rel ON-waardig al is het alleen maar omdat jij het zo graag wiltquote:Op maandag 16 augustus 2004 17:58 schreef rockstah het volgende:
het is een next gen consoles topic geworden
en wat denken jullie? is hij rel waardig?
Arme knullie toch ik heb zo een medelijkden met jequote:Op maandag 16 augustus 2004 16:29 schreef pkwarts het volgende:
die van mij staat nog steeds op verzonden
pkwarts doet dat anders, die eet en drinkt dagen niet omdat hij in een donker hoekje op zijn kamer met net genoeg ligt om te lezen zit. Als ie boeken heeft om te lezen dan tenminstequote:Op maandag 16 augustus 2004 18:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Arme knullie toch ik heb zo een medelijkden met je![]()
Ik ben net thuis met de HALO boeken, lekker souto soepje gehaald, wat ijskoude biertjes erbij. En dan lekker op het balkon met het zonnetje erbij beginnen aan het eerste boek![]()
Oooh pkwarts had ik je al verteld dat ik alle HALO boeken al hebHeheheheh
kijk dit: dit had ik dus ookquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Arme knullie toch ik heb zo een medelijkden met je![]()
Ik ben net thuis met de HALO boeken, lekker souto soepje gehaald, wat ijskoude biertjes erbij. En dan lekker op het balkon met het zonnetje erbij beginnen aan het eerste boek![]()
Oooh pkwarts had ik je al verteld dat ik alle HALO boeken al hebHeheheheh
dus als je vandaag het verzonden mailtje hebt ontvangen kun je je pakketje overmogen (woensdag) vanaf 12 uur ophalen in de frs winkel..... was bij mij tenminste wel het gevalquote:"Verzonden": Het betreffende artikel wordt vandaag aan je verzonden en kan je uiterlijk overmorgen vanaf 12:00 afhalen en betalen in onze winkel.
De arme knul toch, zou het nog ooit goed komen met hem danquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
pkwarts doet dat anders, die eet en drinkt dagen niet omdat hij in een donker hoekje op zijn kamer met net genoeg ligt om te lezen zit. Als ie boeken heeft om te lezen dan tenminste![]()
Vraag ik me ook al jaren afquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
De arme knul toch, zou het nog ooit goed komen met hem dan![]()
Zelda.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:06 schreef Gamedemon het volgende:
rockstah post in de topic dat je mario en zelda helemaal zat bent dat je er te oud voor bent geworden...flame war gegarandeert
ik zie ze altijd bij de V&D liggen. volgens mij heb je niet goed gekeken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:18 schreef gieling het volgende:
héél Utrecht afgelopen. Nergens meer de Ipod 20gb of de Ipod mini
dixons heeft ze ook altijd.... misschien zou je het een keer bij een echte computerzaak moeten proberenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zie ze altijd bij de V&D liggen. volgens mij heb je niet goed gekeken.
Ik heb even de spelfouten gezocht voor je:quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:58 schreef rockstah het volgende:
het is een next gen consoles topic geworden
en wat denken jullie? is hij rel waardig?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:39 schreef rockstah het volgende:
standaart
dit keer
het beste word
standaart
gaflamed
moeten gebaseert zijn op
het chipset word
hij sterk word
het iets word
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb even de spelfouten gezocht voor je:
Je mag zelf kijken waar ze horen.(Er zitten ook grammaticale fouten tussen.)
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
dixons heeft ze ook altijd.... misschien zou je het een keer bij een echte computerzaak moeten proberen
Ok we waren begonnen bij de MM, toen naar Dixons, toen V&D, toen terug naar MM, toen naar Staphforst, toen naar bijenkorf, toen naar radio steenweg, toen naar een vage winkel, toen naar dynabyte, toen naar paradidget, toen naar computerland toen naar vobis. Dus ik neem aan dat ik toch wel goed heb gekekenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zie ze altijd bij de V&D liggen. volgens mij heb je niet goed gekeken.
www.machouse.nlquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:44 schreef gieling het volgende:
oh, en bij bijenkorf hadden ze wel een 3e G 20gb....
voor 450E
Dat is verdomme duurder dan een 40gb 4e G
dude, weet je hoeveel moeite ik heb gedaan om uberhaupt al met hoofdletters te typenquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb even de spelfouten gezocht voor je:
Je mag zelf kijken waar ze horen.(Er zitten ook grammaticale fouten tussen.)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |