quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:27 schreef Gamedemon het volgende:
intresanter dan die kut camera's van je kut toerist
quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:32 schreef Gamedemon het volgende:
anders post je alle plaatjes die hier staan : http://forumspam.articblue.nl/post_related/whocares/images/
kut n00b
nee, even serieus, goed spuerwerk man, dat je de site hebt gevonden waar ik mijn plaatjes vandaan heb, die url vermelding linksonderaan is namelijk ZO onopvallentquote:
Cap, ben je nou zou vergeetachtig of ben je een fanatiek lijm snuiver ofzo? Er zijn al 100x discussies geweest over dat niemand hier camera's wil hebben, ga gewoon lekker naar ONZ of naar FOTquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:51 schreef capibar het volgende:
[..]
wat snaptwaar heb je het over
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent 7 dagen ouder.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey we kwamen er tegelijk in dus we zitten gewoon bij elkaar in de klas![]()
msn is toch kut maarja...... utrecht heeft verlorenquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Great, m'n MSN heeft kuren. (Niet degene die in m'n profiel staat.)
hmmz vandaar al die sombere gezichten hier op station utrechtquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
msn is toch kut maarja...... utrecht heeft verlorenheerenveen heeft goed ingekocht
cambuur is kut
Comes in handy, zeker omdat bijna niemand ICQ gebruikt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
msn is toch kut maarja...... utrecht heeft verlorenheerenveen heeft goed ingekocht
cambuur is kut
Heeft mij ook weinig opgeleverd.quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:51 schreef Tain het volgende:
[..]
hmmz vandaar al die sombere gezichten hier op station utrecht
post je team eens, mij heeft het ook weinig opgeleverd al heb ik volgens mij geeneen utrecht speler..... 1e keer dat ik meedoe dus ik ga voor de een na laatste plaatsquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heeft mij ook weinig opgeleverd.(Voetbalmanager.)
Half a sec, if you please.quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
post je team eens, mij heeft het ook weinig opgeleverd al heb ik volgens mij geeneen utrecht speler..... 1e keer dat ik meedoe dus ik ga voor de een na laatste plaats
ik zal hem oko ff postenquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Half a sec, if you please.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:55 schreef Tain het volgende:
leuk voetbalmanagers, hattrick is leuk om te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |