Waarschijnlijk nog niemand.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:53 schreef pietpaaltjens het volgende:
Waar wordt het eigenlijk bekend gemaakt? Wie er heeft gewonnen ?
Dan heb je nog wel even om te reageren.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:50 schreef Shark.Bait het volgende: De sollicitaties moeten maandag 15 augustus om 20.00 uur bij ons binnen zijn.
Whehehehehe.. iemand is wakkerquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:16 schreef Dagonet het volgende:
Dan heb je nog wel even om te reageren.
Goeie vraagquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:19 schreef Robertje het volgende:
Is er schade aan de auto?
Ja, de nummerplaat is onleesbaar gewordenquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:19 schreef Robertje het volgende:
Als dat alles is...gelukkig was er geen bloedquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, de nummerplaat is onleesbaar geworden
Ik hoop het nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:19 schreef Robertje het volgende:
En daar gaat jouw kans op het zo begeerde modschap.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:16 schreef Croupouque het volgende:
Wat een lelijk shirt.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:11 schreef ArtyShock het volgende:
Hmm. Shark, was dat jouw auto ?
En was één keer overrijden niet genoeg ?
[afbeelding]
iddquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:04 schreef Rabrynil het volgende:
[miereneuk-mode]
Het is maandag 16 augustus voor de duidelijkheid.
[/miereneuk-mode]
Moet je de achterkant zien!quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:16 schreef Croupouque het volgende:
Wat een lelijk shirt.
Maar om die schuimkraag een beetje fatsoenlijk uit het gras te verwijderen.....quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:27 schreef Robertje het volgende:
[..]
Als dat alles is...gelukkig was er geen bloed
Met "ik wil" kom je niet echt ver in sollicitatie land hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja ik wil!
hoe lang moet de brief zijn?quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Met "ik wil" kom je niet echt ver in sollicitatie land hoor
Om maar te zwijgen van die deuk in de grondquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:39 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maar om die schuimkraag een beetje fatsoenlijk uit het gras te verwijderen.....
Kort, bondig, inlikken, ervaring geen vereiste (anders werd niemand mod, ook Flash (R.I.P.)) nietquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:06 schreef Xilantof het volgende:
hoe lang moet de brief zijn?
en is het erg als je nog geen ervaring hebt in het mod-land?
prima! dankje, ik ga ff wat verzinnen!quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kort, bondig, inlikken, ervaring geen vereiste (anders werd niemand mod, ook Flash (R.I.P.)) niet
:')
vast wel :') anders zou het voor dr_flash toch geen hemel zijn? :')quote:Zou er bier zijn in de hemel?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Het was een mooie begrafenis
mooi ook hoe die bierblikjes in de bloemboeketten waren verwerktquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Het was een mooie begrafenis
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Het was wel een heel werk om hem eronder te krijgen. Hij stribbelde zo tegen
Weet je zeker dat je hard genoeg hebt geslagen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ehm.. ik bedoel: Het is maar goed dat ik dat end hout bij me had
RIP Rd_Flash
Ehm.. jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Weet je zeker dat je hard genoeg hebt geslagen?
Staat zo slordig als morgen alles weer overhoop ligt op die begraafplaats.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ehm.. ja
Hoezo?
Om eerlijk te zijn dacht ik hem alweer op de been te hebben gezien hier op fok... dus ik zal volgende keer harder moeten slaan.. of over hem heen moeten rijdenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:19 schreef Rewimo het volgende:
Staat zo slordig als morgen alles weer overhoop ligt op die begraafplaats.
Om iets harder duwen als hij op de rand van een hoog gebouw staatquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn dacht ik hem alweer op de been te hebben gezien hier op fok... dus ik zal volgende keer harder moeten slaan.. of over hem heen moeten rijden
De Audi lijkt mequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:49 schreef ReadMe het volgende:
En...wie heeft er gewonnen?En...wie heeft er gewonnen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
De Audi lijkt me![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |