quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat een liefde weer![]()
ik vind je ook lief hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat een liefde weer![]()
Gewaagde uitspraak, maar cals = rotzakken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:51 schreef mordradead het volgende:
ik vind rockstah zoiezo een rotzak
fuck off met je arcade titelsquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:40 schreef Khadgar het volgende:
wat de fuck is dit voor topictitel? Leer engels of leer nederlands, maar geen Engelands, of Nederlish.
Een topictitel als : "Press start to continue", of "Insert Coin", of "Game Over" zijn toch stukken betere mogelijkheden.
Als ie zonder tiepvauten was geweest was ie een stuk leuker en btw het is gam slowchat en verrassing arcade titels zijn ook gamesquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:37 schreef rockstah het volgende:
[..]
fuck off met je arcade titelsdees is hartstikke cool
![]()
Heel wat leuker, ja.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ie zonder tiepvauten was geweest was ie een stuk leuker
ja, maar er zijn al 30 topics die zo heten. en bovendien zuigen arcade games.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ie zonder tiepvauten was geweest was ie een stuk leuker en btw het is gam slowchat en verrassing arcade titels zijn ook games
vriendquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
ik braak ook op jou rockstah
wat vind je van :quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ie zonder tiepvauten was geweest was ie een stuk leuker en btw het is gam slowchat en verrassing arcade titels zijn ook games
andere keerquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
ik adoreer jou rockstah, ik wil graag braaksex met je.
Gegooid is nog altijd met een d.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat vind je van :
[Gam SC] Waar capibar moet oprotten met zijn camera's
[Gam SC] Waar fototoestellen tegen de muur worden gegooit
of
[Gam SC]Waar Tain n00bz helpt met op internet komen
een beetje van gamedemon en een beetje van rockstahquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gegooid is nog altijd met een d.
Ik zie ze liever 'een beetje van x, een beetje van y, en zonder spelfouten'.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
een beetje van gamedemon en een beetje van rockstah
[HOMO] 1006 - maken een diepe, subtiele buiging naar benee..quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:20 schreef rockstah het volgende:
[Hools] Hét VBL-Café #410 Eerste weekend zit er alweer op
ik heb me daar ooit eens geprobeerd in te spammen, maar dat zijn allemaal van die ouwe wijsneuzen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:24 schreef Tain het volgende:
[..]
[HOMO] 1006 - maken een diepe, subtiele buiging naar benee..
Ik ben een klootzak!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik heb me daar ooit eens geprobeerd in te spammen, maar dat zijn allemaal van die ouwe wijsneuzen.
ik vind het echt grappig dat jij je zo druk om mij zit te makenquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat vind je van :
[Gam SC] Waar capibar moet oprotten met zijn camera's
[Gam SC] Waar fototoestellen tegen de muur worden gegooid
of
[Gam SC]Waar Tain n00bz helpt met op internet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |