je krijgt een bepaald budget waarvan je dus 11 spelers moet kopen..... hoe meer punten je haalt hoe meer geld je krijgt waardoor je meer spelers kunt kopenquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:59 schreef Tain het volgende:
zijn de psv'ers, feyenoorders, ajacieden te duur ofzo?
ja maar de goede mensen van dat team scoren toch veel meer punten dan een paar middelmatige?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
je krijgt een bepaald budget waarvan je dus 11 spelers moet kopen..... hoe meer punten je haalt hoe meer geld je krijgt waardoor je meer spelers kunt kopen
soms wel, soms nietquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:07 schreef Tain het volgende:
[..]
ja maar de goede mensen van dat team scoren toch veel meer punten dan een paar middelmatige?
dat heb je natuurlijk altijd, maar nog nooit kansberekening gehad?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
soms wel, soms niet![]()
ja al wel maar daar denk ik liever neit aan terug (al was het een van de weinige voldoende'squote:Op maandag 16 augustus 2004 09:10 schreef Tain het volgende:
[..]
dat heb je natuurlijk altijd, maar nog nooit kansberekening gehad?
doe maarquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:19 schreef Tain het volgende:
Ligt er inderdaad maar net aan wat je zelf ook beter lijkt inderdaad, misschien ga ik zo ook even voor de grap een team maken
Niet voetbal, voetbalmanager is heel wat andersquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:33 schreef GinaG het volgende:
Wat een leuk onderwerp voetbal![]()
wat hij zegtquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet voetbal, voetbalmanager is heel wat anders
Neuh.quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:10 schreef Tain het volgende:
[..]
dat heb je natuurlijk altijd, maar nog nooit kansberekening gehad?
Subleague aanmaken?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat hij zegt, dan gaan we bijhouden wie er van de gam sc het beste is
doen we wel hier in gam sc.... wanneer krijg ik eigenlijk mijn puntenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Subleague aanmaken?
Oowquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet voetbal, voetbalmanager is heel wat anders
vertel mij een wat dat met voetbal te maken heeft?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
OowEr zit het woordje voetbal in anders
![]()
hulp op afstand -> windows xpquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:46 schreef Tain het volgende:
nee, ben helpdesk aan het spelen, hang al 15 min aan de telefoon
vrij lastig als degene waar ik voor aan het helpdesken ben geen netwerkverbinding kan krijgenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
hulp op afstand -> windows xp
netwerk in de zin van lan of in de zin van internet.... als het dat laatste is niet neequote:Op maandag 16 augustus 2004 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
vrij lastig als degene waar ik voor aan het helpdesken ben geen netwerkverbinding kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |