welk commodore en amiga gezeik?quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:54 schreef rockstah het volgende:
sorry, maar ik ben dat commodore en amiga gezeik goed zat. this is the new generation of gamers!
zeg je dat nu gewoon om een rel te veroorzaken of meen je het echt?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:03 schreef Tain het volgende:
vond genma onimusha eigenlijk veel beter dan ninja gaiden
ik meen het echt, ninja gaiden is echt bijna alleen maar hack 'n slashquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:07 schreef rockstah het volgende:
[..]
zeg je dat nu gewoon om een rel te veroorzaken of meen je het echt?
typoquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:
dude, het is 'breaking the outer shell'
zet dan gewoon 'de buitenste schil aan het breken' neer ofzo
Het is toch ook een hack 'n slash game?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:08 schreef Tain het volgende:
[..]
ik meen het echt, ninja gaiden is echt bijna alleen maar hack 'n slash
dat is toch goed of nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:08 schreef Tain het volgende:
[..]
ik meen het echt, ninja gaiden is echt bijna alleen maar hack 'n slash
ik zeg toch niet dat het geen hack 'n slash is, ik vind het alleen teveel. Ik mis puzzeltjes en gesprekken enzoquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het is toch ook een hack 'n slash game?
Dat is net als over Quake 3 zeggen dat het bijna alleen maar schieten is
Je wilde gewoon 'Raki' in de topictitel verwerken he, jaja, ik heb je doorquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:08 schreef rockstah het volgende:
[..]
typoik moest hem even snel maken voor iemand anders. en braken kan toch ook.
dus we zijn de uiterste schil aan het uitkotsen. lijkt me sowieso veel effectiefer.
mijn god wat ben jij bedorvenquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:10 schreef Tain het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het geen hack 'n slash is, ik vind het alleen teveel. Ik mis puzzeltjes en gesprekken enzo
Dan moet je zeggen dat je Onimusha léuker vind, niet béterquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:10 schreef Tain het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het geen hack 'n slash is, ik vind het alleen teveel. Ik mis puzzeltjes en gesprekken enzo
niet te vergelijken...quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:03 schreef Tain het volgende:
vond genma onimusha eigenlijk veel beter dan ninja gaiden
Mja, je hebt gelijk, I fucked up.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:15 schreef Tain het volgende:
iets beter vinden is toch net zo hard een mening als leuker vinden
Hoe vond je Riddick trouwensquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niet te vergelijken...
en over onimusha gesproken...ik wacht al 4 weken op me order van play voor onimusha 3...
na 2 weken al gemailt ...hebben ze een nieuwe gestuurd...nu weer 2 weken later...kan ik weer een mailtje sturen...irritante klote zooi...tegen de tijd dat ik em binnen heb kan ik em hier al voor 48 kopen
dus nu zitten er 2 postbodes lekker onimusha 3 te spelen...quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niet te vergelijken...
en over onimusha gesproken...ik wacht al 4 weken op me order van play voor onimusha 3...
na 2 weken al gemailt ...hebben ze een nieuwe gestuurd...nu weer 2 weken later...kan ik weer een mailtje sturen...irritante klote zooi...tegen de tijd dat ik em binnen heb kan ik em hier al voor 48 kopen
kort maar vetjes...ruil ik tegen 2 keer black arrow...quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe vond je Riddick trouwens![]()
heeft geen zin, morgen zit hij toch weer volquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:11 schreef gieling het volgende:
tvp!
goed voor mijn post countquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
heeft geen zin, morgen zit hij toch weer vol
jij spammertje!quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:20 schreef gieling het volgende:
[..]
goed voor mijn post count
Dan moet je me nog uitleggen hoe je 1. er bij komt dat outer met 2 keer t is, en 2. Hoe je er bij komt dat outer met uiterste wordt vertaald? Outer = buitenste, IIRC.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:08 schreef rockstah het volgende:
[..]
typoik moest hem even snel maken voor iemand anders. en braken kan toch ook.
dus we zijn de uiterste schil aan het uitkotsen. lijkt me sowieso veel effectiefer.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan moet je me nog uitleggen hoe je 1. er bij komt dat outer met 2 keer t is, en 2. Hoe je er bij komt dat outer met uiterste wordt vertaald? Outer = buitenste, IIRC.En 3. Braken is to vomit, to puke, maar de beste hier is to throw up, denk ik. (Als je het in de kotsende zin bedoelt.) Dan zou je er throwing up the outer shell van kunnen maken.
M.a.w. Leer Engels. Ga eens langs bij een van die TTO docenten, of hebben jullie dat niet?
(Ik kon het niet laten.)
Dat had nu ook weer niet gehoeven.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Beter zo ?
![]()
Mag ik vragen wat TTO is?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat had nu ook weer niet gehoeven.
Je zit op het TTO of je zit er niet op.
ik volg geen TTO en ik kreeg ook kromme tenen van de TTquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je zit op het TTO of je zit er niet op.
Tweetalig onderwijs.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat TTO is?![]()
Ik mag aannemen dat je engels wel goed is? Als jij electrotechniek bij een TU wilt volgen (mastersgedoe) dan zul je les in het engels krijgenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik volg geen TTO en ik kreeg ook kromme tenen van de TT
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tweetalig onderwijs.
Pkwarts: Dat kan ook, maar ik ken mensen die hier de fout niet in zouden kunnen vinden. (Geen van beide.)
................quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan moet je me nog uitleggen hoe je 1. er bij komt dat outer met 2 keer t is, en 2. Hoe je er bij komt dat outer met uiterste wordt vertaald? Outer = buitenste, IIRC.En 3. Braken is to vomit, to puke, maar de beste hier is to throw up, denk ik. (Als je het in de kotsende zin bedoelt.) Dan zou je er throwing up the outer shell van kunnen maken.
M.a.w. Leer Engels. Ga eens langs bij een van die TTO docenten, of hebben jullie dat niet?
(Ik kon het niet laten.)
mijn engels is goed. soms zelfs beter dan mijn nederlands.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je engels wel goed is? Als jij electrotechniek bij een TU wilt volgen (mastersgedoe) dan zul je les in het engels krijgen![]()
Het is de badman maaKt zijn broek vastquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja he, die termen hadden ze niet in mijn tijd
![]()
Zijn zeker ook van die figuren die ''Batman is making his breakfast'' vertalen met ''De badman maat zijn broek vast ''![]()
uiterste kan nog anders geïnterpreteerd worden in de zin van 'uiterste best'.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:30 schreef rockstah het volgende:
[..]
................![]()
anna van rijners ook altijd met hun TTO shit
mag ik geen typo's meer maken? en wtf is het verschil tussen buitenste en uiterste? en braking klinkt toch veel cooler
Ik heb een tijdje in london gewoond, en wat mij opvalt is dat als ik iets in het engels geleerd heb, ik met geen mogelijkheid het Nederlandse woord weet of kan onthoudenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:32 schreef pkwarts het volgende:
[..]
mijn engels is goed. soms zelfs beter dan mijn nederlands.
zwaar irritant is dat, wanneer je wel het engelse woord weet, maar het nederlandse bent vergeten
Dat is zwaar irritant, erg rottig.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:32 schreef pkwarts het volgende:
[..]
mijn engels is goed. soms zelfs beter dan mijn nederlands.
zwaar irritant is dat, wanneer je wel het engelse woord weet, maar het nederlandse bent vergeten
Hey hallo ik ben er net 10 seconden gelden van wegegaanquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:34 schreef pkwarts het volgende:
nou kom allemaal dan ff naar irc gam. start je tegen je zin eens een keer irc op, is er niemand
Euhm weet je dan heel weinig engels of spreek je bijna geen nederlands meer?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in london gewoond, en wat mij opvalt is dat als ik iets in het engels geleerd heb, ik met geen mogelijkheid het Nederlandse woord weet of kan onthouden![]()
dan kom je terugquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hey hallo ik ben er net 10 seconden gelden van wegegaan![]()
Schatje het is een typoquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is de badman maaKt zijn broek vast![]()
Meen je dat?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Schatje het is een typo![]()
![]()
Dat zullen ze zeker wel eens kunnen doen, ja.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja he, die termen hadden ze niet in mijn tijd
![]()
Zijn zeker ook van die figuren die ''Batman is making his breakfast'' vertalen met ''De badman maat zijn broek vast ''![]()
Dat is rottig, ja.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in london gewoond, en wat mij opvalt is dat als ik iets in het engels geleerd heb, ik met geen mogelijkheid het Nederlandse woord weet of kan onthouden![]()
Nee het is eerder zo, in England ging mijn inmiddels exman zijn PhD doen (als je dat hebt gedaan dan krijg je de Dr. titel). In het Nederlands heb je daar ook een woord voor maar ik kan het maar niet onthouden (omdat ik het voor het eerst in het engels heb geleerd). Dat is een voorbeeld.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm weet je dan heel weinig engels of spreek je bijna geen nederlands meer?
Ik geef toe, de Bunnikside is berucht.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:39 schreef peristilius het volgende:
Hey legolas ik wist niet dat beschaafde mensen en FC Utrecht samen gingen
PhD voluitgeschreven =?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee het is eerder zo, in England ging mijn inmiddels exman zijn PhD doen (als je dat hebt gedaan dan krijg je de Dr. titel). In het Nederlands heb je daar ook een woord voor maar ik kan het maar niet onthouden (omdat ik het voor het eerst in het engels heb geleerd). Dat is een voorbeeld.![]()
Philosophical Doctorquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
PhD voluitgeschreven =?
Letterlijk vertaald Filosofische dokter. Een alternatieve geneeswijze-gebruikende dokter?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Philosophical Doctor![]()
Nee dat is het niet, uiteraard kan ik niet op het Nederlandse woord komen, maar het is de graad die je behaald na je universitaire graad.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Letterlijk vertaalt Filosofische dokter. Een alternatieve geneeswijze-gebruikende dokter?
Denk eerder doktor in de filosofiequote:Op zondag 15 augustus 2004 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Letterlijk vertaald Filosofische dokter. Een alternatieve geneeswijze-gebruikende dokter?
Het is gewoon doktorquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, uiteraard kan ik niet op het Nederlandse woord komen, maar het is de graad die je behaald na je universitaire graad.
Vroeger Drs. ->Dr. -> Prof. (dan neem ik het wel heel grof hoor)
Volgens mij is het ook nog Doctor of nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is gewoon doktor
Ah joh zolang je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook nog Doctor of niet![]()
Daar heb ik anders weinig van gemerktquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ah joh zolang je snapt wat ik bedoel
Hou niet van spelling
Yup alleen ben ik ook niet echt bekend met afkortingenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Daar heb ik anders weinig van gemerktZeg ken jij pkwarts irl?
irl = in real lifequote:Op zondag 15 augustus 2004 22:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup alleen ben ik ook niet echt bekend met afkortingen![]()
Hehe ik ben niet helemaal in to al die termen, bedankt voor de vertalingquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
irl = in real lifevoor het geval je dat nog niet wist
![]()
nee, jij zit bij mij in de klasquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe ik ben niet helemaal in to al die termen, bedankt voor de vertaling![]()
pkwarts zit bij mij in de klas.
Hey we kwamen er tegelijk in dus we zitten gewoon bij elkaar in de klasquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee, jij zit bij mij in de klas
zullen we over camera's praten?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:03 schreef rockstah het volgende:
ja, wat maakt het uit wie bij wie in de klas zit.
Ga jij nou maar ruige zeebonken bespioneren met je camera'squote:Op zondag 15 augustus 2004 23:05 schreef capibar het volgende:
[..]
zullen we over camera's praten?![]()
ik heb nou even geen camera...quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga jij nou maar ruige zeebonken bespioneren met je camera's![]()
En als die ruige zeebonken eruit zien als Armand van Helden, graag foto'squote:Op zondag 15 augustus 2004 23:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga jij nou maar ruige zeebonken bespioneren met je camera's![]()
Voor mij veelquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:11 schreef rockstah het volgende:
ja, wat maakt het uit hoe die zeebonker eruit ziet.
het is wel te merken dat jij het enige meisje hier bent he?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
En als die ruige zeebonken eruit zien als Armand van Helden, graag foto's![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef capibar het volgende:
[..]
het is wel te merken dat jij het enige meisje hier bent he?![]()
En dan zeggen ze dat mannen de hele dag aan mooie vrouwen denkenquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef capibar het volgende:
[..]
het is wel te merken dat jij het enige meisje hier bent he?![]()
ik denk de hele dag aan camera'squote:Op zondag 15 augustus 2004 23:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen de hele dag aan mooie vrouwen denken![]()
That 'll change soon, my sonquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:16 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk de hele dag aan camera's![]()
Ik had het ook over mannenquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:16 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk de hele dag aan camera's![]()
Jongeman, spreekt u uit ervaringquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:41 schreef peristilius het volgende:
Hmmz hou niet van moeilijk gedoe, bij mij zou het zo gaan:
ik: Zeg ik heb nog al jeuk in mijn endeldarm, zou je even kunnen krabben?
zij: Ja hoor.
ik: Wel met je voet graag, want je handen zijn het minst hygienische deel van je lichaam.
zij: Okee.
En hatseflats klaar is kees
ik denk het wel. ik doe het iig dagelijks.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jongeman, spreekt u uit ervaring![]()
Probeer het maar door aan iemand te vragen of hij iets in je aars wil stoppen omdat je zon jeuk hebt in je endeldarmquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:44 schreef capibar het volgende:
en rockstah, weet je ook hoe ik iemand overhaal om zijn camera aan mij te geven?
Ik mis de rode draad in dit verhaalquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:02 schreef rockstah het volgende:
ik: hoi
zij:hoi
ik: weetjehe. ik was gister zo counterstrike aan het spelen, en toen kwam er zo'n n00b camper op me af. dus ik zo: wtf rot eens op, hij zo: moment, ik moet even mijn AK47 uit mijn kont halen. ik zo, mag ik hem na jouw? hij zo: ok.
dus ik pakte zo dat geweer en schoot hem zo neer, en toen stopte ik voor de lol mijn hoofd in zijn anus. hehehehehehhe.
zij: fascinerend, wil je met mijn tieten spelen?
ik: nee, ik wil graag bij jullie allebij je kont likken.
zij: ok moment. *trekken hun broek omlaag
en dan ik zo hun haar deruit haha.
en hun zo: "mijn haar wat doe je?"
en ik zo: "jaaa ik heb het toch van jullie gekocht he? hhehehehehehehehe"
zo simpel is het nou. next.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik mis de rode draad in dit verhaal
Hehe dit maakt het helemaal compleetquote:
Okee dit gaat me toch te ver.... vieze dingen met vrouwen okee, maar met mannen.......quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:12 schreef rockstah het volgende:
maar nu ff serieus:
[afbeelding]
wie wil nou niet zijn warme zaad over je hele lichaam voelen, van het topje van je neus over je harde tepels van je beklamde balzak naar het topje van je tenen overwelmd door een erotische overwelming van warmte en kracht.
nieuwe opdract. verzin je erotische fantasie met hem
moment...
ik wou alleen zien of iemand het nog zou doen ook. stelletje mietjes.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee dit gaat me toch te ver.... vieze dingen met vrouwen okee, maar met mannen.......
zo die-hard ben ik nou ook weer niet
ja capibar, laat je eens gaan. wil je niet graag dat hij je op intieme plekjes aan het verwennen is waarvan jij nooit wist dat je ze had. en dat jij langzaam met je tong van zijn schouders naar beneden afdaalt en zijn heerlijke met strontresten bezaaide oerwoud proeftquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:21 schreef capibar het volgende:
rockstah!![]()
JA! geef nou maar toe, je wil zijn kloppende paal wel tussen je billetjes voelen glijdenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:25 schreef capibar het volgende:
NEE![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:29 schreef rockstah het volgende:
het is een een hij, prostaat demon
Gaat ik ook maar eens proberen!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:27 schreef Gamedemon het volgende:
ik : hoi
zij :hoi
ik : alles goed?
zij : ja hoor met jou
ik : Jazeker !! je wilt niet weten hoe hard ik net al die n00bz gepwnt heb!! niet normaal ik stapte recht op ze af gooide een flashbang ik zei : Pwnage pwnage pwnage liep over de railing en sprong op zijn hoofd maar ik mocht niet double jumpen dat was tegen de regel dus ik gooide een flashbang een smoke grenade en een flash grenade!! nog in die volgorde ook omg roflmao!!! dus deed ik me thermal view aan en die n00b liep me zo voorbij dus ik pakte em bij zen nek en zei : I am the 1337 n00b pwnage stay the fuck away from me or get pwned!!!! en dat was zo zwaar cool!!!
zij : o geil, neuken?
ik : Nee ga weer verder n00bz pwnen mischien straks
zij : mag ik kijken?
ik : nee moet me focussen anders ben ik niet 1337
ohja mrzaki. ik heb trouwens van erodome geleerd dat de prostaat de g-spot van de man is. dus de volgende keer dat je gieling anaal aan het nemen bent moet je wat naar beneden richten. ik zweer, hij weet niet wat hij voelt!quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Wat dóen jullie echt?
sjaak, dit zijn canon lenzenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:34 schreef rockstah het volgende:
[..]
ben je nog steeds op je smegma lenzen aan het kwijlen
laat ik et 1 keer zeggen zodat het duidelijk overkomt...quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:36 schreef capibar het volgende:
[..]
sjaak, dit zijn canon lenzen![]()
ah, ik voel de romantiek tussen jullie uitgroeien naar homosexuele spanningenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
laat ik et 1 keer zeggen zodat het duidelijk overkomt...
kanker is op met je irritante camera's ..alsof er ook maar iemand is die het wat boeit nerd
Als ie het nu nog niet snapt....quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
laat ik et 1 keer zeggen zodat het duidelijk overkomt...
kanker is op met je irritante camera's ..alsof er ook maar iemand is die het wat boeit nerd
wat snaptquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als ie het nu nog niet snapt....
dat je moet oprotten naar FOT met je irritante gezeik altijd...er is nooit iemand hier die zegt : Wat een vette camera...niemand boeit et wat...fototoestellen zijn voor toeristen dus ga lekker een reis om de wereld maken ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:51 schreef capibar het volgende:
[..]
wat snaptwaar heb je het over
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
fototoestellen zijn voor toeristen
en nou oprotten naar FOT als je nix normaals te melden hebtquote:Op maandag 16 augustus 2004 02:09 schreef capibar het volgende:
[..]......................................................................
quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en nou oprotten naar FOT als je nix normaals te melden hebt
quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:27 schreef Gamedemon het volgende:
intresanter dan die kut camera's van je kut toerist
quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:32 schreef Gamedemon het volgende:
anders post je alle plaatjes die hier staan : http://forumspam.articblue.nl/post_related/whocares/images/
kut n00b
nee, even serieus, goed spuerwerk man, dat je de site hebt gevonden waar ik mijn plaatjes vandaan heb, die url vermelding linksonderaan is namelijk ZO onopvallentquote:
Cap, ben je nou zou vergeetachtig of ben je een fanatiek lijm snuiver ofzo? Er zijn al 100x discussies geweest over dat niemand hier camera's wil hebben, ga gewoon lekker naar ONZ of naar FOTquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:51 schreef capibar het volgende:
[..]
wat snaptwaar heb je het over
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent 7 dagen ouder.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey we kwamen er tegelijk in dus we zitten gewoon bij elkaar in de klas![]()
msn is toch kut maarja...... utrecht heeft verlorenquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Great, m'n MSN heeft kuren. (Niet degene die in m'n profiel staat.)
hmmz vandaar al die sombere gezichten hier op station utrechtquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
msn is toch kut maarja...... utrecht heeft verlorenheerenveen heeft goed ingekocht
cambuur is kut
Comes in handy, zeker omdat bijna niemand ICQ gebruikt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
msn is toch kut maarja...... utrecht heeft verlorenheerenveen heeft goed ingekocht
cambuur is kut
Heeft mij ook weinig opgeleverd.quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:51 schreef Tain het volgende:
[..]
hmmz vandaar al die sombere gezichten hier op station utrecht
post je team eens, mij heeft het ook weinig opgeleverd al heb ik volgens mij geeneen utrecht speler..... 1e keer dat ik meedoe dus ik ga voor de een na laatste plaatsquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heeft mij ook weinig opgeleverd.(Voetbalmanager.)
Half a sec, if you please.quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
post je team eens, mij heeft het ook weinig opgeleverd al heb ik volgens mij geeneen utrecht speler..... 1e keer dat ik meedoe dus ik ga voor de een na laatste plaats
ik zal hem oko ff postenquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Half a sec, if you please.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:55 schreef Tain het volgende:
leuk voetbalmanagers, hattrick is leuk om te spelen
je krijgt een bepaald budget waarvan je dus 11 spelers moet kopen..... hoe meer punten je haalt hoe meer geld je krijgt waardoor je meer spelers kunt kopenquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:59 schreef Tain het volgende:
zijn de psv'ers, feyenoorders, ajacieden te duur ofzo?
ja maar de goede mensen van dat team scoren toch veel meer punten dan een paar middelmatige?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
je krijgt een bepaald budget waarvan je dus 11 spelers moet kopen..... hoe meer punten je haalt hoe meer geld je krijgt waardoor je meer spelers kunt kopen
soms wel, soms nietquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:07 schreef Tain het volgende:
[..]
ja maar de goede mensen van dat team scoren toch veel meer punten dan een paar middelmatige?
dat heb je natuurlijk altijd, maar nog nooit kansberekening gehad?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
soms wel, soms niet![]()
ja al wel maar daar denk ik liever neit aan terug (al was het een van de weinige voldoende'squote:Op maandag 16 augustus 2004 09:10 schreef Tain het volgende:
[..]
dat heb je natuurlijk altijd, maar nog nooit kansberekening gehad?
doe maarquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:19 schreef Tain het volgende:
Ligt er inderdaad maar net aan wat je zelf ook beter lijkt inderdaad, misschien ga ik zo ook even voor de grap een team maken
Niet voetbal, voetbalmanager is heel wat andersquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:33 schreef GinaG het volgende:
Wat een leuk onderwerp voetbal![]()
wat hij zegtquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet voetbal, voetbalmanager is heel wat anders
Neuh.quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:10 schreef Tain het volgende:
[..]
dat heb je natuurlijk altijd, maar nog nooit kansberekening gehad?
Subleague aanmaken?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat hij zegt, dan gaan we bijhouden wie er van de gam sc het beste is
doen we wel hier in gam sc.... wanneer krijg ik eigenlijk mijn puntenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Subleague aanmaken?
Oowquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet voetbal, voetbalmanager is heel wat anders
vertel mij een wat dat met voetbal te maken heeft?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
OowEr zit het woordje voetbal in anders
![]()
hulp op afstand -> windows xpquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:46 schreef Tain het volgende:
nee, ben helpdesk aan het spelen, hang al 15 min aan de telefoon
vrij lastig als degene waar ik voor aan het helpdesken ben geen netwerkverbinding kan krijgenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
hulp op afstand -> windows xp
netwerk in de zin van lan of in de zin van internet.... als het dat laatste is niet neequote:Op maandag 16 augustus 2004 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
vrij lastig als degene waar ik voor aan het helpdesken ben geen netwerkverbinding kan krijgen
koop gewoon hetzelfde team als mij... succes verzekerdquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:53 schreef Tain het volgende:
internet
ik ga trouwens een andere keer een team maken, ken echt geen spelers, klikte maar wat en de namen die ik ken zijn meteen 1mil
Ik hoop dat Utrecht op de 30e wint.quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
koop gewoon hetzelfde team als mij... succes verzekerd
ik wil naar heerenveen toe.... ff kijken wanneer die weer spelenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat Utrecht op de 30e wint.![]()
(Of was het nu de 29e?)
misschien dat ik dat wel doe jaquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
koop gewoon hetzelfde team als mij... succes verzekerd
Je weet tegen wie Utrecht dan moet?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik wil naar heerenveen toe.... ff kijken wanneer die weer spelen
heerenveen utrecht is pas in oktober.... ze gaan utieraard wel winnen, veel betere spelersquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je weet tegen wie Utrecht dan moet?
wat voor een n00b is dat daar aan de lijnquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:00 schreef Tain het volgende:
ben nog steeds aan het helpdesken trouwens....
Kan wel dat het pas in oktober is. Maar de 29e is het Ajax-Utrecht in de ArenA. Dat kan erg leuk worden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
heerenveen utrecht is pas in oktober.... ze gaan utieraard wel winnen, veel betere spelers
23 ja, heerenveen heeft yildrim en huntelaarquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kan wel dat het pas in oktober is. Maar de 29e is het Ajax-Utrecht in de ArenA. Dat kan erg leuk worden.
-Edit- 23, maar ik hoop 24 oktober spelen ze tegen heerenveen.
valt wel mee, maar iedereen bij hem in het kantoor kon internetten alleen hij niet terwijl zijn ip adres uit dezelfde serie komt als zijn kantoorgenoten, die veranderd en hij kon wel internetten, maar hij zit ook op een draadloos netwerk dus daar kan zoveel bij fout zijnquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat voor een n00b is dat daar aan de lijn
Dan vliegen heerenveen en Utrecht uit de UEFA cup.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
23 ja, heerenveen heeft yildrim en huntelaar
In.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:15 schreef mordradead het volgende:
toch maar een subleague aangemaakt, [gam]sc-subleague, kom erin
Hè wat een dooddoener.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Morgen
Ik geef de schuld aan dat subleague sc topicquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hè wat een dooddoener.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:40 schreef Khadgar het volgende:
wat de fuck is dit voor topictitel? Leer engels of leer nederlands, maar geen Engelands, of Nederlish.
Je bent een beetje te laatquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:
dude, het is 'breaking the outer shell'
zet dan gewoon 'de buitenste schil aan het breken' neer ofzo
Ik ben prima op tijd vind ik.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
Je bent een beetje te laat
Van mij mag je hem nog wel een trap nageven hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:43 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik ben prima op tijd vind ik.
Heb ik ook niets op tegen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Van mij mag je hem nog wel een trap nageven hoor
Wat een liefde weerquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:51 schreef mordradead het volgende:
ik vind rockstah zoiezo een rotzak
quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat een liefde weer![]()
ik vind je ook lief hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat een liefde weer![]()
Gewaagde uitspraak, maar cals = rotzakken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:51 schreef mordradead het volgende:
ik vind rockstah zoiezo een rotzak
fuck off met je arcade titelsquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:40 schreef Khadgar het volgende:
wat de fuck is dit voor topictitel? Leer engels of leer nederlands, maar geen Engelands, of Nederlish.
Een topictitel als : "Press start to continue", of "Insert Coin", of "Game Over" zijn toch stukken betere mogelijkheden.
Als ie zonder tiepvauten was geweest was ie een stuk leuker en btw het is gam slowchat en verrassing arcade titels zijn ook gamesquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:37 schreef rockstah het volgende:
[..]
fuck off met je arcade titelsdees is hartstikke cool
![]()
Heel wat leuker, ja.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ie zonder tiepvauten was geweest was ie een stuk leuker
ja, maar er zijn al 30 topics die zo heten. en bovendien zuigen arcade games.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ie zonder tiepvauten was geweest was ie een stuk leuker en btw het is gam slowchat en verrassing arcade titels zijn ook games
vriendquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
ik braak ook op jou rockstah
wat vind je van :quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ie zonder tiepvauten was geweest was ie een stuk leuker en btw het is gam slowchat en verrassing arcade titels zijn ook games
andere keerquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
ik adoreer jou rockstah, ik wil graag braaksex met je.
Gegooid is nog altijd met een d.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat vind je van :
[Gam SC] Waar capibar moet oprotten met zijn camera's
[Gam SC] Waar fototoestellen tegen de muur worden gegooit
of
[Gam SC]Waar Tain n00bz helpt met op internet komen
een beetje van gamedemon en een beetje van rockstahquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gegooid is nog altijd met een d.
Ik zie ze liever 'een beetje van x, een beetje van y, en zonder spelfouten'.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
een beetje van gamedemon en een beetje van rockstah
[HOMO] 1006 - maken een diepe, subtiele buiging naar benee..quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:20 schreef rockstah het volgende:
[Hools] Hét VBL-Café #410 Eerste weekend zit er alweer op
ik heb me daar ooit eens geprobeerd in te spammen, maar dat zijn allemaal van die ouwe wijsneuzen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:24 schreef Tain het volgende:
[..]
[HOMO] 1006 - maken een diepe, subtiele buiging naar benee..
Ik ben een klootzak!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik heb me daar ooit eens geprobeerd in te spammen, maar dat zijn allemaal van die ouwe wijsneuzen.
ik vind het echt grappig dat jij je zo druk om mij zit te makenquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat vind je van :
[Gam SC] Waar capibar moet oprotten met zijn camera's
[Gam SC] Waar fototoestellen tegen de muur worden gegooid
of
[Gam SC]Waar Tain n00bz helpt met op internet komen
vandaag als het goed isquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:50 schreef capibar het volgende:
wanneer komt rayman eigenlijk terug?
KUTquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:55 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
vandaag als het goed is
kan ook later zijn, hij zei 3 weken op vakantie en hij is op een zondag dacht ik weg gegaan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
KUT
zet je msn eens aan..quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:59 schreef rockstah het volgende:
[..]
tis dat je het zelf zegt
Tis daar mee?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:20 schreef rockstah het volgende:
[Hools] Hét VBL-Café #410 Eerste weekend zit er alweer op
daar kunnen jullie leuk over voetbal gaan praten.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tis daar mee?
organiseer zelf dan eens een relquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:37 schreef rockstah het volgende:
ik verveel me, wie opent er even een nieuw console wars topic? ik wil meer rellen zien.
probeer gewoon met gamedemon over camera's te praten, dat is altijd lachenquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:43 schreef rockstah het volgende:
dat kan toch niet man, ik heb allebij de consoles.
er zijn 3 consoles loserquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:43 schreef rockstah het volgende:
we hebben het hier over next - gen consoles hequote:Op maandag 16 augustus 2004 14:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
er zijn 3 consoles loser
ja, maar hoeveel ps2 fanboy's zijn hier nou, 2? 3? komop zeg. en het zijn ook nog eens allemaal kneuzen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
er zijn 3 consoles loser
Jezus, wil je me niet meer zo laten schrikken?quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:43 schreef rockstah het volgende:
Ik heb gebeld voor mijn HALO boeken ze zijn binnenquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jezus, wil je me niet meer zo laten schrikken?
halo boekenquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb gebeld voor mijn HALO boeken ze zijn binnen![]()
![]()
First Strikequote:Op maandag 16 augustus 2004 15:08 schreef capibar het volgende:
[..]
halo boeken![]()
![]()
![]()
het word me ineens allemaal duidelijkquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
First Strike
Fall of reach
The Flood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik alquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:12 schreef capibar het volgende:
[..]
het word me ineens allemaal duidelijk![]()
Whahahahahaha bedoelde je met de 2 consoles de xbox en de GAMECUBE??????quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:50 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja, maar hoeveel ps2 fanboy's zijn hier nou, 2? 3? komop zeg. en het zijn ook nog eens allemaal kneuzen.
jawel, die zijn zeldzaam namelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Whahahahahaha bedoelde je met de 2 consoles de xbox en de GAMECUBE??????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ze minder verkopen betekent niet dat ze zeldzamer zijn, en aangezien het een consumptiegoed is moet je hier de term schaars gebruikenquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:40 schreef rockstah het volgende:
[..]
jawel, die zijn zeldzaam namelijk.
Jij hebt goed opgelet tijdens handelswetenschapquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat ze minder verkopen betekent niet dat ze zeldzamer zijn, en aangezien het een consumptiegoed is moet je hier de term schaars gebruiken![]()
rel ON-waardig al is het alleen maar omdat jij het zo graag wiltquote:Op maandag 16 augustus 2004 17:58 schreef rockstah het volgende:
het is een next gen consoles topic geworden
en wat denken jullie? is hij rel waardig?
Arme knullie toch ik heb zo een medelijkden met jequote:Op maandag 16 augustus 2004 16:29 schreef pkwarts het volgende:
die van mij staat nog steeds op verzonden
pkwarts doet dat anders, die eet en drinkt dagen niet omdat hij in een donker hoekje op zijn kamer met net genoeg ligt om te lezen zit. Als ie boeken heeft om te lezen dan tenminstequote:Op maandag 16 augustus 2004 18:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Arme knullie toch ik heb zo een medelijkden met je![]()
Ik ben net thuis met de HALO boeken, lekker souto soepje gehaald, wat ijskoude biertjes erbij. En dan lekker op het balkon met het zonnetje erbij beginnen aan het eerste boek![]()
Oooh pkwarts had ik je al verteld dat ik alle HALO boeken al hebHeheheheh
kijk dit: dit had ik dus ookquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Arme knullie toch ik heb zo een medelijkden met je![]()
Ik ben net thuis met de HALO boeken, lekker souto soepje gehaald, wat ijskoude biertjes erbij. En dan lekker op het balkon met het zonnetje erbij beginnen aan het eerste boek![]()
Oooh pkwarts had ik je al verteld dat ik alle HALO boeken al hebHeheheheh
dus als je vandaag het verzonden mailtje hebt ontvangen kun je je pakketje overmogen (woensdag) vanaf 12 uur ophalen in de frs winkel..... was bij mij tenminste wel het gevalquote:"Verzonden": Het betreffende artikel wordt vandaag aan je verzonden en kan je uiterlijk overmorgen vanaf 12:00 afhalen en betalen in onze winkel.
De arme knul toch, zou het nog ooit goed komen met hem danquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
pkwarts doet dat anders, die eet en drinkt dagen niet omdat hij in een donker hoekje op zijn kamer met net genoeg ligt om te lezen zit. Als ie boeken heeft om te lezen dan tenminste![]()
Vraag ik me ook al jaren afquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
De arme knul toch, zou het nog ooit goed komen met hem dan![]()
Zelda.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:06 schreef Gamedemon het volgende:
rockstah post in de topic dat je mario en zelda helemaal zat bent dat je er te oud voor bent geworden...flame war gegarandeert
ik zie ze altijd bij de V&D liggen. volgens mij heb je niet goed gekeken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:18 schreef gieling het volgende:
héél Utrecht afgelopen. Nergens meer de Ipod 20gb of de Ipod mini
dixons heeft ze ook altijd.... misschien zou je het een keer bij een echte computerzaak moeten proberenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zie ze altijd bij de V&D liggen. volgens mij heb je niet goed gekeken.
Ik heb even de spelfouten gezocht voor je:quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:58 schreef rockstah het volgende:
het is een next gen consoles topic geworden
en wat denken jullie? is hij rel waardig?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:39 schreef rockstah het volgende:
standaart
dit keer
het beste word
standaart
gaflamed
moeten gebaseert zijn op
het chipset word
hij sterk word
het iets word
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb even de spelfouten gezocht voor je:
Je mag zelf kijken waar ze horen.(Er zitten ook grammaticale fouten tussen.)
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
dixons heeft ze ook altijd.... misschien zou je het een keer bij een echte computerzaak moeten proberen
Ok we waren begonnen bij de MM, toen naar Dixons, toen V&D, toen terug naar MM, toen naar Staphforst, toen naar bijenkorf, toen naar radio steenweg, toen naar een vage winkel, toen naar dynabyte, toen naar paradidget, toen naar computerland toen naar vobis. Dus ik neem aan dat ik toch wel goed heb gekekenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zie ze altijd bij de V&D liggen. volgens mij heb je niet goed gekeken.
www.machouse.nlquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:44 schreef gieling het volgende:
oh, en bij bijenkorf hadden ze wel een 3e G 20gb....
voor 450E
Dat is verdomme duurder dan een 40gb 4e G
dude, weet je hoeveel moeite ik heb gedaan om uberhaupt al met hoofdletters te typenquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb even de spelfouten gezocht voor je:
Je mag zelf kijken waar ze horen.(Er zitten ook grammaticale fouten tussen.)
[..]
ja.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:54 schreef rockstah het volgende:
was jij 2 dagen geleden niet nog op vakantie?
weekendje Berlijn.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
ja.![]()
Dag lekkerding.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoi pipeloi![]()
Dude, weet je dat je voor Nederlands enen haalt met dit?quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
dude, weet je hoeveel moeite ik heb gedaan om uberhaupt al met hoofdletters te typen
Laat me raden, word spellingscontrole.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:16 schreef rockstah het volgende:
ik haal anders altijd zevens voor mijn texten
dan kan je toch nog wel een beetje fatsoenlijk typen of niet?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:19 schreef rockstah het volgende:
dude, laat me met rust!
het is verdomme vakantie!
Aaaah doen ze gemeen tegen jequote:Op maandag 16 augustus 2004 21:19 schreef rockstah het volgende:
dude, laat me met rust!
nee.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:24 schreef Tain het volgende:
[..]
dan kan je toch nog wel een beetje fatsoenlijk typen of niet?
Om mijn Ierse lerares Engels te quoten:quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:19 schreef rockstah het volgende:
dude, laat me met rust!
Dat zou je denken, ja.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:24 schreef Tain het volgende:
[..]
dan kan je toch nog wel een beetje fatsoenlijk typen of niet?
En dan hoef ik niet meer elke keer een grimas te trekken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:55 schreef rockstah het volgende:
goed, ff volspammen, dan ben ik van dat tiel gezeik af
Verwachten jullie niet een beetje teveel van iemand, die www.piskut.nl als homepage heeft?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat zou je denken, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |