die jongen heeft het waardeloos gedaan. Na edward sturing was hij vorig jaar de slechtste coach van nederland. In 4 jaar tijd hebben we niet 1 keer champions league gespeeld, of een nationale prijs gepakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij moet zijn blad ook kunnen slijten maar die kerel roept vaak onzin.
Van Marwijk heeft het goed gedaan tot hij genaaid werd door een paar spelers en toen zakte de boel in als een kaartenhuisje. Je kan die man totaal niks verwijten want geen enkel andere club zou zo'n klap kunnen opvangen zoals Feyenoord kreeg met het vertrek van bepalende spelers.
Als ibrahimovic in vorm blijt, kunnen jullie die derde positie best behouden hoorquote:
Zou gewoon terug bij af beteken, als er nu mensen met een combi naar Vitesse gaan..quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:07 schreef InnocentFR het volgende:
Erg gezellig dagje vandaag gehad.
Volgende week worden er dus toch kaarten afgenomen voor het uitvak,
alsnog boycotten dat uitvak/combi!
Bron? VI zegt namelijk dat hij hoopt a.s. zondag weer fit te zijn, idem voor Studio Sport.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef Haspel33 het volgende:
Castelen 2 tot 8 weken eruit door hamstring. Zonder hem en Robben zijn we weer vleugellam tegen Tsjechie.
Op Danko Lazonic, die Kuijt de 4-0 gaf.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:56 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik zag wel dat hij Bobson onderuit haalde.
Dat leek meer op een blinde beuk naar voren richting de spitsen, echt geplaatst was het niet ofzoquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op Danko Lazonic, die Kuijt de 4-0 gaf.
Naïeve gedachte van die 80%. Gemeente Arnhem wil altijd supporters in de (eenmalige) combi proppen om vervolgens te evalueren. Zijn ze heel goed in daar, evalueren..alleen durven ze niet van te voren de criteria aan te geven waarover ze gaan evalueren. Dat die 80% niet ziet dat er gewoon weer een spelletje met ze wordt gespeeld..quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Erasmusch het volgende:
Dr is in tilburg een enquete onder het uitpubliek gedaan waarin bijna 80% aangaf akkoord te gaan met de 'eenmalige' combi naar vitesse.
Echte Rotterdammers spellen het nog op de oude manier. Met IJ dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:50 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik ben geen Feyenoorder (AJAX!), maar zelf ik weet dat het Feyenoord is! Shame on the TS![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:50 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik ben geen Feyenoorder (AJAX!), maar zelf ik weet dat het Feyenoord is! Shame on the TS![]()
quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord zijn zinnen had gezet op het aantrekken van de Braziliaanse verdediger Silvinho van Barcelona. Dat was dus de gewenste Braziliaan van een club uit de G14. Barcelona kon echter geen uitsluitsel geven of het hem wilde laten gaan, waardoor Feyenoord met het oog op de transferdeadline van 31 augustus de interesse moest gaan verleggen. Volgens het Algemeen Dagblad komt de Portugees Bruno Basto van Bordeaux nu op proef. Na vier jaar in de basis heeft hij daar nu zijn basisplaats verloren. De voormalig speler van Benfica heeft nog een contract tot 2007. De 26-jarige verdediger kan zowel als linksback als als linker centrale verdediger uit de voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |