Rean is ondertussen al behoorlijk lang Fok!ker, niet altijd van harte, maar al wel tijden. Eerst als lurker (2000), daarna als poster.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet! En reannie hoort er natuurlijk ook bij (en ik maar half...)
Ik denk 1-1!
Ow dan weet jij vast wel wie ik ben. Heb in de rust nog ff bij Yeahinho staan kletsen. Kan me je niet zo voor de geest halen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk niet dat je me kent...
Ik was ook met yeahinho bij UNA-FCDB.. misschien dat je me toen gezien hebt?
Ik zal es kijken of ik ergens nog een foto heb..
RobbieFCDB TerroRobbie is dat manneke dat deze zomer de administratie bij FC heeft bevolkt. Die vond jij toen je je scc ging bestellen/ophalen nog zo'n goede houding hebben, weet je nog?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:49 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ow dan weet jij vast wel wie ik ben. Heb in de rust nog ff bij Yeahinho staan kletsen. Kan me je niet zo voor de geest halen.
Ow oke ik weet het weer........quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
RobbieFCDB TerroRobbie is dat manneke dat deze zomer de administratie bij FC heeft bevolkt. Die vond jij toen je je scc ging bestellen/ophalen nog zo'n goede houding hebben, weet je nog?
Please noem me RobbieFCDB, TerroRobbie is zo'n kutnaamquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
RobbieFCDB TerroRobbie is dat manneke dat deze zomer de administratie bij FC heeft bevolkt. Die vond jij toen je je scc ging bestellen/ophalen nog zo'n goede houding hebben, weet je nog?
Wijzig je naam hier dan ook......quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Please noem me RobbieFCDB, TerroRobbie is zo'n kutnaam
Wat was er met mijn houding?Wordt er over mij geroddeld?
hehehe
Maak je toch ff snel een nieuw profieltje aan....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe moet dat dan?
edit
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:45 schreef LadyFCDB het volgende:
FC Den Bosch heeft aangifte gedaan van openbare geweldpleging, supporters van ADO Den Haag en FC Den Bosch belaagden elkaar zondag tijdens hun onderlinge competitieduel in De Vliert. Stenen vlogen over en weer en tenauwernood kon worden voorkomen dat de relschoppers elkaar in de haren vlogen. Naar aanleiding van de aangifte gaan politie en beide clubs de daders proberen te traceren.
Het feit dat de politie, nu achteraf, ineens meent wel ff serieus in actie te moeten komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is daar leuk aan Digger?
Maak je toch ff snel een gratis hotmailadresje aan....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja das het probleem... ik heb geen goed emailadres meer om me hier opnieuw te registreren... het enige adres wat ik heb staat dit ding op.. wat ik een jaar geleden ofzo heb aangemaakt...
Wat is daar leuk aan Digger?
Was het maar zo makkelijk......quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Maak je toch ff snel een gratis hotmailadresje aan....
Ik heb altijd een oplossing hoor![]()
Beantwoord jij mijn mail ff als je wil.. Anders kan je zondag misschien niet eens naar Doetinchem.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk......
bij 300 posts.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer issie vol dan?
Is ook triest, maar ergens wel lachwekkend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja.. :S
Je kunt hier niet registeren met een hotmail adresje :|
Digger> Ik kan er niet om lachen... vind het meer door en door triest...
Waar heb jij al die inside-informatie vandaan?quote:LATEST UPDATE
Redelijk aantal, hoeveel kunnen er daar in het uitvak? Toch wel enkele honderden meer, niet?quote:Ca.240 kaarten verkocht voor de Graafschap
Mooi, ben benieuwd wie.quote:3 Bossche en 5 Haagse SV nav de rellen
Vrijdag he? Die avond kan ik niet...quote:AZ is EV/Autocombi
Gvd...quote:Vitesse en Feyenoord buscombi
"bekende"quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:36 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, ben benieuwd wie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |