt op die positie en Ono/Ghaly op het middenveld. Buffel moet je niet afschrijven na een wat mindere wedstrijd.

Mtiliga liet gisteren ook wat gaten vallen achterin.
A.M.A.B
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:52:21 #90
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21320937
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:49 schreef Cart_man het volgende:
Simpel.

Mtiliga eruit. Bosschaart komt op die positie en Ono/Ghaly op het middenveld. Buffel moet je niet afschrijven na een wat mindere wedstrijd.

Mtiliga liet gisteren ook wat gaten vallen achterin.
Ja, normaal gesproken zou ik dat ook zeggen, maar ik las dat Gullit heeft gezegd dat Bosschaart op het middenveld blijft.

Lastig, als je zoveel goede selectiespelers hebt.
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:55:27 #91
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_21321008
Hallo, De Graafschap! Nummer 6 van de GGD! Maargoed. Selectie is er zeker op vooruit gegaan. Meer snelheid achterin zonder Van der Berg en De Nooijer en (paauwe). En voorin meer voetbal. Buffel en Kuyt zijn hardlopers en werkers met weinig creativiteit. Met castelen kan kuyt veel meer zijn spelletje spelen en in zijn positie blijven. Wat dat betreft zal ik altijd de voorkeur geven aan Kalou boven buffel zolang het goed gaat zou laten staan.. Maar de vorm houd hij maar een aantal wedstrijden vast, gezien zijn wisselvalligheid bij excelsior vorig jaar.
pi_21321497
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 01:52 schreef LePenseur het volgende:
Ghehe, jah er is weer hoop eindelijk
Alleen wat Goor op die linksbuitenpositie deed was me echt een '?'. Waarschijnlijk tijdelijk gebrek aan beter, maar dat is toch niet iemand die met gevaarlijke solo's de achterlijn bereikt enzo... 99% van alle gevaar kwam over rechts
Dat kwam omdat Goor niet linksbuiten stond. Feyenoord speelt met 2 spitsen namenlijk Kuijt en Buffel. En dan staat rechts op het middenveld Castelen die aanvallent ingesteld is en aan de linkerkant Goor die wat meer terughoudend is. Dat was namenlijk wat er vorig jaar fout ging. Toen speelde we 4-2-4 en domineerde we nooit het middenveld. Nu spelen we 4-4-2 met een aanvallend ingestelde rechter middenvelder die figureerd als een buitenspeler en een linkermiddenvelder die terughoudend is waardoor er bij een counteraanval niet meteen een heel gat op het middenveld valt. Wat er vorig jaar zo vaak fout ging.
pi_21321647
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 09:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Wotte heeft met het aantrekken van Castelen aangetoond dat Ajax zat te slapen. Een van de beste rechtsbuitens kwam gratis en voor niets naar Feyenoord en Ajax wil er nog steeds een hebben.
Koemand lulde zich gister een studio voetbal helemaal vast. Umberto Tan vroeg of ze niet aan castelen hadden gedacht die transfer vrij was en omdat ze nog een rechtsbuiten zochten. Koeman zei dat ze hem niet hadden genomen omdat hij dan de doostroom van de Mul en de Ridder zou blokkeren. En toen vroeg Tan waarom hij er dan toch een bij wil hebben. Toen zei Koeman, dat ligt anders

Wat een lachertje
  maandag 16 augustus 2004 @ 12:31:27 #94
92644 mr_anonimous
pi_21321716
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:28 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Koemand lulde zich gister een studio voetbal helemaal vast. Umberto Tan vroeg of ze niet aan castelen hadden gedacht die transfer vrij was en omdat ze nog een rechtsbuiten zochten. Koeman zei dat ze hem niet hadden genomen omdat hij dan de doostroom van de Mul en de Ridder zou blokkeren. En toen vroeg Tan waarom hij er dan toch een bij wil hebben. Toen zei Koeman, dat ligt anders

Wat een lachertje
Koeman demonstreerde gister weer dat hij een lul de behanger is.
pi_21324154
Zag er goed en leuk uit.

Maar ja, je kan dit natuurlijk geen test noemen, want De Graafschap stelde werkelijk helemaal niks voor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21324737
Vond Feyenoord toch erg goed spelen . Hopen dat er Europees succes voor ze in zit in Rotterdam . De titel blijft voorlopig in Amsterdam als jullie het niet erg vinden
pi_21329240
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:40 schreef Cart_man het volgende:
Ghaly de slechtste man van het veld?
Hij was juist, met Kuyt, de beste man van het veld.

Hij heeft bijna geen een bal goed geraakt. Elke veroverde bal verspeelde hij weer door een mislukt hakballetje of te sloom/nonchalant reageren.
pi_21329273
Ghali Ghali of Paauwe?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21329905
Ghali enkelvoud.
Buffel speelde ook (relatief) kut, omdat ie toch wel een aardige tik kreeg van ... die verdediger. Noppen tegen zn wreef.
pi_21331319
Is dit al langsgekomen?
quote:
Feyenoord 'plukt' Santi Kolk weg bij Heerenveen

Feyenoord heeft zich voor twee seizoenen versterkt met Santi Kolk(22). De aanvaller komt transfervrij over van Heerenveen. Echter zal Kolk niet direct voor Feyenoord spelen. Hij wordt verhuurd aan satelietclub Exelsior.

Het contract van Kolk bij Heerenveen liep nog tot de zomer van volgend jaar. Kolk begon z'n carriere bij ADO Den Haag. In de zomer van 2000 werd hij overgenomen door Heerenveen, maar wist tot nu toe slechts 26 keer in actie te komen voor de club. Tussentijds werd hij verhuurd aan RKC, ADO en Den Bosch (afgelopen seizoen).

Kolk die tevens jeugdinternational is zal bij Exelsior beginnen, mocht Feyenoord-coach Ruud Gullit hem nodig hebben dan vertrekt hij direct naar de Kuip.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')