je krijgt een bepaald budget waarvan je dus 11 spelers moet kopen..... hoe meer punten je haalt hoe meer geld je krijgt waardoor je meer spelers kunt kopenquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:59 schreef Tain het volgende:
zijn de psv'ers, feyenoorders, ajacieden te duur ofzo?
ja maar de goede mensen van dat team scoren toch veel meer punten dan een paar middelmatige?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
je krijgt een bepaald budget waarvan je dus 11 spelers moet kopen..... hoe meer punten je haalt hoe meer geld je krijgt waardoor je meer spelers kunt kopen
soms wel, soms nietquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:07 schreef Tain het volgende:
[..]
ja maar de goede mensen van dat team scoren toch veel meer punten dan een paar middelmatige?
dat heb je natuurlijk altijd, maar nog nooit kansberekening gehad?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
soms wel, soms nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja al wel maar daar denk ik liever neit aan terug (al was het een van de weinige voldoende'squote:Op maandag 16 augustus 2004 09:10 schreef Tain het volgende:
[..]
dat heb je natuurlijk altijd, maar nog nooit kansberekening gehad?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doe maarquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:19 schreef Tain het volgende:
Ligt er inderdaad maar net aan wat je zelf ook beter lijkt inderdaad, misschien ga ik zo ook even voor de grap een team makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet voetbal, voetbalmanager is heel wat andersquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:33 schreef GinaG het volgende:
Wat een leuk onderwerp voetbalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat hij zegtquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet voetbal, voetbalmanager is heel wat anders
Neuh.quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:10 schreef Tain het volgende:
[..]
dat heb je natuurlijk altijd, maar nog nooit kansberekening gehad?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Subleague aanmaken?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat hij zegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., dan gaan we bijhouden wie er van de gam sc het beste isJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doen we wel hier in gam sc.... wanneer krijg ik eigenlijk mijn puntenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Subleague aanmaken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oowquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet voetbal, voetbalmanager is heel wat anders
vertel mij een wat dat met voetbal te maken heeft?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Er zit het woordje voetbal in andersJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hulp op afstand -> windows xpquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:46 schreef Tain het volgende:
nee, ben helpdesk aan het spelen, hang al 15 min aan de telefoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vrij lastig als degene waar ik voor aan het helpdesken ben geen netwerkverbinding kan krijgenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
hulp op afstand -> windows xpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
netwerk in de zin van lan of in de zin van internet.... als het dat laatste is niet neequote:Op maandag 16 augustus 2004 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
vrij lastig als degene waar ik voor aan het helpdesken ben geen netwerkverbinding kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop