Niet?quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Koeman is nooit een Feyenoorder geweest
hehequote:Op zondag 15 augustus 2004 19:37 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ach Staamplaats, ze kunnen zeggen wat ze willen, maar wij staan bovenaan.
Oranje shirt, wit/grijs petje..?quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Het zicht vanaf vak E is stukken beter, volgens mij heb ik Staanplaats in de verte nog gezien toen hij zijn vlag na de wedstrijd verwijderde!
Yepz, en (zonne)bril op!quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:07 schreef Staanplaats het volgende:
Oranje shirt, wit/grijs petje op..?
Yep!quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz, en (zonne)bril op!
Als ik je volgende wedstrijd de vlag op zie hang spreek ik je wel ff aan.
Waar zit je normaal in Vak E?
Ow, ik zat ongeveer op 1/4 aan de rechterkant. Gele Lacoste polo en witte broek met zwarte streep.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:09 schreef Staanplaats het volgende:
Rechterkant als je het vak in loopt van ondere, richting plexiglas, 3/4 hoogte.
Lazovic sprong inderdaad in de gracht. Hij wou z'n shirt aan een fan geven en ging aan de reling hangen. Toen kon hij blijkbaar alleen nog naar beneden.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:10 schreef Butra het volgende:
[..]
En Lazovic de gracht in gesprongen bij Z?![]()
Ik vond de combinaties op het middenveld en in de spits behoorlijk lekker lopen, daar is op geoefend. Alleen ontbrak het duidelijk nog aan afronding.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:05 schreef Georges het volgende:
Ik heb alleen de goals gezien, was het spel hoopvol of is het nog te vroeg om er conclusies aan te verbinden?
Lazovic bedoel je zeker? Aardig inschattingsfoutje van hemquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:13 schreef VoreG het volgende:
Dat beeld dat Smolarek de gracht inflikkert
Lazovic..quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:13 schreef VoreG het volgende:
Dat was Danko.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:13 schreef VoreG het volgende:
Ook een inschattings fout van mijquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:14 schreef InnocentFR het volgende:
Lazovic bedoel je zeker? Aardig inschattingsfoutje van hem
6 miljoen zo even de greppel inquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:22 schreef TC03 het volgende:
Ja, idd. Zag er zo grappig uit. Voel je je ook voor lul staan als spits van ¤6 miljoen
.
Geblesseerd of niet, hij zal niet veel in de basis beginnen de komende tijd.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop niet dat Danko geblesseerd is geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |